1. leht 1-st

mootorikaitselüliti

Postitatud: 31 Okt 2007, 15:21
Postitas meremart
1 faasilisile mootorile - kas sellest lastakse läbi ainult faas või ka neutraal?
klemme on tal 2+2.

Postitatud: 31 Okt 2007, 16:32
Postitas ketas
Millise isendiga on tegemist?

Postitatud: 31 Okt 2007, 18:09
Postitas Kalvis
Sõltub mootorist.
Vene mootoritel iga faas oma klemmi alla ning kere läheb PE alla. N ei kasutata. Mootoritel üldiselt N polegi vaja, kui just spetsiaalselt on N välja toodud.

Postitatud: 31 Okt 2007, 18:37
Postitas meremart
Xpole Z-MS-4/2

üleval klemmid 1 ja 3, all 2 ja 4

kaasasolnud juhendis väga täpselt ära toodud amprite tabel, juhtidest pole poolt sõnagi ...

Postitatud: 31 Okt 2007, 18:40
Postitas tcumen
Kalvis kirjutas:Sõltub mootorist.
Vene mootoritel iga faas oma klemmi alla ning kere läheb PE alla. N ei kasutata. Mootoritel üldiselt N polegi vaja, kui just spetsiaalselt on N välja toodud.
Kuule, ÜHE-faasilisest räägitakse ju. :shock:

Postitatud: 31 Okt 2007, 19:00
Postitas ketas
Moeller?

Millegipärast ei leia ühtki datasheeti. Mine tea mis alapingevabasti või mis seal sees võib olla, mis neutraali võib vajada. Teine variant on see, et teised klemmid on abikontakti omad.

Küll Kalvis tuleb ja räägib :) Ma räägiks ka, aga kokku puutunud ei ole ja infot ka ei leia.

Postitatud: 31 Okt 2007, 19:07
Postitas ketas
Siiski-siiski... näib olevat 2-pooluseline. Ühesõnaga, võib ju ka neutraali läbi lasta.

Postitatud: 31 Okt 2007, 19:22
Postitas meremart
tänan vastamast

Moeller jah

kas on ka vahet, kummale poole faasijuht?
so 1 või 3 alla?

Postitatud: 31 Okt 2007, 20:02
Postitas Külaline
Faas sisse-1 mootorile-2

Postitatud: 05 Nov 2007, 16:00
Postitas Kalvis
Ei pannud tähele, et 1 F mootor. Seal PE kere külge, Faas ja N kas sõltuvalt pöörlemissuunast või vaba valik. 1 F mootoritel peab teinekord teadma veel mis liiki mootor. Mitmetel neist on sõltuvalt liigist tõesti kasutusel rohkem mähiseid (käivitusmähised, eraldi ergutusmähised), kus valesti ühendamine lõpeb mootori siirdumisega igavestele jahimaadele.
Eelmine kommentaar käis 3 F mootorite kohta.

Postitatud: 07 Nov 2007, 10:08
Postitas meremart
ergutusmähisega kaevupump

kuidas siis ühendada?
koht selline kuhu ise nädala sees ei satu ja nädalavahetusel ükski elektrik tulla ei taha.

Postitatud: 07 Nov 2007, 11:30
Postitas ketas
Ühenda nii, et kogu vool sellest läbi jookseks.

Aga miks ja mille eest sa seda üldse kaitsta tahad? Neil peaks omalgi mingid kaitsmed olema.

Re: mootorikaitselüliti

Postitatud: 28 Nov 2011, 11:42
Postitas meremart
kui pikk on ühe mootorikaitselüliti eluiga - kas see on seotud sisse-välja lülituste arvuga?

Re: mootorikaitselüliti

Postitatud: 02 Dets 2011, 10:15
Postitas trebla
kindlasti on see seotud sisse-väljalülituste arvuga
Arvan, et suurusjärk on kuskil tuhandetes kordades ikka.

ABB pisikestel liinikaitselülititel on see näiteks 10 000 kuni 30 000 korda sõltuvalt nimivoolust -suuremad vähem.
mootorikaitselülititel võib see isegi vast suurem olla - on ju asja nimi 'manual motor starter' aga võib-olla ka et ei ole suurem.
Aga täpsemat numbrit peaks otsima kuskilt paberitest.

NB! see jutt käis nimikoormusel lülitamise kohta! Maksimaalsel lühise lahutusvõimel ( Icu ) lülitamisel ei pea ükski kaitselüliti üle kolme korra vastu pidama...

Kontaktori eluiga näiteks mõõdetakse miljonites lülituskordades.

Re: mootorikaitselüliti

Postitatud: 03 Dets 2011, 02:12
Postitas kyveltech
See konkreetne isend on tõesti selline kus läheb mootorikaitsmest läbi nii faas kui ka neutraal. See mootorikatse lüliti tegelikult ei peaks olema On/Off lüliti seal vahel, vaid ta peab ikka täitma oma ülesannet võimaliku tõrke korral. Lülituste arvu tõesti ei oska pakkuda ka peast. Üldiselt ikka nii et kontaktor tehku lülitus ja juhtimine näiteks rõhurelee pealt ja siis täitsa okipoki:-P