Elektriautodest
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3183
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 38 korda
- On tänatud: 119 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1270
- Liitunud: 27 Veebr 2017, 10:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 76 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Prill »

Tesla aktsia mind ei huvita nagu ei ole ka varasemalt autootsingutel tootja aktsiahinda ja nende äripeensustesse süvenenud. Pealgi on enam kui küsitav kas nö auto headusel/kvaliteetsusel on mingit pistmist aktsiahinnaga..
Palju autoentusiastide poolt kõrgelt hinnatud autobrände on hingusele läinud, kas kõik autobrändid mis pidevalt liituvad, lahkuvad, teevad kõrvalbrände jne teevad ka kehvasid autosid - vist mitte.
Isegi Eesti autoeelistuste kohta märgitud, kus siinne audi&vw&skoda armastus eirab süsteemselt nende brändide kasinat töökindlust mitmetes kvaliteedi- ja kliendirahulolu uuringutes mujal ilmas - meile nagu meeldiks sõidukid, mille töökindlus jätab soovida, mina sh

Tesla puhul on jah, Eesti tehasetoe puudumine miinus, Vilniusesse vist tehti üks esindus, kuhu maadpidi saab, muidu tuleks laevaga Soome või Rootsi minna. Samas Eestis Teslat ostetakse ja kasutatakse ning on ka tänavapildis hästi näha, ja ei kuule suurt kurtmist, et hullult lagunevad, juppe pole ja remondikoht kaugel. Teslal vist nii, kus miskid veermiku-piduri teemadest saavad suvalised remondikohad aidata, osa diagnostikat ja ka "remonti" käivat üle interneti ja jäävad garantiilised ja muud suuremad rikked, mis nõuaks margiesinduse väisamist.
Selles vaates tunduks uue Tesla ost riskantsem, kus ka garantiiline pisiviga nõuaks ebamugavalt kauget esinduse külastamist, samas vähepruugitud Teslal esmased tehasevead ehk juba ilmnenud ja kõrvaldatud.
Kuskil autosaates seda Tesla ekraanil põhinevat majandust omamoodi kiideti, kus Tesla pidavat olema ainuke sõiduk isegi EV-de hulgas, kus see ekraanivärk töötavat ideaalilähedaselt. Põhjuseks toodi, kus Tesla olevatki olemuselt arvuti, mille ümber on auto ehitatud, samas kui kõik vanad tootjad on vastupidi, kus oma iganenenud mõttekrampi auto olemusest üritatakse toppida nii elektrit ja ekraane ning tulemused jäävat liiga tihti ootustele alla.
Lisaks nn tavaautotööstus võib kannatada häda käes, kus paljud tootjad oma ekraanimajandust ja paljut muud ise välja ei tööta ega disaini, vaid ostetakse sisse, samamoodi kui tootajte poolt ristkasutatakse paljut muud, alates põhjast&veermikust kuni sissepritse, pidurite, mootorite, käigukastideni, mis ostetakse sisse, olemasolevatel lastakse midagi kohandada või tellitakse uus sellega tegelevatelt firmadelt.
See pidavat seletama seda, miks osad ekraanimajandused on niivõrd puised ja arusaamatud - need on lihtsalt sinna poolkunstlikult poogitud, ja ei ole nö orgaaniliselt sõiduki kontseptsiooni osa nagu Teslal.
Tesla aktsia hinnalangus ja kasin müük võiks tuua Tesla sõidukite hinnakorrektuuri allapoole, ruumi väidetavalt oleks Tesla nö masstootmise mudeli järgi olla nende teenistus iga sõiduki pealt muljetavaldav, valdav osa konkureetivatest tootjatest ei saavat ligilähedalegi.
Näiteks Tesla Model Y Saksa tehasest tulnud isendi tootmishind olevat 35-45000€ olenevalt mis konfiguratsioonis, müüghinnad on ca 55-67000€ seda olukorras, kus Teslal nö edasimüügivõrgustik keda ka nuumama peab, sisuliselt puudub.
Samas toote tootmis ja müügihinnal ei pea ilmtingimata seost olema, näiteks mitte väga ammu märgiti kuidas Porsche märgiga sõiduk VW grupis olevat kõige suurema kasumimarginaaliga, vist igast müüdust Cayenne-st teenivat tehas 40% kasumit, samal ajal kui rahvaautode segmendis hoitakse vaevu äriliselt nina vee peal.
Tekib omamoodi vastuolu, kus rahatark ja edukas peaks ostma a'la Polo, sest siis maksab autole kõigevähem peale aga rahatargad ostavad hoopis ülehinnatud Porsche-t

-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Probleem ekraani näppimisega tekib ebatasasel teel, kui lisaks puudutusele toimuvad ka viipeliigutused, kui tahtes vajutada aga tekkib külgnihe ja see viib hoopis teisele ekraanile ja siis peab hakkama tagasi navigeerima.A23 kirjutas: 11 Mär 2025, 09:46Saaks vast ilma ka, sagedamini kasutatavad funktsioonid ongi parem, kui füüsiliste nuppude all. Talvel kindaga ei pruugi puutetundlik teinekord aru saada. Navigaatorit on küll puutetundlikuga mugavam zuumida, aadressi sisetada jm, sõidu ajal muuks otstarbeks eriti ekraani ei näpi. Püsiseadistuste / menüüde haldamine on ka puutetundlikuga veidi mugavam, ülevaatlikum ja kiirem.
Ekvalaiseri asemel saab näiteks kliimaseadet reguleerida või tahtes helitugevust reguleerida lõlitub sisse istmesoojendus.
Suhteliselt palju jõudu on vaja, et väljasirutatud kätt hoida auto liikumise võngetega samas faasis näiteks trammiteed ületades.
Pöördnupuga on palju lihtsam, võtad sellest kinni ja keerad kuhu vaja.
Oma igapäeva autodesse panin käepärasesse asukohta kohe bassikasti reguleerimiseks potekad, et ei peaks ekraani näppima.

Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Jätsid tähelepanuta märke...rs7 kirjutas: 11 Mär 2025, 11:01Siin jään siiski eriarvamusele. Teslas ainult mull ongi, tehku mida nad tahavad oma kõrvaltoodete ja litsentsidega, see on marginaalne tootlikkus võrreldes EV-d tootmisega ja sellega seonduvaga. Jah, paberi peal emissioonide müügist on ka juttu olnud, aga see kõik kokku ei vea kaugeltki triljonini välja, veel vähem pooleteiseni. P/E üldiselt on hea indikaator, kui just siseinfot ei oleEH.INS. kirjutas: 11 Mär 2025, 10:49 Teslas pole mulli kui arvestada, et põhiline rahatootja pole autotootmine ja põhiline rahatootmine on mujal ja perspektiiv olemas...
Täiesti omaette küsimus ongi see kas see perspektiiv on olemas ja jätkusuutlik...
Isiklikult Teslat pikemas vaates pole omanud ja ei kavatse ka omada - spekulatsiooniks olen omanud ja ilmselt üritan veel...
-edit- "mull" tähendab finantsžargoonis ja aktsiaturul ikka seda, kui ettevõtte market cap ületab kaugelt ettevõtte tegeliku väärtuse. Tesla ületab seda lõdva randmega.. oma 5-6 x
TSLA, nagu ka teistel avalikel ettevõtetel on kohustuslik aruanne kvartali kohta. Eks sealt saab lugeda, mis on mis ja mis see päris ärimudel siis peaks olema...
Ise ei ostaks isegi spekuleerimiseks mitte. Kahetsen küll, et lühikeseks ei müünudSiit annab ainult alla minna, kuna toode ei ole hea ja Muski kui internetimeemide võlur ei ole enam nii au sees.
...põhiline rahatootja pole autotootmine ja põhiline rahatootmine on mujal ja perspektiiv olemas...
Täiesti omaette küsimus ongi see kas see perspektiiv on olemas ja jätkusuutlik...
Elame - näeme..."There have been a number of times in the Tesla story over the past decade that negative sentiment and Street worries have overshadowed the narrative of this unique disruptive global tech story," wrote Wedbush analyst Dan Ives, a stalwart Tesla bull. But if you embrace Musk's vision that Tesla is not a car company, he continued, "This is the start of the biggest innovation and technology cycle in Tesla's history ahead over the next few years."
PS
Spekuleerin pika positsiooniga @223,45$
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1270
- Liitunud: 27 Veebr 2017, 10:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 76 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Prill »
Kuigi ka tänane ja tulevane põlvkond ei tarvitse sõidukites ekraanidel nühkimist saada nautida, AI ja isesõitvad tungivad peale, AI puhul võiks näpuga sorkimise asemel piisata tavalisest ütlemisest sõidukile, et midagi aktiveerida-deaktiveerida, isesõitva puhul nagunii reisija rollis rohkem ja võib ekraane nõrkemiseni mudida.
Aga jah, ise waze kasutajana tahan ka vahest kommuuni panustada ja vaja nagu kiiresti leida koht kuskohast politsei, takistuse vm teada anda - ja ei suuda piisavalt kiiresti ja mugavalt seda teha, pigem õnne küsimus, kas saab õigetele kohtadele pihta või ähh, las olla hilja juba

-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Mõistlik on tutvuda ka laevafirmade tingimustega, et kuidas remonti vajavat e-autot üldse laeva lubatakse.Prill kirjutas: 11 Mär 2025, 15:28 ....
Tesla puhul on jah, Eesti tehasetoe puudumine miinus, Vilniusesse vist tehti üks esindus, kuhu maadpidi saab, muidu tuleks laevaga Soome või Rootsi minna.
Need, kes on harjunud iga mõne aasta tagant autot vahetama, loodavad et suudavad ka seekord vana e-auto järgmisele "õnnelikule" maha müüa.Samas Eestis Teslat ostetakse ja kasutatakse ning on ka tänavapildis hästi näha, ja ei kuule suurt kurtmist, et hullult lagunevad, juppe pole ja remondikoht kaugel.
Huvitav oli varem jälgida sotsmeedias sise- ja välispõletajate pooldajate omavahelist kemplemist aga nüüd on tekkinud uus võitlusteema, kus "Tesla omanikud" ja "mitte Teslaomanikud" omavahel vaidlevad, et milline auto on "õige e-auto".

Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Ei oska midagi soovitada - väga isiklik asi...Et siis Tesla autot siinne konsiilium osta ei soovita![]()
Isiklikult jah EV-d praeguste hindadega ei ostaks...
Peab muutuma tublisti odavamaks kui samaväärne ICE auto...
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Jah, kui tähelepanu on ekraanile suunatud ja kaldutakse vastassuunavööndisse, siis surevad sõna otseses mõttes välja, kui halva ilmaga sõiduabid reageerida ei suuda.Prill kirjutas: 11 Mär 2025, 15:57 See puutetundlike ekraanide mure on iselahenev mure, ...
...- need surevad lihtsalt välja. ...

-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1270
- Liitunud: 27 Veebr 2017, 10:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 76 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Prill »
Seda ma ei tea jah, kärssava akuga vist end pardale ei räägiping kirjutas: 11 Mär 2025, 15:58Mõistlik on tutvuda ka laevafirmade tingimustega, et kuidas remonti vajavat e-autot üldse laeva lubatakse.

See on jah ohukoht, värisev ühtehoidvate Tesla omanike konsensus - vaikida kollektiivselt maha need oma õnnetud Teslad, sest kõigi huvi on oma Teslast lõpuks lahti saadaNeed, kes on harjunud iga mõne aasta tagant autot vahetama, loodavad et suudavad ka seekord vana e-auto järgmisele "õnnelikule" maha müüa.

Ja need kes järelturult õnnetuse soetavad, liituvad omakorda vaikides klubiga, kuulutus läheb üles ja..
Globaalne Teslaomanike vandenõu 15 aastat pidanud ja ei näita murdumise märke

-
- Ehitusspets
- Postitusi: 372
- Liitunud: 30 Okt 2013, 17:18
- On tänanud: 15 korda
- On tänatud: 16 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas rst »
Kas seda lahendust näha saaks?ping kirjutas: 11 Mär 2025, 15:45 ...
Oma igapäeva autodesse panin käepärasesse asukohta kohe bassikasti reguleerimiseks potekad, et ei peaks ekraani näppima.
![]()
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1098
- Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
- On tänanud: 20 korda
- On tänatud: 35 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas A23 »
Rootsi allveelaevades on stirlingmootorid, aga kas siis autodel on ka neid peal olnud? Minust see uudis justkui mööda läinud.ping kirjutas: 11 Mär 2025, 15:58
... oli varem jälgida sotsmeedias sise- ja välispõletajate pooldajate omavahelist kemplemist ...
![]()
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3183
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 38 korda
- On tänatud: 119 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Kui on soov panustada väärtust tugevalt kaotavasse asja, siis pigem soovitaks.Et siis Tesla autot siinne konsiilium osta ei soovita

See peab ikka olema räme massohist, kes ostab keerulist toodet:
-teh tugi puudub (moraalne võib olla, aga sellest probleemi korral abi pole)
-varuosi ei müüda
-maine langeb kolinal, kuna firmaomanik on näiteks ka Carksoni sõnul suur mmm. Muust tema "toimetamisest" peaks infot küll olema.
https://kultuur.postimees.ee/8208187/je ... ga-usuhull
Originaalartikkel https://archive.ph/nLk23
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Sisepõletajad põletavad kütust mootori silindris aga välispõletajad põletavad kütust Narva katlas.

-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Potensiomeeter: https://www.oomipood.ee/category/elektr ... a2693:1584;
Klassikaline pöördnupp mis on disainitud nii, et seda ei pea pööramiseks ega asendi teadmiseks vaatama ja mida saab panna (võõra) silma eest varjatud mugavasse kohta (istme, armatuuri alla):
https://www.oomipood.ee/product/pn_1_6_ ... ool_6_35mm

(Ümarad nupud on kasutusel ainult "ilusa kuju" ja odavama tootmishinna pärast aga ergonoomia puudub neil täiesti.)

-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 27 Mai 2010, 10:40
- On tänanud: 83 korda
- On tänatud: 82 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas aero »
Ma ei näe su, võõra silma eest varjatud, vintage-nupul mingit eelist viisaka ümara pöördnupu ees, mida ei pea ühegi silma eest varjama. Miks on vaja nupu asendit teada? Minul püsivad nupud kõik selles asendis, kuhu ma nad jätsin. Kas sul ei püsi, keegi ajab paigast ära pidevalt?ping kirjutas: 11 Mär 2025, 20:26![]()
(Ümarad nupud on kasutusel ainult "ilusa kuju" ja odavama tootmishinna pärast aga ergonoomia puudub neil täiesti.)
![]()
Minu jaoks on ümar nupp ergom sest ma saan seda vajadusel kiirelt kasvõi mitu täispööret keerata. Sinu nupp on kohmakas.
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1371
- Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 57 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Sõitsin just Kanaari saared risti põiki elektrikaga läbi 1500km ja saartevaheliste praamidel ei olnud probleemi, laadimisega ka ei olnud probleemi. Mäest alla randa jõudes oli akus rohkem energiat kui laskumist alustades jne
Muidugi seal 95 maksis iseteenindustanklas 0.96€ ja elektrikaga ei tule seal oluliselt soodsam. Siiski elektrika võimsus mägedes ja regen laskudes tegid sõidu ikka väga mugavaks.
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
- EV VALUE DECLINE ON THE SECONDARY MARKET
- EV VS ICE VALUE DECLINE ON THE SECONDARY MARKET
Saab üsna kenasti ülevaate
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Teemaks ei ole mitte varjamine vaid juhtorgani asumine ergonoomiliselt sobivas kohas, et seda saaks vajadusel koheselt kasutada, ilma peale vaatamata ja vajadus nuppe keerata võib tekkida aktiivsel sõidul kasvõi iga 3 minuti tagant.aero kirjutas: 11 Mär 2025, 21:18Ma ei näe su, võõra silma eest varjatud, vintage-nupul mingit eelist viisaka ümara pöördnupu ees, mida ei pea ühegi silma eest varjama. Miks on vaja nupu asendit teada? Minul püsivad nupud kõik selles asendis, kuhu ma nad jätsin. Kas sul ei püsi, keegi ajab paigast ära pidevalt?ping kirjutas: 11 Mär 2025, 20:26![]()
(Ümarad nupud on kasutusel ainult "ilusa kuju" ja odavama tootmishinna pärast aga ergonoomia puudub neil täiesti.)
Näiteks öisel talveteel võib hetkega tekkida vajadus kuulata rataste haakumist teel.
Disain on edukalt maha müüdud ja ole siis õnnelik selle teadmisega aga kui vaadata militaartehnikat, siis seal rõhk ainult ergonoomikal.Minu jaoks on ümar nupp ergom sest ma saan seda vajadusel kiirelt kasvõi mitu täispööret keerata. Sinu nupp on kohmakas.
Miks peaks nuppu mitme ringi kruvimisele aega raiskama, kui enamasti piisaks poolest pöördest?
Eriti kahjulikud on "lõpmatult pöörlevad nupud" olukorras, kui puudub info nupu asendi kohta, sest olen oma kallid valjukad selle tõttu maha põletanud.

-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1371
- Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 57 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Nagu siit teemast läbi käinud, mehed sõidavad vanade autodega millel polegi enam jääki. Sisuliselt sõidavad lõpuni. Kuna täna on elektriga odavam, siis ilmselt mingi 200k - 300k km pealt oled puhtalt kütusehinna vahest lihtsalt autoga tasa.EH.INS. kirjutas: 11 Mär 2025, 23:13 Google:
- EV VALUE DECLINE ON THE SECONDARY MARKET
- EV VS ICE VALUE DECLINE ON THE SECONDARY MARKET
Saab üsna kenasti ülevaate
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Ehk sõltub ka sellest mis hinnaga "tangid"tabarabarap kirjutas: 12 Mär 2025, 01:32Nagu siit teemast läbi käinud, mehed sõidavad vanade autodega millel polegi enam jääki. Sisuliselt sõidavad lõpuni. Kuna täna on elektriga odavam, siis ilmselt mingi 200k - 300k km pealt oled puhtalt kütusehinna vahest lihtsalt autoga tasa.EH.INS. kirjutas: 11 Mär 2025, 23:13 Google:
- EV VALUE DECLINE ON THE SECONDARY MARKET
- EV VS ICE VALUE DECLINE ON THE SECONDARY MARKET
Saab üsna kenasti ülevaate
Ehk sõltub ka sellest kui palju võiks ICE kütust osta puhtalt EV vs ICE hinnavahe
Ehk sõltub ka sellest mida palju paremat peale hakata selle hinnavahega
See "elektriga on odavam" on täiesti sisutühi jutt / täpselt sama nagu PV tasuvus / A klass tähendab madalamaid energiakulusid kui B klass jms
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1371
- Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 57 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
-
- Ehitusguru
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22 Veebr 2016, 15:46
- On tänanud: 1 korda
- On tänatud: 34 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Äärenurk »
Kuidas see energia jäävuse seadusega kokku sobib?tabarabarap kirjutas: 11 Mär 2025, 21:43Mäest alla randa jõudes oli akus rohkem energiat kui laskumist alustades jne
-
- autodidakt
- Postitusi: 12023
- Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
- On tänanud: 378 korda
- On tänatud: 419 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Et ainult puhtalt kilometraaži(ca 40 000 km aastas) pealt oleks EV soodsam, siis pidi kWh hind maksma alla 0,36€ kWh, kuid meie tanklates juba ongi sellised hinnad või isegi kallimad. Kasutaja tabarabarap poolt AI-le antud ülesanne ICE vs EV ei sisaldanud nende autode soetusmaksumust ja enda auto(tarbesõiduk ehk pirukas) näite varal kergel kiikamisel meie automüüjate kodulehtedele, siis tuli hinnavahe ca 12 000-15 000€ EV kahjuks.tabarabarap kirjutas: 12 Mär 2025, 06:09 Lappa mõni leht tagasi, arvutati siingi läbi Urmase läbisõidu näitel mis on odav mis on kallis. Meil 1% ev jätkuvalt sa ei pea muretsema, et kedagi väga hind huvitaks, hirmud on suuremad.

-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1371
- Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 57 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Kas peaks? Elektrikatel on regenereeriv pidurisüsteem, alla mäge lihtsalt genereerib ja seal on piisavalt mägine. Bensakaga alla mäge pidurdad mootoriga või piduritega.
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1098
- Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
- On tänanud: 20 korda
- On tänatud: 35 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas A23 »
Olgu, saan aru, mida silmas peadping kirjutas: 11 Mär 2025, 19:59Sisepõletajad põletavad kütust mootori silindris aga välispõletajad põletavad kütust Narva katlas.
![]()

- Ehitusfoorum
- ↳ Üldfoorum
- ↳ Ahjud, kaminad, korstnad
- ↳ Aiad, väravad
- ↳ Aknad, uksed
- ↳ Betoon ja betoonitooted
- ↳ Ehitustööriistad
- ↳ Ehitusmaterjalid
- ↳ Elekter, elektriseadmed
- ↳ Energiamärgis ja energiaaudit
- ↳ Fassaadide arutelu
- ↳ Katused, laed
- ↳ Hüdroisolatsioon
- ↳ Kaevud
- ↳ Konstruktsioonid, seinad
- ↳ Küttesüsteemid
- ↳ Palkmajad
- ↳ Projekteerimine, projektid
- ↳ Põrandad
- ↳ Puit ja puidutooted
- ↳ Restaureerimine
- ↳ Seadusandlus
- ↳ Soojustus, isolatsioon
- ↳ Saunad, dussiruumid, vannitoad, sanitaartehnika
- ↳ Siseviimistlus, värvid, plaatimistööd
- ↳ Ventilatsioon
- ↳ Veevarustus, kanalisatsioon, käimlad
- ↳ Vundamendid
- ↳ Naljanurk
- ↳ Arhiiv
- Ärifoorumid
- ↳ Otsin tööd
- ↳ Pakun tööd
- ↳ Ostu-müügifoorum
- ↳ Annan/võtan rendile
- ↳ Hinnapäring