Re: Planeedi Maa päästmine
Postitatud: 30 Juun 2024, 10:34
"keskkonnasäästlik" ja "vabatahtlik" ei ole seoses ja ühes lauses kasutatavad / pigem vastupidi - kui, siis nii nagu tegi Urmas so jutumärkides...
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12030 ... t#cxrecs_sPrantslanna kaebas oma tööandja kohtusse, kuna talle maksti 20 aastat palka mittemidagitegemise eest
Annad mõista, et sinu sügav usk (siinkohal faktiliselt tõendamata arvamus) põhineb loetud teostel. Julgen kahelda, aga milliseid nimetatud autoreid sa siis lugenud oled? Kui see ei ole usk ja leidub tõestus, et just tänu sotsidele on inimeste elu-olu nt viimase 150a jooksul paremaks läinud, siis on inimene valmis oma arvamust muutma, st peaksid sotside vihkamise lõpetama. Kas oled selleks valmis?xxx111 kirjutas: 30 Juun 2024, 01:39 Loe sotsialistide teoseid...
Nt Marx, Engels, Trotski jne
Sotsialist on räige sõimusõna (vähemalt minu jaoks)
Elu on paremaks läinud mitte tänu sotsialistide vaid olenemata / hoolimata sotsialistidest...
Lisaks veel üldise kasutusmugavuse.kaimagk kirjutas: 30 Juun 2024, 00:30 …..SUURED plussid:
…vaikne
….dünaamika
…5x odavam km/ hind ( personaalne)
Selles suhtes nõus, et võrreldes keskklassi fosiilautoga maanteekiirusel sõites erilist vahet ei ole, kõrv adapteerub õrna mootorimüraga ka kiirelt. Vaiksem on ta väljastpoolt kuulajale, aga see ei ole hetkel teemaks. Foori vms taga seistes on siiski efekt olemas, fossiilidel on ka küll Start-Stop, aga kuna auto ei suuda ennustada, kas peatus on 2 sekundit või pikem, siis pidevate seiskamiste-kävitamiste vältimiseks on mul "checklistis" kohe sõitu alustades see "featuur" välja lülitada. Uuematel enam ei lase.ping kirjutas: 30 Juun 2024, 01:19Maantekiirusel on tuulevihin ja rehvimüra samasugused, ehk vaikne on ainult kohapeal seistes ja kui raadio ei tööta.kaimagk kirjutas: 30 Juun 2024, 00:30 …..SUURED plussid:
…vaikne
….dünaamika
…5x odavam km/ hind ( personaalne)
Dünaamika on tähtis sportautode juures aga mitte tavaliikluses, kus isegi 50kW võimsesega isepõletajale jäävad võimsad autod jalgu.
Odavam kilomeetrihind ei arvesta suuremat e-auto soetudmaksumust ja püsikulusid.
Tööauto vahetub mul iga ca 2 aasta tagant ja olen võrrelnud soundanalüsastoriga nende salongimüra ja huvitaval kombel on uuemate autode salongis väsitava infraheli osakaal suurem kui eelmisel mudelil see oli.
Ehk tundub nagu autotootjad on meelega disaininud sellise nähtuse, et inimene uut autot valides alateadlikult valiks e-auto, sest pooled inimesed ei kuule infraheli kuigi tunnetavad selle häirivat mõju.
![]()
"Mugavuse" üks osa on ka see, et kui suure osa oma teadlikust elust (tundi, päevas, nädalas, kuus, aastas.) peab töötama selle "mugavuse omamiseks".A23 kirjutas: 30 Juun 2024, 22:31Lisaks veel üldise kasutusmugavuse.kaimagk kirjutas: 30 Juun 2024, 00:30 …..SUURED plussid:
…vaikne
….dünaamika
…5x odavam km/ hind ( personaalne)
Istud sisse, drive mood ja minek, kogu väändemoment on koheselt kasutatav, ka "külma mootori" korral.
Ei pea tegelema selliste anakronismidega nagu käivitamine, mootori soojendamine, seiskamine.
Tööle minnes - töölt tulles ootab autos ees soovitud temperatuur, olenevalt välistemperatuurist kas üles soojendatud või alla jahutatud.
Mugavus on küll subjektiivne kategooria, mõni võib-olla "nutab taga" ka neid aegu, kui tuli käiku vahetades vahegaasi anda.
Auto mudelit ei ole mõtet kirjutada, sest mõistlik on hinnata iga masinat eraldi.A23 kirjutas: 30 Juun 2024, 23:10 ....
@ Ping, kui saladus pole, mis mudelit soundanalüsaatoriga testisid? Kas infraheli tase oli kõrge teatud kindla sõidukiiruse korral?
Infrahelidetektori kirjeldus
on rakendus, mis võimaldab tuvastada infraheli (infraheli) akustilisi signaale, mis jäävad alla kasutaja määratud sageduse (vaikimisi kuni 30 Hz).
Infraheli levib sadu kilomeetreid ja suudab kadudeta läbida seinu, mägesid ja muid takistusi.
See detektor võib olla kasulik järgmistel juhtudel:
Tuvastamise tulemust saab kuvada ekraanil esiplaani režiimis ja esitada ka teavitusvormis ja (või) heli (vibratsiooni) abil taustarežiimis, kui Android-seadme ekraan on välja lülitatud. Kõik sündmused saab hilisemaks analüüsiks logisse salvestada. Madalam töösagedus sõltub praeguse Android-seadme helispetsifikatsioonidest ja on saavutatav kuni 4 Hz. Parema tulemuse saavutamiseks tuleks infrahelisignaali määramiseks kasutada kvaliteetset sisemikrofoniga Android-seadet, kuid tundlikkus madalaimatel sagedustel on igal juhul kehvem. Samuti saate kasutada spetsiaalset välist infraheli mikrofoni, mis on ühendatud helipistikuga (kõrvapistiku pistiku mikrofoni sisend).
Rakenduse idee põhineb asjaolul, et ühelgi analoogsüsteemil (antud juhul teie Android-seadme mikrofonil ja võimendil) EI ole ideaalseid omadusi ja infraheli signaale saab läbi imbuda kuni 4 Hz-ni.
Paneme rõhuasetuse: tegu on siin naljanurgaga!Rakenduse idee põhineb asjaolul, et ühelgi analoogsüsteemil (antud juhul teie Android-seadme mikrofonil ja võimendil) EI ole ideaalseid omadusi
Nõukaajal oli laen ennekuulmatu asi, individuaalelamule oli avalik arvamus üritanud halba sotsiaalset varjundit luua ja autoostulubasid jagas ametiühing.....Tõde ja õigus raamatus suutis peremees talu laenu välja osta selleks ajaks kui lapsed kooli lõpetasid.
Kui suure osa sissetulekust peab tänapäeval maksudeks maksma ja kui paljud tänapäeval suudaksid 15 aastaga oma majalaenud ära maksta?...
jajah...ma siin plaanin teise mururoboti ostu maale. Kütte eest juba hoolitseb elekter..."Mugavuse" üks osa on ka see, et kui suure osa oma teadlikust elust (tundi, päevas, nädalas, kuus, aastas.) peab töötama selle "mugavuse omamiseks".
Kas tahad vaevavast probleemist lähemalt rääkida?kunn24 kirjutas: 01 Juul 2024, 15:09Paneme rõhuasetuse: tegu on siin naljanurgaga!Rakenduse idee põhineb asjaolul, et ühelgi analoogsüsteemil (antud juhul teie Android-seadme mikrofonil ja võimendil) EI ole ideaalseid omadusi![]()
See jutt tuletas mulle meelde ühe nõukaaegse anektoodi. Hooplevad ameeriklane ja venelane.trebla kirjutas: 01 Juul 2024, 18:27 Soome inimeste eluolu näinuna sedastasin, et kõrgharidusega inimese (perekonna?) normaalne palk peaks olema selline, et aastaga säästab ta enesele auto ja 10 aastaga maja (laenu fenomen oli ju tundmatu).
Arvestades nõukaperioodi mõju ühiskonna toimimisele tegin reservatsiooni, et sel hetkel oleks hea, kui aastaga saaks säästa kasutatud auto ja 10 aastaga korteri.
Kas sul on mõni telefoni spets esitada, et ta mikker koos järgnevate võimendusasmetega omab mingitki tundlikkust su pakutud sagedusribas? Sinu viidatud märkus sisuliselt tähendabki, et pole... omadusi ja mida kuradit sa siis sellise huumoriga võrdled ja määrad? Probleem peaks sind vaevama, kui sul oleks mingigi kriitikameel või siis on tegu, jah, huumoriga.ping kirjutas: 01 Juul 2024, 18:40Kas tahad vaevavast probleemist lähemalt rääkida?kunn24 kirjutas: 01 Juul 2024, 15:09Paneme rõhuasetuse: tegu on siin naljanurgaga!Rakenduse idee põhineb asjaolul, et ühelgi analoogsüsteemil (antud juhul teie Android-seadme mikrofonil ja võimendil) EI ole ideaalseid omadusi![]()
![]()
Oma telo andmeid pead ikka ise otsima, sest tehnika ja kasutatavad andurid täienevad pidevalt.kunn24 kirjutas: 01 Juul 2024, 23:26Kas sul on mõni telefoni spets esitada, et ta mikker koos järgnevate võimendusasmetega omab mingitki tundlikkust su pakutud sagedusribas? Sinu viidatud märkus sisuliselt tähendabki, et pole... omadusi ja mida kuradit sa siis sellise huumoriga võrdled ja määrad? Probleem peaks sind vaevama, kui sul oleks mingigi kriitikameel või siis on tegu, jah, huumoriga.ping kirjutas: 01 Juul 2024, 18:40Kas tahad vaevavast probleemist lähemalt rääkida?kunn24 kirjutas: 01 Juul 2024, 15:09Paneme rõhuasetuse: tegu on siin naljanurgaga!Rakenduse idee põhineb asjaolul, et ühelgi analoogsüsteemil (antud juhul teie Android-seadme mikrofonil ja võimendil) EI ole ideaalseid omadusi![]()
![]()
Meie pere paraku "fööniusku", välja arvatud üks "mässumeelne" jõnglane, kellel android. Võimalik, et on ka föönile neid äppe, aga ilmselt peaks siis veel infrahelisagedusel toimiva USB-C mikrofoni juurde soetama, fööni enda mikri tundlikkus alumises otsas ilmselt kukub ära.ping kirjutas: 01 Juul 2024, 13:38Auto mudelit ei ole mõtet kirjutada, sest mõistlik on hinnata iga masinat eraldi.A23 kirjutas: 30 Juun 2024, 23:10 ....
@ Ping, kui saladus pole, mis mudelit soundanalüsaatoriga testisid? Kas infraheli tase oli kõrge teatud kindla sõidukiiruse korral?
Lae äpp alla ja uuri ümbrust või kui mõne autoga sõidad, siis ekraanilt näed müraprofiili.
Äpp - Infrasound detector töötab telos ja pilveteenust ei vaja. Saab näha ja salvestada erinevaid andmeid.
Vaikimisi on sagedusriba 5-30Hz aga ise kasutan 5-85Hz:
https://play.google.com/store/apps/deta ... r&hl=en_USInfrahelidetektori kirjeldus
on rakendus, mis võimaldab tuvastada infraheli (infraheli) akustilisi signaale, mis jäävad alla kasutaja määratud sageduse (vaikimisi kuni 30 Hz).
Infraheli levib sadu kilomeetreid ja suudab kadudeta läbida seinu, mägesid ja muid takistusi.
See detektor võib olla kasulik järgmistel juhtudel:
Tuvastamise tulemust saab kuvada ekraanil esiplaani režiimis ja esitada ka teavitusvormis ja (või) heli (vibratsiooni) abil taustarežiimis, kui Android-seadme ekraan on välja lülitatud. Kõik sündmused saab hilisemaks analüüsiks logisse salvestada. Madalam töösagedus sõltub praeguse Android-seadme helispetsifikatsioonidest ja on saavutatav kuni 4 Hz. Parema tulemuse saavutamiseks tuleks infrahelisignaali määramiseks kasutada kvaliteetset sisemikrofoniga Android-seadet, kuid tundlikkus madalaimatel sagedustel on igal juhul kehvem. Samuti saate kasutada spetsiaalset välist infraheli mikrofoni, mis on ühendatud helipistikuga (kõrvapistiku pistiku mikrofoni sisend).
Rakenduse idee põhineb asjaolul, et ühelgi analoogsüsteemil (antud juhul teie Android-seadme mikrofonil ja võimendil) EI ole ideaalseid omadusi ja infraheli signaale saab läbi imbuda kuni 4 Hz-ni.
![]()
Kaasaegses telos võib isegi 7 erinevat mikrofoni + erinevad kiirenduse + (õhu)rõhu andureid olla, millede koostöös saab isegi alla 1Hz võnkumisi määrata, sõltub ainult seadme tarkvarast.A23 kirjutas: 02 Juul 2024, 01:06 ... Meie pere paraku "fööniusku", välja arvatud üks "mässumeelne" jõnglane, kellel android. Võimalik, et on ka föönile neid äppe, aga ilmselt peaks siis veel infrahelisagedusel toimiva USB-C mikrofoni juurde soetama, fööni enda mikri tundlikkus alumises otsas ilmselt kukub ära.
Mudelit küsisn seepärast, et kui mingi kindla sagedusega müra ilmneb kindlal sõidukiirusel, siis üks võimalus, et selle põhjuseks on mõne ratta kerge disbalanss, mis tuntavat vibrat veel ei tekita. Olenevalt autost (= rataste suurusest) on see sagedus maanteekiirusel 10 ... 15 Hz kandis. Kui mõõtevahend seda näitas ja muus osas oleks ostuks läinud - siis minu soovitus on proovida mõnda teist sama mudeli proovisõiduautot. Siis saab veenduda, kas on mudeli üldine probleem või konkreetse auto viga.
Tänapäeva autodell on üldiselt automaatkäigukastid.ping kirjutas: 02 Juul 2024, 01:57kui sõita madalate mootoripööretega (nagu tänapäeval soovitatakse)
Ära siis sõida nii madalate pööretega. Keegi ei käsi pista 6.-t käiku, kui võid sõita 5.-ga. Mul on hetkel käsikastiga auto, mille 6. käik sobib alatest 95-st. Lisaks mootoripatjade seisund jne. Viimasel ajal Corteco paneb täielikku saasta, kui keegi on neid selle vastu vahetanud, siis ei imesta.Helinivoo salongis oli seotud mootori koormusega (väändemomendiga) ja gaasipedaali asendiga, ehk kui sõita madalate mootoripööretega (nagu tänapäeval soovitatakse) oli gaasi andes häiriv inframüra nivoo tõus.
Termini "mõõtmine" tähendus - Tundmatu suuruse võrdlemine tuntud suurusega.kunn24 kirjutas: 02 Juul 2024, 10:21 .... saad teha mõningaid indikatiivseid VÕRDLUSmõõtmisi SAMA teloga, kuid kindlasti ei saa väita, et su ametiautod on mingi x ajaperioodi jooksul muutunud lärmakamaks, kus võib eeldada, et oled telefoni vahetanud, on äpid muutunud jne.
Kui sellise "mõõteaparatuuriga" seda väidad, see on huumor.
Just nii, asjalik.Just võrdlengi iseenda jaoks ja mõõtühikuna võin oma enda jaoks kasvõi "papagoisid" kasutada ning mõõtevahendina võin kasvõi "põllepaela" kasutada, kui selle täpsus minu vajadusi rahuldab.
ping juba vastas. Ainuke reaaalne vahe - foori alt startides on elekter vaiksem, muudes olukordades vahet sisuliselt pole. Aga see vaikne on teistpidi ohtlik, jalakäijad velod jne ei pruugi kuulda.
Ei saa aru kas A23 elab paralleeluniversumis? Moodsad õlid võimaldavad sisepõletajaga samamoodi kohe liikuma hakata ja pmst kohe võid vajutada kuni 3000 p/min. Aga pole vaja, esiteks on max moment saadaval juba ~1500 p juures ja teiseks - kui sageli sa vajad kohe max momenti? Soovitud temperatuuri saad igaks ajaks paika panna ka sisepõletajal. Tänapäeva autodel käib see äpist või multifunktsionaalse autovõtme/puldi kaudu. Puldi aku laeb end keskkonsoolis juhtmevabalt.A23 kirjutas: 30 Juun 2024, 22:31 Lisaks veel üldise kasutusmugavuse.
Istud sisse, drive mood ja minek, kogu väändemoment on koheselt kasutatav, ka "külma mootori" korral.
Ei pea tegelema selliste anakronismidega nagu käivitamine, mootori soojendamine, seiskamine.
Tööle minnes - töölt tulles ootab autos ees sovitud temperatuur, olenevalt välistemperatuurist kas üles soojendatud või alla jahutatud.
... Dokumendis viidatakse küll tehnoloogilise neutraalsuse põhimõtte tähtsusele, kuid kirjeldatakse samas ka mitmeid algatusi konkreetsete tehnoloogiate toetamiseks.
Selliste hulgas oleks vesiniku tootmise suurendamine rahvusvaheliselt, tööstusliku liidu loomine väikeste moodultuumareaktorite ehitamiseks; investeeringud süsiniku kinnipüüdmise, ladustamise ja kasutamise tehnoloogiasse koos CO2-ga kauplemise turureeglite loomisega ja "madala süsinikuheitmega toodetud vesiniku lihtne, tehnoloogiliselt neutraalne ja pragmaatiline määratlemine".
Dokumendis kinnitatakse ka EPP soovi vaadata läbi EL-is faktiliselt kokku lepitud sisepõlemismootoriga sõidukite tootmise keeld, kuigi selle eesmärk "võimaldada alternatiivsete heitmevabade kütuste kasutamist pärast 2035. aastat" on juba EL-i õigusega tagatud, märkis EurActiv. EPP soovib ka uut EL-i strateegiat, mis hõlmaks e-kütuseid, biokütuseid ja vähese CO2-heitega kütuseid.
https://www.err.ee/1609386560/epp-soovi ... maha-votta