154. leht 154-st
Re: Elektriautodest
Postitatud: 22 Okt 2025, 18:05
Postitas võhik
Ega enamusel jah ei ole seal Ferrarisid istumise all.
Aga eks väiksemaid mootoreid annab siis kah teha -
Kas just 75 kW kaaluga à 1,75 kg (igas rattas) aga äkki 3 kg ?
Re: Elektriautodest
Postitatud: 22 Okt 2025, 18:07
Postitas kunn24
EH.INS. kirjutas: 22 Okt 2025, 10:47
kunn24 kirjutas: 22 Okt 2025, 08:42
EH.INS. kirjutas: 21 Okt 2025, 22:43
Kirjutab mees kelle panust energeetika peessekeeramisel on võimatu alahinnata...
Miks ta seal on? Elekter ju tuleb, milles probleem?
Sest tema teab kõike kõige paremini
Alguses lahmime ja kui seletust palutakse, siis on mää?! No kuram, erkreiidid said ju rämedalt talinas lutti, võiks millestki võtta õppust ja päris labaselt mitte lahmida.
Re: Elektriautodest
Postitatud: 22 Okt 2025, 18:11
Postitas EH.INS.
Ja mida me lahmine...
Kas viide, et sm on loll nagu lauajalg on lahmimine?
Re: Elektriautodest
Postitatud: 22 Okt 2025, 18:12
Postitas kunn24
See on juba teine jutt iseasi, keda see huvitab. Kuid jäta elekter välja, sel pole minu arust küll midagi häda. Alati saab muidugi paremini, kui rektumis kohe kindlasti pole. Viimane pungestamine oli tiblastanile aidaa- pakaa ja nähes nüüd sündmuste arengut, ainuõige käik. Kui poleks tehtud, võinuksid tiblad kõige külmemal talvepäeval, eelenevalt natukne äestades kaablid, vaadates, et üle poole GW jookseb siiapoole, tõmmata lahkülitid välja ja vaat siis oleks olnud vahva.
Re: Elektriautodest
Postitatud: 22 Okt 2025, 18:36
Postitas optimist88
Urmas kirjutas: 22 Okt 2025, 16:59
[quote=võhik post_id=468271 time=<a href="tel:1761139707">1761139707</a> user_id=5660]
Asjast enesest kah :
https://electrek.co/2025/10/22/yasa-rec ... lux-motor/
12,7 kg mootor, mis arendab 750 kW (1000+ hj) lühiajalist tippvõimsust - võimsustihedus 59 kW/kg,...
Ja mida selle võimsusega teha Tallinnas, sõites hommikul peale kella 8 mööda Vabaduse pst kesklinna?
[/quote]
Urmas, ära nüüd kohe meelt heida. Küll nad hakkavad Märjamaa meeste jaoks lahjemaid ka tegema. Üles-alla skaleerimine on suht lihtne teema.
Hakkab vaikselt häirima, et see phpBB ei saa siin kohati viitamise täägidega hakkama. Ei tunne iseenda nurksulge ära või mis tal viga on.

Re: Elektriautodest
Postitatud: 22 Okt 2025, 20:45
Postitas Urmas
optimist88 kirjutas: 22 Okt 2025, 18:36
Urmas, ära nüüd kohe meelt heida. Küll nad hakkavad Märjamaa meeste jaoks lahjemaid ka tegema. Üles-alla skaleerimine on suht lihtne teema.
Kurat, aga siis ma saa ju kasutada EV-de põhiomadust- vinget kiirendust.

Re: Elektriautodest
Postitatud: 22 Okt 2025, 20:47
Postitas kunn24
Vinge kiirendusega saastad planeeti Maad rehvipuruga ja kui veel naastrehvid on, siis tuleb juba kõike, mis võimalik.
Re: Elektriautodest
Postitatud: 23 Okt 2025, 13:02
Postitas rst
Jummal tänatud, et tuleb kiiremaid EV'sid peale. Mulle see uudis küll meeldib.
Minu hetke autopark on Urmase mõistes kindlasti mõttetu, sest üle 100kW sõdukid on ju saatanast.
EV 393kW nelikvedu, igapäeva toimetuste jaoks
4.2 v8 bi turbo diisel 290kW nelikvedu, abikaasa igapäeva toimetuste auto, käru vedamiseks
4.0 v8 bi turbo bensiin 412kW nelikvedu, midagi peab alati hingele ka olema, sest siis ei teki hinges kibestust, mida siin foormis tihti välja elatakse
Lihtsalt infoks, et ükski neid pole nii universaalne, mis rahuldaks KÕIKI minu vajadusi.
Kuna ÜRITAN ikka alati algses teemas püsida, siis mina võtan ca iga kuu üheks päevaks EV'l piduri regenereerimise maha ja sõidan nii päev otsa linnavahel näiteks. Tuttava juures sai käidud rehve vahetamas, siis sai lastud ka pidurivedelik äravahetada. Kuna 2a sai täis, siis ta vaatas supportid ka üle ning pärast 60t km ja 2a igapäevast kasutust liikusid need väga ilusti.
Re: Elektriautodest
Postitatud: 23 Okt 2025, 18:06
Postitas rs7
rst kirjutas: 23 Okt 2025, 13:02 toimetuste jaoks
4.2 v8 bi turbo diisel 290kW nelikvedu, abikaasa igapäeva toimetuste auto, käru vedamiseks
4.0 v8 bi turbo bensiin 412kW nelikvedu, midagi peab alati hingele ka olema, sest siis ei teki hinges kibestust, mida siin foormis tihti välja elatakse
Lihtsalt infoks, et ükski neid pole nii universaalne, mis rahuldaks KÕIKI minu vajadusi.
Ega see V8 412kw juhuslikult f10 m5 pole?
Kui on, siis respekt

Üks selline tuunitud competition mudel oli natuke aega mu käsutuses kunagi ja ime, et ma lubadest ilma ei jäänud. 100-200 kmh kiirendus oli nagu superbaigil.
Kui vaid elaks kohas, kus saaks sellest legaalselt max rõõmu tunda, oleks endal ka üks selline.
Re: Elektriautodest
Postitatud: 23 Okt 2025, 18:18
Postitas Küülaline
rst kirjutas: 23 Okt 2025, 13:02
EV 393kW nelikvedu, igapäeva toimetuste jaoks
4.2 v8 bi turbo diisel 290kW nelikvedu, abikaasa igapäeva toimetuste auto, käru vedamiseks
4.0 v8 bi turbo bensiin 412kW nelikvedu, midagi peab alati hingele ka olema
Mitte suuri väljaminekuid ei pea kartma, vaid väikseid sissetulekuid.
Re: Elektriautodest
Postitatud: 24 Okt 2025, 18:45
Postitas tabarabarap
A23 kirjutas: 21 Okt 2025, 09:35
tabarabarap kirjutas: 21 Okt 2025, 08:55
A23 kirjutas: 21 Okt 2025, 08:45
tabarabarap kirjutas: 20 Okt 2025, 15:38
A23 kirjutas: 20 Okt 2025, 14:41
Küsimus oligi ju kas on täpsemat infot konkreetsete probleemide kohta. Fossiilil saavad pidurid pidevalt vatti, elektrikal oluliselt vähem. Kas võib põhjus olla, et vähesest koormusest ära pahtunud, et trummelpidurid kasutuses vms
See statistika on avalik transppordiameti kodulehel, võta välja ja analüüsi kasvõi ice osas.
Väitega tuldi siin üsna dramaatilisel kujul välja, mõtlesin, et äkki keegi on ka sisulise poole vastu veidi huvi tundnud, et mis konkreetsed tõrked / mittevastavused siis sagedamateks osutusid ja viitsiks seda siin refereerida.
Omal nii suurt huvi pole, et ise hakkaks uurima, mul elektrikas sõidab ja pidurdab probleemivabalt. (Sama ka fossiilidega.)
Ma ei hakka ju mobla pealt sulle seda lusikaga söötma, linke toksima ja statistikat ümber kopeerima. seal ongi tableau tööriistana, segmentides ja filtreeritav, sööge ise, väga lihtne.
Ei pea midagi söötma. Huvitas lihtsalt, kuna diskussioon tõusis, kas keegi ka asjasse üldse süvenes või käib niisama tühja paugutamine.
Jah, ise kontrollisin üle