1. leht 1-st
tellimustöö, mis läks nässu
Postitatud: 30 Okt 2011, 16:14
Postitas ajakulu
Juuli lõpus tellisime perega tislerilt söögilaua. Saatsime inimesele pildid, milline laud peaks välja nägema. Peale mitmenädalast viivitust saime laua oktoobri keskel kätte, kuid laud ei ole see, mis tellitud. Laua plaadi värv ja tekstuur on vale, kvaliteet nii ja naa. Oleme pool rahast ära maksnud ja tegime ettepaneku, et tisler võtaks oma meistriteose tagasi ning tagastaks meie ettemaksust. Sellega ta pole nõus, tahab oma täit raha või muidu kaebab meid tarbjiakaitsesse. Ei oskagi midagi teha- pool raha makstud, lauda ei saa kasutada. On kellelgi sellist probleemi esinenud ning kuidas on see lahenenud?
Ette tänades
Re: tellimustöö, mis läks nässu
Postitatud: 30 Okt 2011, 18:16
Postitas vaaderman
mees tegi oma töö ja peate temale ka maksma
see et ei oska enda soove selgelt edastada meistrile
peaks ikka teie enda viga olema
Re: tellimustöö, mis läks nässu
Postitatud: 30 Okt 2011, 18:59
Postitas dumbuser
On mingi lepong, projekt, eskiis või mingi asi üleüldse olemas, mille alusel kedagi süüdistada ? Kui ei siis on sinu sõna tema vastu ja sel juhul võidab enamasti see kes kõvemini(osavamalt kisab. Veel on võimalus tislerile selgeks teha, et see ongi vale asi ja see tuleb maha müüa ja siis kulud kas pooleks või mis iganes kokkuleppe te saate.
Re: tellimustöö, mis läks nässu
Postitatud: 30 Okt 2011, 20:36
Postitas martin919
See, et mees ei oska kliendi soove õigesti mõista ja teeb töö valesti on tema probleem. Äkki mees on tavaline sosssepp, kas sel juhul peaks ka maksma? Ja üleüldse võlaõigusseaduse järgi peab töö tegija andma tootele garantii ja kui toode ei sobi, peab toote välja vahetama kliendile sobiva vastu. Lihtne ju. Aga reaalselt tuleb omavahel lihtsalt kokulepe saavutada.
vaaderman kirjutas:mees tegi oma töö ja peate temale ka maksma
see et ei oska enda soove selgelt edastada meistrile
peaks ikka teie enda viga olema
Re: tellimustöö, mis läks nässu
Postitatud: 31 Okt 2011, 23:08
Postitas Külaline
Kui kogu tellimine ja suhtlus käib värvi ja tekstuuri üle ainult mingite piltide alusel, siis mida paremat loota saab? Kui tisleri töö kvaliteet ei vasta nõuetele, siis loomulikult tasub lärmi tõsta. Kes seda aga adekvaatselt hindaks?
Kui saatsite kogu perega inimesele pildid, siis oleks ikka pidanud keegi teie perest vaevuma meistriga lähemalt tutvuma, tema käekirja uurima, et kas selline töö teile üldse passib ...jne Ega tellimustöö pole kataloogist tellimine millel on või ei ole kindlat kvaliteeti ja on õigus 14 päeva jooksul tagastada. See on ikka rohkem koostöö kus lepitakse ka töö tegemise käigus igas väiksemas nüansis kokku või usaldatakse meistri maitset.
taastaja