Aga kuna inimesed on jätkuvalt nõus pankadele raha andma, siis siinmail naerdakse sellised masinad välja ja sõidetakse õnnelikult mitmetonniste kärudega ringi.
Maailma müüduim elektriauto maksab ca 4000eur.
https://www.greenstyle.it/auto-elettric ... 45716.htmlElektriautode universumil on uus kuninganna: HongGuang Mini EV , Aasia auto, mille hind on alla 5000 euro, on saanud maailmas enimmüüdud auto. Tegelikult ületas Hiina linnaauto 2021. aasta kahe esimese kuuga Tesla Model 3, tagades sellega turul ihaldatud poodiumikoha. Tänu konkurentsivõimelisele hinnale, aga ka väga erinevale lähenemisele elektrile võrreldes teiste elektrisõidukite tootjatega.
Hiina linnaautol on ülikompaktne ja funktsionaalne disain , mille sõiduulatus on 120 kilomeetrit , mis on linna igapäevaste vajaduste jaoks enam kui piisav . Selle mõõtmed on vaid 2,91 meetrit ja laius 1,49: ometi mahub sellesse vaatamata neli inimest ning garanteerib piisavalt ruumika pagasiruumi ostlemiseks ja muudeks igapäevasteks väikesteks transporditeks. Kiirus pole sportauto oma – see võib ulatuda maksimaalselt 100 kilomeetrini tunnis oma võimsaimas versioonis – aga need on künnised, milleni linnatasandil harva pääseb nii seaduse kui ka liikluspiirangute tõttu.

Meilgi ca 20 000eur eest müüdav Dacia Spring (toodetakse Hiinas samas tehases, Reno ja Nissani ühisettevõttes) uuem versioon on Hiinas müügil hinnaga 7800USD:
Kusjuures Itaalias said inimesed osta toetusega Springi hinnaga 10 500eur.
https://carnewschina.com/2022/09/29/don ... -7800-usd/Uus Dongfeng EV EX1 PRO toodi Hiinas ametlikult turule hinnaga 55 700 RMB (7800 USD), mis on suunatud väikeste linnamaasturite turule. Uus Dongfeng EV EX1 PRO on eelmise versiooniga võrreldes täiendatud. Uut linnamaasturit uuendati 331 km sõiduulatuseks (eelmisel versioonil oli sõiduulatus 321 km) ja see on varustatud multifunktsionaalse suure ekraaniga.
Uue auto pikkus, laius ja kõrgus on 3732/1579/1515 mm ning teljevahe on 2423 mm. Kuigi see on väike EV maastur, näeme, et Dongfeng EX1 PRO püüab säilitada suurt ruumi.
Kõik 6 Dongfeng EV EX1 PRO mudelit on varustatud turvapatjadega, mis näitab, et Dongfeng asetab sõiduohutuse olulisele kohale.
Dongfeng EV EX1 PRO sisemus püsib lihtsuse poolest välisilmega kooskõlas. Must ja punane salongivärv lisavad keskjuhtseadmele tehnoloogilise tunde. Uus auto uuendab multimeediumisüsteemi, sealhulgas intelligentset häälsuhtlussüsteemi, intelligentset navigatsioonisüsteemi ja meelelahutussüsteemi.
Dongfeng EV EX1 PRO maksimaalne väljundvõimsus on 33 kW. Kuid aku asendatakse 27,17 kWh kolmekomponendilise liitiumakuga. Dongfeng teatas ametlikult, et uus auto toetab ka kiirlaadimisrežiimi

