Ära unusta ühte nüanssi, et lõpptulemuse garantii eest vastutad sina, mitte värvitootja. Või noh, hilisemate tellijapoolsete pretensioonide korral sa võid pärast ka värvitootjaga vaielda. Muide vihjena, eile-täna lugesin uudist, et meite riigis pekki/pankrotti/ jamisiganespõhjustel firmade "surnumatja" lubas oma äriga lõpetada, nii, et kiirustage seltsimehed.pancho villa kirjutas: 07 Aug 2025, 15:49 Väidetavalt krunti vaja pole, raske uskuda küll, roostes kohad käin jämeda liivakaga üle ka.

Muide, mul on olnud juhus, kus ma olin ka ise õnnetu tulemuse üle ja kutsusin kohale laevärvi edasimüüja. Tema suutis tellijale selgeks teha, et süüdi ei ole ei värvi kvaliteet(tuhmmatt), vaid tellija objekti eripärasus ehk valguse langemine piki lage, kuid värvide läikeastet mõõdetakse 60* nurga alt vaadates.
Muide, miks sulle pakuti sulle number 80-ga värvi? Number 80 peaks idee järgi näitama läikeastet ja 80 on ikka suhtelist"juudi muna" läikeastega? Mingi laojääk? Tellija nõue? Mida läikivam värv, seda rohkem näitab välja vigu. Aga noh, õnneks nii kõrgel asuvate katuseplekkide puhul tellija ei saa vist minna ninaga tuvastama tööde kvaliteeti ja alt pisinüansid välja ei paista ja kõik näikse nagu RYL järgi- kogu kontrollitav pind peab olema korraga vaadeldav ega tohi olla visuaalselt häirivad defekte.
