Re: Elektriautodest
Postitatud: 21 Aug 2025, 13:29
Miks peab kogemuse saamiseks ja edastamiseks omama isiklikku elektriautot?
Miks peab kogemuse saamiseks ja edastamiseks omama isiklikku elektriautot?
niikaua kui sa ei ütle mis auto ja millistes tingimustes, on see suhteliselt kasutu väide.kaimagk kirjutas: 21 Aug 2025, 13:31 Minu EA’ l kattuvad tehase andmed ja ‘ päris’ sõidu andmed, mis nüüd teeme urmas?
Kui lugeda erinevaid artikleid EV akude tervise huvides "rangete" soovituste põhjal mitte lasta alla 20% ja laadida 80%-ni, siis vist tulebki reaalseks läbisõidu ulatuseks 60% tootja lubatust.netmaster kirjutas: 21 Aug 2025, 13:54 Paljude autodega saab sõita tootja poolt ettenähtud kuluga, iseasi kas igal ajal ja iga ilmaga. Tõenäoliselt on elektriautoga siiski keerulisem tehase lubatud läbisõiduni jõuda.
Antud artiklis olid käärid muidugi kahtlaselt suured.
E-tron, ja mis see mark siia puutub? On ka golf , millele lubatakse 6 sajale, ei õnnestu seda saavutada oma sõiduteekonnaga. Samas urmasel õnnestub, nii, ja mis teeme selle infoga?netmaster kirjutas: 21 Aug 2025, 13:54niikaua kui sa ei ütle mis auto ja millistes tingimustes, on see suhteliselt kasutu väide.kaimagk kirjutas: 21 Aug 2025, 13:31 Minu EA’ l kattuvad tehase andmed ja ‘ päris’ sõidu andmed, mis nüüd teeme urmas?
Paljude autodega saab sõita tootja poolt ettenähtud kuluga, iseasi kas igal ajal ja iga ilmaga. Tõenäoliselt on elektriautoga siiski keerulisem tehase lubatud läbisõiduni jõuda.
Antud artiklis olid käärid muidugi kahtlaselt suured.
Kui sa U veits päris EA omanikelt uuriksid kuda ja mis EA’ga toimetada saaksid ehk ka lõpuks aru mis see on. Mitte ei loeks mingite ‘ullikseste’ ja ‘maailmaa avastajate’ romaane, millega nad raha teistelt ‘ ullikestelt’ kes seda sodi ostavad ,ära võtabUrmas kirjutas: 21 Aug 2025, 14:01Kui lugeda erinevaid artikleid EV akude tervise huvides "rangete" soovituste põhjal mitte lasta alla 20% ja laadida 80%-ni, siis vist tulebki reaalseks läbisõidu ulatuseks 60% tootja lubatust.netmaster kirjutas: 21 Aug 2025, 13:54 Paljude autodega saab sõita tootja poolt ettenähtud kuluga, iseasi kas igal ajal ja iga ilmaga. Tõenäoliselt on elektriautoga siiski keerulisem tehase lubatud läbisõiduni jõuda.
Antud artiklis olid käärid muidugi kahtlaselt suured.
Ma ei taha endale soetada "põrsast kotis".kaimagk kirjutas: 21 Aug 2025, 14:43 Kui sa U veits päris EA omanikelt uuriksid kuda ja mis EA’ga toimetada saaksid ehk ka lõpuks aru mis see on. Mitte ei loeks mingite ‘ullikseste’ ja ‘maailmaa avastajate’ romaane, millega nad raha teistelt ‘ ullikestelt’ kes seda sodi ostavad ,ära võtab![]()
Hakkame koos Varssavisse ja tagasi sõitma. Kahtlustan, kui sa Varssavisse jõuad, siis mul on juba 1x "lõõgastus" tehtud ka välja ka magatud.kaimagk kirjutas: 21 Aug 2025, 13:31 Minu EA’ l kattuvad tehase andmed ja ‘ päris’ sõidu andmed, mis nüüd teeme urmas?
Selle peale pole midagi muud rohkem öelda kuiUrmas kirjutas: 21 Aug 2025, 15:01Ma ei taha endale soetada "põrsast kotis".kaimagk kirjutas: 21 Aug 2025, 14:43 Kui sa U veits päris EA omanikelt uuriksid kuda ja mis EA’ga toimetada saaksid ehk ka lõpuks aru mis see on. Mitte ei loeks mingite ‘ullikseste’ ja ‘maailmaa avastajate’ romaane, millega nad raha teistelt ‘ ullikestelt’ kes seda sodi ostavad ,ära võtab
Hakkame koos Varssavisse ja tagasi sõitma. Kahtlustan, kui sa Varssavisse jõuad, siis mul on juba 1x "lõõgastus" tehtud ka välja ka magatud.kaimagk kirjutas: 21 Aug 2025, 13:31 Minu EA’ l kattuvad tehase andmed ja ‘ päris’ sõidu andmed, mis nüüd teeme urmas?![]()
sellest infost võib järeldada, et e-tron on atriklis mainitud VW bussiga võrreldes väga erinev auto. Hinna, akude mahtuvuse (miks mitte ka kvaliteedi?) ja kasvõi tuuletakitsuse poolest. Kui ta selle bussiga 300km mööda tuuliseid mereääri sõitis võib vabalt olla, et sõiduulatus ongi 60% lubatust. Ja kui e-trolli suguse "perfomance" pilliga eriti ei talla, siis saabki võibolla lubatu ära sõita.E-tron, ja mis see mark siia puutub? On ka golf , millele lubatakse 6 sajale, ei õnnestu seda saavutada oma sõiduteekonnaga. Samas urmasel õnnestub, nii, ja mis teeme selle infoga?
Miks peab värvimistööde kommenteerimiseks ise maaler olema.... ?
Nagu ka juba varem mainitud- teada saamiseks, et s_tt ei kõlba süüa, ei pea selle söömises isiklikku kogemust omama.võhik kirjutas: 21 Aug 2025, 17:37Miks peab värvimistööde kommenteerimiseks ise maaler olema.... ?
vast ikka võiks... mina igatahes hoidun... kuigi olen vahel värvinud... ehk siis mingi ühekordne kogemus on olemas... Aga kui millestki aru ei saa, siis küsin ikkagi kogenenumatelt...
Huvitav küsimus jah ja jäin ka ise mõtlema, et miks mind pole siiani veel keegi minu poolt kommentaarides kirjeldatud kogemuslike töövahendite või materjalide kiitmise/laitmise eest pikalt saadetud, vaid on pöidlaid vajutatud? Oskad ehk põhjendada? Miks ma peaks EV-ga pikemate otste vajadustega sõidukogemusi omavate isikute kirjeldatud kogemusi eirama ja neid negatiivseid(minu jaoks) kogemusi omal nahal järgi proovima? Kui keegi on reha otsa astunud, siis ei pea mina teps mitte see olema, kes teist korda astub sama reha otsa.võhik kirjutas: 21 Aug 2025, 17:37 Miks peab värvimistööde kommenteerimiseks ise maaler olema.... ?
vast ikka võiks... mina igatahes hoidun... kuigi olen vahel värvinud...
Maaliriks olemine eeldab siiski teatud vilumust ja kogemust, mis on aastate jooksul tekkinud.Miks peab värvimistööde kommenteerimiseks ise maaler olema.... ?
et siis mis mõttes see oluline on?kas tal enesel on elektriauto ?
Jälle see vana joru...
Kas nüüd just vana joru, aga ma saan pikemat sõitu pakkuda ilma, et ... Selgita ühele naisterahvale, et tema kohale viimiseks pead vahepeal ennast/autot mudimas käima.
Ma kunagi tegin oma juhtimisõiguse B katgégooria manuaalkäigukastiga ja mu B-kategooria lubab kasutada ka automaatkäigukastiga sõidukeid, aga tänapäeval ei lubata automaatkäigukastiga eksameid teinud käigukangiga uuunikumite rooli väänama? Kas nad (tänapäevased) on nii lollid nagu ei oleks mingit kordinatsiooni erinevate kehaosade(aju ja jäsemed) vahel?netmaster kirjutas: 21 Aug 2025, 18:33 Ei ole kuulnud, et elektriauto omamine mingisugune eriline kunst oleks, või harjutamist vajaks.
Räägi nüüd Urmas, kas sa tegelikult oled üldse kunagi mõne naise või lapsega sinna Varssavisse ja tagasi sõitnud? Mina olen ja tempot ei määraks kindlasti elektriauto laadimine.Urmas kirjutas: 21 Aug 2025, 21:07
Kas nüüd just vana joru, aga ma saan pikemat sõitu pakkuda ilma, et ... Selgita ühele naisterahvale, et tema kohale viimiseks pead vahepeal ennast/autot mudimas käima.![]()
Minu meelest see kõik on nõks propaganda kategooria, kus kindlasti on neid kes päevas ja igapäevaselt sadu kilomeetreid läbivad ent statistika järgi enamuse autoomanike päevane läbisõit jäävat 50km kanti. Eks see ole linnastumise teema, kus nii mujal ilmas kui meil suurem osa rahvastikust elab linnas, töötab linnas ja toimetab muidu linnas, kus 50km võib olla reaalne päevane sõiduvajadus. Isegi kui on rahvast kes käib linnast kaugemal või kaugemalt linnas tööl, ei ole see laiendatav, kus meil linnad tühjeneks sest kogu linnarahvas on kuskil kõplamas või kartulivõtulnetmaster kirjutas: 21 Aug 2025, 15:18Point ongi tegelikult selles, et niigi problemaatiline sõiduulatus on EV'de puhul alati kõrgendatud tähelepanu all (kõik testivad ja enamasti kiruvad) ja kuna energiat on alati napilt, siis iga asi mõjutab ulatust negatiivselt. Olen olnud korduvalt üllatunud, kuidas diisliga saab paagitäiega 20% kaugemale (Varssavisse?) sõita kui kirjade järgi peaks saama. Võibolla on, aga mina pole kunagi kuulnud, et kellelgi oleks EV'ga nii hästi läinud. Pigem ikka vastupidi.
Hea Urmas, jätkuvalt vaatad süsteemselt mööda EV-de tuleku algpõhjusest, kus planeet ei kannata ära senini suurenevat autostumist mis fossiile põletavad ja saaste atmosfääri lasevad. Saastamise õigustamine "minule on nii kasulik" või "Norras on kõrgemad palgad" on nõks nõrk argument suures pildis.Urmas kirjutas: 21 Aug 2025, 18:10 No ei ole vaja meie perre kolme autot- üks direktorile kohalikeks sõitudeks, teine mulle kohalikeks sõitudeks ja siis veel üks fossiil rännutuhina normaalseks rahuldamiseks. Kahe EV eest ma saan osta kolm fossiilipõletajat ja me oleme ikkagi võidus. Meie peres ei ole ei Norra palgad ega Norra riigi soodustused EV ostmisel ja kasutamisel.
Just jaanipäeval sai käidud ja kohe kindlasti ei ahvatle mind ega mu direktorit kusagil teeäärses bensukas mõtetult passimine.pancho villa kirjutas: 21 Aug 2025, 23:02 Räägi nüüd Urmas, kas sa tegelikult oled üldse kunagi mõne naise või lapsega sinna Varssavisse ja tagasi sõitnud? Mina olen ja tempot ei määraks kindlasti elektriauto laadimine.
Alates 1996. aastast töötas Volkswageni kontserni teadus- ja arendustegevuse tütarettevõte Enginion AG välja süsteemi nimega ZEE (nullheitmetega mootor). See tootis auru peaaegu koheselt ilma lahtise leegita ning külmkäivituse korral kulus maksimaalse võimsuse saavutamiseks 30 sekundit.
Nende kolmas prototüüp, EZEE03, oli kolmesilindriline seade, mis oli mõeldud Škoda Fabia autole. EZEE03-l kirjeldati olevat "kahetaktiline" (st ühetoimeline) mootor töömahuga 1000 cm3 (61 kuuptolli ), mis tootis kuni 220 hj (164 kW) (500 N⋅m või 369 ft⋅lbf ). [ 47 ]
Heitgaaside heitkogused olid väidetavalt SULEV- standardist palju madalamad.
Sellel oli õlivaba mootor keraamiliste silindrihõõrdkatetega, mis kasutasid määrdeainena õli asemel auru.
Elektriautodele üleminek ei päästa planeeti Maa kliimasoojenemisest! Juba ainuüksi EV-de tootmine on 70% saastavam kui ICE-de tootmine. Kas kujutad ette seda ärasongitud planeeti Maa?Prill kirjutas: 22 Aug 2025, 08:28 Ja kõik seepärast, et meil kubiseb urmastest, kes oma nina eest kaugemale keelduvad nägemast ja õigustavad oma planeeti hävitavaid saastavaid tarbimis-käitumismustreid.
Kas pead silmas, et miks autoõppes üldse need erinevad variandid on või et miks valitakse automaatkast?Urmas kirjutas: 21 Aug 2025, 21:44Ma kunagi tegin oma juhtimisõiguse B katgégooria manuaalkäigukastiga ja mu B-kategooria lubab kasutada ka automaatkäigukastiga sõidukeid, aga tänapäeval ei lubata automaatkäigukastiga eksameid teinud käigukangiga uuunikumite rooli väänama? Kas nad (tänapäevased) on nii lollid nagu ei oleks mingit kordinatsiooni erinevate kehaosade(aju ja jäsemed) vahel?netmaster kirjutas: 21 Aug 2025, 18:33 Ei ole kuulnud, et elektriauto omamine mingisugune eriline kunst oleks, või harjutamist vajaks.![]()