4. leht 4-st
Re: Elektrikaabeldus
Postitatud: 23 Aug 2023, 22:23
Postitas k6pitseja
Imelik kirjutas: 23 Aug 2023, 21:24
Ühendused on vaja korralikult teha.
Põlema läksid Wago hoovaga avatavad suuremat sorti klemmid, seina peale kruvitud harukarbis. Mis tekitaski ohtliku olukorra.
Praegu on peale keeratavad nn klemmid, juhtmed umbes 10 cm seinast eemale painutatud ja ülemise laega nii 20 cm õhuvahet kivivilla all. Tundub palju turvalisem.
Re: Elektrikaabeldus
Postitatud: 23 Aug 2023, 22:33
Postitas kunn24
Probleem võib tekkida, kui klemmidesse topitakse oksüdeerunud juhtmeid (ammu kooritud). Ka olen näinud selliseid kaableid, kus juhtme koorimise järel on tuhm pind ehk vaja puhastada.
Pingi toodud materjalis oli klemmi pingelang ca 20 mV. Mis tähendab 16 A puhul (kui eeldada 2 klemmi järjest) 40 mV x 16 A=640 mW.
Re: Elektrikaabeldus
Postitatud: 24 Aug 2023, 09:09
Postitas vooteleaer
Pole ju hullu miskit, wago tundub isegi veidi külmem.
Ise olen e-rattal kasutanud mingi aeg suuremat sorti kruviklemme (suhkrutükk), ei tea mis neil lubatud amper oli, aga 4mm2 kaablile ja seal suutsin ma nad sulama panna konkreetselt. Peale seda viskasin välja ja jootsin asemele kullatud bullet ühendused, mis pidasid seal probleemideta vastu siiamaani.