Metallkarkassil sandwich kõrvalhoone
Postitatud: 21 Dets 2021, 20:50
Paar arutelu punkti kus ehk oskab keegi kaasa rääkida. Plaanis metallkarkassil PIR sandwich kõrvalhoone teha ca 150m2.
1) Miks pea eranditult ehitatakse kannud + postid + betoonsoklipaneel + põrand valatakse sisse. Kas vähem tööetappe ei oleks plaatvundament ja sinna peale postid? Lihtsalt plaatvundament vajab vähem tõstetehnikat ning oleks ühe valamisega tehtud. Eeltööde jaoks aega küll.
1.1) Eelmisest punktis tulenevalt - kas probleemiks on posti paiknemine vundamendi serva peal? Lapp sissepoole nihkesse tuua oleks lahendus?
2) Soov 25 kraad viilkatus saada. Eesmärk seest jätta kõrge katuslagi, et vajadusel auto posttõstukile mahuks. Samas mahuks posttõstuk piki fermide vahele ka. Ehk siis valikus metallist tihe sõrestiks väiksemast kantraust vs massiivne ilmselt I-taladest seina+katuse talad. On keegi sama dilemma ees olnud?
2.1) Kas levinuim mõõt on 6m moodul. St. karkassi vahe 6m ning seinapaneelid 6m. Saan aru, et tehasest saab tellida sellise mõõdu nagu vaja, aga kas mingist mõõdust alates tuleb lisatasu? Ideaalne oleks mulle ilmselt 5m moodul.
3) Palju arhitektuurne eelprojekt koos metallkarkassi joonistega võiks umbkaudu maksta?
4) Soovitate mõnda firmat või eraisikut kes võiks tahta talve jooksul suuremate projektide kõrvale ühe väiksema/lihtsama asja ette võtta. Enam vähem on teada mida vaja ja kuhu vaja. Just metallkarkassi eripäradest tulenevalt võib tekkida muudatusi ja vajan nõu. Soovitavalt peaks projekteerija olema ka kursis oma loomingu hindadega päriselus. St. näiteks mõne ettevõtte juures töötab, kes päriselt joonistatud lahendused ellu viib ning saab aru üks vs teine rahakulust.
1) Miks pea eranditult ehitatakse kannud + postid + betoonsoklipaneel + põrand valatakse sisse. Kas vähem tööetappe ei oleks plaatvundament ja sinna peale postid? Lihtsalt plaatvundament vajab vähem tõstetehnikat ning oleks ühe valamisega tehtud. Eeltööde jaoks aega küll.
1.1) Eelmisest punktis tulenevalt - kas probleemiks on posti paiknemine vundamendi serva peal? Lapp sissepoole nihkesse tuua oleks lahendus?
2) Soov 25 kraad viilkatus saada. Eesmärk seest jätta kõrge katuslagi, et vajadusel auto posttõstukile mahuks. Samas mahuks posttõstuk piki fermide vahele ka. Ehk siis valikus metallist tihe sõrestiks väiksemast kantraust vs massiivne ilmselt I-taladest seina+katuse talad. On keegi sama dilemma ees olnud?
2.1) Kas levinuim mõõt on 6m moodul. St. karkassi vahe 6m ning seinapaneelid 6m. Saan aru, et tehasest saab tellida sellise mõõdu nagu vaja, aga kas mingist mõõdust alates tuleb lisatasu? Ideaalne oleks mulle ilmselt 5m moodul.
3) Palju arhitektuurne eelprojekt koos metallkarkassi joonistega võiks umbkaudu maksta?
4) Soovitate mõnda firmat või eraisikut kes võiks tahta talve jooksul suuremate projektide kõrvale ühe väiksema/lihtsama asja ette võtta. Enam vähem on teada mida vaja ja kuhu vaja. Just metallkarkassi eripäradest tulenevalt võib tekkida muudatusi ja vajan nõu. Soovitavalt peaks projekteerija olema ka kursis oma loomingu hindadega päriselus. St. näiteks mõne ettevõtte juures töötab, kes päriselt joonistatud lahendused ellu viib ning saab aru üks vs teine rahakulust.