Elektriautodest

Siin arutletakse naljakate juhtumite üle ehitusvaldkonnas
EH.INS.
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 2784
Liitunud: 29 Juul 2024, 10:56
On tänatud: 67 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas EH.INS. »

Targad mehed - val, new, netmaster
2 ametnikku on leidnud erasektori palgatöölise ja räägivad turumajandusest
Riiklik sekkumine regulatsioonidega igasse kohta - siis saabub sotsialism ja kõik on võrdselt vaesed
Mida paremat võikski olla
netmaster
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 393
Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 26 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas netmaster »

optimist88 kirjutas: 31 Juul 2025, 19:06 Tuletan veelkord meelde, et a6 oli suvaline keresuuruse näide
ma ei oska su mõtteid lugeda, kuid kui kui täpne olla, siis sa kirjeldasid nii:
~200 kW, 600+ Nm IEC-ga, automaatkast + pidev mõlema silla vedu
A6 jutt tuli alles siis, kui ma julgesin antud masinat hiiglaslikuks nimetada. Mida ta näiteks Yarise kõrval kahtlemata on.

Sellegipoolest, kui sa 12% seast sellised välja sõelud, siis võibolla ei ole need üksikute entusiastide autod, kuid üldiselt ei ole siiski korrektne keskmise pisikese hübriidi sõiduomadusi sellise autoga võrrelda. Kui sa soovid, siis on Audil näiteks täiesti olemas 270kW hübriidid millega võrrelda.

siin on näide, kus 375bhp BMW hübriid teeb kiirendamisel silmad ette 425bhp BMW M4'jale. Ja seda 9a. tagasi, kui hübriidid olid lapsekingades haruldane eksootika.
https://www.youtube.com/watch?v=2vU5RsbCvf8
Elektrimootori hea pöördemomendi tõttu eriti pikalt esimese 50m peal. Umbes midagi sellist ma väita üritasin. Lõpuks on võit muidugi väga napp ja pikemal distantsil oleks M4 ilmselt mööda läinud. Ikkagi 50hj (12%) rohkem.
optimist88
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 343
Liitunud: 22 Mai 2022, 13:41
On tänanud: 19 korda
On tänatud: 11 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas optimist88 »

netmaster kirjutas: 31 Juul 2025, 19:35
optimist88 kirjutas: 31 Juul 2025, 19:06 Tuletan veelkord meelde, et a6 oli suvaline keresuuruse näide
ma ei oska su mõtteid lugeda, kuid kui kui täpne olla, siis sa kirjeldasid nii:
~200 kW, 600+ Nm IEC-ga, automaatkast + pidev mõlema silla vedu
A6 jutt tuli alles siis, kui ma julgesin antud masinat hiiglaslikuks nimetada. Mida ta näiteks Yarise kõrval kahtlemata on
Jah, minu viga. a6 asemel oleksin pidanud kirjutama: “mis soga sa ajad? kW ei ole keresuurusega seotud!!”

Kas Yaris on siis tüüpiline pereauto? Emmaljunga vanker (minu meelest kõige popim Eestis) pagassi vist ei mahu.
Vko
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 392
Liitunud: 20 Veebr 2024, 13:15
On tänanud: 2 korda
On tänatud: 11 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas Vko »

netmaster kirjutas: 31 Juul 2025, 19:35 Elektrimootori hea pöördemomendi tõttu eriti pikalt esimese 50m peal.
50 m jooksul ERITI PIKALT. :lol: Kõlab nagu oleks paari sekundiga või paarikümne meetriga ees, aga minu arust seal videos on nad ikka üsnagi lähestikku koguaeg ja 50 m läbimiseks kulub vaid mõned sekundid kui ühe 0-60 mph(~ 0...100 km/h) aeg on 4,4 ja teisel 4,6 s ehk erinevad mingid sekundikümnendikud vaid.
netmaster
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 393
Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 26 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas netmaster »

Kas Yaris on siis tüüpiline pereauto?
Toyota oli enimostetud automark aastal 2024 ja Elke sõnul on Yaris nende kõige populaarsem mudel. Üksik vanainimene ei ole tõenäoliselt just kõige agaram uue auto ostja. Peresi on ka igasuguseid. Kuna lapsed on vankris suht lühikest aega, siis statistiliselt on ilma vankrita peresi rohkem.
50 m jooksul ERITI PIKALT
no tundub, et piisavalt pikalt, et tahavaatepeeglist vaadata. Vaatasin videot mitu korda ja tõenäoliselt autopikkuse jagu vast. Oleks ebarealistlik loota, et ta esimese paari sekundiga 3 autopikkust ette hüppaks. Arvesta ka sellega, et teisel masinal oli 50 hj rohkem. Küsimus ei olnudki tegelikult kui palju, vaid et kiirendus on parem, eriti alguses kui see tavaliikluses kuhugi vahele hüppamisel kõige rohkem loeb. Minu subjektiivse arvamusena on see vahe ikkagi tuntav. Mida väiksem ja kergem masin, seda rohkem.
Vko
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 392
Liitunud: 20 Veebr 2024, 13:15
On tänanud: 2 korda
On tänatud: 11 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas Vko »

netmaster kirjutas: 31 Juul 2025, 23:14Küsimus ei olnudki tegelikult kui palju, vaid et kiirendus on parem
Küsimus oli just selles, kui palju, ERITI PIKALT pidavat olema. :lol:
netmaster
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 393
Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 26 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas netmaster »

Küsimus oli just selles, kui palju, ERITI PIKALT pidavat olema
jah, võrreldes sellega, kui pikalt ta ülejäänud sõidu ajal ees oli, siis ERITI PIKALT oli ta ees just alguses. Kui sõidu lõpus oli vahe pool meetrit, siis alguse 5m võib vabalt antud kontekstis eriti pikaks nimetada. Mis sulle segaseks jääb?
madis64
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 3162
Liitunud: 22 Juun 2009, 22:16
On tänanud: 27 korda
On tänatud: 82 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas madis64 »

Vko kirjutas: 31 Juul 2025, 15:21 "Rahvaautost" polnud kusagil juttu, vaid "pereautost".
Minu jaoks samastub paraku pere rahvaga - imikud ja vanurid ei puhu pilli. ;)
Vko
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 392
Liitunud: 20 Veebr 2024, 13:15
On tänanud: 2 korda
On tänatud: 11 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas Vko »

netmaster kirjutas: 01 Aug 2025, 08:56
Küsimus oli just selles, kui palju, ERITI PIKALT pidavat olema
jah, võrreldes sellega, kui pikalt ta ülejäänud sõidu ajal ees oli, siis ERITI PIKALT oli ta ees just alguses. Kui sõidu lõpus oli vahe pool meetrit, siis alguse 5m võib vabalt antud kontekstis eriti pikaks nimetada. Mis sulle segaseks jääb?
ERITI PIKALT in your ass. :lol:
rst
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 392
Liitunud: 30 Okt 2013, 17:18
On tänanud: 16 korda
On tänatud: 17 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas rst »

Kuramus ma rikun keskmise eestlase pereauto statistikat.
Üks nelikveoline diisel 280kW ja teine nelikveoline elektrikas 393kW. Kui embakumba pean välja vahetama, siis on see suht keeruline, sest lahjemaid väga ei soovi, kuid see juba minu isiklik tragöödia.

Kui jätta kõik see roheline ja hukatuslik majanduslik aspekt välja, siis ma soovitaks sisepõlemismootoriga auto omanikel küsida elektriauto omanikelt ainult üks küsimus järgmine kord?

Mis auto nad praeguse elektriauto asemele ostaks?

Proovige selle küsimuse vastusest teha järeldusi. Ärge tehke järeldusi klikide korjamiseks tehtud "arvamuslugugudest".
Tehke järeldusi päris kasutaja kogemusega inimestelt.
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 5781
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 109 korda
On tänatud: 278 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas ping »

rst kirjutas: 01 Aug 2025, 21:24 .....
Kui jätta kõik see roheline ja hukatuslik majanduslik aspekt välja, siis ma soovitaks sisepõlemismootoriga auto omanikel küsida elektriauto omanikelt ainult üks küsimus järgmine kord?

Mis auto nad praeguse elektriauto asemele ostaks?

Proovige selle küsimuse vastusest teha järeldusi. Ärge tehke järeldusi klikide korjamiseks tehtud "arvamuslugugudest".
Tehke järeldusi päris kasutaja kogemusega inimestelt.
Täpselt sammuti võib küsida maanteel pedaaliva kileviineri käest aga olenemata pedaalija vastusest ei osta tavaline külamees omale mitte kunagi 5000eur maksvat süsinikraamiga jalgratast.
:hello:
Kõik ohutustehnika reeglid on kirjutatud kellegi verega!!!
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1198
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 103 korda
On tänatud: 39 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

…..kui see kileviiner prooviks seda südinikust ratast siis ei usu mina et seda rauakolakat pedaalida enam tahab. Aga point pole ju selles, ja ega vist osad sellest aru ei saagi.
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 5781
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 109 korda
On tänatud: 278 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas ping »

kaimagk kirjutas: 02 Aug 2025, 00:55 …..kui see kileviiner prooviks seda südinikust ratast siis ei usu mina et seda rauakolakat pedaalida enam tahab. ...
Kas keeleoskus või funktsionaalne lugemisoskus on puudulik?
:hello:
Kõik ohutustehnika reeglid on kirjutatud kellegi verega!!!
Vasta