1. Meie tingimustes on kõige olulisem pigileotus. Kui seda ei tee (korralikult), siis valget autot puhtaks ei saa. Alustan kõige räpasemast (tagaluuk), 360* ja vajadusel veel pisut luugile.
2. Kui on värskelt vaha või "keraamika" peal - kõik palju lihtsam.
3. Mõnes pesulas on pesuri surve parem, mõnes nõrgem. Nt Veerennis on minu meelest nõrgavõitu.
4. Mida mustema autoga lähed...
5. Üldiselt minul ainult survekast ei piisa, peab harja ka kasutama. Vahel on oma "nuustik" kaasas, võiks olla vähem liivane kui pesula hari. Oleks abiline kaasas, saaks harja kergelt veega üle lasta. Üksi on keeruline.
5. Harjal on vahupäästik, seda ei pea nonstop peal hoidma.
6. Näiteks vaht. Võtan püstoli, vajutan nuppu, alustan juhtpuldi lähedalt, tiir peale, vajutan Stop. Püstol käest, lasen toimida ... hari kätte ja nuppu...
7. Katust ma üldiselt ei harja pesulas. Kodus küll.
8. Praeguse ilmaga pole mõtet väga pungestada, suurem jama maha ja ok.
9. Kuivatusvaha, ioniseeritud vett ma ei kasuta. Tõmban klaasidelt oma lapiga suurema vee maha. Niisket lappi lahtiselt autosse ei jäta. Kui, siis kilekotis.
Mõnes pesulas on velgedele eraldi, kangem, pesuvedelik. Viimati lasin kogemata terve auto sellega üle. Seni pole värv maha tulnud

.