4. leht 4-st

Re: Arutleks pelletikatelde, põletite ja akupaakide üle

Postitatud: 04 Apr 2016, 16:46
Postitas eclipse
Pv20 põletite teo jama saab alguse määrde puudumisest.
Mootorisse paremalt küljelt ülesse 4mm keermestatud auk ja kruvi ette. Miski korra poole aasta jooksul lasen süstlaga sinna natukene õli. Probleem oli jubedas helis mida teo mootor tegi. Õlitades pole teo töötamist enam kuulda.
Esbe pidavat nüüd ise ka sama asja tegema. Miskit vedelam laagrimääre toimiks seal ilmselt isegi aasta.

Re: Arutleks pelletikatelde, põletite ja akupaakide üle

Postitatud: 05 Apr 2016, 09:46
Postitas ulme
eclipse kirjutas:Pv20 põletite teo jama saab alguse määrde puudumisest.
Mootorisse paremalt küljelt ülesse 4mm keermestatud auk ja kruvi ette. Miski korra poole aasta jooksul lasen süstlaga sinna natukene õli. Probleem oli jubedas helis mida teo mootor tegi. Õlitades pole teo töötamist enam kuulda.
Esbe pidavat nüüd ise ka sama asja tegema. Miskit vedelam laagrimääre toimiks seal ilmselt isegi aasta.
:shock: :shock: :shock:

Re: Arutleks pelletikatelde, põletite ja akupaakide üle

Postitatud: 05 Apr 2016, 15:34
Postitas tooman
Kas oleks mõeldav, et saad foto sellest teha?

Re: Arutleks pelletikatelde, põletite ja akupaakide üle

Postitatud: 05 Apr 2016, 19:04
Postitas plb
Olen neid kah niiviisi "remontinud".
Reduktori paremale küljele umbes 1,5 cm ülaservast allapoole auk. NB - puurile piiraja peale, et hammasratastesse ei läheks. Moos sisse. See õpetus käib meerikamaalt pärit reduktorite kohta. Uued - Hiinast pärit - reduktorid on reeglina vait.
Tegelikult tasub pigem uus reduktor osta - maksab umbes 70 raha. Vahetuseks tuleb ainult ventikas kah maha kruvida, muidu ei saa reduktori vasakut alumist mutrit lahti,