Elektriautodest
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Milleks selline reaktsioon???
Mis vahet on minu (kuigi viitan ju kellegi kolmanda arvamusele) arvamusest, jauramisest jms teile...
Teil kõik üldjoontes OK, "kompromissid" talutavad jne...
Miks on raske leppida, et mina pean EL sotsialistlikuks ja tagurlikuks ja see ei sobi mulle kuidagi
Tegemist pole minu jaoks mingi "detailiga" - minu jaoks on kogu süsteem üdini vigane
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 342
- Liitunud: 22 Mai 2022, 13:41
- On tänanud: 19 korda
- On tänatud: 11 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 391
- Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 26 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas netmaster »
kujuta nüüd ette, et siia ilmub järgmine tegelane, näiteks päikesepaneelide teemasse, kes kuulutab, et talle ei sobi, et maa tiirleb umber päikese ja et see on sotsialistlik ja tagurlik. Ja ta ei oska kuidagi seletada, mis on selles nii sotsialistlikku ja tagurlikku. Lihtsalt on ja kõik. Tegemist on siiski tõsise asjaga, mis pole mingi tühine detail. Lisaks ei suuda ta muidugi mõista, et ilma selle tiirlemiseta oleks ümberringi paljud asjad teisiti ja samas ta ei oska ka välja pakkuda, kuidas elu sellisel juhul üldse võimalik oleks.Miks on raske leppida, et mina pean EL sotsialistlikuks ja tagurlikuks ja see ei sobi mulle kuidagi
Muidugi teab ta paremat kohta kus päike paistab kogu aeg, aru saamata, et Narnia või Tähesõdadest tuntud Konfoderatsioon ei ole päris kohad ja tegelikult ei paista ka nendes päike koguaeg.
Umbes nii su jutt kõlab.
Kas sul ei oleks sellise jutuga raske leppida?
Mul küll oleks. Mina püüaks pigem inimest mõista ja aru saada, kust tal nii jaburad mõtted tulevad. Tegelikult on maailmas muidugi igasugu veidrikke kellel on kogu “süsteem” üdini vigane. Enamasti nad ei ela ennast välja kuskil ehitusfoorumis. Sellest ka mõningane elevus siin.
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Olen selle jutu peale täiesti veendunud, et globaalseid majandusuudiseid Sa ei jälgi ja kõikvõimalikud globaalsemat sorti majandusanalüüsid / finants- ja toormeturgudel toimuv on Sinu jaoks võõrkeel
Võta ette viited mille olen sellesse foorumisse (mitte teemasse) paigutanud (tühine osa koguinfost)
Ja adresseeri oma pretensioonid nendele kes neid "jaburaid" mõtteid avaldavad
Ma olen nendega täisti nõus, aga olen siiski vaid sõnumitooja (ja kuidas see ütlus sõnumitooja kohta käiski?)
Huumori võtmes võid alustada siit:
https://www.postimees.ee/author/152017
Veidi tõsisemalt võid lugeda nt seda (ja tema teisi kirjutisi):
https://arvamus.postimees.ee/8261513/pe ... le-ja-koik
Kui need loetud võta ette nt Marketwatch, Barrons, Reuters, WSJ, Bloomberg, FT jne, jne
Ja ikka igapäevaselt ja pikemat sorti periood
PS
Mina vastasin SInu täiesti absurdsele viitele Brüsseli sekkumisest teiste riikide majandusse
Ka see näitab, et Sa ikka päriselt ei adu essugi
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 391
- Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 26 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas netmaster »
eks igasugu veidrikud ikka armastavad üksteist viidata ja tsiteerida. Ajakirjandus trükib ära kõik arvamused, kuitahes jaburad nad on? Peaasi, et klikke koguneks. Kellegi ei saa keelata midagi arvata. Oleks aeg aru saada, et kõik netis loetu ei pruugi olla sulatõsi ja et igasugu arvajatel võivad olla oma agendad. Ma ei kujuta ette, miks peaks üldse suvaline pankur lehte ronima viimset päeva kuulutama, kui ta ei ole mingit oma asja ajamas. Näiteks mõnda aktsiahinda kõigutamas vms.Ja adresseeri oma pretensioonid nendele kes neid "jaburaid" mõtteid avaldavad
Kakk Valter on see pooletoobine suunamudija jah?
https://lugejakiri.ee/intervjuu-paris-s ... ga-maksta/
lahedad iidolid sul…
Suutsin mingist suvalisest artiklist pool läbi lugeda ja tahaks küsida, et oled sa ikka kindel, et sa ise see Kakk Valter ei ole?
Kindlasti leiaks ma mõne “arvamusloo” kus väidetakse, et maa on lapik ja päike tiirleb ümber selle.
kõik need kohad räägivad 99% ulatuses sellest, kui perses kõik muud riigid on väljapool EU’d.Kui need loetud võta ette nt Marketwatch, Barrons, Reuters, WSJ, Bloomberg, FT jne, jne
Brussel saab teiste riikide majandusse sekkuda paljudel viisidel. Venemaad sanktsioneeritakse juba mõnda aega, või näiteks tollitariife kehtestades, nagu hiljuti Hiina elektriautodega ja aastaid tagasi päikesepaneelidega juhtus. Vastupidiselt sinu arvamusele, on hiinlastele EU turg piisavalt suure ostujõuga ja mingit märkimisväärset vastureaktsiooni ei järgnenud kummalgi juhul. EU on endiselt Hiina paneele täis ja BYD müüb endiselt kõige soodsamat elektriautot. Selle asemel, et oma majandust igasugu kvootidega peedistada, peaks kehtestama mõistlikud tariifid neile, kes tossavad kuis jäksavad ja selle raha eest oma majandust rohelisemaks tegema.Mina vastasin SInu täiesti absurdsele viitele Brüsseli sekkumisest teiste riikide majandusse
Normaalne (poliitiline) diskussioon eeldab mingisugusegi alternatiivi või lahenduse pakkumist. Eelpool olevas lõigus ma seda tegin, kuid sina ainult hädaldad.
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 385
- Liitunud: 20 Veebr 2024, 13:15
- On tänanud: 2 korda
- On tänatud: 11 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Vko »
On siiski veel täiesti olemas ja paljud ka eelistavad manuaalkaste. Automaatkastidel aga on olemas erinevaid reziime, näiteks "sport"... Ega võimsamate autode omanikud (näiteks mainitud 460 kW bemm) linnas ikka naljalt gaasi põhja ei lükka, auto liigub vähem vajutadeski piisavalt hästi. See on lihtsalt elektrivankrite ja "mikromootorite" omanike kujutelm, et kui nad oma punnist maksimumi välja pigistavad, raudselt siis taga/kõrval olev bemm tegi ka sama.ping kirjutas: 23 Juul 2025, 20:45
Juba aastaid ei määra kiirendust mitte mootori võimsus vaid "iseõppiv automaatkasti juhtprogramm", mis järgib autojuhi kasutusprofiili ja kujundab selle juhi käitumisele vastavalt.
Pikalt linnavahel ummikutes uimerdanud vägagi võimsad masinad jäävad foori alt kiirendusel jalgu isegi käsikastiga mikromootoriga (60kW) sisepõletajale.
Et kui juht vajutab pedaali põhja, siis auto ikka ootab kinnitust, et "kas vanur ei eksinud ja tõesti tahab kiirendada".
See autotootjatel teadlikult programmeeritud ajas progresseeruv viide on kõigepealt "keskonnasäästuks" ja et kui inimene läheb salongi järgmist autot proovima, et ta kohe tunneks "paremat kiirendust".
Tootja juhendi järgi kuulub käigukasti "suurde hooldusesse" ka käigukasti programmi reset, et omanik ikka tunneks "kui nooreks auto sai".
![]()

-
- Ehitusspets
- Postitusi: 391
- Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 26 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas netmaster »
ära võta seda nii südamesse. Ma mõtlesin pigem sellist olukorda, kus mingi suvaline rullnokabemm sabas trügib ja iga liigutusega märku annab, et ta ei suuda leppida kui mõni mikromootoriga punn tema ees sõidab. Ja kui siis tuleb linnapiir, võtab järsult järgi ja trügib esimesel võimalusel mööda. Vahel pakub rahuldust gaasi põhja vajutamine ja peeglist vaatamine kuidas see bemm siis maha jääb, tossupilv järgi. Seda teooriat toetavad üldiselt ka füüsikaseadused. Hübriidil on elektrimootori näol esimesest hetkest alates ca. 80hj koos pöördemomendiga justkui maast leitud ja selleks ajaks kui bemmi turbo oma pöörded üles saab, on hübriid juba 50m kaugusel. Ma ei väidagi, et mõni bemm ei võiks väikesest hübriidist kiirem olla, kuid startimisel on väike hübriid erk kui koera kirp ja 460kW bemme on siiski suhteliselt vähe liikumas.Ega võimsamate autode omanikud (näiteks mainitud 460 kW bemm) linnas ikka naljalt gaasi põhja ei lükka
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Väga rumal on avalikult maaailma tippe majanduses, tööstuses, tehnoloogias, finantsides jne veidrikeks nimetada ja nende arvamusi / analüüse jaburaks tembeldada
PS
Rohkem ei arutle - minu hinnangul tegid viimaste postidega end korralikult täis ja näitasid end konkreetselt lollina
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 391
- Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 26 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas netmaster »
Siis kui enam midagi öelda pole, hakkavad igasugu veidrikud oponenti lolliks nimetama.
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 342
- Liitunud: 22 Mai 2022, 13:41
- On tänanud: 19 korda
- On tänatud: 11 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Kakk Valteri link oli huumoriga ju. P. Koppel - ma tasulist sisu ei lugenud aga üldiselt pole mõtet lahmida. Ei pangad ega Redgate võta kedagi vastutama lihtsalt ilusa jutu ja diplomi pärast.netmaster kirjutas: 24 Juul 2025, 10:03 millise maailma tipp on omale EBSist diplomi ostnud “arvamusliider” ja euroala viimsepäeva kuulutaja Peeter Koppel, või suunamudijast Kakk Valter?
Teemasse ka. ICE autol isegi 200 kW jääb linnas suures osas kasutamata. Aga tegelt võimsus pole nii oluline. Mitu Nm pöördemomenti su elektriauto jaksab? Ja kas esi- või tagasillale?
Sellega väga nõus. "EL on üdini vigane" aga kui küsida "kus on parem" - siis peale usa näite ei tule EH.INS suunast piuksugi.netmaster kirjutas: 24 Juul 2025, 02:21Normaalne (poliitiline) diskussioon eeldab mingisugusegi alternatiivi või lahenduse pakkumist. Eelpool olevas lõigus ma seda tegin, kuid sina ainult hädaldad.
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3440
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 41 korda
- On tänatud: 124 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Väga loll on sellist küsimust küsida. Kui sa aru ei saa, miks- siis ma ei viitsi seletada ka. Oluline on kiirendus, mida ta pakkuda suudab ja 0-60 km/h aeg (mitte ajada segi 0-60 mph) linnatsükli puhul.
Kuid subjektiivselt, on teravad asjad küll. Puhta ICE puhul on probleemiks turbo viivitus ja mootori väntvõlli inerts.
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 391
- Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 26 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas netmaster »
ok, aga tema jutt kattub peaaegu sõnasõnalt lgp. EH.INS poolt esitatud väidetega.Kakk Valteri link oli huumoriga ju.
pangas ta tõenäoliselt sellist juttu ei aja. Taoline "kõik on perses EU's" viimsepäeva kuulutamine on tal kestnud 10 aastat, aga see ei taha kuidagi kohale jõuda. Ühes hiljutises artiklis ta isegi tunnistab, et tema eesmärk on lihtsalt kuulsaks saada. Selge see, et ajakirjandus korjab üles sellised ebaharilike vaadetega veidrikud, kuna nende jutt tekitab skandaali ja toodab klikke. Tihtipeale ei haaku pealkiri artikli sisuga, mis on esimene viide klikimagnetile. Ei, ma ei arva, et ta rumal oleks, kuid tema ajakirjanduses esitatud vaated on mingil põhjusel selgelt ühele poole kaldu ja ei haaku reaalsusega kuigi hästi. Ma olen tehnilise töötajana tunde ühe päris ülikooli doktorikraadiga majandusteadlase loengutes istunud ja tema küll sellist kelbast ei ajanud. Tema jutt haakus pigem sellega, mida ma iga päev omal nahal tunnen intresside ja fondiosakute dünaamika näol.P. Koppel - pole mõtet lahmida. Tahad öelda, et ta ei ei saa aru kuidas majandused-rahandused töötavad? Erinevad pangad ja Redgate võtavad kellegi vastutavale kohale lihtsalt ilusa jutu ja diplomi pärast? Kamoon, saad ise ka aru, et see ei klapi kokku.
ei tea ja ega eriti ei huvita ka. Lisaks, loe tähelepanelikumalt, mul ei ole elektriautot.Mitu Nm pöördemomenti su elektriauto jaksab?
See ei ole autopedede foorum kus üksteise kehaosade gabariite võrreldakse njuutonmeetrite ja kilovattide kaudu.
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Kus on parem on ju täiesti subjektiivne...
Kui küsida minu käest siis kasvõi nt Šveits
Minu isiklikus valikus on ka nt Singapur ja Iisrael ja neid on ikka veel
Enne kui nüüd lahmima hakata võiks korraks mõelda, et miks need...
PS
Koppel ei kuuluta viimset päeva vaid viitab sügavatele lünkadele EL-i majanduse loogikas (täpsemalt selle puudumises)
Aga ma omast arust viitasin ka muudele allikatele, lisaks viitasin siin foorumis juba toodud allikatele
Kui pidada neid "veidrikeks" siis on pidaja ja tema doktorikraadiga majandusteadlasest õpetlane kellelt ta oma teadmised on ammutanud (kui on nii) lihtsalt loll ja tal/neil puudub seos reaalsusega
Pidada Brüsseli onusid ja tädisid pädevaks milleski muus regulatsioonide treimises võib ainult debiilik
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5778
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 109 korda
- On tänatud: 278 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Kogu füüsiline maailm ka majandus kaasa arvatud on väljendatav ja võrreldav kokkulepitud mõõtsüsteemi ühikutega.netmaster kirjutas: 24 Juul 2025, 11:10 ....
See ei ole autopedede foorum kus üksteise kehaosade gabariite võrreldakse njuutonmeetrite ja kilovattide kaudu.
Kokku saab leppida ka petvaid ühikuid, ilusa statistika jaoks.
Igasugu emotsioone võib kasvõi väga suurte tähtedega karjuda aga need jäävadki ainult karjujale rahuldust pakkuvateks emotsioonideks.

-
- Ehitusspets
- Postitusi: 342
- Liitunud: 22 Mai 2022, 13:41
- On tänanud: 19 korda
- On tänatud: 11 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Kodanik T-maa, ärge lahmige palun. Mu point oli see, et keskmise inimese jaoks, kes foorist foorini tõmblemisega ei tegele, on auto Nm olulisem näitaja kui kW. Väikese hübriidipunni massi suudan ise tuletada, koos Nm-ga oleks see minu jaoks piisav info. Mind huvitab kas hübriidpunnid maanteel teises reas vahel uimavad tingitult tehnikast või hoopis rooli ja istme vahelise tihendi pädevus jätab soovidakunn24 kirjutas: 24 Juul 2025, 10:55Väga loll on sellist küsimust küsida. Kui sa aru ei saa, miks- siis ma ei viitsi seletada ka. Oluline on kiirendus, mida ta pakkuda suudab ja 0-60 km/h aeg (mitte ajada segi 0-60 mph) linnatsükli puhul.
Kuid subjektiivselt, on teravad asjad küll. Puhta ICE puhul on probleemiks turbo viivitus ja mootori väntvõlli inerts.

-
- Ehitusspets
- Postitusi: 342
- Liitunud: 22 Mai 2022, 13:41
- On tänanud: 19 korda
- On tänatud: 11 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Tõesti vabandan, et ma mikroomotoriga hübriid-punni elektriautoks nimetasin. Ei ole tõesti autofoorum, autoteema kõigest.netmaster kirjutas: 24 Juul 2025, 11:10ei tea ja ega eriti ei huvita ka. Lisaks, loe tähelepanelikumalt, mul ei ole elektriautot.Mitu Nm pöördemomenti su elektriauto jaksab?
See ei ole autopedede foorum kus üksteise kehaosade gabariite võrreldakse njuutonmeetrite ja kilovattide kaudu.
Seega siis emotsionaalne ärapanemine on siin teemas ok aga objektiivsed mõõdikud ei sobi siia?netmaster kirjutas: 24 Juul 2025, 09:51... kui mõni mikromootoriga punn tema ees sõidab. Ja kui siis tuleb linnapiir, võtab järsult järgi ja trügib esimesel võimalusel mööda. Vahel pakub rahuldust gaasi põhja vajutamine ja peeglist vaatamine kuidas see bemm siis maha jääb, tossupilv järgi
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
https://majandus.postimees.ee/8292517/l ... ce=mail.eeEuroopa autotööstust on tabanud suurim müügilangus viimase kümne kuu jooksul, kuna elektriautode müügikasv näitab aeglustumise märke.
ACEA andmetel elektriautode nõudlus küll kasvab jätkuvalt, kuid juunis oli kasv selle aasta kõige aeglasem.
ACEA teatel on tarbijad jätkuvalt ettevaatlikud ning elektrisõidukite ülemineku kiirendamiseks on vaja tugevamaid toetusmeetmeid
Tehke mis tahate - pole normaalne...
PS
ACEA - Euroopa Autotootjate Liit
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3440
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 41 korda
- On tänatud: 124 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Momenti saab igast asendist reduktoritega muuta ja kui see jõuapaar lõpuks teele kantakse, siis lõpuks määrab kiirenduse mass ehk mingi asja moment on absoluutselt ebaoluline. Lõpptulemuses kiirenduse seos on a=F/m.optimist88 kirjutas: 24 Juul 2025, 12:09 Mu point oli see, et keskmise inimese jaoks, kes foorist foorini tõmblemisega ei tegele, on auto Nm olulisem näitaja kui kW.
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5778
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 109 korda
- On tänatud: 278 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Igasugu graafikuid ja nende seoseid on "tavakasutajale" küll keeruline mõista ja enamusele jagub uhketest reklaamnumbritest.kunn24 kirjutas: 24 Juul 2025, 13:43Momenti saab igast asendist reduktoritega muuta ja kui see jõuapaar lõpuks teele kantakse, siis lõpuks määrab kiirenduse mass ehk mingi asja moment on absoluutselt ebaoluline. Lõpptulemuses kiirenduse seos on a=F/m.optimist88 kirjutas: 24 Juul 2025, 12:09 Mu point oli see, et keskmise inimese jaoks, kes foorist foorini tõmblemisega ei tegele, on auto Nm olulisem näitaja kui kW.

-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3440
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 41 korda
- On tänatud: 124 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 385
- Liitunud: 20 Veebr 2024, 13:15
- On tänanud: 2 korda
- On tänatud: 11 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Vko »

-
- Ehitusspets
- Postitusi: 391
- Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 26 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas netmaster »
“suures plaanis” ja tehnoloogiliselt ühesugustel autodel küll, kuid elektrimootor, mille max. pöördemoment on saadaval kohe ja igasugustel pööretel teeb reaalses elus vahe sisse. Sel ajal, kui suure diisli turbo alles pöördeid kogub ja juht käikudega optimaalseid mootori pöördeid otsib, on hübriid elektrimootori abil 50m edasi sööstnud. Tõenäoliselt saab piisavalt suur diisel selle hübriidi suitsupilve saatel küll hiljem kätte, kuid reaalne elu ei ole kiirendusvõistlus. Paigaltstarte ja möödasõite saab elektrimootori abil palju äkilisemalt sooritada vaatamata sellele, et kW võib vähem olla.reaalselt ikkagi sarnase massiga (üks keskmine sõiduauto) autode puhul suures plaanis kW näitab ära auto võimekuse kiirendada.
Hübriidi puhul sõltub muidugi palju seadistusest. Priused näiteks on tuntud uimasuse poolest. Samas võin öelda, et 2024 a. Yaris lendab “power” reziimis kohalt sellise innukusega, et lööd pea vastu seljatuge ära. Isegi Eco reziimis on minu subjektiivse arvamuse kohaselt kiirendus palju parem, kui keskmisel diislil.
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3440
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 41 korda
- On tänatud: 124 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 391
- Liitunud: 07 Dets 2013, 11:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 26 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas netmaster »
füüsikaseaduste kohaselt kulub mingi massi kiirendamiseks teatud kiiruseni teatud kogus energiat. Kiirendamisel 0-50km/h kulub ligikaudu samapalju energiat kui 80-130km/h kiirendamiseks. Mõlemal juhul suurendatakse keha kineetilist energiat ühepalju. 8. klassi füüsika. Tõsi, autode puhul lisandub kiirematel kiirustel õhutakistus, mis ei suurene lineaarselt.kunn24 kirjutas: 24 Juul 2025, 20:16 Paigaltstart ja möödasõit on energeetiliselt täiesti erinevad asjad. Teine nõuab erivõimsust (kW/kg).
Kahjuks ei ole kursis, misasi on erivõimsus.
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3440
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 41 korda
- On tänatud: 124 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
1. juhtum: 193 kJ
2. juhtum 810 kJ.
Näha on, et ei valda dünaamikat üldse. Täpne arvutuskäik pusi ise valmis- äkki õpid... Seda kinnitab ka:"Kahjuks ei ole kursis, misasi on erivõimsus."- kui andsin ühiku.

Õhutakistust ei arvestanud.
- Ehitusfoorum
- ↳ Üldfoorum
- ↳ Ahjud, kaminad, korstnad
- ↳ Aiad, väravad
- ↳ Aknad, uksed
- ↳ Betoon ja betoonitooted
- ↳ Ehitustööriistad
- ↳ Ehitusmaterjalid
- ↳ Elekter, elektriseadmed
- ↳ Energiamärgis ja energiaaudit
- ↳ Fassaadide arutelu
- ↳ Katused, laed
- ↳ Hüdroisolatsioon
- ↳ Kaevud
- ↳ Konstruktsioonid, seinad
- ↳ Küttesüsteemid
- ↳ Palkmajad
- ↳ Projekteerimine, projektid
- ↳ Põrandad
- ↳ Puit ja puidutooted
- ↳ Restaureerimine
- ↳ Seadusandlus
- ↳ Soojustus, isolatsioon
- ↳ Saunad, dussiruumid, vannitoad, sanitaartehnika
- ↳ Siseviimistlus, värvid, plaatimistööd
- ↳ Ventilatsioon
- ↳ Veevarustus, kanalisatsioon, käimlad
- ↳ Vundamendid
- ↳ Naljanurk
- ↳ Arhiiv
- Ärifoorumid
- ↳ Otsin tööd
- ↳ Pakun tööd
- ↳ Ostu-müügifoorum
- ↳ Annan/võtan rendile
- ↳ Hinnapäring