Re: Infoks
Postitatud: 11 Juun 2024, 17:21
Vot sellele vaidlen kategooriliselt vastu, et ekspertiisi ei saa teha osade kaupa...
Seda näitavad ka kogemused...
Seda näitavad ka kogemused...
Kas ei või siin siiski tegu olla määruse koostaja ebakorrektsusga, seadusandja poolt oli mõeldud vist ikka ainult ehitusprojekti elektriosa.Äärenurk kirjutas: 11 Juun 2024, 13:18Võtame juba varasemalt käsitletud määruse §3 lg 5: Ekspertiis tuleb teha vähemalt ehitusprojektile, mis sisaldab esimese liigi elektripaigaldist või teise liigi mittetüüpset elektripaigaldist, mille peakaitsme nimivool ületab 250 amprit.xxx111 kirjutas: 11 Juun 2024, 08:15 @ Äärenurk
See, mis ma kirjutasin on elementaarne kontroll
Kontruktsioonimaterjalide optimaalsus on siin mõeldud selles mõttes, et kas RB / Teras / Puit (eelkõige liimpuit)
Ja siin tuleneb optimaalsus erinevatest asjaoludest - peamisteks on nõutav tulekindlus ja hind...
See ei hõlma nö ristlõigete optimaalsust - see on juba teine teema...
Niipalju kui mina tean - EK osa tagajärgede klass CC1 ei kuulu ekspertiisikohustuse alla...
Palun viidet Sinu eelpool mainitud kommentaarile (et kui peakaitse on... siis on vaja kõikidele projektiosadele)
Ehitusprojekti mõiste on sisustatud määruses 97 (ja ka EVS932, kui soovite), mille järgi on ehitusprojekt tervik. AR, EK jne on ehitusprojekti osad. Ei ole ette nähtud, et saaks ekspertiisi osade kaupa teha. Jah, osasid peavad hindama vastava kutsega isikud, aga ühtki osa ei saa käsitlemata jätta.
Saad ju isegi tegelikult aru, et situatsioonid pole võrreldavad...Äärenurk kirjutas: 11 Juun 2024, 19:47 Meil on LS järgi linnas kiirusepiirang 50km/h, aga ma olen ka vahel kiiremini sõitnud...
Meenub kunagine kurioosum, keegi vend pani netti oma kiiruseületamise ja selle alusel algatati väärteguÄärenurk kirjutas: 11 Juun 2024, 19:47 Meil on LS järgi linnas kiirusepiirang 50km/h, aga ma olen ka vahel kiiremini sõitnud...