Kerise garantii
Postitatud: 02 Apr 2009, 11:27
Tere,
Teema siis selline, et ostsin 1 aasta ja 3 kuud tagasi endale Helo 16 saunakerise, u 10 m3 saunale, mis oli uus ja korralikult soojustatud. Sauna kütsin u. 2 korda, harva ka 3 korda nädalas või vähem ja mõni nädal ei kütnudki. 3 nädalat tafgasi otsustasin, et vahetan kivid ära ja kui ma kivid maha ladusin, märkasin kerise peal auku (kivinurk oli sisse vajunud ja raud ise oli õhuke) ja hiljem märkasin ka allpool samasugust auku. Kütnud olen ainult puudega, mitte midagi muud pole ahju toppinud. Garantii on 2 aastat. Siis nädal hiljem tuli mees, tegi pildid ära ja ütles, et sellist asja pole varem näinudki, vaatas ka soojustuse ja ruumi suuruse üle (mis olid korralikud) ja lahkus. Nüüd helistati ja tehti pakkumine, et me oleme nõus teile andma suurema kerise (helo 20), mis maksab 3500 poes 2500-ga. Ja põhjenduseks oli ülekütmine. MIda peaks tegema?
Teema siis selline, et ostsin 1 aasta ja 3 kuud tagasi endale Helo 16 saunakerise, u 10 m3 saunale, mis oli uus ja korralikult soojustatud. Sauna kütsin u. 2 korda, harva ka 3 korda nädalas või vähem ja mõni nädal ei kütnudki. 3 nädalat tafgasi otsustasin, et vahetan kivid ära ja kui ma kivid maha ladusin, märkasin kerise peal auku (kivinurk oli sisse vajunud ja raud ise oli õhuke) ja hiljem märkasin ka allpool samasugust auku. Kütnud olen ainult puudega, mitte midagi muud pole ahju toppinud. Garantii on 2 aastat. Siis nädal hiljem tuli mees, tegi pildid ära ja ütles, et sellist asja pole varem näinudki, vaatas ka soojustuse ja ruumi suuruse üle (mis olid korralikud) ja lahkus. Nüüd helistati ja tehti pakkumine, et me oleme nõus teile andma suurema kerise (helo 20), mis maksab 3500 poes 2500-ga. Ja põhjenduseks oli ülekütmine. MIda peaks tegema?