Minul worx 105SI. Eelmine nädal esmaspäeval enam koju ei sõitnud, niidukil home ja ok nupud ei reageerinud. Telefoni seadistus lasi koju saata, aga sõitis ainult juhtmeni ja kõik. Käisin Stokkeris ja küsisin nõu. Vastus, et kellegil pole veel probleeme olnud ja soovitus oli, et tarkvara uuendus uuesti teha, telefoni app maha ja ka uuesti. Tõmbasin alla ja laadisin uuesti. Ei midagi, sama jama! Jätsin kuuri seisma ja oh üllatust, neljapäeval tuleb meil, et Landroidile kiireloomulised uudised ja laadi uuesti alla!
https://www.worxlandroid.com/et-EE
Esilehel tekst, et pilveteenusega probleem! Tegi natukene pahaseks, et ametlik ainus hooldus ei tea, et tootel on probleem! Tõmbasin uuenduse alla ja laadisin reede hommikul peale. Niiduk koju ikka ei sõitnud! Kannatus katkes, võtsin niiduki näppu ja Laki esindusse! Näitasin ka meili, et kuidas on võimalik, et Teieni info ei ole jõudnud, et probleem õhus ja klient peab oletama ja leiutama! Niiduk seisis hoolduses üleeilseni ja siis öeldi, et niidukil ei olnud mingeid probleeme peale uuenduse ja see on nüüd tehtud ja sõidab juhet pidi koju. Kuna tegu ei olevat garantii teenusega, siis soovis esindus raha saada! Ma ei tea palju see summa oli, ma ei maksnud, lihtsalt vastasin, et nii need asjad ka ikka ei käi! Mitte minule vaid tootjale tuleks arve esitada segaduse eest! Natukene oli torisemist, et hea küll, et siis tehnik tegi tasuta tööd!
Jõudsin koju, panin niiduki platsile, home ja ok nupud ja niiduk sõitis ilusasti koju. Telefonis registreerisin uuesti toote sisse! Näitab, et wifi ühenduse probleem!!! Teen veel korra ja veel korra, aga ei midagi! Helistasin uuesti kontaktisikule ja küsisin, et äkki tehnik peab midagi sulgema kustutama. Uuris ja ütles, et toodet ei olnud vaja registreerida esinduses. Mõtlesin, et nüüd kõik kööga, et raha ei maksnud ikkagi ja kelle poole nüüd pöörduda? Mõte oli, et esmaspäeval võtan soomlasega ühendust. Eile hommikul hakkasin uuesti mõtisklema. Tegin appi lahti ja näitab seadetes, et firmware version 2.84 ja uus 2.85 ja vajab uuendamist!!! No mida kuradit! Alustasin jälle algusest, laadisin alla, mälupulgale, niidukisse, app maha ja uuesti peale. Ja oh üllatust, niiduk töötab nagu esimesel tööle panekul!
Kas keegi saab aru, miks esindus minult teenuse eest raha tahtis saada?
Maris 666 äkki on Sul sama jama?