1. leht 1-st

Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 22 Sept 2016, 13:18
Postitas Lintsaaaag
https://postimg.org/image/vbf5860vt/
https://postimg.org/image/mgzaw4x0j/
https://postimg.org/image/hs9vtzb65/

Kuidas need komponendid omavahel õigesti ühendada, millised juhtmed kuhu? Puust ja punaseks palun

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 22 Sept 2016, 14:09
Postitas Külaline
Mis on mootori võimsus ja kuidas sa seda lülitama hakkad?

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 22 Sept 2016, 14:20
Postitas Lintsaaaag
7,5 kw ja pildilt peaks olema näha et on kaks lülitit karbi külge monteeritud mis on käivitiga ühendatud

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 22 Sept 2016, 15:13
Postitas Külaline
Pildilt on näha vaid keelatud montaaživõtted.
Kas mootorikaitse on?

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 22 Sept 2016, 15:39
Postitas Lintsaaaag
20 amprine kaitse on kapis mis on enne voolu kaablit

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 22 Sept 2016, 17:21
Postitas Thunder1
Äkki saaksid teisest pildist selgema variandi lisada, et käiviti klemmide markeeringud paremini näha oleks. Hetkel kahjuks ei loe hästi välja.

Lisaks, saad äkki pildi teha ka 3 faasilisest kaablist, mis Sul käivitini jookseb? Hetkel käiviti juures oleva kaabli puhul saab eeldada, et on kasutusel lülitist käivitisse toite toomiseks, käiviti käitamise eesmärgil. Käivitisse tulev 3 faasiline kaabel, mille otsa on jõupistik ühendatud ning millest läbi käiviti mootorile toide edasi anda, on pildilt puudu.

Käivitist tulevate kaablite mootori külge ühendamise osas annab ehk keegi teine nõu, omal antud koha pealt kogemusi vähe ja huupi pakkuma ei hakka. :)

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 23 Sept 2016, 10:09
Postitas kasutajapuudub
Lintsaaaag kirjutas:7,5 kw ja pildilt peaks olema näha et on kaks lülitit karbi külge monteeritud mis on käivitiga ühendatud
Need mis mootori klemmikarbis lahtised otsad, peaks mootori mähiste vahele pistetud termopaar olema. Tegemist mootori ülekuumenemise kaitsevõttega. Need otsad ühendatakse käiviti (kontaktori) juhtahelasse A1/A2. Mootori ülekuumenemisel kontakt katkeb ja katkeb ka kontaktori juhtahel ning jõukontaktid lahutatakse. Samasse juhtahelasse ühendatakse ka lüliti mootori käivitamiseks.
See on teooria, eks praktikud oskavad skeemi ja materjalide koha pealt täiendada.

Edu

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 25 Sept 2016, 00:45
Postitas penis
tra küll telli elektrik kui ei taha ennast ja võiboll ka teisi ära tappa :banghead:

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 25 Sept 2016, 14:51
Postitas Thunder1
Võibolla tellibki lõpuks. Seniks, aga las küsib, kui endal huvi olemas ja mõni teinegi võibolla saab lugedes targemaks. Mitte, et ma soovitaks ilma teemast aru saamata näppepidi külge minna. :)

Re: Lüliti käiviti mootori ühendus

Postitatud: 25 Sept 2016, 16:59
Postitas Külaline
Lintsaaaag kirjutas:20 amprine kaitse on kapis mis on enne voolu kaablit
Selle mootori töövool on alla 12 ampri, seega iseenesest sobiks ka 1,5ruudune kaabel ja 13A kaitse, teoreetiliselt. Siiski on väga soovitatav 2,5 ruudune. Mis kaabel sealt 20A kaitsme otsast välja jookseb? Ega ometi midagi, mis on vähem kui 4mm2? Sul on pildil 3f 16A pistik, sellel ei tohi 20A kaitset ees olla. Pealegi peaks mootoril olema mootorikaitselüliti, reguleeritav. Sinu mootoril siis 16A. Üldiselt on sul eri postidest näha igasuguseid montaaži komponente, mis ei kipu omavahel väga sobima. Seega on sul vaja elektrikku kes vaatab asja üle ja paneb kogu ahela paika. Ja palun ära kasuta ka juhtahelas kollarohelist soont!

Volt
kasutaja