60. leht 93-st

Re: Elektriautodest

Postitatud: 18 Nov 2024, 11:13
Postitas pancho villa
Ei tea, tegu endise Norra Maanteeameti kaalubussiga, kuudist kontori ja katuselt alarmtehnika maha müüsin kaalus tühjalt 2.5t aga minekult öö ja päev praeguse 110kw manuaal T6ga

Re: Elektriautodest

Postitatud: 18 Nov 2024, 12:34
Postitas tabarabarap
Vko kirjutas: 13 Nov 2024, 21:50 Sellel T5-l mootor väriseb, aga ElektriVankris istudes juht ise väriseb pidevalt mõeldes järgmise laadimiskoha peale ning lootes, et see vanker põlema ei lähe. :lol:
ma lasengi alati põlemiseni, saab ka salongi soojaks nagu sisepõlemisega

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 09:40
Postitas Ardi
Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 09:53
Postitas ping
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. ...
See võib olla tingitud teeolude ja sõidustiili muutumisest sõidu jooksul, kui auto arvutab alles jäänud sõiduvälpa hetke energiatarbe alusel.
Kas stabiilse stiiliga ja sama teeoluga sõites ka sõiduvälba näit kaootiliselt muutub?
:hello:

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 11:08
Postitas Ardi
ping kirjutas: 27 Nov 2024, 09:53
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. ...
See võib olla tingitud teeolude ja sõidustiili muutumisest sõidu jooksul, kui auto arvutab alles jäänud sõiduvälpa hetke energiatarbe alusel.
Kas stabiilse stiiliga ja sama teeoluga sõites ka sõiduvälba näit kaootiliselt muutub?
:hello:
Arvata on, et sellest muutub. Aga enne seda jama ju polnud. 50% peale tõusis kui võtsin hoo maha peateele keeramiseks.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 12:25
Postitas tabarabarap
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.
lase aku nulli (nt viimasel otsal küte puhuma ja seisma) ja lae uuesti täis , saad targemaks

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 13:45
Postitas kaimagk
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.

Missassja, sellel ju garantii, või oled 4 aastaga 160+ tuhat läbi ajanud? Ja 45k uus aku, kas koos teemantitega vä :blink:

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 14:52
Postitas ping
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 11:08
ping kirjutas: 27 Nov 2024, 09:53
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. ...
See võib olla tingitud teeolude ja sõidustiili muutumisest sõidu jooksul, kui auto arvutab alles jäänud sõiduvälpa hetke energiatarbe alusel.
Kas stabiilse stiiliga ja sama teeoluga sõites ka sõiduvälba näit kaootiliselt muutub?
Arvata on, et sellest muutub. Aga enne seda jama ju polnud.
50% peale tõusis kui võtsin hoo maha peateele keeramiseks.
Kas rehvide rõhku kontrollisid?
Milline on aku temperatuur?
:hello:

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:02
Postitas ping
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 13:45
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.
Missassja, sellel ju garantii, või oled 4 aastaga 160+ tuhat läbi ajanud? Ja 45k uus aku, kas koos teemantitega vä :blink:
Lugege ikka peenikest kirja kah!
Garantii on tootja tootmisveale aga kuna aku mahutavuse vähenemine on "loomulik kulumine", siis see ei pruugi tootjavea alla kuuluda.
"Reklaamitud tööiga" ei pruugi mitte sugugi võrduda terminiga "garantiiaeg".

Kui sellele autole on hetkel pandud alla suvalised talverehvid ja sellega on auto veeretakistust suurendatud, ei pruugi garantii antud juhul isegi kehtida.
:hello:

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:06
Postitas A23
Mõni aeg tagasi juhtusin laadija juures ;) ühega juttu ajama. Tal oli mure aku mahtuvuse vähenemisega, esinduses mõõdeti 71%, aga garantiikorras väljavahetamiseks oleks pidanud alla 70% olema. Garantii lõpuni oli jäänud alla 1k km, vaene mees üritas välja mõelda, kuidas see 1% veel alla saada.

@Ardi, soovitaks mõõta ka tegelikku läbisõitu km'des ja võrrelda auto poolt pakutavaga. Võib ju ka elektroonika jupsida, et ei pruugi alati aku süü olla.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:14
Postitas kaimagk
ping kirjutas: 27 Nov 2024, 15:02
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 13:45
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.
Missassja, sellel ju garantii, või oled 4 aastaga 160+ tuhat läbi ajanud? Ja 45k uus aku, kas koos teemantitega vä :blink:
Lugege ikka peenikest kirja kah!
Garantii on tootja tootmisveale aga kuna aku mahutavuse vähenemine on "loomulik kulumine", siis see ei pruugi tootjavea alla kuuluda.
"Reklaamitud tööiga" ei pruugi mitte sugugi võrduda terminiga "garantiiaeg".

Kui sellele autole on hetkel pandud alla suvalised talverehvid ja sellega on auto veeretakistust suurendatud, ei pruugi garantii antud juhul isegi kehtida.
:hello:
Minu EA pole selliseid peenikesi kirju igatahes. Ja mis pläma see on et veeretakustus suurem?! Erinevatel rehvitootjatel juba see erinev, tahad öelda et EA tootja annab sulle ette tootja ja veeretakustuse numbri ? Ja mis akumahutsvus % , muidugi see langeb ja tootja annabki languse garantii, selle valggehülge ila võiks kirutamaa jätta.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:21
Postitas ping
A23 kirjutas: 27 Nov 2024, 15:06 ... esinduses mõõdeti 71%, aga garantiikorras väljavahetamiseks oleks pidanud alla 70% olema. ...

@Ardi, soovitaks mõõta ka tegelikku läbisõitu km'des ja võrrelda auto poolt pakutavaga. Võib ju ka elektroonika jupsida, et ei pruugi alati aku süü olla.
Garantiiprobleeme tõendataksegi mõõtmisega esinduse testiga ja see, mis omanik arvab on "tühi jutt".
Kuna testitakse arvutiga, siis seda saab panna näitama vajalikke numbreid.
:hello:

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:32
Postitas kunn24
Näiteks Huawei akudega inverteril jooksevad pea iga tarkvarauuendusega erinevad numbrid. Ehk vastavalt vajadusele.

Ardi, sama jutt saatke esindusele ja paluge seisukohta.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:34
Postitas ping
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 15:14 .... mis pläma see on et veeretakustus suurem?!
Erinevatel rehvitootjatel juba see erinev, tahad öelda et EA tootja annab sulle ette tootja ja veeretakustuse numbri ? ...
Mitte ainult e-auto vaid kõik kehtiva keskonna sertimiskorra järgi serditud uuemad autod.

Auto energeetilised ja keskonnahoiu näitajad serditakse tootja poolt näidatud detailidega ja ise ei või isegi suvalist valuvelge autole panna, kui tootja ei ole seda ette näinud ning auto on serditud plekkvelgedega.

Ehk müüja võib teha diagnoosi ja kui avastab kõrvalekalde tehase seadest, siis võib teatada, et "ei vasta tootja poolsetele nõuetele, taastage auto teaheseade ja külastage meid jälle" ning omanik maksab selle diagnosti ka kinni.
:hello:

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:38
Postitas kaimagk
Oleksid ehk nii kena ja annaksid ühe autotootja või lausa mudeli kus on kirjas milline velg ja millise veeretakistusega rehv peab selle autol olema, et vastaks garantiitingimustele

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:42
Postitas kunn24
Milline "selline asi"? Tatistamise asemel võiksid proovida koostada täislauseid (seda enam, et mitu lõiku ja hunnik segast teksti on vahel). Rehvidel on erinevad veeretakistused samades teeoludes, siis pole mõtet üldse vaielda. Kuid mul on talverahvide kasuks näide, kus kitsamatega on kütusekulu väiksem.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 15:51
Postitas kaimagk
See on Siililegi selge et rehvidel on erinev veeretakistus. Loeks ikka teemat sealt kus sul endal see (pooleli) jäi, siis ei pea iga postitusega kogu pointi uuesti kirjutama.
@ kunn , kes nüüd trollib?

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 16:09
Postitas Ardi
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 13:45
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.

Missassja, sellel ju garantii, või oled 4 aastaga 160+ tuhat läbi ajanud? Ja 45k uus aku, kas koos teemantitega vä :blink:
Mina ostsin ta 2 aastat tagasi Elektritaksost ja siis oli ls 165tkm (akugarantii on 160tkm) Mina olen 2 aastaga sõitnud 55tk.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 16:13
Postitas Ardi
Lasin aku ära mõõta, mõõtja ütles, et aku kutu ja elemente pole mõtet vahetada, pakkus 7000 eest akut SOH-iga üle 90 (94-95) kui vana aku jääb temale. Minu aku SOH oli 86. aga üksikud elemendid on tugevasti kehvemad. Ok, seal võib ka mingi omakasu väljas olla. Ütles, et tal on vaja vaid korpust, et laduda sisse Volvo elektrika elemendid, et saada 74kwh aku. Küsisin, et mis maksaks kui ta minu auto akusse need Volvo elemendid topiks, ütles üle 10 000.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 16:19
Postitas kaimagk
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 16:09
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 13:45
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.

Missassja, sellel ju garantii, või oled 4 aastaga 160+ tuhat läbi ajanud? Ja 45k uus aku, kas koos teemantitega vä :blink:
Mina ostsin ta 2 aastat tagasi Elektritaksost ja siis oli ls 165tkm (akugarantii on 160tkm) Mina olen 2 aastaga sõitnud 55tk.
Nooo , siis on ta oma töö juba tublisti ära teinud:) , või lootsid saada 10.000€ uue nissani koos uue akuga , paljud loodavad.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 17:06
Postitas rs7
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 16:19
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 16:09
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 13:45
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.

Missassja, sellel ju garantii, või oled 4 aastaga 160+ tuhat läbi ajanud? Ja 45k uus aku, kas koos teemantitega vä :blink:
Mina ostsin ta 2 aastat tagasi Elektritaksost ja siis oli ls 165tkm (akugarantii on 160tkm) Mina olen 2 aastaga sõitnud 55tk.
Nooo , siis on ta oma töö juba tublisti ära teinud:) , või lootsid saada 10.000€ uue nissani koos uue akuga , paljud loodavad.
Kahe esimese aastaga tehti 165k km läbisõit? See on EV kohta mega. Senimaani ongi akude kestvus 150-200k km kanti arvatud miinus laadimistsüklid ja kiirlaadijate kasutusest tulenev.

Aga kui küsida tohib, siis kus teile 45 000 eurine hinnapakkumine tehti leafi akuvahetuseks? Oli juttu ka, mis osa on tööraha ja mis osa on aku hind?

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 19:09
Postitas new1
Sul endal muidu leafspy äppi ja tonglit pole? Sellega saaks pm kohe ära näha ja ise ka hinnangu anda, et kas mõni cell on küpse või mitte. Kui peale täis laadimist sõitma hakates oleks kohe sarnane pilt https://www.speakev.com/threads/has-any ... nce.16024/ , ainult elementide pinged kõrgemad, siis oleks kohe näha, et kas üks kehva element põhjustab seda ainult või mingi elementide grupp. Peaaegu tühja aku korral nagu pildil on, siis on see pingete erinevus normaalsem nähtus, ent peaaegu täis või isegi 50% peal peaks suht võrdne see pilt seal olema. See tongel ei maksa suurt midagi, 10 euriku tuuri vist saab ka leafile toimivaid ja saad ise üle vaadata, kas keegi kavalpea huiab su käest muidu suhteliselt korras aku, lihtsalt millel on üks element peetis ja paarisajaeurise uue elemendi vahetusega saab ta omale edasimüügiks korraliku akupaki, või on tõesti mingi suurem grupp neist läbi ja polegi eraldi elementide vahetusel pointi. Akupakkide tervise hindamisel on selles suhtes hea, et suht lihtsalt ja ilma erilisi suuri teadmisi omamata, rääkimata masina lammutamisest, saab tongli ja äpi abil täiesti adekvaatse ülevaate. Fossiilikal sellist lõbu ei ole, sa ei saa enne kunagi kindel olla, mis sul seal mootoris tegelikult toimub, kuniks sa seda kapremondiks laua peale laiali pole kiskunud enamvähem. Kui sul see viga tekkis enamvähem järsku suhteliselt väikese ajaga, mitte vaikselt aegamööda, siis viitab justkui pigem ühe celli ära kukkumisele. Ent jah, kui sul endal huvi selles osas kindlust saada, siis tee see 10 eurone investeering tonglisse(või laena kusagilt), kuluta pool tunnikest googeldamise peale veel igaks juhuks, et mida seal cellide pingetes jälgida ja tee see ülevaatus ise läbi. Kui sul see ülejäänud akupakk näitas varasemalt, enne jamade algust või isegi praegu endiselt veel julgelt üle 80% aku tervise seisuks, siis oleks seal peale selle ühe kustunud celli vahetuse ressurssi, mida kasutada veel piisavalt. Mul endal on ka vana elektritakso töömasinaks, sellel on midagi 63% vms aku tervist jäänud (läbisõit pea 300k) ja see langus toimub sedasi aeglaselt ja rahulikus tempos ning elementide pingete järgi vaadates pigem suhtkoht terve akupakk on mul sujuvalt selle läbisõidu juures kulumist saanud. Minu selle punni akupaki maht on mitu korda pisem sinu masina omast, seega on see veel räigelt rohkem laadimistsükleid saanud kui sinu masinal ja seega sul võiks veel piisavalt seal idee poolest sõidukilomeetreid peal olla, enne kui sama 63% peale jõuaksid, kus mina hetkel olen. Niiet jah, vaata ja mõtle, või kui ise ei oska ikkagi hinnangut anda, hangi leafspy äpp, lae aku 100% täis, pane äpp tööle, salvesta kogu äpis toimuv kuni aku peaaegu tühjaks saamiseni ja lae video siia üles, siis saab kohe reaalse pildi ette ja pole mingeid agasid enam õhus.

Ja see vko idioot siin, no krt on vaja sellist klouni siia üldse lasta? Sealt solgiaugust tuleb ainult fekaali ja kasutut saasta ju. Sellised klounid kusagile tsirkusesse ahvidega koos ringi jooksma ehk oleksid sobilikud, mujale see rämps ei kõlba.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 19:29
Postitas Ardi
rs7 kirjutas: 27 Nov 2024, 17:06
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 16:19
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 16:09
kaimagk kirjutas: 27 Nov 2024, 13:45
Ardi kirjutas: 27 Nov 2024, 09:40 Kuna pooltühja aku näidud on hakanud kõikuma, nt eelmisel reedel oli nii, et kodust startides oli akujääk 60%, sõites 5km oli akujääk 35%, siis 1km pärast näitas 50% ja siis veel 2km ja akujääk oli 25%. Uurisin, et palju uus aku esinduses maksab, öeldi 45 000eur. Tegu siis 2020 Nissan Leafiga, aku 62kwh. Kasutatud akude eest tahetakse 9-11 000eur VOK-i esitasin varuosapäringu, mitte üht pakkumist. Täna lasen ära mõõta akuelemendid ja siis saan ka mingi pakkumise üksikute elementide vahetuse kohta.

Missassja, sellel ju garantii, või oled 4 aastaga 160+ tuhat läbi ajanud? Ja 45k uus aku, kas koos teemantitega vä :blink:
Mina ostsin ta 2 aastat tagasi Elektritaksost ja siis oli ls 165tkm (akugarantii on 160tkm) Mina olen 2 aastaga sõitnud 55tk.
Nooo , siis on ta oma töö juba tublisti ära teinud:) , või lootsid saada 10.000€ uue nissani koos uue akuga , paljud loodavad.
Kahe esimese aastaga tehti 165k km läbisõit? See on EV kohta mega. Senimaani ongi akude kestvus 150-200k km kanti arvatud miinus laadimistsüklid ja kiirlaadijate kasutusest tulenev.

Aga kui küsida tohib, siis kus teile 45 000 eurine hinnapakkumine tehti leafi akuvahetuseks? Oli juttu ka, mis osa on tööraha ja mis osa on aku hind?
City Motorsist.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 19:32
Postitas Ardi
new1 kirjutas: 27 Nov 2024, 19:09 Sul endal muidu leafspy äppi ja tonglit pole? Sellega saaks pm kohe ära näha ja ise ka hinnangu anda, et kas mõni cell on küpse või mitte. Kui peale täis laadimist sõitma hakates oleks kohe sarnane pilt https://www.speakev.com/threads/has-any ... nce.16024/ , ainult elementide pinged kõrgemad, siis oleks kohe näha, et kas üks kehva element põhjustab seda ainult või mingi elementide grupp. Peaaegu tühja aku korral nagu pildil on, siis on see pingete erinevus normaalsem nähtus, ent peaaegu täis või isegi 50% peal peaks suht võrdne see pilt seal olema. See tongel ei maksa suurt midagi, 10 euriku tuuri vist saab ka leafile toimivaid ja saad ise üle vaadata, kas keegi kavalpea huiab su käest muidu suhteliselt korras aku, lihtsalt millel on üks element peetis ja paarisajaeurise uue elemendi vahetusega saab ta omale edasimüügiks korraliku akupaki, või on tõesti mingi suurem grupp neist läbi ja polegi eraldi elementide vahetusel pointi. Akupakkide tervise hindamisel on selles suhtes hea, et suht lihtsalt ja ilma erilisi suuri teadmisi omamata, rääkimata masina lammutamisest, saab tongli ja äpi abil täiesti adekvaatse ülevaate. Fossiilikal sellist lõbu ei ole, sa ei saa enne kunagi kindel olla, mis sul seal mootoris tegelikult toimub, kuniks sa seda kapremondiks laua peale laiali pole kiskunud enamvähem. Kui sul see viga tekkis enamvähem järsku suhteliselt väikese ajaga, mitte vaikselt aegamööda, siis viitab justkui pigem ühe celli ära kukkumisele. Ent jah, kui sul endal huvi selles osas kindlust saada, siis tee see 10 eurone investeering tonglisse(või laena kusagilt), kuluta pool tunnikest googeldamise peale veel igaks juhuks, et mida seal cellide pingetes jälgida ja tee see ülevaatus ise läbi. Kui sul see ülejäänud akupakk näitas varasemalt, enne jamade algust või isegi praegu endiselt veel julgelt üle 80% aku tervise seisuks, siis oleks seal peale selle ühe kustunud celli vahetuse ressurssi, mida kasutada veel piisavalt. Mul endal on ka vana elektritakso töömasinaks, sellel on midagi 63% vms aku tervist jäänud (läbisõit pea 300k) ja see langus toimub sedasi aeglaselt ja rahulikus tempos ning elementide pingete järgi vaadates pigem suhtkoht terve akupakk on mul sujuvalt selle läbisõidu juures kulumist saanud. Minu selle punni akupaki maht on mitu korda pisem sinu masina omast, seega on see veel räigelt rohkem laadimistsükleid saanud kui sinu masinal ja seega sul võiks veel piisavalt seal idee poolest sõidukilomeetreid peal olla, enne kui sama 63% peale jõuaksid, kus mina hetkel olen. Niiet jah, vaata ja mõtle, või kui ise ei oska ikkagi hinnangut anda, hangi leafspy äpp, lae aku 100% täis, pane äpp tööle, salvesta kogu äpis toimuv kuni aku peaaegu tühjaks saamiseni ja lae video siia üles, siis saab kohe reaalse pildi ette ja pole mingeid agasid enam õhus.

Ja see vko idioot siin, no krt on vaja sellist klouni siia üldse lasta? Sealt solgiaugust tuleb ainult fekaali ja kasutut saasta ju. Sellised klounid kusagile tsirkusesse ahvidega koos ringi jooksma ehk oleksid sobilikud, mujale see rämps ei kõlba.
Pane mõni tongli link ka, nt aliexpressist?

Re: Elektriautodest

Postitatud: 27 Nov 2024, 19:50
Postitas new1
Ma ise ostsin endale kunagi ammu selle vist https://vi.aliexpress.com/item/40000158 ... ry_from%3A , nii kaua aega möödas, et ma ei tea, kas vahepeal on seal tootes midagi muutunud. Igaks juhuks võid kusagilt elektriautode fb lehelt vms üle küsida, et kas kellegil on ka mõni värskemalt tellitud toode, mis kindlalt töötab. Aga pildi ja kirjade järgi peaks mul see pulk sama olema, mis seal lingil see valge . Mäletan, et algul veel tellisin mingi paarieurose, see ei toiminud, siis see kallim maksis mul tookord üldse 40 euri. Samas olen lugenud, et mingid mõneeurosed ka toimivad, aga millised täpselt, seda pead seat ev grupist uurima ilmselt, seal neid kasutajaid piisavalt.