Palun viiteid... Ja ära mingeid hübriide toppima hakka...Esindusest on saada uusi sisepõlemismootoriga autosid ka
V70 räägitakse ikka Volvost?
Mina ICE-t ei leia
Kerghübriidi ja EV hinnavahe üle 20K
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Palun viiteid... Ja ära mingeid hübriide toppima hakka...Esindusest on saada uusi sisepõlemismootoriga autosid ka
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
EV (ja PV) omanike probleem on selles, et ei näe midagi peale EV (või PV)tabarabarap kirjutas: 17 Juun 2025, 09:23Ka see ei ole EV omanike probleem, millest sa jahudEH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 09:14 Püüa nüüd oma EV ja PV jms vaimustes mõista, et MINU jaoks pole olemas tasuvuspunkti...
Seda ei ole sest seda tasuvust ei saabu...
Väga tore, et SINU jaoks on - MINU jaoks ei ole
Ainuüksi summa mis tekib soetusvahest (või PV soetamisest) ei lase kunagi jõuda tasuvuspunkti - MINUL![]()
Lugemata postitus Postitas rst »
Kas see on nüüd EV omanike mure, et autotootjad tavalisi sisepõlemismootoriga autosid ei tooda vaid ainult hübriide?EH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 09:37Palun viiteid... Ja ära mingeid hübriide toppima hakka...Esindusest on saada uusi sisepõlemismootoriga autosid ka
V70 räägitakse ikka Volvost?
Mina ICE-t ei leia
Kerghübriidi ja EV hinnavahe üle 20K
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Võib vabalt olla.EH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 09:38 EV (ja PV) omanike probleem on selles, et ei näe midagi peale EV (või PV)
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas Prill »
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Sellega olen nõus, et tegemist on ideoloogilise protsessigaEV eristumine on ikkagi keskkonnaalane, kus mõõdupuuks on ekspluatatsioonis tekkivad heitmed
Lugemata postitus Postitas A23 »
Kui ise peaks praegu valima, siis kaaluks tõsisemalt neid hübriide, mis aku pealt ca 100 km ära sõidavad. Sõltub muidugi kasutusvajadusest, päevastest läbisõitudest. Mul toimiks nädala sees puhtalt aku pealt ja pikematel pühapäevatiirudel bensuga, ei peaks võõrast laadijat külastama. Enamasti saan küll elektrikaga hakkama, aga aastas mõned pikemad otsad saab ikka fossiiliga ette võetud.Prill kirjutas: 17 Juun 2025, 10:26 ... ei saa üle ega ümber, kuidas pendeldan kõige vahet alates 5 aastat peetud diidel volvo, kuni uue Teslani, vahele jalaga segada igasugu hübriide.
...
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Igaks juhuks küsin üle - kui Palangalt Pärnusse sõites läheb EV-ga rohkem aega kui ICE-ga, siis sinu jaoks on häving 100€/h miinus maksud? Perega automatkal olles mõtled, kuidas kiiremini koju jõuda ja raha teenima?
Lugemata postitus Postitas rst »
Ei käi sinu pihta.EH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 10:19 Kõigepealt räägid UUEST Volvost ja siis viitad sellele?
Tõin ka konkreetse näite Volvo baasil kerghübriid 71 770 vs EV 96 150
Vahe 24 380 - mitu % on see 71 770-st? Kui ma ei eksi siis 34%...
24 380 toob mulle aastas min 2000 / algsumma ise säilib...
2000 annab mulle ca 1250l bensiini
Viidatud 71 770 masinaga saan ma sõita ca 14000km
Ja see on kerghübriid mida ma ei soovi
Ei, see ei ole EV omanike mure - olen ka viidanud, et see on debiilse ideoloogia probleem...
Viide on sellele, et normaalset ICE-t polegi võtta seoses eelnevalt viidatud debiilsusega
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Vaatasin ja ei mõista EH.INS hädaldamist. Bensuka saab alates 16500€. Lk 2 algavad huvitamad autod Mini Cooper, Subaru Outback, BMW 120 ja X1, MB C-klass, Audi Q3 ja A5, Octavia RS, Cupra Formentor ja Terramar näiteks. Kui need on liiga edevad siis karjakaupa tavasedaane, -luukpärasid, -pargimaastureid ka. Tegelt sul vist automargist-mudelist oli suva, peaasi et total cost of ownership oleks maailma parim?rst kirjutas: 17 Juun 2025, 09:47EDIT: Midagi on ikka turult saada.EH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 09:37Palun viiteid... Ja ära mingeid hübriide toppima hakka...Esindusest on saada uusi sisepõlemismootoriga autosid ka
https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... =otsi&ak=0
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas Prill »
Hübriidid on olnud mu jaoks keeruline teema, algse filosoofia kohaselt ei liha ega kala, kus senisesse ICE tehnoloogiasse istutatud veel üks tehnoloogia 1000+ juppi mis peavad eesrindlikult koos toimima, mille riknemine on lisarisk ja kulu.A23 kirjutas: 17 Juun 2025, 10:49 Kui ise peaks praegu valima, siis kaaluks tõsisemalt neid hübriide, mis aku pealt ca 100 km ära sõidavad. Sõltub muidugi kasutusvajadusest, päevastest läbisõitudest. Mul toimiks nädala sees puhtalt aku pealt ja pikematel pühapäevatiirudel bensuga, ei peaks võõrast laadijat külastama.
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Siin nõustun Prilliga täielikult!Hübriidid on olnud mu jaoks keeruline teema, algse filosoofia kohaselt ei liha ega kala, kus senisesse ICE tehnoloogiasse istutatud veel üks tehnoloogia 1000+ juppi mis peavad eesrindlikult koos toimima, mille riknemine on lisarisk ja kulu.
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
No aga võta siis ise ka siga mis ei ole kägu, sest üks on 184 kW/250 hj ja teine on 380 kW/517 hj ja selge, et seal on ühe auto hind veel vahel. Sama ka pea kõikide tesite markidega. BMW -l saad suht võrreldavad hinnad, aga võimsuse vahe erineb pea 2xEH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 12:05 Viitasin konkreetselt Volvole... XC90 / EX90
Pakkuge sinna kanti
Minu "hädaldamine" tuleneb konkreetsest probleemist MINU jaoks
Ma ei väida, et see on probleem teiste jaoks
Lugemata postitus Postitas A23 »
Kui Sind lohutab, siis Tesla-eelsel-ajastul oli elektrika fännide elu veelgi "hädalisem" kui Sul praegu. Osteti fossiil, visati mootor välja, startupid tootsid vastavaid elektrika "kitte", mis pandi asemele, pakiruum ja vaba ruum kapoti all topiti akusid täis ja sõideti mõnikümmend miili, seejärel pandi kogu ülejäänud päevaks jälle laadimaEH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 12:05 Ma ei saa teist meestest aru...
Võrdlete siga ja kägu
Nt aknapesu vs EV
Ei ole oluline total cost of ownership
Oluline on total cost of ownership ICE vs EV
16500 ei saa mina masinat mida tahan
Mini Cooper - tõsiselt???
Cupra - ei sobi - kliirens
Subaru - väike
Tavasedaan - ei sobi - kliirens
Mida veel?
Viitasin konkreetselt Volvole... XC90 / EX90
Pakkuge sinna kanti
Minu "hädaldamine" tuleneb konkreetsest probleemist MINU jaoks
Ma ei väida, et see on probleem teiste jaoks
Lugemata postitus Postitas A23 »
Täitsa võimalik, et mingeid miinuseid on. Enne kui millegi konkreetse kasuks otsustada, tasuks teha võimalikult põhjalik "taustauuring". Mida kallim ost, seda põhjalikum. Ise olen seda meelt, et auto peab olema töökindel, olgu tal +1000 või +10 000 lisajuppi, olgu elektrikas, fossiil või hübriid. Garantii ka võimalikult pikk.Prill kirjutas: 17 Juun 2025, 12:06Hübriidid on olnud mu jaoks keeruline teema, algse filosoofia kohaselt ei liha ega kala, kus senisesse ICE tehnoloogiasse istutatud veel üks tehnoloogia 1000+ juppi mis peavad eesrindlikult koos toimima, mille riknemine on lisarisk ja kulu.A23 kirjutas: 17 Juun 2025, 10:49 Kui ise peaks praegu valima, siis kaaluks tõsisemalt neid hübriide, mis aku pealt ca 100 km ära sõidavad. Sõltub muidugi kasutusvajadusest, päevastest läbisõitudest. Mul toimiks nädala sees puhtalt aku pealt ja pikematel pühapäevatiirudel bensuga, ei peaks võõrast laadijat külastama.
Lisaks hübriidide nö massidesse minekul on hakanud tilkuma ka puudusi, just töökindluse osas, kus see hübriidtehnoloogia ei olevat tegelikult nii primitiivne kui kasutajad seda ette kujutasid. A'la aku p.rsse läheb saan sõidukit edasi tarbida - ei saavat nii, mootorituli põleb sõiduk läheb avariiseadele ja heal juhul saad edasi longata.
Pistikhübriididega vist isegi üks Eesti enda esindus manitses, kuidas see tehnoloogia on mõeldud ikkagi kasutatama balansis akusõitu koos sisepõlemismootoriga sõiduga. Olevat juba juhtumeid, kus tehas lubab 110km aku pealt, praktikas see olevat rohkem 80km ja inimene ontlikult igapäev juhtmeotsas ja saab oma päevasõidud 50-60km aku pealt tehtud, nii nädalast-nädalasse kuni mingi rikkeni, kus tehase volitatud esindaja diagnoosib ekstreemkasutuse, mida tehas ei ole antud hübriidile ette näinud ning selline kasutus on viinud anomaaliate ja riketeni.
Hiljuti käis läbi ka miski Rumeenia päritolu kolmanda osapoole teenindus-remondi ettevõte kes oli just hübriidide akuprobleemidele spetsialiseerunud ja nende hinnang hübriidtehnoloogaite levimisele oli hävitav, mitmete tootjate poolt olevat müügis toored hübriidtehnoloogiad mis ekspluatatsioonis ei kesta ettenähtult ja nõuavad juba garantiiajal tehaselt kulukaid garantiiremonte. Lisaks nende uurimise põhjal vähemalt üks tootja manipuleerivat tarkvaraliselt, seda labaselt - kus auto ajusse salvestusid hübriidtehnoloogias, peamiselt akuga seonduvad hoiatused ja häired, mis viitasid tulevasele rikkele - volitatud esindus lihtsalt oli need häireteated süsteemselt ajust kustutanud, lootes sedasi tegeliku rikke avalduvat nt aasta-paari pärast kui sõiduk enam garantiikohustuse alla ei käi.
Kindlasti on tootjate- ja mudeli valikuti ka end tõestanud ja töökindlaid hübriidtehnoloogiaid, aga kes see osutab mis risk mis pädev, lisaks selliselt lähenedes piiran oma sõidukivalikut oluliselt, kui pinnale jääb nt üks tootja kelle hübriidi valikut võiks pidada end aastatega tõestanuks.
Mulle tundub kuidagi kahtlane, kus tänaseks hädaldatakse kuidas nö heitmetöötlusseadmete töökindlus ja keerukus on senised ICE mootorid muutnud probleemseks, kui mitte enne siis pikema kasutuse korral küll. Nüüd paaritame selle kõik veel elektrimootori&generaatori ja akuga, no mõistus tõrgub seda nimetavat lahenduseks, pigem tundub sügavamale ämbrisse astumisena
Iga kord kui miski hübriidi enda jaoks juba söödavaks mõtlen ja kuskilt konfiguraatorist läbi lasen saan hinnalipiku kus selle bübriidi hind küünitab EV hinnani, ja mõne teise brändiga võrreldes võib isegi ületada hinda. Arvestades kus hübriidide regamistasud&aastamaksud on küll nö kuidagi söödavad, aga EV puhul pigem sümboolsed, lahustub hübdiiditung kuidagi ära, ka tundub 2000 jupiga EV mõistlikum miski 10000 jupi kohitsetud heitmesüsteemi ja hübriidi kooslusega. Kus tegelikult EV ongi otse akuautona projekteeritud, on hübridiiteemade areng puhtalt tuginenud heitmete allasaamise eesmärgil, mis kannatab kogu varasema heitmeteema hädade ahelas, alates mootoris tugevate&raskemate metallide asendumisel kergematega, veel hilisemalt kergema metalli asendumisel plastidega, ehk isegi see ICE osa mis justkui oma evolutsioonis jõudis töökindluse tippu, on hiljem kärbitud kaalusäästu eesmärgil (kergem, kulub vähem kütust = vähem saastet), eespool märgitud heitmeohjamise tehnoloogiad, mis kõik lisavad hinda, keerukust, töökindlusprobleeme, hübriidiosa veel ka külge kõigele sellele - no ei tundu eduvalem, ei tundu..
Mis ei tähenda, et ka hübriid kooslus ei võiks aastate või kümnenditega saada töökindlamaks, odavamaks jne lihvitud.
Nii, et täna tunduks targem kulukama automaksuga miskis 5+ aasta nt volvo primitiivsema mootoriga diislipõletaja või siis täispangale maanduda EV peale, 5 aastat garantiid ja 8 aastat aku garantiid hirme nõks leevendab. Lõppeks ei ole keegi ka eksiotsuse puhul ka EV puhul oma sõidukiga laulatatud, kui ka EV laadimisteema, reklaamitust kesisemaks osutuv sõiduulatus talumatuks osutub - saab ju ka aasta või kolme pärast oma eksiotsust korrigeerida ja sobimatu sõiduk vahetada mõne sobivama vastu.
Igaljuhul mina ei ole suutnud EV maha kanda, ise omamata, ära proovimata, endiselt ei näe ka neid EV tagastajate masse, samuti EV-de müük ei olevat nulli kukkunud nagu eesrindlikumad rohevastasuse evangelistid kuulutavad, vaid akuautod nii EV kui hübriidina müüvatki ainult, peamiselt automaksu teene.
Ka mujal euroopas kus elektrikate müük pidurdunud ei ole nende surma paista, vaid müük olevat stabiliseerunud ja vaikselt juba tõusvat.
Seega EV-e ostupõlgus talupoja tarkusega tupikteest, ei tarvitse realiseeruda, vähemalt niipea veel mitte.
EV-isd nagu akutehnoloogiad endiselt arendatakse, toodetakse ja müüakse, globaalselt!
Elagu EV!![]()
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
OK - võrdleme RAV-i (minu jaoks liiga väike)EV võit on eelkõige neile kes elavad linnas, sõidavad 15k km aastas (nagu 95% meie sõidukitest) ja ostavad selle 25k - 35k vahemikus sõiduki liisingusse...
... kedagi ei koti kliima seal ümber...
EV osakaal turust näitab kui mõttetu segment see on
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Kohati sa oled nagu kuu pealt kukkunud. EV-d ei saa osta, sest 2,5h kallist aega võib perega reisil kaduma minna. Olgu. Aga kui küsida - miks aeg on sinu jaoks probleem perereisil aga ei ole probleem aknaid pestes või foorumis jutustades - siis sisulise vastuse asemel räägid seast ja käost.EH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 12:05 Ma ei saa teist meestest aru...
Võrdlete siga ja kägu
Nt aknapesu vs EV
Räägiti AUTODEST, sa küsisid viiteid. Anti link müügikuulutustele. Huvitamad - s.h. Cooper - loomulikult pean silmas ennast. Sa ilmselt eeldad, et vestlus tohib keerelda ainult sinu isiku ümber. Volvo pargimaasturite viidet selles postis ei ole. MItu lehekülge ma peaksin tahapoole läbi kammima sinu arvates?
EH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 09:37Palun viiteid... Ja ära mingeid hübriide toppima hakka...Esindusest on saada uusi sisepõlemismootoriga autosid ka
V70 räägitakse ikka Volvost?
Mina ICE-t ei leia
Kerghübriidi ja EV hinnavahe üle 20K
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Jäta kõrvale KÕIK muuKohati sa oled nagu kuu pealt kukkunud. EV-d ei saa osta, sest 2,5h kallist aega võib perega reisil kaduma minna. Olgu. Aga kui küsida - miks aeg on sinu jaoks probleem perereisil aga ei ole probleem aknaid pestes või foorumis jutustades - siis sisulise vastuse asemel räägid seast ja käost.
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Kui su isiklik kiiks tegelikult asjasse ei puutu, n2hhui sa sellest siis kirjutad siin teemas üldse.EH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 12:59Jäta kõrvale KÕIK muuKohati sa oled nagu kuu pealt kukkunud. EV-d ei saa osta, sest 2,5h kallist aega võib perega reisil kaduma minna. Olgu. Aga kui küsida - miks aeg on sinu jaoks probleem perereisil aga ei ole probleem aknaid pestes või foorumis jutustades - siis sisulise vastuse asemel räägid seast ja käost.
Võrdle AINULT ICE vs EV
Kõik muu on minu kiiks, minu rahulolutunne jms - ei puutu asjasse
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Uus auto EU -s on läbisõit < 6k km või vanus < 6 kuud . Sellise Toyota EV saad alla bensiinika (ja ka hübriidi) hinnast, kui vaatad hinda teisest esindusest/edasimüüjalt https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =428102758 ja seda vahet ei olegi järsku enam alles, see vahe on juba EV kasuks.EH.INS. kirjutas: 17 Juun 2025, 12:46 No hakkame kuhugi jõudma...
OK - võrdleme RAV-i (minu jaoks liiga väike)EV võit on eelkõige neile kes elavad linnas, sõidavad 15k km aastas (nagu 95% meie sõidukitest) ja ostavad selle 25k - 35k vahemikus sõiduki liisingusse...
... kedagi ei koti kliima seal ümber...
EV osakaal turust näitab kui mõttetu segment see on
Hübriid pole valik
EV - Hind alates 41 500
Bensiin - Hind alates 34 900 €
Vahe - 6600
Vahe protsentuaalselt (aluseks bensiin) ca 20%
6600 annab aastas min 600 - selle eest kütust ca 380l - läbisõit sellega ca 6700km
Ja 6600 on alles
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Arendas phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Estonian translation by phpBB Eesti [Exabot] © 2008*-2025