Re: Õhksoojuspump
Postitatud: 08 Nov 2011, 14:29
Noh, edasimüüjad-targad. Kas on mõni kasvõi põhjamaine tootja, kes toodabki juba tehases kogu kremplit nii, et saab pumpa ka käiata -20 juures ilma jäämägedeta?
Arvan siiski , et sain õigesti aru.Külaline kirjutas:Oled asjast ilmselt valesti aru saanud! See läbilõikamine (isealgatuslikult tehtuna lõikab läbi ka garantiilepingu) aktiveeribki selle, et juba alla +20C temperatuuril lülitub sisse kompressori eelsoojendus (50W). Väljavõte mitsu FD25/35 service-manuaalist:tkko kirjutas: Jah, minul nii on. Kui lõigata välisosa trükkplaadil JM1 läbi, siis peaks +5 kraadist kõrgemal välistemperatuuril see näitaja vähenema (võib-olla jääb siis manuaalis lubatud 20-40 W peale). Kui garantiiaeg, siis ise vist ei tasu lõikuma hakata.
Mitsubishi FD on samuti kompressori eelsoojendus , mis aktiveerituna (võib-olla siin müüdavatel seadmetel ei ole aktiveeritud? müüja peaks teadma) alla 20 kraadisel välistemperatuuril peaks 50 W pidevat lisakulu olema ootereziimis.
PRE-HEAT CONTROL
When moisture gets into the refrigerant cycle, it may interfere the start-up of the compressor at low outside temperature.
The pre-heat control prevents this interference. The pre-heat control turns ON when outside temperature is 20°C or
below. When pre-heat control is turned ON, compressor is energized. (About 50 W)
<JK> To activate the pre-heat control, cut the JK wire of the inverter P.C. board.
Kuidas see küttekaabli lülitus selle temperatuurisensoriga on lahendatud? Sensor juhib/lülitab mida? Varasematel mudelitel oli vaid primitiivne bimetalltermostaat jadamisi.aare kirjutas:Vahepeal paigutati Fujitsude talvevarustuse sisse-väljalülitumist juhtiv sensor aurustile liialt lähedale ja külmas õhuvoos hakkas (jäi) küttekaabel/küttekeha tööle juba küllalt kõrgete välistemperatuuri plusskraadide juures: http://www.ekokliima.ee/uploads/4/5/5/3 ... sensor.jpg
See sensor tuleks aurustist eemale viia.
Küttis 100m2 maja,lisaks ühes toas el.radikas ja pesemisruumides põrandaküte.Veikko kirjutas:R kirjutas:Oskab keegi öelda,kas Fuijtsu Nocira 14 tarbib liiga palju elektrit?
Viimase 7 ööpäevaga kulus 61kwh elektrit,ehk siis keskmiselt 363w/h
Oleneb mis ta selle 363 kw korda saadab?
Vabandan - küttekeha sisse-väljalülitust juhib ikkagi bimetall-termostaat, mitte sensor! Viimasel ajal kasutatakse PEPI termostaate (mudel B: http://www.pepiusa.com/modb.html ). Kompressori ümber soojenduseks küttekaablit enam ei keerutata.tkko kirjutas: Kuidas see küttekaabli lülitus selle temperatuurisensoriga on lahendatud? Sensor juhib/lülitab mida? Varasematel mudelitel oli vaid primitiivne bimetalltermostaat jadamisi.
Kas Fujitsu/Fujil enam kompressori ümber küttekaablit ei keerutata?
Võib küsida ABC Kliimast, firmast MORALTE või ka Ekokliimast (56474321).roll kirjutas:Kes kapilaartermostaate müüb.
OK ühendasin klemmliistul selle ARCTIC varustuse lahti, kui ikkagi ÕSP tarbib väljalülitatult 110W, kusjuures huvitav on see tarbimine hüpleb vahepeal näitab ka 190W. Energia mõõtur kontrollitud näitab enamvähem õigeid nr.juroku kirjutas:Tere, mis pump sinul üldse on sii saaks vast rohkem aidata ,mõlemad andurid on sees üks on põhja kaabli oma see peak siis kuskil "radika" juures olema temperatuur +5-(+15) teine on kompressori küljes koos kütte kaabliga seda enne kätte ei saa kui võtad esikaane mahaOk, soojendasin 2te andurit üks oli sees ja teine väljas korpuses. Sain tarbimise 100 - 130 W peale. Foorumist kõlas ka selline nr läbi, et paigaldati kapilaartermostaat aga ikkagi jäi 100W tarbimist peale. Huvitav kas nüüd nagu ongi JOK, et kui tahad tarbimist vähemaks siis kapilaartermostaat aga 100W jääb ikkagi peale.kui on garanti kutsu julgelt mehed kohale
Energiakulu mõõturid PM-300 on sageli defektsed, võiksid veel mõnede väiksemate tarbijate peal üle kontrollida.roll kirjutas: Energia mõõtur kontrollitud näitab enamvähem õigeid nr.
Kui selle Arcticu küttekaablijuhtmeid on 2 paari (vanemad Nocriad), siis võid kompressori ümber mineva kaabli jätta ühendamata- see annab mõnikümmend W väiksema püsikulu. Kui klemmliistu juures on termostaat selline- http://www.abckliima.ee/Default.aspx?mi ... =84&id=384, soovitan selle asendada http://www.pepiusa.com/modb.html või kapillaartermostaadi või mis iganes mõistlikumate lülitusparameetritega asjaga.roll kirjutas:OK ühendasin klemmliistul selle ARCTIC varustuse lahti, kui ikkagi ÕSP tarbib väljalülitatult 110W, kusjuures huvitav on see tarbimine hüpleb vahepeal näitab ka 190W. Energia mõõtur kontrollitud näitab enamvähem õigeid nr.juroku kirjutas:Tere, mis pump sinul üldse on sii saaks vast rohkem aidata ,mõlemad andurid on sees üks on põhja kaabli oma see peak siis kuskil "radika" juures olema temperatuur +5-(+15) teine on kompressori küljes koos kütte kaabliga seda enne kätte ei saa kui võtad esikaane mahaOk, soojendasin 2te andurit üks oli sees ja teine väljas korpuses. Sain tarbimise 100 - 130 W peale. Foorumist kõlas ka selline nr läbi, et paigaldati kapilaartermostaat aga ikkagi jäi 100W tarbimist peale. Huvitav kas nüüd nagu ongi JOK, et kui tahad tarbimist vähemaks siis kapilaartermostaat aga 100W jääb ikkagi peale.kui on garanti kutsu julgelt mehed kohale
Minu teada pole see kompressori ümbrise (karter?) soojendamine, vaid kompressorile antakse mähistele nõrk vool ja energia vabaneb soojusena (võib-olla ka mingi pöörlemine sela siiski toimub). Standardis peaks seda juhitama välistemperatuuri järgi ja ka tööaja järgi (lülitub sisse alles 30 min seisuaja järel).kas tegu pole mitte seadmega millele on ka kompressori karteri soojendus mis on sisse lülitatud alati k.a. suvel ja seda ei juhitada temepratuurist ei anduri ega termostaadiga ?
Kõik lisakütted (põhja kütte) on lahti ühendatud, kuid ikkagi tarbib 100W, nüüd külmemaga hüppab veel 200W peale. Kompressor on küll soe, kui lisa kütte vintse seal peal ei ole.roll kirjutas:OK ühendasin klemmliistul selle ARCTIC varustuse lahti, kui ikkagi ÕSP tarbib väljalülitatult 110W, kusjuures huvitav on see tarbimine hüpleb vahepeal näitab ka 190W. Energia mõõtur kontrollitud näitab enamvähem õigeid nr.juroku kirjutas:Tere, mis pump sinul üldse on sii saaks vast rohkem aidata ,mõlemad andurid on sees üks on põhja kaabli oma see peak siis kuskil "radika" juures olema temperatuur +5-(+15) teine on kompressori küljes koos kütte kaabliga seda enne kätte ei saa kui võtad esikaane mahaOk, soojendasin 2te andurit üks oli sees ja teine väljas korpuses. Sain tarbimise 100 - 130 W peale. Foorumist kõlas ka selline nr läbi, et paigaldati kapilaartermostaat aga ikkagi jäi 100W tarbimist peale. Huvitav kas nüüd nagu ongi JOK, et kui tahad tarbimist vähemaks siis kapilaartermostaat aga 100W jääb ikkagi peale.kui on garanti kutsu julgelt mehed kohale
OK sain veale jälile, tuli välja et mõõteriist valetas(kuigi ma kontrollisin teda säästu ja hõõgpirnidega). Panin teise energia arvesti taha ja nüüd on kõik OK tarbib ilma küttetennita 15W. Tundub et asi on seotud kuidagi reaktiiv tarbimisega.Külaline kirjutas:Kõik lisakütted (põhja kütte) on lahti ühendatud, kuid ikkagi tarbib 100W, nüüd külmemaga hüppab veel 200W peale. Kompressor on küll soe, kui lisa kütte vintse seal peal ei ole.roll kirjutas:OK ühendasin klemmliistul selle ARCTIC varustuse lahti, kui ikkagi ÕSP tarbib väljalülitatult 110W, kusjuures huvitav on see tarbimine hüpleb vahepeal näitab ka 190W. Energia mõõtur kontrollitud näitab enamvähem õigeid nr.juroku kirjutas:Tere, mis pump sinul üldse on sii saaks vast rohkem aidata ,mõlemad andurid on sees üks on põhja kaabli oma see peak siis kuskil "radika" juures olema temperatuur +5-(+15) teine on kompressori küljes koos kütte kaabliga seda enne kätte ei saa kui võtad esikaane mahaOk, soojendasin 2te andurit üks oli sees ja teine väljas korpuses. Sain tarbimise 100 - 130 W peale. Foorumist kõlas ka selline nr läbi, et paigaldati kapilaartermostaat aga ikkagi jäi 100W tarbimist peale. Huvitav kas nüüd nagu ongi JOK, et kui tahad tarbimist vähemaks siis kapilaartermostaat aga 100W jääb ikkagi peale.kui on garanti kutsu julgelt mehed kohale
selle asemel et ilkuda, paku välja toimiv ja energiasäästlik stand by lahendus ja reklaami see oma pumbamüügi lehel välja! selle asemel et oma hüpoteetiliste cop-idega pikitud kaunismöla ajada.Külaline kirjutas: Rõõm on lugeda millega inimesed pusivad. .
Kui sul on lühiajalist lahendust vaja, siis elektriradiaator tuleks ehk odavam.kapuuts kirjutas:Elamispind teisel korrusel ja ruute väga palju pole ~60m2. Kas õhksoojuspump oleks hea lahendus mu probleemile? Kui mu kodust äraolekul ,kütaks see ruume kasvõi niipalju et õrn pluss sees oleks (nii +5 vms)
Madalamate ruumitemperatuuride hoidmiseks (valikuga +5…. +13°C) sobiksid sellele pinnaleToshiba Super Daiseikai 5 RAS-10PKVP-ND või uus, 2011 a mudel Super Daiseikai 6 RAS-25SKVP2-ND : http://www.ekokliima.ee/uploads/4/5/5/3 ... _6_est.pdfkapuuts kirjutas:Lugu lühidalt järgmine.. Töötan Norras,ahiküttega(ja keskküttega) maja Eestis. Käin kodus umbes iga 5 nädala tagant. Siiani aitab ema mind,kes elab mu majal suht ligidal,käib kütab vahest jne...
Nädalataimeriga mudelitest on saadaval Mitsubishi Electric MSZ-EF25/35VEH ( http://www.ekokliima.ee/uploads/4/5/5/3 ... en_eko.pdf ) ja Fujitsu ASYG9/12LTCA ( http://www.ekokliima.ee/uploads/4/5/5/3 ... ic_est.pdf ) disainmudelid. Nad on tootja poolt soovitatud kasutamiseks välistemperatuurini -20 °C, aga ilmselt suudavad töötada ka suurema pakasega. Vaatasin EMHI arhiivist, et eelmisel suht külmal talvel oli Põhja-Eestis vaid seitsmel hommikul °t alla -25 °C.Külaline kirjutas:Oleks kahte pumpa vaja aga millistel uutel headel -25C töötavatel mudelitel on peal nädala-päeva-tunni taimer?
ok, ära siis vetsus tuld ära kustuta.positiiv kirjutas:See nutt ja hala 100w pärast käib pika aja peale pinda.