Veeavarii ja kahjukäsitlus.
Postitatud: 18 Okt 2022, 16:28
Tere!
Kuna pole Eestiss kehtivate seadustega kursis ja google palju ei aidanud. Küsiks nõu siit, ehk targemad oskavad aidata!
Nimelt minu omatavas korteris oli veeavarii, kuna kanalisatsiooni püstak lekkis ülemise naabri kohal.
Sai siis Swedi kodukindlustusse avaldus tehtud. Kõik kena tore kuni tuli siis kohale firmast Roheline Laine inspekteeria, peale mida ma sain mingi ebamäärase raporti emailile. Kui küsisin täpsustavat informatsiooni kahjustuste laiusest ja niiskusmõõtmiste tulemustest, seda mulle ei antud.
Ca 10 päeva vaikust, kui võtsin ise Swed kindlustusega ise ühendust, tuli nende kahjukäsitlejalt meil, et asi on nende koostööpartnerile Suur Vanker OÜ edasi antud ja minuga võetakse ühendust.
Suurest vankrist tuli arve, makske omavastutus ära, ennem ei toimi midagi.
Uuesti helistama kahjukäsitlejale, telefonile ei vastata, meilile samuti mitte.
Mitme päeva järel vastati mu meilile, kuhu oli minu pärimise peale, et mida nüüd üldse kavatsetakse tegema hakata, liidetud pakkumine Suurelt Vankrilt. Pakkumisest selgus, et pmts kraabitakse vana värvi kahjustatud pindadelt maha ja tõmmatakse uus värv peale.
Kahjustada said kanalisatsiooniveest vannituba, Wc ja köök.
Ise tegelenud ehitusega naaberriigis 20a ja ka veeavariisid likvideerinud, siis pôhjanaabritel avatakse pinnad ja kuivatatakse ning desinfitseeritakse.
Siin ma ei saa isegi kindlustuse kahjukäsitlejalt vastuseid.
Kas tõesti on nii, et see kahjukäsitleja on jumal? Saan ma kuhugi pöörduda? Avariist möödas kohe 3 nädalat, midagi pole tehtud. Vastuseid ei anta.
Samuti huvitab mind see, et okay, korter oli ostetud mõned aastad tagasi ja seal pole mingit euroremonti tehtud, aga renoveerima peaks siiski tänapäeva nõuete järgi, mitte nagu aastal 1980, või kuidas?
Ma ei oota euroremonti kindlustuse poolt. Eeldaks siiski, et kõik pinnad avataks ja kuivatataks ja desinfitseeritaks.
Loodetavasti pole jutt liiga pikk ja segane
Kuna pole Eestiss kehtivate seadustega kursis ja google palju ei aidanud. Küsiks nõu siit, ehk targemad oskavad aidata!
Nimelt minu omatavas korteris oli veeavarii, kuna kanalisatsiooni püstak lekkis ülemise naabri kohal.
Sai siis Swedi kodukindlustusse avaldus tehtud. Kõik kena tore kuni tuli siis kohale firmast Roheline Laine inspekteeria, peale mida ma sain mingi ebamäärase raporti emailile. Kui küsisin täpsustavat informatsiooni kahjustuste laiusest ja niiskusmõõtmiste tulemustest, seda mulle ei antud.
Ca 10 päeva vaikust, kui võtsin ise Swed kindlustusega ise ühendust, tuli nende kahjukäsitlejalt meil, et asi on nende koostööpartnerile Suur Vanker OÜ edasi antud ja minuga võetakse ühendust.
Suurest vankrist tuli arve, makske omavastutus ära, ennem ei toimi midagi.
Uuesti helistama kahjukäsitlejale, telefonile ei vastata, meilile samuti mitte.
Mitme päeva järel vastati mu meilile, kuhu oli minu pärimise peale, et mida nüüd üldse kavatsetakse tegema hakata, liidetud pakkumine Suurelt Vankrilt. Pakkumisest selgus, et pmts kraabitakse vana värvi kahjustatud pindadelt maha ja tõmmatakse uus värv peale.
Kahjustada said kanalisatsiooniveest vannituba, Wc ja köök.
Ise tegelenud ehitusega naaberriigis 20a ja ka veeavariisid likvideerinud, siis pôhjanaabritel avatakse pinnad ja kuivatatakse ning desinfitseeritakse.
Siin ma ei saa isegi kindlustuse kahjukäsitlejalt vastuseid.
Kas tõesti on nii, et see kahjukäsitleja on jumal? Saan ma kuhugi pöörduda? Avariist möödas kohe 3 nädalat, midagi pole tehtud. Vastuseid ei anta.
Samuti huvitab mind see, et okay, korter oli ostetud mõned aastad tagasi ja seal pole mingit euroremonti tehtud, aga renoveerima peaks siiski tänapäeva nõuete järgi, mitte nagu aastal 1980, või kuidas?
Ma ei oota euroremonti kindlustuse poolt. Eeldaks siiski, et kõik pinnad avataks ja kuivatataks ja desinfitseeritaks.
Loodetavasti pole jutt liiga pikk ja segane
