1. leht 1-st

veeautomaadi / hüdrofori koti vahetus

Postitatud: 24 Veebr 2014, 18:12
Postitas hambakari
kui kellelgi vaja vahetada või lihtsalt kontrollida(kui ventiilist ntx vett tuleb vms), siis vaja läheb järgnevaid tööriistu:

1. 30mm võti
2. 18mm võti
3. 14mm võti
4. 7mm võti
5. ristpeakruvikas
6. mingi kolme sälguga kruvikas (peaks ka kolmnurkne 2.3 sobima+oleneb ilmselt firmast)
7. veekann +lehter(sellega on lihtsam ilmselt)
8. nael või jupp traati
9. mingi madal veeanum, kui ei taha et vesi maha jookseks
10. rehvipump
11. uus kott(algselt on 2-3x väiksem)


vahetus:
1. võta juhe seinast välja
2. lase vesi ja rõhk välja (lisakraanist või toakraanist)
3. 30mm võtmega eemalda otsatoru ja lase vesi välja (madalasse anumasse)
4. tööriistadega 4-6 vea toitejuhe ringi, et saaks alumise paagi kätte
5. 14mm võtmega eemalda paak mootorist (2 polti)
6. 14mm võtmega keera koti poldid lahti
7. vaheta kott vms ja keera kõik kinni tagasi (ka kraanid)
8. 18mm võtmega keera pealmine punn lahti ning kannu ja lehtriga vala kott vett täis, samal ajal naelaga ventiili lahti hoides (kuniks enam õhumulle ei tule ja asi on ääreni täis - võib päris kaua minna)
9. keera punn tagasi kinni ja pumpa 1.8bari sisse
10. ühenda pump vooluvõrku ja jälgi et jääks max/3bar juures seisma ka
11. tee toakraanid aeglaselt lahti, et õhk saaks vahelt välja
:clapping: :confused:

Re: veeautomaadi / hüdrofori koti vahetus

Postitatud: 04 Nov 2017, 11:06
Postitas Kol
'5. 14mm võtmega eemalda paak mootorist (2 polti)'
Miks mootor eemaldada? Ei näe vajadust.

[quote=hambakari post_id=253127 time=1393258368 user_id=9660]
kui kellelgi vaja vahetada või lihtsalt kontrollida(kui ventiilist ntx vett tuleb vms), siis vaja läheb järgnevaid tööriistu:

1. 30mm võti
2. 18mm võti
3. 14mm võti
4. 7mm võti
5. ristpeakruvikas
6. mingi kolme sälguga kruvikas (peaks ka kolmnurkne 2.3 sobima+oleneb ilmselt firmast)
7. veekann +lehter(sellega on lihtsam ilmselt)
8. nael või jupp traati
9. mingi madal veeanum, kui ei taha et vesi maha jookseks
10. rehvipump
11. uus kott(algselt on 2-3x väiksem)


vahetus:
1. võta juhe seinast välja
2. lase vesi ja rõhk välja (lisakraanist või toakraanist)
3. 30mm võtmega eemalda otsatoru ja lase vesi välja (madalasse anumasse)
4. tööriistadega 4-6 vea toitejuhe ringi, et saaks alumise paagi kätte
5. 14mm võtmega eemalda paak mootorist (2 polti)
6. 14mm võtmega keera koti poldid lahti
7. vaheta kott vms ja keera kõik kinni tagasi (ka kraanid)
8. 18mm võtmega keera pealmine punn lahti ning kannu ja lehtriga vala kott vett täis, samal ajal naelaga ventiili lahti hoides (kuniks enam õhumulle ei tule ja asi on ääreni täis - võib päris kaua minna)
9. keera punn tagasi kinni ja pumpa 1.8bari sisse
10. ühenda pump vooluvõrku ja jälgi et jääks max/3bar juures seisma ka
11. tee toakraanid aeglaselt lahti, et õhk saaks vahelt välja
:clapping: :confused:
[/quote]

Re: veeautomaadi / hüdrofori koti vahetus

Postitatud: 23 Apr 2019, 21:03
Postitas täielik võhik
Kas sama peaks tegema ka uue pumba töölepanekul(alates punkt 8),või on seal mingid omad nipid.Ja kuidas peaks käituma siis ,kui rõhk lihtsalt ära kaob. Kui keegi vastab,siis paluks samamoodi,nagu eelnevad isikud,st punkt 1jne.

Re: veeautomaadi / hüdrofori koti vahetus

Postitatud: 23 Apr 2019, 22:07
Postitas Madis_
Tööriistasid nüüd küll mõtet pole välja tuua kui täpset veeautomaadi mudelit ei maini, sest need käivad erinevate tööriistadega lahti. Ja üldse see selgitus tundub natuke imelik. Näiteks sisse ei pea pumpama 1,8 bar õhu rõhku ja veeautomaat ei pea välja lülituma 3 bar juures. :doh: Mul on näiteks sisse pumbatud 2,3 bar õhurõhku ja pump lülitub välja 3,8-3,9 bar juures.

Kui sul vee rõhu suhtes nö. erisoove pole ja seda reguleerida pole vaja, siis pumpa esialgu 1,5 bar õhurõhku sisse ja lülita pump sisse ning vaata millise veerõhuni langedes pump tööle hakkab. Näiteks hakkab tööle kui rõhk langeb 2 bar peale. Sel juhul sobib tõesti 1,8 bar õhu rõhuks panna. Ehk siis sisse lülitamise rõhk miinus 0,2 oleks OK. Selleks lülita pump välja ja lase vee rõhk välja ning pumpa 1,8 bar õhu rõhku sisse. Aga pumba sisse lülitamise rõhku ära vaata pumba küljes olevalt manomeetrilt, muidu ei saa piisavalt head tulemust. Vaata õhurõhu mõõtmiseks kasutatava manomeetriga. Lihtsalt seda väikest 0,2 bar rõhkude erinevust ei saa väga täpselt määrata kasutades kahte erinevat manomeetrit, täiesti normaalne on kui üks valetab 0,1 ja teine 0,1... seega ei jääks sul õhurõhu ja sisselülitamise rõhu vaheks 0,2 bar, vaid võib jääda 0 bar või hoopis 0,4 bar.