Venkustan kindlasti kohati saastab jubedalt, kuid... nagu eespool kirja panin, selles osas võiksid oma mokad koos (näpud paigal) hoida või kasvõi eneseharimise mõttes proovida süüvida.
See, et seal poliitiline olukord on praegu p..s, on jälle täiesti ise teema. Arengud käivad mööda spiraali ju. Mitte miski ei välista senist arengut nähes, et EU läheb mõne aasta (kümne) pärast nii lolliks kätte ära, et enamus keerab pilgu Itta. Näiteks veel 5a tagasi toodi meile heoluühiskonnana eeskujuks Rootsit. Proovi seda nüüd teha.
Kui selle video lõppu vaatad, siis saadi ju lisaks hakkama arutu rahatrükiga, millega määriti osavalt oma kriisijama kõigi peale ühtlase kihina lalali devalveerides säästusid, mis veel olid ja määrides € usalduse.
Kõigest minu tänane arvamus. Homme võib olla juba teine.


 Kuidas aitab tollimaksu kehtestamine planeedi Maa päästmisele kaasa kui absoluutselt kõik suurfirmad on viinud oma tootmise nn kolmandasse ja väga odavate tootmiskuludega riikidesse, kelledel on planeedi Maa päästmisest savi? Kas riik kasutab seda laekunud tollimaksu millekski roheliseks? Täpselt sama nagu omal lubati, et kütuseaktsiis läheb teedeehituseks. Nüüd teadustab riik, et riigil teedeehituseks raha ei ole. Vaadates autostumist, siis meil peaksid absoluutselt kõik põhimaanteed ja ka külavaheteed olema talviseks hooajaks soojenduskaablitega. Ehk võinuks eelmisel aastal 51 liikluses hukkunutest keegi veel elus olla.  Hiina, Brasiilia, Venemaa(nüüdseks vist välja langenud), Vietnam, India jnejne riigid. Võta või ehitusvaldkonna tööriistasid ja vaata nende etikette. Kas Jaapan(Makita) saastab? Ei. Mul on Makita tööriistasid hulgim ja ei ole ühelgi neist sildil made in Japan. Võib olla üks on? Japsid näitavad sõrmega, et need alltöövõtjad saastavad, meie ei saasta. Sama Boschi jnejne kuulsate bränditoodetega. Aga ülejäänud? Moetööstus, sisustustarbed jnejne. Kõik tootjad taovad rusikaga vastu rinda, et Prantsusmaal, Saksamaal võikusiganes Euroopa riigis asub firma peakorter, et nemad EUROOPAS ei saasta. Ja juriidiliselt neil on veel õiguski. Aga mis kasu on sellest, et nad Euroopas ei saasta. Ja siis peavad firmade JOKK süsteemi saastemaksude vältimiseks selle kinni maksma lõpptarbija selle  Carbon Border Adjustment Mechanism (CBAM) näol.
 Kuidas aitab tollimaksu kehtestamine planeedi Maa päästmisele kaasa kui absoluutselt kõik suurfirmad on viinud oma tootmise nn kolmandasse ja väga odavate tootmiskuludega riikidesse, kelledel on planeedi Maa päästmisest savi? Kas riik kasutab seda laekunud tollimaksu millekski roheliseks? Täpselt sama nagu omal lubati, et kütuseaktsiis läheb teedeehituseks. Nüüd teadustab riik, et riigil teedeehituseks raha ei ole. Vaadates autostumist, siis meil peaksid absoluutselt kõik põhimaanteed ja ka külavaheteed olema talviseks hooajaks soojenduskaablitega. Ehk võinuks eelmisel aastal 51 liikluses hukkunutest keegi veel elus olla.  Hiina, Brasiilia, Venemaa(nüüdseks vist välja langenud), Vietnam, India jnejne riigid. Võta või ehitusvaldkonna tööriistasid ja vaata nende etikette. Kas Jaapan(Makita) saastab? Ei. Mul on Makita tööriistasid hulgim ja ei ole ühelgi neist sildil made in Japan. Võib olla üks on? Japsid näitavad sõrmega, et need alltöövõtjad saastavad, meie ei saasta. Sama Boschi jnejne kuulsate bränditoodetega. Aga ülejäänud? Moetööstus, sisustustarbed jnejne. Kõik tootjad taovad rusikaga vastu rinda, et Prantsusmaal, Saksamaal võikusiganes Euroopa riigis asub firma peakorter, et nemad EUROOPAS ei saasta. Ja juriidiliselt neil on veel õiguski. Aga mis kasu on sellest, et nad Euroopas ei saasta. Ja siis peavad firmade JOKK süsteemi saastemaksude vältimiseks selle kinni maksma lõpptarbija selle  Carbon Border Adjustment Mechanism (CBAM) näol.
