Ei ja ei ole ka lähiaastatel plaanis. Küll aga on bensiini/diiselmootoriga autodel olemas automaatkäigukastid, mis toimivad üsna sarnaselt nagu elektriautol ülekanne toimib ehk siis ei pea nagu kombaini juhtima.

Lugemata postitus Postitas Vko »
Ei ja ei ole ka lähiaastatel plaanis. Küll aga on bensiini/diiselmootoriga autodel olemas automaatkäigukastid, mis toimivad üsna sarnaselt nagu elektriautol ülekanne toimib ehk siis ei pea nagu kombaini juhtima.
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Võta rendist ja sa saad kohe aru mis erinevus on või sõida elektritaksoga. Käiguvahetuseta sõit ja kiirendamine on erinev. Ka 8käiguline automaat sa ikka tunned käiguvahetust, turboviivet jne , elektril see puudu ja seal ongi erinevus.Vko kirjutas: 11 Okt 2024, 13:37 Ei ja ei ole ka lähiaastatel plaanis. Küll aga on bensiini/diiselmootoriga autodel olemas automaatkäigukastid, mis toimivad üsna sarnaselt nagu elektriautol ülekanne toimib ehk siis ei pea nagu kombaini juhtima.![]()
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Ma saan ainult oma kogemusest rääkida , ma ei ole suur autovahetaja või autopargi haldur, müügimees või tehnik. Lihtsalt oma kogemus. Pakun, et meil on ka Eestis juba inimesi kellel on kogemus ka üle poolesaja elektrikaga. Nad muidugi tavaliselt ei viitsi sõna võtta.ping kirjutas: 11 Okt 2024, 13:27Kogenumal autoomanikul võib võrdlusbaasiks olla üle poolesaja auto.tabarabarap kirjutas: 11 Okt 2024, 13:17 ...
Selge see , et iga sõidukiga on probleem, iga tehnoloogiaga on probleeme.
Kindalsti tuleb ka minul EV .ga probleeme, esimese 50k km -ga ei ole neid probleeme lihtsalt veel tulnud.
Võrdlusbaasina on mul olnud 5 ICE autot ja neil kõigil on olnud oluliselt rohkem probleeme ka lühema läbisõiduga. ...
![]()
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas ping »
Trolliga on sama kogemus, et kui juht on harjunud tõmblema, siis peavad reisijad kõvasti kinni hoidma.tabarabarap kirjutas: 11 Okt 2024, 14:28Võta rendist ja sa saad kohe aru mis erinevus on või sõida elektritaksoga.Vko kirjutas: 11 Okt 2024, 13:37 Ei ja ei ole ka lähiaastatel plaanis. Küll aga on bensiini/diiselmootoriga autodel olemas automaatkäigukastid, mis toimivad üsna sarnaselt nagu elektriautol ülekanne toimib ehk siis ei pea nagu kombaini juhtima.![]()
Käiguvahetuseta sõit ja kiirendamine on erinev. ...
Lugemata postitus Postitas ping »
See on ju ajast aega nii olnud, et kes on omanud valuvelgi, kirevamaid tosse, purukummi või värvilist traati on teisi halvustanud, et ise paremana endale tunduda.
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Probleeme ICE autodega üldiselt või konkreetselt mootoritega?tabarabarap kirjutas: 11 Okt 2024, 13:17...iga tehnoloogiaga on probleeme. Kindalsti tuleb ka minul EV .ga probleeme, esimese 50k km -ga ei ole neid probleeme lihtsalt veel tulnud. Võrdlusbaasina on mul olnud 5 ICE autot ja neil kõigil on olnud oluliselt rohkem probleeme ka lühema läbisõiduga.kunn24 kirjutas: 11 Okt 2024, 12:43 Probleem nende remondil on:
-kaader peab omama elektrialast pädevust (vähemalt see kaader, kes tegeleb otseselt elektri ja pingevabaks tegemisega),
-tavamõistes kõrgepinge on remontijale ohtlik,
-tehased reeglina muudavad akud ja inverterid nö tehase luti otsas olevateks süsteemideks ehk 3. partei töökaodadelt võetakse peamine ligipääs töödeks ära (jääb formaalselt nipet näpet, et EU nõuded kaupade "vabast remondist" oleksid täidetud,
-lisanduvad keerukad ja kohati ajuvabad protseduurid remontijatele.
Lugemata postitus Postitas Vko »
Ja mida see tundmine halba teeb?tabarabarap kirjutas: 11 Okt 2024, 14:28Ka 8käiguline automaat sa ikka tunned käiguvahetust, turboviivet jne
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Kui asi on nii hea, siis miks nii headel asjadel järelturu hind on nii drastiliselt kukkunud? Olen ennegi öelnud, et enne millegi suurema ja kallima asja ostmist üritan välja nuhkida asja enam-vähem kõik head ja vead ning kui positiivseid omadusi on rohkem kui negatiivseid ja need negatiivsed ei ole eriti olulised minu jaoks, siis on asi hea ja tasub ostmist. No mille kuradi pärast on mul vaja äkilist kiirendust kodust Tallinna piirini jõudmiseni või Ida-Virumaale 4-realisel sõites? Ei ole siiani olnud vajadust. Mille kuradi pärast on mul vaja foori all rohelist tuld oodates kiirendus kui minu ees on veel mitu autot? EV vist ei ole nagu mootorratas, kes poeb igast praost läbi, et foori ees esimene olla ja siis kiirendada nokk püsti. Oma sõidustiiliga olen rahul ja käiguvahetustel auto ka nagu konna moodi ei hüppaks. Ja kui ma toongi välja negatiivsed asjaolud, mis mind ei rahulda, siis kas mind tuleks nüüd rohepöördeprogandat arvestades vihakõne eest vangi panna?tabarabarap kirjutas: 11 Okt 2024, 13:17 Kui Urmas küsis miks EV omanikud alati leili lähevad , siis ma arvan, et EV omanik ei lähegi selle peale leili, aga lihtsalt tuleb sellist negatiivsuse otsimist igast asjast ja vbl saab seda lihtsalt kummutada, et elu ei olegi hukas ja enamus neid põhjuseid on otsitud.
Kurb, tabarabarap, aga need tsiteeritud omadused kuuluvad minu jaoks mitteoluliste hulka. Muide, miks mulle tundub, et isegi autokoolide kursustel ja juhiloa väljastamisel on hakatud eristama lolle/laisku veidi taibukamatest väljastades juhtimisõigust vastvalt, et kui kursused on läbitud manuaalkäigukastiga autoga, siis tema võib sõita nii manuaali kui ka automaadiga, aga automaatkäigukastiga kursust läbinut igaks juhuks vist teiste ohutuse huvides manuaalkäigukastiga auto rooli ei lubata.tabarabarap kirjutas: 11 Okt 2024, 14:28 Võta rendist ja sa saad kohe aru mis erinevus on või sõida elektritaksoga. Käiguvahetuseta sõit ja kiirendamine on erinev. Ka 8käiguline automaat sa ikka tunned käiguvahetust, turboviivet jne , elektril see puudu ja seal ongi erinevus.
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Jah, aga see polnud ainuke mitte meeldimine.
Lugemata postitus Postitas Vko »
Lugemata postitus Postitas Äärenurk »
Ma saan aru, et käiguvahetuse “tunde” puudumine on mõnede EA tootjate ja ilmselt ka tarbijate jaoks probleem. Milleks muidu seda kunstlikult esile kutsuda?tabarabarap kirjutas: 11 Okt 2024, 14:28Võta rendist ja sa saad kohe aru mis erinevus on või sõida elektritaksoga. Käiguvahetuseta sõit ja kiirendamine on erinev. Ka 8käiguline automaat sa ikka tunned käiguvahetust, turboviivet jne , elektril see puudu ja seal ongi erinevus.Vko kirjutas: 11 Okt 2024, 13:37 Ei ja ei ole ka lähiaastatel plaanis. Küll aga on bensiini/diiselmootoriga autodel olemas automaatkäigukastid, mis toimivad üsna sarnaselt nagu elektriautol ülekanne toimib ehk siis ei pea nagu kombaini juhtima.![]()
Lugemata postitus Postitas Vko »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Äärenurk kirjutas: 11 Okt 2024, 20:46 Tuleb kuidagi paralleel taimtoitlastega, kes võiks rahulikult taimse väljanägemisega toitu süüa, ent miskipärast on ikkagi vaja teha taimset liha, taimset kotletti, taimset vorsti…
Ole mureta, pannakse ja varsti. Olen vahest sattunud telekast vaatama E-vormelite võistlust ja kuulnud seal taustaks olevat vormelite heli. No ei ole see pinin ühe vinge masina hääl.Äärenurk kirjutas: 11 Okt 2024, 20:46 Millal elektriautodele sisepõlemismootori hääl juurde pannakse?
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Sellele elukale pani tehas generaatori kaasa. REX variant. Algselt oli ta ca 100 km sõiduulatusega.
Juba pandud, et jalakäijaid eest ära ehmatada. Ilma hääleta ei saagi neid enam müüa.Millal elektriautodele sisepõlemismootori hääl juurde pannakse?
Lugemata postitus Postitas ping »
Juba ammu on olemas äpid, mille saab BTga siduda raadioga ja kus valid omale sobiva hääle ning telo kiirendusandurite järgi muutub heli sagedus.Äärenurk kirjutas: 11 Okt 2024, 20:46 ...
Millal elektriautodele sisepõlemismootori hääl juurde pannakse?
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Kas seda ei võiks nimetada tagasisideks teistele mõtteaineks ostusoovi valikute tegemisel? Või tänapäeval peab seda nimetada kogemusnõustaja arvamuseks? Mida selle arvamusega tehakse, ei tohiks sind vist häirida? Või häirib, et keegi ei ole sinuga ühel arvamusel? Äkki peaksid mõne kogemusnõustaja poole pöörduma abi saamiseks?kaimagk kirjutas: 11 Okt 2024, 20:05 Neid ullikeste arvamusi tuleb veel ja veel, mis mõtet on neid siia kopida, mida taotled? Ostsin ka uueb bensuka skooda, noo ei olnud rahul, kas peaksin siis iga nädal mingi artikli kirjutama et polnud rahul?
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Ja nagu olen ma eelnevalt kirjutanud , pole sinul mõtet enam ühegi nõustaja juurde minna, sind ei oska keegi aidata.Urmas kirjutas: 12 Okt 2024, 01:51Kas seda ei võiks nimetada tagasisideks teistele mõtteaineks ostusoovi valikute tegemisel? Või tänapäeval peab seda nimetada kogemusnõustaja arvamuseks? Mida selle arvamusega tehakse, ei tohiks sind vist häirida? Või häirib, et keegi ei ole sinuga ühel arvamusel? Äkki peaksid mõne kogemusnõustaja poole pöörduma abi saamiseks?kaimagk kirjutas: 11 Okt 2024, 20:05 Neid ullikeste arvamusi tuleb veel ja veel, mis mõtet on neid siia kopida, mida taotled? Ostsin ka uueb bensuka skooda, noo ei olnud rahul, kas peaksin siis iga nädal mingi artikli kirjutama et polnud rahul?
Lihtsalt küsimused, mis tekivad sinu kommentaare lugedes.![]()
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Uuring toob välja, et elektriautode omanikud kasutavad rohkem energiat, millest suur osa toodetakse fossiilkütustel põhinevates elektrijaamades. Seega ei suuda ületada elektriautode madalam otsene heide nende omanike suuremat üldist tarbimist ja keskkonnamõju.
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Reedel otsustas Euroopa Liit kehtestada Hiina elektriautodele 45% tollimaksu
Eesti oli üks kümnest, kes hääletas maksude poolt, vastu olid viis riiki ning lausa 12 jäid erapooletuks.
Arendas phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Estonian translation by phpBB Eesti [Exabot] © 2008*-2025