Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Siia ei postita ostu-müügi kuulutusi!
Prill
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 398
Liitunud: 27 Veebr 2017, 10:36
On tänanud: 0
On tänatud: 19 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas Prill » 15 Aug 2019, 22:26

T25 kirjutas:
15 Aug 2019, 21:50
Kes veel ei tea, siis "Off grid" tähendabki genekat +akupanka+päikesepaneele.
"Off grid" tähendab elektriülekande võrguvaba lahendust, ei pea piirduma "geneka+akupanga+päikesepaneelidega", võib olla ka akud+tuulik või ainult genekas või hüdroenergia, kohvertuumajaam vm - lahendus kus elekter toodetakse ise ja klassikaline elektrivõrguühendus puudub.
"off grid" vastand on "on grid", kus võib samuti ise elektrit toota, ülejäägi üldisesse elektrivõrku müüa ja vajadusel ise elektrivõrguenergiat tarbida.

T25
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 211
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 kord

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas T25 » 16 Aug 2019, 00:25

Prill kirjutas:
15 Aug 2019, 22:26
T25 kirjutas:
15 Aug 2019, 21:50
Kes veel ei tea, siis "Off grid" tähendabki genekat +akupanka+päikesepaneele.
"Off grid" tähendab elektriülekande võrguvaba lahendust, ei pea piirduma "geneka+akupanga+päikesepaneelidega", võib olla ka akud+tuulik või ainult genekas või hüdroenergia, kohvertuumajaam vm - lahendus kus elekter toodetakse ise ja klassikaline elektrivõrguühendus puudub.
"off grid" vastand on "on grid", kus võib samuti ise elektrit toota, ülejäägi üldisesse elektrivõrku müüa ja vajadusel ise elektrivõrguenergiat tarbida.
Ma oleks pidanud kirjutama " GENEKAT+ etc", sest kogu asja süda ongi genekas. Osade kasutajate jutust lihtsalt jäigi mulje, et genekat pole vaja.

kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 16 Aug 2019, 08:17

Pingile meeldetuletuseks:
Samad optsioonid on ka asjalikul bensugenekal ja selliste optsioonidega maksavad mõlemad.
Bürokraatia sünnib idiootidest.

ping
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 412
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 1 kord
On tänatud: 22 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ping » 16 Aug 2019, 17:49

kunn24 kirjutas:
16 Aug 2019, 08:17
Pingile meeldetuletuseks:
Samad optsioonid on ka asjalikul bensugenekal ja selliste optsioonidega maksavad mõlemad.
Enamvähem õigel teel oled, idee on hea.
Aga näiteks sellise geneka saab ka ilma "optsioonideta" talvel külmaga käivitada.
https://kaup24.ee/et/koduremont/triista ... ?id=498955
Hinnavahe on korralik.

Sa vist pole otsinud väikseid 1 faasilisi diiselgenekaid ja pole saadavate genekate tehniliste andmetega kursis.

(Täna just oli raadios interviu põllumajandusministriga. Rääkis, et põllumehed kurdavad, et saadava biodiisliga ei taha kombainid töötada, et kuna kombainid ei sõida mitte iga nädal, siis kütus kalgendub kütusefiltrisse ära ja enne tööle asumist peavad vahetama kütusefiltreid.)
:hello:

kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 16 Aug 2019, 20:12

Sel samal põhjusel tuleb käsistarteriga asju vältida, kui pärast ei taha õlga paigast tõmmata. Seega valikust välja. El starteriga saab ta käivtumist elektrivarustuse kadumumisel ka automatiseerida.

Samas saab veel odavamalt. Poole autoaku hinnaga. Külmkapi, teleka ja midagi veel hoiab töös.
https://kaup24.ee/et/koduremont/triista ... rce=bitrec
Bürokraatia sünnib idiootidest.

ping
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 412
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 1 kord
On tänatud: 22 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ping » 16 Aug 2019, 22:51

kunn24 kirjutas:
16 Aug 2019, 20:12
Samas saab veel odavamalt. Poole autoaku hinnaga. Külmkapi, teleka ja midagi veel hoiab töös.
https://kaup24.ee/et/koduremont/triista ... rce=bitrec
Relaka ja suurema trelli saab sujuvkäivitiga tööle panna aga kuna külmiku käivitusmähisega kompressori käivitusvool on ca 2kW siis selle taha põleb ära.
Mähised jäävad terveks aga pingeregulaator annab otsad ja seda pole nii odavale seadmele, varuosana saada.
Olen teinud sellise 700W genekaga tööd, katsetanud koormusega ja ka ärapõletanud.
(Harjadega tööristadele (relakad, drellid, saed) pole täpne pinge eriti tähtis ja nende toitmiseks võibki pingeregulaatorist mööda, otse mähisele koormuse lülitada. On töökindlam.)
:hello:

Küülaline
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 4482
Liitunud: 02 Veebr 2009, 22:46
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 66 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas Küülaline » 17 Aug 2019, 10:26

Vool on ikka 9 A, mitte 2 kW.

kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 17 Aug 2019, 10:54

Ping, see meelevaldne pasta suurt ei huvita. Kui reklaamid ka ise Hiina kraami, siis tuleb ebameeldivustega arvestada iga nurga alt, mitte ainult mingi regulaator.
Bürokraatia sünnib idiootidest.

ping
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 412
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 1 kord
On tänatud: 22 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ping » 17 Aug 2019, 17:44

kunn24 kirjutas:
17 Aug 2019, 10:54
Ping, see meelevaldne pasta suurt ei huvita. Kui reklaamid ka ise Hiina kraami, siis tuleb ebameeldivustega arvestada iga nurga alt, mitte ainult mingi regulaator.
Vast aitab plika moodi vingumisest ja räägiks midagi asjalikku ka.
Starter on küll hea, aga sellest pole kasu kui mootor külmaga käima ei lähe.
Pane link mingile normaalse saadavusega 1F 3kW diiselgenekale, mida saaks inimene ise oma ihurammuga külmas käivitada kui voolu pole ja mille lubatud pidev tööaeg on vähemalt 12 tundi.
(Ma ise olen teinud päringuid, aga hind läks müstiliseks sest oleks pidanud tehasest tellima.)
:hello:

kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 17 Aug 2019, 19:47

Pane link mingile normaalse saadavusega 1F 3kW diiselgenekale, mida saaks inimene ise oma ihurammuga külmas käivitada
Miks ma peaksin seda tegema, kui viitasin starteritega genekatele? Ja su lambi või -a jutu taset illustreerib eespool VOOL 2 kW. Rahune lõpuks maha ja nendi fakti, et korralikud starteriga ja ka automaatkäivutusega vähemalt 3 kW võimsusega genekate hinnad, nii diisel kui ka bens algavad mõlemad kuskil 2000-st. See on nagu tööriistadegagi, kui tahad kvaliteeti, korruta hind tihti 10-ga. Eriti harrastajate vs profi asjade võrdluses. Mõnede asjade puhul on see erinevus väiksem, vahel mäekõrgune. Ja ära aja enam jama, et kõva külmaga midagi käima ei lähe. Neid riistu ei panda kuskile lumehange, vaid tehno- või katla- või muusse sarnasesse ruumi või eraldi abihoonesse müra pärast. LIsaks on diiselmootor kohe käivitusvalmis, bensukaga tuleb loota, et oleks säde, karbuss funkaks, sinna bens tuleks (nüüd järjest aktuaalsem teema seoses biosolgiga) jne.
Kui sul on nii suur diiselmootori allergia, kasuta rahulikult bensumootoriga asja, mul "savi". Osta või terve park neid Hiina 100- 200-euroseid, mõni ikka tööle jääb.
(Ma ise olen teinud päringuid, aga hind läks müstiliseks sest oleks pidanud tehasest tellima.)
Oled vist ise ka mingile mõistuspärasele järeldusele jõudnud? Kui ja, mida siis jätkuvalt siin agiteerid?
Kuid teema: Energia salvestamine autoakudesse- on vist juba ammu mahakäinud?
Bürokraatia sünnib idiootidest.

ping
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 412
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 1 kord
On tänatud: 22 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ping » 17 Aug 2019, 21:33


kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 17 Aug 2019, 21:42

Miks sa selle valesti koostatud mootoriga ja lumehangest väljatõmmatud gene video siia pistsid? Mootor valesti koostatud või vigane- sumps läks tulipunaseks. Või tegu mingi H saastaga, millest ka oli juttu.
Vaata, kui spetsialiste kaua lollustega narrida, siis variandid:
-saad vastu nina,
-su jama ei viitsi enam keegi lugeda või lahendada.
Viimati muutis kunn24, 17 Aug 2019, 21:45, muudetud 1 kord kokku.
Bürokraatia sünnib idiootidest.

ifffff
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1307
Liitunud: 31 Okt 2006, 00:18
On tänanud: 8 korda
On tänatud: 31 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ifffff » 17 Aug 2019, 21:44

Halvasti ehitatud asju ja käparditest kasutajaid pole mõtet näiteks tuua. Mulle tundub, et see videos olev mootor lasti kokku seetõttu, et dekompressiooni kang jäi algasendisse tagasi lükkamata. Seetõttu gaasijaotus jääb valeks ja tulemust on videost näha.

Ma ei suuda ka seda diislifoobiat mõista mille argumendiks on, et külmaga mootori ei käivitu. Võta teadmiseks, et külmaga mittekäivituv diisel on tagajärg. Põhjuseid annab olla mitu. Alates mittetöötavatest eelsüüteküünaldest lõpetades teab millega. Töökorras diisel käivitub -35-ga muretult.
CNC freesimistööd. 3D printimine. Ketirattad krossimootorratastele
http://www.vigurpuit.ee

ping
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 412
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 1 kord
On tänatud: 22 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ping » 18 Aug 2019, 02:26

ifffff kirjutas:
17 Aug 2019, 21:44
Ma ei suuda ka seda diislifoobiat mõista mille argumendiks on, et külmaga mootori ei käivitu. Võta teadmiseks, et külmaga mittekäivituv diisel on tagajärg. Põhjuseid annab olla mitu. Alates mittetöötavatest eelsüüteküünaldest lõpetades teab millega. Töökorras diisel käivitub -35-ga muretult.
Mulle omalegi tundus alul, et diiselgene on vägev värk, aga asja lähemalt uurides selgus pole asi sugugi nii roosiline.
Asi pole mitte diisli foobias vaid laiatarbekaubana toodetavad väiksed diiselmootorid pole ettenähtud jätkuvalt töötama -15C külmas temperatuuris. Meie oludes kipub talvel olema tavaliselt ikka külma ka.
Tootjad lubavad "kerget käivitust" dekompressiooni klapi abil jahedas, aga temperatuuridest tootelehtedel ei räägita. Ehk tootja ei garanteeri, et see külmas üldse käivitub.
Yanmar`il on ilus väike diisel aga kui selle kolvigrupp või pump külmas ära kulub, siis see kulum ei lähe garantii alla, nii vastati päringule.
Eelsoojendusküünlaid neil pole, on vaid eritellimusel akupealt soojendatav, käsitsi lülitatav, spiraal sisselaske kollektoris.
https://www.coloradostandby.com/yanmar- ... -generator

Sama moodi nagu niidukil või murutraktoril on erineva ehitusega mootor kui lumepuhuril, sest on ehitatud töötama erinevas temperatuuris. Näiteks lumepuhuri mootori tootja andmetel ei tohiks selline mootor jätkuvalt töötada ümbritseval temperatuuril üle +10C.

Minupärast hõõruge elektrit kasvõi kassi nühkides aga kui keegi soovitab kasutada mingit kaupa, siis võiks ennem endale selgeks teha kas see kaup vastab vajalikule otstarbele ja kuidas selle saadavus on (link tuleks kasuks).
:hello:

dumbuser
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 3356
Liitunud: 08 Jaan 2008, 23:08
On tänanud: 11 korda
On tänatud: 57 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas dumbuser » 18 Aug 2019, 02:44

Ära vaidle selle iffiga. Mingid poollollakad praktikud ei tea reeglina mitte sittagi kui teoreetikutega võrrelda.

kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 18 Aug 2019, 03:25

:mrgreen: Diiselmootorite käivituses on oluline erinevus, kas tegu igivana eelpõlemikambriga mootoriga või uuema otsepritsega (põlemiskamber kolvipõhjas). See asjaolu on vaja küll hoolikalt selgeks teha. Kui neid 2-e omavahel võrrelda, see on nagu näppu m..iga võrdlemine.

Väikemootorid pääsevad biosolgi jamast https://majandus24.postimees.ee/6752427 ... se-noudest .Kus seda neile müüma hakatakse, see on küsimus?
Bürokraatia sünnib idiootidest.

T25
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 211
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 kord

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas T25 » 18 Aug 2019, 11:19

Mõni eelpõlemiskambriga diisel ei lähe ilma eelsüüteküünaldeta üldse käimagi, isegi suhteliselt sooja ilmaga. Mul juhtus selline asi, et japsi diislil vahetati eelsüüteküünlad suurema hoolduse käigus ja esimesel hommikul pärast remonti läks masin käima, aga hirmus klõbin käis kapoti alt läbi nii et läksin välja ja tegin kapoti lahti ja uurisin asja, et mis siis nagu valesti läks. Esimene mõte oli, et hammasrihmaga mingi jama, sest see vahetati ka hoolduse käigus ära. Kuna mootor aga käis edasi ja klõbin kadus, siis sõitsin maale. Ilm oli soe, kevad või varasuvi, täpselt ei mäletagi enam , aga õhtul koju sõita tahtes masin elu sisse enam ei võtnud, ketra või lolliks. Uuriti asja samas ettevõttes ja öeldi , et pump on ilmselt tuksis, kuigi eetriga käivitus koheselt, ja kuna ma seda ei uskunud, siis vedasin masina pädeva diislimehe juurde, kes vaatas korraks peale ja ütles, et täitsa valed eelsüüteküünlad on peale keeratud. Tuli välja, et vale voldiga küünlad oli sisse keeratud ja põlesid koheselt maha ning klõbinat põhjustas ühe küünla ots, mis oli lausa ära kukkunud küljest. Point siis selles, et ilma eelsüüteküünlata see mootor ei lähe isegi suvel käima. Ise ikka mõtlesin, et pika ketramise peale peaks minema. Küünaldega läheb aga -30ga poolest pöördest. Otsepritsediislid on aga teine teema ja need lähevad tõesti ilma küünlata käima. Nägin oma silmaga, kui väljas oli -25 kraadi külma ja naabrimees käivitas põka T25 mootori. Põka mootor oli vähe töötanud ja korras ja seepärast käivitus hästi. Minu põka aga jamab isegi praeguste ilmadega ja vajab kompressioonihoovaga mängimist, et käima saada. Pole aega tegeleda sellega, et viga parandada. Ühesõnaga mis ma öelda tahan, siis börsis müüakse T40 mootori baasil genekaid ca 2000 euri ringis ja kui mootor on värske, siis peaks käivituma küll ka kõvema külmaga. Alati on võimalus ka veidi eetrit lasta.

ifffff
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1307
Liitunud: 31 Okt 2006, 00:18
On tänanud: 8 korda
On tänatud: 31 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ifffff » 18 Aug 2019, 11:31

dumbuser kirjutas:
18 Aug 2019, 02:44
Ära vaidle selle iffiga. Mingid poollollakad praktikud ei tea reeglina mitte sittagi kui teoreetikutega võrrelda.

Kui argumendid vaidluses otsa saavad tuleb isiklikuks minna.

See jutt, et diisel ei tööta on umbes samasugune kui oled elusees ainult Handymanni hiina akutrelli näinud ja nüüd raiud kui rauda, et akutrelliga pole võimalik 160mm kruvi puusse keerata. Kui tahta, et diiselgene töötaks -15 lumehanges, siis tuleb osta selline gene mis on selleks mõeldud, mitte võtta aliexpressist kõige odavam õhkjahutusega hiina käkk ja siis rääkida, et ei see lind ei lenda, ma olen juba 10 aastat proovinud.

Minupoolt siin teemas kõik.
CNC freesimistööd. 3D printimine. Ketirattad krossimootorratastele
http://www.vigurpuit.ee

kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 18 Aug 2019, 11:39

T40 mootor pole teab mis hea asi. Mul on 40 olemas, tean. See on küll otsepritsega, aga siiski 1 igivana teostusega rauakolakas. Lisaks on see mootor väikese tarbe jaoks liiga võimas (ligi 25 kW ikkagi, :) ja selle tõttu on tal väikesel koormusel liiga suur omatarve. Suur on ka õlikulu. Nii, et agiteerige kaasaegseid asju.
Bürokraatia sünnib idiootidest.

aero
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 745
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:40
On tänanud: 11 korda
On tänatud: 33 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas aero » 18 Aug 2019, 12:41

ifffff kirjutas:
18 Aug 2019, 11:31
dumbuser kirjutas:
18 Aug 2019, 02:44
Ära vaidle selle iffiga. Mingid poollollakad praktikud ei tea reeglina mitte sittagi kui teoreetikutega võrrelda.
Kui argumendid vaidluses otsa saavad tuleb isiklikuks minna.
Mulle tundus see pigem iroonia moodi.

Ja veel, see diiselgene käivitaja oli kaugelt näha, et pooletoobine. Vōi mängis meelega lolli. Need abitud katsed nööri tōmmata, dekompressori klapi leidis kogemata üles. Rtfm dumbass! Kas seal üldse ōli karteris oli ja mida ta paaki kallas vōi kas üldse kallas, seda me ei tea.

ping
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 412
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 1 kord
On tänatud: 22 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ping » 18 Aug 2019, 14:52

ifffff kirjutas:
18 Aug 2019, 11:31
dumbuser kirjutas:
18 Aug 2019, 02:44
Ära vaidle selle iffiga. Mingid poollollakad praktikud ei tea reeglina mitte sittagi kui teoreetikutega võrrelda.
Kui tahta, et diiselgene töötaks -15 lumehanges, siis tuleb osta selline gene mis on selleks mõeldud, mitte võtta aliexpressist kõige odavam õhkjahutusega hiina käkk ja siis rääkida, et ei see lind ei lenda, ma olen juba 10 aastat proovinud.
Minupoolt siin teemas kõik.
Eriti tuhmidele kordan veelkord üle.
Vastavalt klientide soovile tehtud päringule, ei olnud ükski prohvigeneraatoreid müüval firmal pakkuda sellist 1F 3-5kW diiselgenekat , mis võiks pidevalt (vähemalt 12h) töötada -15C temperatuuris. Polevat sellist olemas.
(Kuna tookord oli tegu ametlike hangetega tuli klientidele panna 3F ca 20kW genekad, mis olid tuntavalt kallimad ja olid üledimensioneeritud.)

Kui keegi teab sellist ja propageerib sellist asja võiks konkreetse viite panna, mitte keerutada juttu mootori sisemaailmast.
Mootori hingeelu nüansid ei oma siinkohal tähtsust, kui tootja pole antud seadme töötamist külmas ette näinud.

Mulle isiklikult pole sellist genekat vaja, ma ei propageeri midagi ega müü,
vaid juhin tähelepanu et kui keegi soovib sellist asja soetada siis uuriks tehnilisi andmeid et kas soovitud asi on reaalselt sihipäraselt kasutatav.
:hello:

kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 18 Aug 2019, 15:59

Vastavalt klientide soovile tehtud päringule, ei olnud ükski prohvigeneraatoreid müüval firmal pakkuda sellist 1F 3-5kW diiselgenekat , mis võiks pidevalt (vähemalt 12h) töötada -15C temperatuuris. Polevat sellist olemas.
Kas sul on mõni vastus refereerida (st esitada koopia vastavast tekstist)?
Bürokraatia sünnib idiootidest.

ifffff
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1307
Liitunud: 31 Okt 2006, 00:18
On tänanud: 8 korda
On tänatud: 31 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ifffff » 18 Aug 2019, 16:55

ping kirjutas:
18 Aug 2019, 14:52
ifffff kirjutas:
18 Aug 2019, 11:31
dumbuser kirjutas:
18 Aug 2019, 02:44
Ära vaidle selle iffiga. Mingid poollollakad praktikud ei tea reeglina mitte sittagi kui teoreetikutega võrrelda.
Kui tahta, et diiselgene töötaks -15 lumehanges, siis tuleb osta selline gene mis on selleks mõeldud, mitte võtta aliexpressist kõige odavam õhkjahutusega hiina käkk ja siis rääkida, et ei see lind ei lenda, ma olen juba 10 aastat proovinud.
Minupoolt siin teemas kõik.
Eriti tuhmidele kordan veelkord üle.
Vastavalt klientide soovile tehtud päringule, ei olnud ükski prohvigeneraatoreid müüval firmal pakkuda sellist 1F 3-5kW diiselgenekat , mis võiks pidevalt (vähemalt 12h) töötada -15C temperatuuris. Polevat sellist olemas.
(Kuna tookord oli tegu ametlike hangetega tuli klientidele panna 3F ca 20kW genekad, mis olid tuntavalt kallimad ja olid üledimensioneeritud.)

Kui keegi teab sellist ja propageerib sellist asja võiks konkreetse viite panna, mitte keerutada juttu mootori sisemaailmast.
Mootori hingeelu nüansid ei oma siinkohal tähtsust, kui tootja pole antud seadme töötamist külmas ette näinud.

Mulle isiklikult pole sellist genekat vaja, ma ei propageeri midagi ega müü,
vaid juhin tähelepanu et kui keegi soovib sellist asja soetada siis uuriks tehnilisi andmeid et kas soovitud asi on reaalselt sihipäraselt kasutatav.
:hello:
Ma lubasin küll enam mitte vastata, aga noh vist ikka peab.

Kui kohalikus ehituspoes külmas töötavat diiselgenet pole, ei tähenda et neid ei toodeta. Tuleb korra nokk konnatiigist välja tõsta ja näiteks googlet kasutada. Esimene google vaste sulle 1f 5kw diiselgeneraatorile mis on mõeldud manuaali järgi töötama pidevalt temperatuuridel alla -23 kraadi. https://www.northern-lights.com/nl673l4 ... 0a259-299f Manuaal: https://www.northern-lights.com/wp-cont ... er_new.pdf. Manuaalist leheküljelt 16 võime lugeda, et kui generaatori töötab temperatuuril alla -23 tuleb õli vahetada API Service CC/CD/CE SAE 5W õli vastu. Esindusi antud firmal on euroopas piisavalt, seega ma ei näe mingit probleemi.

Siitsamast leiame me ka vastuse miks su Yanmaril kolvigrupp kiirkorras ära kulus ja esindus su kukele saatis. Keegi ei kompenseeri sulle su oma lollust käivitada mootorit vale viskoossusega õliga, mille tagajärjeks on puudulik õlitus ja detailide avariiline kulumine. Kindlasti ei pidanud keegi ka mõttekaks külmas mootorit soendada, vaid ikka kohe käima ja koormus taha.

edit: Otsisin selle eelpoollingitud Yanmari manuaali ka üles. Seal on õlide tabelis alumiseks piiriks -20. Teoorias nagu võiks hädapärast sobida, kuid pole vast kõige parem lahendus pakasesse.
CNC freesimistööd. 3D printimine. Ketirattad krossimootorratastele
http://www.vigurpuit.ee

kunn24
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 853
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas kunn24 » 18 Aug 2019, 17:28

Mootoris oleks mõistlik kasutada paremaid õlisid. Näiteks 5W30, 5W40, 0W30. Siis on ka kuumalt töötamisel õli omadused normeeritud. Sellele libedale teele, et ainult külm viskoossus on normeeritud, mitte ükski autoehitaja pole läinud. Ju siis ikka põhjust.

Vaatasin su viidet, seal on ka need siiski toodud, kuigi tundub vigaselt.
Bürokraatia sünnib idiootidest.

ping
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 412
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 1 kord
On tänatud: 22 korda

Re: Elektrienergia salvestamine autoakudesse

Lugemata postitus Postitas ping » 18 Aug 2019, 19:19

Kas Sotside ja Reformi suvepäevad on nii lappama läinud, et mõningad on funktsionaalse lugemisoskuse ja loetust arusaamise unustanud?
Või on arvamusfestivalist veel hoog sees?
:jooma

Mingi asi, mida pole ostetud, ei saa ära kuluda!
Asja, mida ei müüda ei saa osta, kui müüja seda ei müü.
:hello:

Vasta