Õunapurustaja tegemine
Postitatud: 26 Mär 2025, 17:41
Kuna õunapurustaja mainimine oli seotud muude teemadega, siis teen uue teema ainult uue õunapurustaja tegemisest.
Praegune isetehtud purustaja variant on teinud oma tööd vist 4 hooaega, saab purustamisega väga edukalt hakkama, kuid on üks konstruktsiooniline viga ja tahaks uue tegemisega olemasoleva seda vältida. Mind ei rahulda praeguse isendi õunte sissesöötmise ava, mis on pealt 300mm lehter ja vahetult enne ketast 125mm. Paar pisiasja sooviks teada, sest tahaks teha lõpliku varindi. Sain uue mullivanni mootori, võtsin lahti, tegin puhtaks, väljast värvisin uuesti. Mootor käis kokku nelja 4x220mm pikkuse poldiga. Need vahetasin välja 5mm vastu. Esialgu tavalised tsingitud, kuid kui kõik valmis, asendan need A4 keermelatist tehtutega. Mootori võlli diameeter on 12,75mm ja tahaks kolu tagumise seina ja mootori vahele panna simmerlingtihendi(koht on täiesti olemas), aga olen nende valikutes loll. Kas ma peaksin valima 12mm või 13mm simmerlingi? Neid on nelja varianti ja mul ei ole õrna aimugi, et milline võiks olla neist purustajasse kõige etem.
https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihe ... -hmsa10-rg
https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihe ... 6x7-hms5-v
https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihe ... x7-hms5-rg
https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihe ... 7-hmsa10-v
Simmerlingi vahele toppimise mõte sellest, et mahla ei satuks mootori esimesse kuullaagrisse. Ajal kui laenutasin purustajat, siis ükskord purustaja poole töö pealt keeldus töötamast ja pärast selgus, et kuullaager oli ära ussitanud ning kinni jooksnud.
Kui kedagi huvitab, võin töö arengust pilte ka panna. Ja võib-olla saavad abistajad pildi järgi paremini aru mu ideedest.
Praegune isetehtud purustaja variant on teinud oma tööd vist 4 hooaega, saab purustamisega väga edukalt hakkama, kuid on üks konstruktsiooniline viga ja tahaks uue tegemisega olemasoleva seda vältida. Mind ei rahulda praeguse isendi õunte sissesöötmise ava, mis on pealt 300mm lehter ja vahetult enne ketast 125mm. Paar pisiasja sooviks teada, sest tahaks teha lõpliku varindi. Sain uue mullivanni mootori, võtsin lahti, tegin puhtaks, väljast värvisin uuesti. Mootor käis kokku nelja 4x220mm pikkuse poldiga. Need vahetasin välja 5mm vastu. Esialgu tavalised tsingitud, kuid kui kõik valmis, asendan need A4 keermelatist tehtutega. Mootori võlli diameeter on 12,75mm ja tahaks kolu tagumise seina ja mootori vahele panna simmerlingtihendi(koht on täiesti olemas), aga olen nende valikutes loll. Kas ma peaksin valima 12mm või 13mm simmerlingi? Neid on nelja varianti ja mul ei ole õrna aimugi, et milline võiks olla neist purustajasse kõige etem.
https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihe ... -hmsa10-rg
https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihe ... 6x7-hms5-v
https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihe ... x7-hms5-rg
https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihe ... 7-hmsa10-v
Simmerlingi vahele toppimise mõte sellest, et mahla ei satuks mootori esimesse kuullaagrisse. Ajal kui laenutasin purustajat, siis ükskord purustaja poole töö pealt keeldus töötamast ja pärast selgus, et kuullaager oli ära ussitanud ning kinni jooksnud.
Kui kedagi huvitab, võin töö arengust pilte ka panna. Ja võib-olla saavad abistajad pildi järgi paremini aru mu ideedest.