2. leht 2-st

Re: Katel ?

Postitatud: 23 Veebr 2009, 09:25
Postitas Külaline 2
[quote="Külaline 2]
Katlasse tagastuva vee temperatuuri pean üle vaatama, kas on +65 kuni +95. [/quote]

Vaatasin üle, et on 58C kuni 72C vahemikus.Pendeldab selle vahel.
Peab vist termovari vahelt välja viskama.

Re: Katel ?

Postitatud: 05 Mär 2009, 08:50
Postitas Termovar
No proovi ära!! Kõige veenvam on ikka see, kui kõik ise läbi katsetad. Võiks ära proovida ka, et viskad oma auto mootori jahutussüsteemist termostaadi välja. Vaata siis, mis juhtub. Põhimõtteliselt seostub termostaadi vajadus ka puugaasikatla Atmos kasutamise puhul.

Re: Katel ?

Postitatud: 05 Mär 2009, 09:26
Postitas Külaline 2
Väljendasin valesti. Mõttes oli, et peaks termostaadi välja vahetama mitte välja viskama.
Või kuidagi teistmoodi asja lahendama, et sisenev vesi katlasse oleks ikka alates 65C.
Autol sai just kah termostaat välja vahetatud. Nüüd läheb auto soojaks ja kütusekulu ka vist natuke väiksem.
Mul üldse termostaatidega kuidagi jamad. Eelmisel 2 autol sama moodi termostaadid ei töötanud.

Kui teistmoodi, siis kuidagi elektrooniliselt 3T ventiiliga või siis eraldi termostaadiga ja tagasilöögi klapiga.
Tahaks väga loota, et kui saan siseneva vee 65C peale, siis jääb katla tossamine järgi.

Re: Katel ?

Postitatud: 05 Mär 2009, 10:08
Postitas dumbuser
aaaai kirjutas:Kui radikatesse 20C jookseb peale siis see ei tähenda veel et elamine kohe külmaks läheb ja kes see neid pumpasid ikka viitsib koguaeg klõpsutada.
Mul on küll põrandas vee ringiajamine aga pump jäb seisma siis kui kõik kontuurid on kinni või siis kui akupaagis on vesi 20 kraadini jahtunud. Kontuuride automaatika oli juba olemas tehase poolt. Aga akupaagi oma tegin ise juppidest kokku ja selle hind oli kuskil 400 EEK. Ehk siis saab küll üsna odavate vahenditega selle pumba niisama uhamise ära lõpetada.