Liugvärava hooldus, manual ja rikked

aiad, väravad, piirded
Kasutaja avatar
nexus4
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 158
Liitunud: 06 Jaan 2023, 11:23
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 14 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas nexus4 »

remo22 kirjutas: 16 Jaan 2024, 18:30 Vahepeal mõni aasta tagasi sai bft jokleriga mootor vahetatud natuke võimsama magnet versiooni vastu. Deimos ultra 600 vms. Muidu nagu hästi, külma muret pole enam olnud, aga otäna avastasin, et kokku jooksnud värav ei toetu kopsikusse. Võiksin kindel olla, et enne on ta seal olnud, sest ka selliseid kulumis jälgi värvil. Et kes nüüd oskab seletada seda. Kas see jalg, mootori poolel, millel värav liigub toetub, see külmaga liikunud?
IMG_0172.jpeg
Kui kõik töötab ilusti siis pakuks et ehk kopsiku kruvid lahti ja alla liikunud. Vahe päris meeletu, kui üks tugiratas nii palju liikunud siis istuks hammaslatt kas hammasratta peal või õhus. Vaevalt et mõlemad tugirattad külmaga nii täpselt liikunud et värav ikka loodis?
:read:
remo22
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Okt 2011, 20:31
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas remo22 »

Päris ilusti ei liigu, kergelt krõbiseb ja vahest jääb lõpp avatuks, umbes 50cm. Kopsik paistis kinni olema. Kinnises asendis ütleks, et on natuke üleval kui võrrelda värava postidega. Mootori poolses küljes on ca 1cm postist all pool, teises otsas posti otsaga nagu tasa.
Kasutaja avatar
nexus4
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 158
Liitunud: 06 Jaan 2023, 11:23
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 14 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas nexus4 »

Siis soojalt riide, lood ja mutrivõti kätte ja õue :D
:read:
remo22
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Okt 2011, 20:31
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas remo22 »

Ega ma teagi, ks seda kannatab kuskilt regullida? Mootori poolses otsas rattaid mis värava sees?
Kasutaja avatar
nexus4
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 158
Liitunud: 06 Jaan 2023, 11:23
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 14 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas nexus4 »

IMG_20240116_203831.jpg
remo22 kirjutas: 16 Jaan 2024, 19:09 Ega ma teagi, ks seda kannatab kuskilt regullida? Mootori poolses otsas rattaid mis värava sees?
:read:
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 2840
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 37 korda
On tänatud: 109 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

Kui väidetav viga on 1 rullikualuse posti külmakerkest, siis kevadel vahjub tagasi. Mina ootaksin kevadet, kui talvel mingit tagajärge ei ole.
Juhe teab kõike.
Walter2
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 496
Liitunud: 11 Juun 2016, 21:54
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 25 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas Walter2 »

Kerkibki vaikselt aastatega, tagasi ei taha vajuda - mul 15 aastat väraval turjal. Ma ka uurisin-puurisin ja ainuke reg.koht mis tuvastasin on mootori alt välimise rulliku tikkpoldid - selle jalg istub mutrite peal ja neid tuleks madalamale keerata. Vast võib ka sisemise rulliku alust kõrgemaks keerata, eks pead visuaalselt tuvastama kumba kerida. Sõltub muidugi kui palju seal regul.ruumi on jäetud. Selline paras suvine töö. Kehtib kui sul sama konstruiga värav aga pildilt ütleks et on. Varuosi sain Männikult asuvast firmast.
Midagi taolist peaks olema:
Pilt
Kasutaja avatar
nexus4
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 158
Liitunud: 06 Jaan 2023, 11:23
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 14 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas nexus4 »

Walter2 kirjutas: 17 Jaan 2024, 09:48 mootori alt välimise rulliku tikkpoldid
Mis sa mõtled? Väraval on ju kaks rullikut mille peal ta kannab, need on värava alumise nelikant toru sees. Või mõtled, et "mootori all välimine" oleks pildi järgi siis vasakpoolne ja teine "sisemine" oleks pildi järgi parempoolne?
:read:
remo22
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Okt 2011, 20:31
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas remo22 »

Täna korra vaatasin neid kinnitus kohti, aga külm
Ja näppida ei raatsinud. Aga paistab küll, et kinnises asendis oleks tagumist osa vaja tõsta. Millest siin see regull tehakse: lisan küljelt pildi. Otsisin ka mingeid juhendeid rullidele aga ei leidnud
Pilt
Kasutaja avatar
nexus4
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 158
Liitunud: 06 Jaan 2023, 11:23
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 14 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas nexus4 »

See rullikute alus istub igast neljast nurgast ühe keermelatile keeratud mutri peal ja siis üleval mutter tõmbab selle plaadi alumise mutri külge kinni. Ülemised natuke lahti keerata ja siis alumiste kõrgusega reguleerida nelja Nurga kõrgust.
:read:
Kasutaja avatar
nexus4
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 158
Liitunud: 06 Jaan 2023, 11:23
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 14 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas nexus4 »

IMG_20240117_211623.jpg
:read:
Kasutaja avatar
nexus4
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 158
Liitunud: 06 Jaan 2023, 11:23
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 14 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas nexus4 »

Jälgida tuleb, et liigutamisega (kas ise reguleerides, vajumisest või külmakerkest - vahet pole) mootori hammasratta ja värava hammaslati vahele õige vahe. Kui see on liiga suur kannatavad hambad, kui liiga väike siis surub mootorile. See lubatud vahe on üsna täpne ja väike.
:read:
remo22
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Okt 2011, 20:31
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas remo22 »

Eelmise jandiga läks meelest kirjutada, jah sai paika regullitud see külma kerkest jama. Sama seis vastupidi sai soojade ilmadega tagasi lastud. Kõik sellega korras. Aga nüüd peale viimast tuisku on erroris lahti jooksmine. Annab er35 koodi, mis midagi takistusena seostub. Latt puhas, lukust lahti olles ei ole mingeid takistusi kuskil, liigub vabalt. Aga mootor häires. Käisin kogu menüü ja seadistuse üle, avamis sulgemis jõuad peale keeratud, sealt ka ei aita enam. Vool maha samuti ei aidanud. Ei suuda enam midagi tarka juurde mõelda, et mis ja miks see viga aktiivne. Kui siin keegi nende asjadega rohkem sina peal, võib vabalt kirjutada.
Walter2
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 496
Liitunud: 11 Juun 2016, 21:54
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 25 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas Walter2 »

Kas lõpplüliti töötab mõlemale poole - keskasendist peab mõlemas suunas klõpsu tegema. Praeguste ilmadega võib vabalt ühe suuna lüliti kinnikülmunud olla.
remo22
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Okt 2011, 20:31
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 korda

Re: Liugvärava hooldus, manual ja rikked

Lugemata postitus Postitas remo22 »

Walter2 kirjutas: 13 Jaan 2025, 19:45 Kas lõpplüliti töötab mõlemale poole - keskasendist peab mõlemas suunas klõpsu tegema. Praeguste ilmadega võib vabalt ühe suuna lüliti kinnikülmunud olla.
Magneti anduritega versioon. Klõpsib ja hakkab liikuma mõlemas suunas kui vajutada nuppu. Vasakule kinni jookseb, paremale avanev pool jääb seisma
Vasta