1. leht 1-st
Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 30 Jaan 2014, 15:00
Postitas lkjfgh
Tere.
Plaanin katla leegitoru (200mm) läbi akupaagi (2000l) lasta ja alles siis korstnasse.
Kas mu mõttel on jumet?
Tänud vastamast.
Re: Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 30 Jaan 2014, 20:28
Postitas raga

mõtle lõpuni välja, siis saad teada. Tõsine aretamine kindlasti!
Re: Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 30 Jaan 2014, 20:53
Postitas lkjfgh
Ei ole mingit aretamist. Vahetan praegused katla ja akupaagi asukohad ära. Mul ruumi on. Leegitoru lasen metallimehel, kes katla tegi, akupaagist nurga all läbi panna. Mõlemale poole puhastusluugid ja 1 siiber. Praeguse leegitoruga kütan lihtsalt garaazi. Leegitoru on tuline nagu vanakurat. Küttepinda saaks topelt juurde. Kõik tundub loogiline aga samas ebaloogiline, miks teised nii ei tee...? Mingi kala peab olema ja ma ei suuda seda kala välja mõelda...
Re: Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 30 Jaan 2014, 22:53
Postitas turbohoolik
Korralikul katlal lihtsalt pole ahjust väljuvad gaasid enam nii kuumad, et nendega kannataks veel vett kõtta.
Katel ise ikka peab suutma soojuse vette salvestada, mitte lisaseadmied, mis peale katelt paigaldad.
Kuigi jah kui just pole õhk-vest soojuspumpa väljalaske gaasidel, et võetakse viimane välja gaasidest.
Re: Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 31 Jaan 2014, 22:06
Postitas kaminahi
Sa oled vales foorumis. Vali "Küttesüsteemid".
PS Ma olen ise olnud "selletöömees" ja olen ka ehitanud ühe lisapaagi siutsuga vee soojendamiseks. Meetri kõrgusest 500-se diameetriga paagist joosid läbi neli sajast toru, suitsulõõr korstnasse. Aga ajad ja katlad olid teised ja kui mees, suur maaparanduse ülemus, ikka tahtis, pidi ta sellise riista ka saama. Pealegi maksis ta selle eest Jaapani autoga

Re: Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 04 Veebr 2014, 11:43
Postitas miki999
Katel peab olema /on niimoodi konstrueeritud, et katlast väljuvad gaasid oleksid õige temperatuuriga. Kui gaasid on liiga kuumad, on katla kasutegur madal, st. et palju soojust jääb ära kasutamata. Kui gaasid liialt maha jahutada, siis hakkavad suitsus olevad ühendid korstna pinnale kondenseeruma. Ja see lõhub korstna ning võib põhjustada korstna süttimist. Üldiselt sõltuvalt kütusest ei tohiks korstnasse juhitavate suitsugaaside temperatuur alla 200 kraadi eriti langeda.
Re: Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 04 Veebr 2014, 13:05
Postitas Rostfrei
Õli või gaasi või pelleti korral juba 200 kraadine temperatuur on ilmselge raiskamine.
Re: Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 04 Veebr 2014, 14:32
Postitas miki999
Loe nüüd uuesti teemat, ilmselgelt ei ole tal madalatemperatuuriline katel kui leegitoru on "kuum kui kurat"!
Re: Leegitoru läbi akupaagi.
Postitatud: 04 Veebr 2014, 14:38
Postitas Rostfrei
miki999 kirjutas:Loe nüüd uuesti teemat, ilmselgelt ei ole tal madalatemperatuuriline katel kui leegitoru on "kuum kui kurat"!
Loe nüüd oma posti ning lauset, et üldiselt ei tohiks langeda jne. Kui palju on kütuseliike, mille puhul suitsugaasid on üle 200? Närime tähti, mõnuga.