Kui on tegemist lausa transpordiettevõttega , siis küll -(ja siiski ka mitte - paljud veod tehakse ära enne tööpäeva algust.) aga ametiautod, mille aastane läbisõit on ka 30 000 , kulutavad selleks keskmise kiirusega 40 km/h aastas "ainult " 760 tundi. Ülejäänud 8000 + tunni sisse jääb ka üksjagu valget aega veel. Ettevõtte puhul tuleb ilmselt kähku ka tsentraalne vaheaku mängu . Igatahes mu endine tööandja, kes vanasti oli töötajate meelest ametiautodega suht kitsi, võimaldades vaid Corollasid, sundivat täna sõitma ID7-ga .....Vähe sellest, et talvekuudel ei saa "halligi" autodesse, arvestame ka seda, et vahemikus 8-17 ehk ajal kui päike kõige paremini toodab (?) on ettevõtte autod üldiselt kasutusel, mitte ei istu laadija otsas...
Talvel tuleb puudujääv elekter loomulikult võrgust, aga ka see on diislist odavam, pealegi liitumine keskpingel...