Planeedi Maa päästmine

Siin arutletakse naljakate juhtumite üle ehitusvaldkonnas
Kasutaja avatar
pancho villa
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 692
Liitunud: 10 Jaan 2012, 22:11
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 15 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas pancho villa »

kunn24 kirjutas: 05 Nov 2023, 01:25 Need on ekspluatasioonilised kulud erinevatel tsüklitel. Hetkel keskendume pikkadele sõitudele. Ma olen elektrikäruga saanud ka 50 kWh/100-le (korra proovisin), samamoodi võin selle bemmiga saada 15 l/100-le. Aga olgu, tänseks aitab.
Et sisepõlemismootoriga võtame mingi numbri, mille hetkekuluks ette lööb, aga elektriautol ikka arvestame kõva 20? Peaasi, et Varssavini välja veab muidugi.
Urmas
autodidakt
Postitusi: 10857
Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
On tänanud: 309 korda
On tänatud: 383 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Urmas »

pancho villa kirjutas: 05 Nov 2023, 01:26 Et sisepõlemismootoriga võtame mingi numbri, mille hetkekuluks ette lööb, aga elektriautol ikka arvestame kõva 20? Peaasi, et Varssavini välja veab muidugi.
Enda arvates sõidan väga okönoomse diiselmootoriga autoga ja leian, et Dacia Dokker on tunduvalt rahakoti ja ajasõbralikum kui mõni paljukiidetud elektriauto. Sõbralikkuse arvutamiseks ei ole vaja teada kõrgemat matemaatikat ja saab hakkama nelja põhitehtega. ;) Ja mis sinu arvates on selles halba kui ma saan sõita ühe paagitäiega kodust Varssavini ühe jutiga, va "metsapeatused" mõnes bensukas, selmet jõuda EV jõuda Varssavisse 3-4 tundi hiljem. Minu rehkenduse järgi tuleb selle otsa kuluks Dokkeriga kuluks 8,6€/100km. Summa ei sisalda amortisatsiooni nagu ka EV puhul tuuakse kulunumbrite näites millegipärast välja samuti ainult otsene kulu 100km läbimiseks.
Urmas
autodidakt
Postitusi: 10857
Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
On tänanud: 309 korda
On tänatud: 383 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Urmas »

Päästame planeeti Maa meie jäätmeseaduste näitel. Igati ökoloogiliselt rohelised tooted nagu LVT ja laudparkett(tootekirjelduste põhjal) muutuvad kohalikku jäätmejaama sisse sõites ohtlikeks ehitusjäätmeteks, mida tuleb viia 25km kaugusel asuvasse jäätmejaama(käe otsas ja jala neid ei vii, seega ...) ja maksta veel selle eest, et keegi saab taaskasutusmaterjali. Seni on laudparketid leidnud taaskasutuse maal saunaahjus. ;) Ma ei saa pihta, et miks võib näiteks saepuruplaadist ja plastikust viimistlusega köögimööblit panna konteinerisse, aga naturaalsest puidust laudparketti ei või. Minu jaoks jabur vahe tegemine. :scratch:
rst
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 30 Okt 2013, 17:18
On tänanud: 8 korda
On tänatud: 10 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas rst »

pancho villa kirjutas: 05 Nov 2023, 01:26
kunn24 kirjutas: 05 Nov 2023, 01:25 Need on ekspluatasioonilised kulud erinevatel tsüklitel. Hetkel keskendume pikkadele sõitudele. Ma olen elektrikäruga saanud ka 50 kWh/100-le (korra proovisin), samamoodi võin selle bemmiga saada 15 l/100-le. Aga olgu, tänseks aitab.
Et sisepõlemismootoriga võtame mingi numbri, mille hetkekuluks ette lööb, aga elektriautol ikka arvestame kõva 20? Peaasi, et Varssavini välja veab muidugi.
Pancho villa, mis sa ikka elektriauto vihkajatega vaidled. Kõige paremaks autoks jääb ikka masuudipress, millega saab 1000km järjest sõita ja mille hooldusele ei kulu senitiga. Elektrikal pead ju pm iga aasta akupaki väljavahetama. :D

Mul endal kaks masuudipressi ja elektrikas ning võimalusel valin ALATI elektriga, sest sellega on lihtsalt mõnusam sõita. Hetkega läheb soojaks, varbaotsaga vajutad pedaali ja juba oled oma möödasõidu teinud vajadusel.
Masuudipressid ei ole ka teab mis lahjad, üks 200kW ja teine 300kW, kuid ikkagi ei saa nad elektrikale vastu oma sõidudünaamikaga.

Kindlasti on elektriautol ja elektriautol vahe sees, sest ei saa võrrelda Nissan Leafi näiteks Tesla Model 3 või Kia EV6'ga. Sama nagu on ei saa võrrelda Daciat ja Mersut. Mõlemad viivad punktist A punkti B, kuid on inimesi kelle jaoks on tähtis see KUIDAS nad seda teevad.
new1
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 518
Liitunud: 18 Mär 2011, 17:40
On tänatud: 11 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas new1 »

kunn24 kirjutas: 05 Nov 2023, 01:15 Mu 530xd bemm võtab sajaga sõites 5, seega 10,5 € /100 km. Seega võrdlusmoment on, kuid kaalukauss ei lange, kuna miinuspoolel on muid asja palju. Ja akupaki amordiga pead arvestama. Kui paki arvestuslik eluiga 500 laadimistsüklit ja hind 20 000 € (mis on väga tagasihoidlkult pakutud), siis iga laadmisega pead arvestama amorti vähemalt 40 €. Ma oma autol paagi amorti eriti ei arvesta.
Ilmselge õlipeade endi väljamõeldud fantaasia see 500 tsüklit ja aku kasutuskõlbmatu, just vaatasin mu endise taksona sõitnud esimese põlvkonna pisikese akuga leafi laadimiskordasid. Läbisõit 285k km, kiirlaadimisi on sellega tehtud 5858 ja aeglasi laadimisi 3469. Tõsi aku on üksjagu väsinud juba ja 63% näitab äpp jäägiks, ent linnasõitudeks nagu see esimese generatsiooni masin ka loodud oli tegelikult saab minu tööle/tagasi jms linnavahel nipetnäpet otstega kenasti ka hetkel veel hakkama, ilmselt teise autona sobiks paljudele siin linnavahel tööle-tagasi tilgutajatele kenasti ka max 50 km läbida suutev punn, kui ainult oleks mugav laadimine parkimiskohal, nagu mul siin tekitatud on.
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 2052
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 32 korda
On tänatud: 68 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

80% loetakse vahetust vajavaks. 50 km max kõlab ka muidugi vägevalt. Keskmine läbisõit laadimiste vahel 30 km. :grin:
Viimati muutis kunn24, 05 Nov 2023, 11:03, muudetud 1 kord kokku.
kaimagk
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 522
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 30 korda
On tänatud: 12 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

...aga laadimised , 500 vs 9000 on väike vahe ju. nüüd peab need endised arvutused ümber arvutama, ei tulegi seda 40 eurot arvestada laadimise kohta.....
new1
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 518
Liitunud: 18 Mär 2011, 17:40
On tänatud: 11 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas new1 »

Kes ütleb kusmaalt on vahetuse vajadus? Keskmiselt sõidetakse 40 km päevas ja kui teatud juhtudel on see piisav ja rohkem nagunii maha ei sõida ilma nagunii vahepeal parklas juhtme juurde sattudes, siis on lollus hakata lihtsalt seepärast vahetama et keegi kuskil arvab et alla 80% peab ära vahetama. Ma ei kavatse enne seal midagi vahetama hakata, kui talvisel ajal ei suudaks enam 25 km läbida, siis jääb mul siin sellest juba ilmselt puudu ja siis ka pigem otsin kasutatud kellegi vana kauna, kes sõidab pikemaid otsi ja ala 70%-ne aku on kusagil vahetusest "üle" jäänud. Uuemate ja suurema akuga masinate puhul tuleks neid laadimistsükleid ja aku kulumist sama distantsi kohta poole vähem juba, ajafaktorit arvestamata muidugi.
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 4451
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 86 korda
On tänatud: 223 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas ping »

rst kirjutas: 05 Nov 2023, 10:14
pancho villa kirjutas: 05 Nov 2023, 01:26 Et sisepõlemismootoriga võtame mingi numbri, mille hetkekuluks ette lööb, aga elektriautol ikka arvestame kõva 20? Peaasi, et Varssavini välja veab muidugi.
Pancho villa, mis sa ikka elektriauto vihkajatega vaidled. Kõige paremaks autoks jääb ikka masuudipress, millega saab 1000km järjest sõita ja mille hooldusele ei kulu senitigi.
Kas see kuidagi "moodne lumehelbekese" maailmanägemus ei ole, kui probleemsete teemade kohta küsimustele vastamise asemel hakatakse süüdistama "vastasuses ja vihkamises"?

Massilise puuduva empaatiavõime tõttu ei osata näha, et erinevatel inimestel on erinevad otstarbed, kasutusviisid ja eesmärgid isikliku auto omamiseks.

Et näiteks "tibide sebimiseks" on hoopis erinevat autot vaja kui talumehel või noorel lapsevankritega emal.
Üksinda linnas saab sõita kasvõi jalgratta või tõuksiga aga nagu lisandub kartulikott või lapsekäru on olukord hoopis erinev.
rst kirjutas: 05 Nov 2023, 10:14 ... võimalusel valin ALATI elektriga, sest sellega on lihtsalt mõnusam sõita. Hetkega läheb soojaks, varbaotsaga vajutad pedaali ja juba oled oma möödasõidu teinud vajadusel.
...
Auto omamiseks võib olla ka mitmeid erinevaid välistusi vastandudes "mugavale sõidule".

Näiteks kui inimesel on seljahädad, siis on tema välja ronimine "sõiduks mugavast korvistmest" poe kitsas parklas vägagi tülikas ja vaevaline või kui juht kasutab sõitmiseks prille, siis erinevad ekraanid ja "intuitiivsed nupukesed" on oluline miinus, sest sõidu ajal ei pruugi ta neid näha ja ei saa neid ka kasutada.
(Ega siis ilmaasjata paljud autojuhid eelistavad näiteks (odavaid?) pööratavaid ventilatsiooniseadmete juhtnuppe, mis ei ole küll moodsad aga on igas asendis ilma visuaalse kontrollita kasutatavad.)
new1 kirjutas: 05 Nov 2023, 11:28 ... Keskmiselt sõidetakse 40 km päevas ja kui teatud juhtudel on see piisav ja rohkem nagunii maha ei sõida ilma nagunii vahepeal parklas juhtme otsas sattudes ...
"Statistilise keskmise" võib ära unustada, kui vaadata autode reaalseid kasutamisprofiile.
Kui mul auto näiteks nädal aega seisab ja kui igal nädalal ühel päeval, on mul vajadus sõita Tal-Põlva-Tall, siis tuleks päeva keskmiseks küll 70km päevas aga mitu tundi sellel sõidupäeval peaks laadijas passima?
:hello:
Kõik ohutustehnika reeglid on kirjutatud kellegi verega!!!
Urmas
autodidakt
Postitusi: 10857
Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
On tänanud: 309 korda
On tänatud: 383 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Urmas »

Kui mõni arvab, et olen diislipede ja EV-de vastane, siis olete eksiteel. Põhjus on selles, et EV-d on veel liiga toored ega sobi igale poole.
new1 kirjutas: 05 Nov 2023, 11:28 Kes ütleb kusmaalt on vahetuse vajadus? Keskmiselt sõidetakse 40 km päevas ja kui teatud juhtudel on see piisav ja rohkem nagunii maha ei sõida ilma nagunii vahepeal parklas juhtme juurde sattudes, siis on lollus hakata lihtsalt seepärast vahetama et keegi kuskil arvab et alla 80% peab ära vahetama.
Kui riigikogulane saab palka 4000€ ringis ja Maxima kassapidaja 800€ kandis, siis ongi Eesti Vabariigi keskmine palk 2400€? Kogu Eesti Vabariigi elanikkond ei ela "15 minuti" keskkonnas. ;)
Kasutaja avatar
pancho villa
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 692
Liitunud: 10 Jaan 2012, 22:11
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 15 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas pancho villa »

ping kirjutas: 05 Nov 2023, 11:43
Massilise puuduva empaatiavõime tõttu ei osata näha, et erinevatel inimestel on erinevad otstarbed, kasutusviisid ja eesmärgid isikliku auto omamiseks.

Argumentide lõppedes panustame ohvrikuvandile? :lol:

Ei sunni mitte keegi sind elektriautole üle minema. Ma just rääkisin, kuidas minu töökaubikuks samuti elektriauto veel ei sobiks ja see on okei. Päevane läbisõit 5-1500km, peab olema kindlasti nelikvedu ja vedama 2.5 tonni käru, pole statiivset laadimiskohta jne. Ja meiesuguseid on loomulikult päris palju.

Aga jätkata seda hala, et kui auto ei suuda ühe laadimisega sõitma Varssavisse, siis ei sobi see mitte kuskile, on totaalne iba. Abikaasa sõidab päevas kuskil 70km ning korra kuus Hiiumaale. Pole kahtlustki, et temale sobiks elektriauto kindlasti ning kui praegune diiselauto vanaks jääb, siis arvatavasti elektriauto ostamegi.
new1
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 518
Liitunud: 18 Mär 2011, 17:40
On tänatud: 11 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas new1 »

Suurem enamus siiski istub oma masinatega lihtsalt linnaliikluses ummikus igapäevaselt ja kasutab linnast või linna lähedalt tööle poodi koju jms lähipiirkonna trippideks autosid, need kel nädal aega masin seisab ja siis käivad ühest eesti otsast teise korra on haruldus. Eks ongi erinev kasutusvajadus erinevatel masinatel, ent need pesakonna teised autod mis paljudel on, need saaks julgelt päris paljudel sellesama 50km rangega edukalt asendada, kõige olulisem isiklik laadimisvõimalus.
Kasutaja avatar
pancho villa
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 692
Liitunud: 10 Jaan 2012, 22:11
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 15 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas pancho villa »

Muidugi tuleb arvesse võtta, et Norras, kus 79% uutest sõiduautodest on elektriautod, on seda ostmist stimuleeritud nii teemaksu kui käibemaksu kaotamisega elektriautodele. Ja huvitavalt kombel kadusid vastuargumendid nagu nõiaväel.

Neid eeliseid on nüüd tugevalt vähendatud aga ülla-ülla, kes korra elektriauto ostnud see ka jätkab samal rajal. Sõber tegi oma firma, esimeseks kaubikuks Transporter, kuna töö suurtes joontes sama, mis mul. Teiseks osteti Maxus:
6137e570095e9-1024x614.jpeg
Urmas
autodidakt
Postitusi: 10857
Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
On tänanud: 309 korda
On tänatud: 383 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Urmas »

pancho villa kirjutas: 05 Nov 2023, 13:00 Muidugi tuleb arvesse võtta, et Norras, kus 79% uutest sõiduautodest on elektriautod, on seda ostmist stimuleeritud nii teemaksu kui käibemaksu kaotamisega elektriautodele. Ja huvitavalt kombel kadusid vastuargumendid nagu nõiaväel.
Kõik need soodustused on mõeldud kõigepealt inimeste konksu otsa saamiseks ja kui sööt on alla neelatud ja tekkinud piisav hulk, siis kaovad need esialgsed stiimulid. Nähtud isegi meie riigi näitel, kui pakuti bussiradadel sõitmist ja tasuta parkimist. Ei tea, kas bussiradadel veel tohib sõita, kuid tasuta parkimine elektriautodele juba vaikselt hakkab ära kaduma.
Huvitav, miks elektriautod seal teemaksu ei maksa? Teemaks peaks sealmail olema vist sihtotstarbeline. Kas EV-d hõljuvad tee kohal ja rehvid asfalti ei puutugi? Kusjuures juba päris palju räägitakse, et EV-d kulutavad asfalti ja tekitavad rehvisaastet tunduvalt rohkem kui fossiili najal sõitvad autod.
Kasutaja avatar
pancho villa
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 692
Liitunud: 10 Jaan 2012, 22:11
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 15 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas pancho villa »

Täiesti õigus Urmas, turumajanduse aluseks ongi uue toote pakkumisel hinna alandamine, et anda inimestele initsiatiiv üldse toodet proovida. Kui toode oleks kehva, siis hinnasoodustuse lõppedes lõpetaksid inimesed ka kauba ostmise ning pöörduksid tagasi vana alternatiivi poole, aga miks küll see juhtunud pole?

Ära sa muidu koos igauguste laest 500-laadimistsükli-tuutuluutudega muretse, mida tehakse Norras teemaksuga. Varssavisse saad? Saad. Lampi igatsugu asju pakkuda ei ole mõtet, kui eriti nagu teemat ei jaga.
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 2052
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 32 korda
On tänatud: 68 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

Vanasti oli Fordiomanike anektoot: Miks nad tööl ei tervita?
Sest said hommikul teeninduses kokkku.

Elektriautode omanikele: Kuidas vältida kortermaja ees laadimiskoha pärast kaklemist?
Tuleb leivad ühte kappi panna. Soost olenemata.
Kasutaja avatar
pancho villa
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 692
Liitunud: 10 Jaan 2012, 22:11
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 15 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas pancho villa »

Jällegi, see oleks võib-olla isegi naljakas, kui see ei tuleks bemmiomaniku suust. Mis teeb selle halenaljakaks.
new1
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 518
Liitunud: 18 Mär 2011, 17:40
On tänatud: 11 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas new1 »

Laadimiskohad tuleb õigesti ära teha kortermajade juures, igaühele parkimiskohale 230V 16A pesa ja sealt laeb oma reisilaadijaga ning enamikele polegi rohkem vajagi, kes 400+ km päevas maha uhab, see võtku kiirlaadijatest lisa.
Küülaline
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 6112
Liitunud: 02 Veebr 2009, 22:46
On tänanud: 66 korda
On tänatud: 136 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Küülaline »

pancho villa kirjutas: 05 Nov 2023, 19:07isegi naljakas, kui see ei tuleks bemmiomaniku suust
Mis sel bemmil siis ometi viga on, autona?
Urmas
autodidakt
Postitusi: 10857
Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
On tänanud: 309 korda
On tänatud: 383 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Urmas »

new1 kirjutas: 05 Nov 2023, 20:20 Laadimiskohad tuleb õigesti ära teha kortermajade juures, igaühele parkimiskohale 230V 16A pesa ja sealt laeb oma reisilaadijaga ning enamikele polegi rohkem vajagi, kes 400+ km päevas maha uhab, see võtku kiirlaadijatest lisa.
Tallinnas, Õismäe "hiina müüris" on vist 720 korterit ehk sama palju pistikupesi? Seal ei ole autokohtasidki nii palju ja parkimisega on vist nii, et kes ees, sellel õigus. Täpselt ei tea. Kuidas hakkab toimuma tasumine kasutatud elektri eest?
Mõtlemine ei piirduda vaid eramute või nelja korteriga kolhoosimajadega, kus tõesti võib-olla ei ole probleeme parkimiskohtade ja pistikupesade paigaldusega. ;)
Kasutaja avatar
pancho villa
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 692
Liitunud: 10 Jaan 2012, 22:11
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 15 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas pancho villa »

Kas keegi selgitaks mulle mis pointi on välja tuua neid situatsioone, kus elektriauto ei sobi? Mida rahulduse see annab teile?

Hiina müüris pole tõesti enamusel mõtet elektriautot omada. Pigem mitte üldse autot omada. Ise olen Õismäel elanud, ühistransport oli täiesti piisav. Rekkat parkisin ka ilusti tee ääres irw.
Kasutaja avatar
pancho villa
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 692
Liitunud: 10 Jaan 2012, 22:11
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 15 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas pancho villa »

Küülaline kirjutas: 05 Nov 2023, 20:27
pancho villa kirjutas: 05 Nov 2023, 19:07isegi naljakas, kui see ei tuleks bemmiomaniku suust
Mis sel bemmil siis ometi viga on, autona?
Üdini viimase piirini keeratud tehnikalahendustega töökindlusest väga kaugel asetsev järjekordne ülehinnatud sakslane. Mõistlik osta ainult garantiilisena.
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 2052
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 32 korda
On tänatud: 68 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

Hiina müüris pole tõesti enamusel mõtet elektriautot omada. Pigem mitte üldse autot omada. Ise olen Õismäel elanud, ühistransport oli täiesti piisav.
Point on selles, et hiina müüre, torne jms-d on Talinas väga palju ja seal tõenäoliselt elab enamus "töötavast, õppivast ja pensioneeruvast massist". Seega järeldus, see elitaarne asi pole neile mõeldud. Rohepööre edukatele?
Kasutaja avatar
pancho villa
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 692
Liitunud: 10 Jaan 2012, 22:11
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 15 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas pancho villa »

kunn24 kirjutas: 05 Nov 2023, 21:08 Point on selles, et hiina müüre, torne jms-d on Talinas väga palju ja seal tõenäoliselt elab enamus "töötavast, õppivast ja pensioneeruvast massist". Seega järeldus, see elitaarne asi pole neile mõeldud. Rohepööre edukatele?
Sa pead silmas piirkondasid kus puudub ruum parkimiseks ning tänu toimivale ühistranspordile on isikliku auto omamine jaburus nagunii?
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 2052
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 32 korda
On tänatud: 68 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

Ruum on 1 kriteeriume, võimatus rajada massilist laadimist järgmine. Just võimatus, sest iga 16 A pesa korrutatuna N-ga annab kokku väga palju ja see kõik maksab roppu pappi koos pesade taga olevaga.
Näiteks vaja paigaldada 50 sellist kohta koos taristuga nõuab 250- 300 A 3-f süsteemi- eeldada tuleb üheaegsust 1.
Viimati muutis kunn24, 05 Nov 2023, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Vasta