Prill, kas sa ei arva, et ühel hetkel kasvab tavainimeste teadlikkus ja nad saadavad hiinlaste toodetud EV-d pikalt ehk inimesed hakkavad analüüsima mida nad oma raha eest saavad. Ise oman Jaapani firma Makita tööriistade valikust ca 15 või 16 toodet, mis on tootel oleva sildi info järgi tehtud vähmalt 9-s erinevas riigis, ka USA-s. Miks sa arvad, et hiinlased ei lase oma nime all teha midagi näiteks Põhja-Koreas, Indias, Vietnamis, Tais, Hong Kongis jnejne ...Ära ole nii lihtsameelne!Prill kirjutas: 12 Aug 2025, 15:30 Suures pildis autotöösturid rõhuvad protektsionismile, kus peamiselt Hiina autotööstus trügib oma toodangu ja tehastega euroopasse ja nendega ei suudeta konkureerida, eriti uuemates tehnoloogiates nagu elektriautod ja hübriidid. Sisuliselt euroopa luksbrändid nagu MB, BMW, kes müüsid edukalt fossiilipõletajaid üle maailma edukalt, tahavad seda vana aega tagasi. Naftašeigid, oligarhid, sõjapealikud ostavad hea meelega seda lukskraami aga seda ei tasu toota ainult neile, vaid vaja on laiapõhjalisemat turgu, nt saada müüa neid V8, V12 mootoriga sõidukeid ka euroopa rikkamale sh riigi esindusklassile. Kui need saastenormidesse ei mahu, ei ole mõtet neid ka toota, raha jääb saamata ka naftašeigilt&oligarhilt ehk ei olegi neil väljavaadet autotööstusega jätkata.
Prill, USA julmemalt ja tasapisi ka EU hakkab kaasa noogutama tõsifaktile, et rohepööret "Aurora paugaga" ikka ei tee.
