Teenindus ehituspoodides

siia käivad üldised teemad, mis teistesse foorumitesse ei sobi
tcumen
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 393
Liitunud: 16 Juun 2006, 22:12
Asukoht: Läänemaa
On tänatud: 5 korda

Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas tcumen »

Ega midagi just ei üllatanud, pigem kuidagi tuttav tuli ette:
Kes kunagi on remonti teinud ja ehituspoodides käinud, see teab ilmselt ka tunnet, mis sunnib minema vannitoaosakonna peeglite juurde, et veenduda: jah, ma olen endiselt nähtav.

Ehituspoe teenindajatel nimelt on imeline võime panna sind aeg-ajalt ennast täiesti läbipaistvana tundma.

Igapäevane olukord minu pikaleveninud remondi päevilt ühes ehituspoes: seisan tülpinud näoga värviosakonna leti juures ja ootan inimest, kes tuleks ja ütleks, kas neil on juhtumisi Saaremaa lubivärvi. Ja kui on, siis kust ma selle leida võiksin.
Oskajail on lihtne: Kes täpselt teab, mida tööks vaja, see ehituspoes mõistagi hätta ei satu. Jänni võivad jääda need, kes tahaksid väga ise teha, aga ei tea täpselt, missuguseid materjale oleks mõistlik kasutada, Nemad ootavad ehituspoe müüjailt asjatundlikku abi. (Tiina Kõrtsini)
Ootan. Selja taha järjekorda lisandub teisigi kliente. Ootan veel. Teinepool saabub iseseisvatelt otsingutelt paleesuuruse poe maast laeni ulatuvate riiulite vahelt: tulemusteta. Ootame koos. Pärast kümneminutist ootamist, kui triibulise logoelevandi triibud viimseni pähe kulunud, otsustame ajaviiteks ringi käia. Kui mõne aja pärast värviosakonda tagasi jõuame, on inimesed endiselt leti ees, üks teenindaja tuhiseb mööda, aga ei lase end suuremat segada sellest, et ettevõtlikumad kliendid teda kõnetada üritavad.

Kellelt saaks poes nõu ja abi?

Oleme oma korteris vahelduva eduga remonti teinud umbes kaks aastat. Noh et ikka omal käel ja küll me hakkama saame, tööd ju ei karda. Ja küll spetsialistid ehituspoes aitavad, kui mingit vajalikku vidinat või vahendit üles ei leia, mõtlesime alguses – selleks nad seal ju ongi! Nüüd, kui paar aastat möödas, ei saa ma enam üldse aru, milleks on ehituspoodides iga osakonna juures need letid.
Toidupoodides, olen aru saanud, on pooled kassadest vahel suletud, sest müüjaid ei ole. Ehituspoodides ei saa põhjus selles olla, sest kiire ja osava tegutsemise korral võib teinekord kusagilt pimedast nurgast avastada trobikonna poe töötajaid, kes end vadistamise ja jalakõlgutamisega lõbustavad.

Aga tegutseda tuleb siis tõesti kiiresti, sest nad pudenevad imeruttu laiali, et muutuda kriipsusuuga asjalikeks klienditeenindajaiks, kes ülehelikiirusel sinust mööda lendavad: mina ei saa aidata, ma ei tööta selles osakonnas. Loota, et ta selle osakonna töötaja kähku üles otsib ja leti juurde suunab, on naiivsuse tipp.

Olen olnud olukorras, kus mees- ja naisteenindaja olid omavahel elavas vestluses, mille jooksul meesisend naisisendi juukseid viimase kõrva taha sättis ja teda põsest näpistas. Keksisin ümber nende jalalt jalale, et mingitki tähelepanu saada, aga ilmselt olid nende mõtted lootusetult mujal, sest minu "Vabandage, mul oleks üks küsimus!" ja "Kas te olete selle osakonna töötaja?" jäid vastuseta.

Kui lõpuks keraamilise plaadi, mille kohta küsimust tahtsin esitada, neile nina alla surusin, katkestasid nad vastumeelselt kudrutamise ja üks neist pöördus tüdinud näoga koguni küsima: no mis on? Niipea, kui olin kuulnud, et ei, neid plaate rohkem ei ole ja ei tule ka, sest neid ei toodeta enam, pöördus härra oma itsitava kaaslanna poole tagasi. Et end mitte täieliku tolana tunda (tahtsin tegelikult veidi enam abi) lontsisin allaandnult minema. Plaadid vannituppa ostsin lõpuks pisikesest plaadipoest, kus mulle pakuti valimiseks hulk eri lahendusi, soovitati kallite kõrvale peaaegu samasuguse väljanägemisega odavaid plaate, räägiti põhjalikult mõlema plussidest-miinustest ja pakuti lõpuks veel karamellkommi ka.

Sellised kogemused on tasahilju viinud mu arvamusele, et tegelikult pole klienditeenindajad ehituspoes mitte selleks, milleks mina olen arvanud neid seal olevat: kujutlesin nimelt, et nemad teavad täpselt, mida, milleks ja kuidas kasutada, oskavad soovitada, tutvustada, selgitada. Aga pole võimatu, et olen asjadest valesti aru saanud ja tegelikkuses on neil hoopis teistsugused ülesanded.

Praeguseks võin ma une pealt öelda kõigi ehitusmaterjalikaupluste asukoha oma kodulinnas ja paljudes teistes linnades ka. Arvan, et teeksin neis poodides ilmselt tohutut karjääri, sest pikaajalise remondi tulemusena olen pidanud paljudes poodides kõik vajaliku ise üles otsima. Olen ostnud valesid asju, sest klienditeenindaja on arvanud, et "need peaksid sobima küll", ja nende asemel ise lõpuks õiged leidnud. Olen pidanud uurima koostist-otstarvet-omadusi nii paljudel asjadel, et ausalt, ma võiksin küll juba teistelegi nõu anda.

Muidugi ei saa öelda, et mind poleks ehituspoodides üldse aidatud. Näiteks kui boilerit ostsime, siis ühmas teenindaja leti tagant toolilt, et seda te küll niisama ei jaksa ära vedada, ja jäi siis, käed rinnal risti, huviga vaatama, mis me edasi teeme. Kui küsisime, kuidas siis saab, tõi ta ülejärgmisest riiulivahest kohale ratastel kaubaaluse. Ükskord aitas müüja mul põrandaõli valida – küsis, pakkus, soovitas ja aitas valida. Ja kui trimmerit ostsime, saime asjatundlikke soovitusi nii palju, et pärast sellega koduümbruse võsas mässates ei jõudnud müüjat ära tänada – oma tarkusega oleksime mõnisada krooni kokku hoidnud ja täiesti mõttetu mudeli kasuks otsustanud.

Ma olen ise ka teinekord töölt viilinud, tõesti olen. Samas ma saan aru, et kui ühel päeval olen natuke luuserdanud, tuleb teisel päeval eriti pingutada – muidu tekiks tööandjal ju põhjendatud kahtlus, kas mind üldse on mõtet palgal pidada.

Siiani pole ma kordagi ühegi ehituspoe klienditeenindaja peale kaebust esitanud, sest ma pole väga kaebaja-inimene. Teenindajale endale, kui mõne juhtumisi lõpuks sabapidi pihku olen saanud, olen öelnud küll, et mis ma õigupoolest kõigest sellest arvan, ent üldiselt ikka vaoshoitult.

Lõpuks aga jõuad oma kuhjuvate ebameeldivate kogemustega paratamatult sinnamaale, et tahaks kellelegi kurta ja küsida – kaua võib?

Meetilgad tõrvapotis

Bauhofi kauplused on mõelnud sellele, et kliendid end aiakaupade osakonnas lageda taeva all ka vihmase ilmaga mõnusalt tunneksid. Selleks on ukse kõrval ootel kaupluse värvides vihmavarjud.

Nii mõneski ehituspoes pakutakse vaadata videot, kus meister parasjagu kõigi nõuete kohaselt midagi teeb – näiteks vannituba plaadib. Videoid saab ka kaasa laenata. Isetegijaile on sellest tublisti abi.

Kõik need klienditeenindajad, kes müüdavat kaupa põhjalikult tunnevad ning selgitusi jagada oskavad ja tahavad.
Allikas:
http://sloleht.ee/index.aspx?id=292632

Et siis võiks siin teemas jagada kogemusi materjalikaupmeestega, ka positiivseid.
ponkskar
Ehitusguru
Ehitusguru
Postitusi: 775
Liitunud: 11 Dets 2007, 00:31
On tänatud: 1 korda

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas ponkskar »

Ise olen loobunud ehituspoe (pean siis silmas neid suuri a'la Bauhof) teenindajatelt midagi küsida. Nüüd uurin enne netis täpselt välja, mida tahan ja siis lähen ostma. Kui ei leia, jätan ostmata. Kui Tallinnas elasin, siis käisin Peterburi mnt selle aegses Ehitusservices no ja ei saanud kelleltki ini. Põhiline vastus oli, et see pole minu osakond. Ja ega need hinnad ka minu arvates eriti sõbralikud pole. Nendest suurtest ehituspoodidest on küll ses mõttes mugav osta,et kõik asjad saab ühest kohast. Ja väikse jubina pärast ei oleks muidugi 100 eri poodi ka mõtet külastada.
Eestikinnisvara
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1080
Liitunud: 22 Veebr 2007, 09:36
Asukoht: Tartu
On tänanud: 1 korda
On tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas Eestikinnisvara »

Mina saan siia kirjutada lausa kahest erinevst vaatevinklist.

Esimene: Firma on suurpoe klient, tal on oma haldur.
aadan e-maili,helistan, faxin- tunni pärst võin ise asjadele järgi minna. Ei pea ise otsima ja vajadusel asendust leidma. See tehakse sinu eest ära ja on üli mugav kasutada. 5+ ja muresid selle kohapealt pole.

Teine: Eraisikuna poes," pere mõlema käe otsas"- kinnitan ponskari sõnu. Teenindajad kõnnivad nagu muumiad ringi, keegi midagi ei tea. Satud õige boxi ette,et küsida- pole teenindajat- pole ka keegi teda näinud. :grin:
Paras "tegemine" on poes mitte närvi minna ja leida see vajalik lüli üles. Aastatega see premaks läinud ei ole ja mina hakkan juba selle hullusega harjuma. Õnneks ma palju "abi" poes ei vajasaan ise hakkama. Kuid ikkagi on olukordi,kus pole hinda asjal peal jne..
Reeglina suurest marketist, kus müüakse kõike, abi küsida ja spetsiifilisemat infot hankides võib jääda hätta, kuna teenindaja ei suuda hoomata kõikide kupade eripärsusi. Võib soovitda halba asja.
Sellised asjad, näiteks uksed/aknad, vnnid jne..võiks osta spets poest. Sealt saad minuarust paremat infi.
Külaline
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Viljandi Bauhofis mitmel korral sama kogenud nagu algses jutus. Ei tee elektriosakonna müüa vahet Watil, Voldil ega Ampril, isevalguval ABS segul pole eestikeelset tõlget ja müüa ei oska muud kosta kui et kes ostma tuleb, küll see ise teab mida tahab :evil: Ei tea värviosakonna müüa, mis värvirullidel ja pintslitel erinevust on rääkimata spetsiifilisematest pisiasjadest Müüad võiks siiski enne müügisaali saatmist (ja ka hiljem) mingitki koolitust saada. tegelikult võiks neil mingid tärnid või pagunid :D olla mis eraldaks kaubanäitaja, rahakorjaja ja kosultandi.
eml
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 338
Liitunud: 12 Sept 2007, 09:52
Asukoht: Suure-Jaani

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas eml »

Üldiselt on soovitatav ennem täpselt järgi uurida, mida vaja on ja siis ostma minna.
Oli vaja salvkaevust vesi majja viia ja polnud aimu kuidas teha ühendus kaevus, et vajadusel saaks pumba välja võtta ja hooldada.
Läksin siis Viljandi Febi ja uurisin. Toruks oli 40 pem toru. Müüa siis lahkelt rääkis kuidas teha. Ütles, et teed rakkesse augu ja paned toru sisse ning pumba otsa ning painutad allapoole, et pump läheb vette ja korras. Küsisin, et kuidas ma vajadusel pumba kätte saan, siis ütles, et soojade ilmadega läheb see toru piisavalt pehmeks ning saab tõmmata ülesse, mainis veel, et päikesega läheb toru väga painduvaks. Toru tuli kuskil 2 meetrit allapoole lasta august.
Jättis see jutt mulle kahtlase mulje ja õnneks sain abi Vennad dahlist ning sai sealt ka ära ostetud nii toru kui pump. Läks lihtsalt väike põlv vahele ning vajadusel põlv lahti keerata ning pump välja.
Peale selle toru nägemist, siis tekkis küll tunne, et peab olema ikka väga soe päike kaevus, et seda toru painutama saab hakata.
dumbuser
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 3801
Liitunud: 08 Jaan 2008, 23:08
On tänanud: 11 korda
On tänatud: 80 korda

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas dumbuser »

Töötasin ka kunagi poes. See idiootide armee on lõputu. Aasta või paar pead müüjana vastu siis hakkab ikkagi üle viskama. Aga kui sa ostjana oskad mõistlikult küsida siis saad ka mõistliku vastuse. Samas on meil miskipärast värdjalik arvamus, et klient on kuningas. Jah ta on, aga kuningas maksab ka kuninglikult. Üldiselt pole neist suurtest poodidest, mille koondnimi on ikkagi "Segakaubad kõigile", mingit erilist taset oodata. Ei ole reaalne, et pood, mis müüb sulle naelu, krohvi, värvi, uksi, muruniitjaid, vanne, voolikuid jne suudab kuskilt otsida personali, kes kogu sellest jamast kasvõi pooltki teab. Häid vastuseid saab ikkagi neist kohtadest, kus on mingi kindel teema. Suuri poode võib käsitleda ladudena, kus saab siis hakkama, kui sa juba täpselt tead, mida sul vaja on. See on igal pool sedasi, ei ole see eesti siin mingi erand. Ja pole mõtet hakata halama, et kui ei saa hakkama siis valige teine töökoht. Siin ei maksta lihtsalt niipalju, et see töökoht oleks mingi eriline magnet. Tuleb järgmine, kes on umbes samasugune.
Viimati muutis dumbuser, 24 Aug 2008, 04:10, muudetud 1 kord kokku.
OJV
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Mär 2007, 13:13
Asukoht: Harjumaa
On tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas OJV »

Kummaliselt positiivne kogemuse saan alati kui külastan Keila Ehitusmarketit. Teised sama keti poed millegipärast langevad üldisesse rivistusse.
Omanikujärelevalve; Energiatõhusus
http://kalle.virkus.com
Kalle Virkus, 5512424
möbli
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas möbli »

OJV kirjutas:Kummaliselt positiivne kogemuse saan alati kui külastan Keila Ehitusmarketit. Teised sama keti poed millegipärast langevad üldisesse rivistusse.
:wave: Ka meil on ainult positiivsed kogemused Keila Ehitusmarketiga. :good:
Vahel sõidan teiseltpoolt Tallinnat Keilasse, et saaks normaalset teenindust.
Keegi võiks edetabeli koostada.
:hello:
2korda2
-
Postitusi: 1373
Liitunud: 03 Apr 2006, 13:36
Asukoht: Tartumaa
On tänanud: 58 korda
On tänatud: 63 korda

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas 2korda2 »

dumbuser,
meil maksabki klient VÄGA kuninglikult!
Ilmselt oled teadlik, milline on juurdehindlusprotsent tüüpiliselt neis kauplustes. Endal oli sel suvel kogemus, kus projektimüügist 25EEK/tk saadud kaubast jäi pisut puudu. Et puudu jäi kõigest 2 ühikut, siis ei hakanud projektimüügi sabas seisma ja kasutasin tavamüügi letis oma tavalist kliendikaarti. Hind: 44.60! Päris kaardita inimesele oli hinnaks tõenäoliselt 50 EEK/tk. Kui see pole kuninglik juurdehindlus, siis mis on?
NB! Tegemist oli levinud üldehitusmaterjaliga.

Mis puudutab aga "suures poes ei jõuagi kõigega kursis olla" vabandusi, siis andke andeks, millises suures poes seda nõutakse? Tüüpilisena on probleem selles, et vastava ala spets on kadunud ja klient peab nagu lollakas keset saali ootama ja mööda tuhisevate vormiriides töötajate poole anuvaid pilke saatma.
PS. Projektimüügi poolel on vist teravamad pliaatsid, vähemalt sealt on ainult meeldivaid kogemusi.
-------
"You're working hard, I'm not, and in 100 years, we'll both be dead." - Wally
dumbuser
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 3801
Liitunud: 08 Jaan 2008, 23:08
On tänanud: 11 korda
On tänatud: 80 korda

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas dumbuser »

Ma kunagi olin ühes poes. Tõsi küll, mitte ehituspoes. Ja enamus, mitte kõik aga siiski üsna paljud vingujad olid sellised, kes ei teadnud mitte kottigi asjast. Ja kui see müüja siis üritas neile seletada mida olemasolevad asjad teevad ja mismoodi neid saab kasutada siis oli see ostja veel eriti närvis, et kuidas see müüja nii loll on, et aru ei saa. Vene ajal oli lihtsam, sest kuna midagi saada polnud siis tehti kõigest kõike ja seejuures tekkisid ka kogemused ja klient oli targem. Võibolla ma sõnastan valesti aga mina seal poes igatahes kogesin seda, mida aeg edasi seda idiootsemaks läksid küsimused. Ja lõpuks viskab see üle, kaua sa ikka neile toladele suuda füüsikat seletada. Palju paremad pole ka need, kes teavad mida neil vaja on aga siis poes peab hakkama müüja välja mõtlema kui palju seda vaja on ja mis kõik veel lisaks läheb. Ja nii jõuabki selleni, et suurtesse poodidesse on mõtet vaid siis minna, kui sa tead täpselt mida ja kuipalju sul vaja on. Üks eriti haige juhus oli see, kui mingi mutike tuli seletama, et tal on patarei tühjaks saanud ja see tuleb välja vahetada. Mul läks 15 minutit, et talle selgitada misasi on see parim enne. Ja ega ta ei saanudki enne aru kui ma tõin talle näite hapukoorega, et kui sa selle paki esimene õhtu tühjaks lased, kas siis lähed ka poodi tagasi, et näed kuupäeva järgi peaks siin veel pea nädal aega hapukoort olema. Või mingi vanamees, kes tõi raadio remonti. Kruvisin lahti, mingeid silmaga nähtavaid kahjustusu pole, panen tööle ja ennäe, polegi midagi viga. Oma arust tegin siis nalja, et kas elektriarve on makstud. Ja ei olnud nagu ilmnes. Küsitud on ka ristpeaga mutrit. Peale pikka seletamist, mis vahet on mutril ja kruvil olin ma ikkagi loll, et ma talle ristpeaga mutrit ei müünud. Mingil hetkel aga hakkab see asiüle viskama. Võibolla olen ma aga ise mingi imelik, mine tea. Kokkuvõttes on asi ikkagi selles, kuidas sa müüjaga suhtled. Kui sa esimese küsimusena mingit möga ajad siis pole lootustki midagi mõistlikku vastuseks saada. Samas on hea suhtlemise puhul ka täitsa tasuta asju jagatud. Viimane kord oli mul juhus, kus ma sain ühe Devi põrandakütte kontrolleri, mida enam ei toodeta aga mille funtsionaalsust üheski järgmises mudelis polnud. Ja kui ma peale seletamist siis küsisin, et mis see vidin nüüd maksma läheb öeldi, et tead, olgu sul täna hea päev. Sama teema on ka hindade puhul.
aivar00
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 253
Liitunud: 23 Nov 2007, 20:33
On tänatud: 3 korda

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas aivar00 »

Jah neid halenaljakaid jutte kuuled ka ise poes olles- mõni mehike jookseb naise sabas-naine kiidab näe see on nii nunnu ja punane- selle ostamegi. Küsivad müüjalt kah üle- too ümiseb vastuseks egas me paska ei müügi...
Samas kõige meeldivam teenindus kogemus on olnud Kaare tee Espaki sn.tehnika osakonnas. Müüjad asjalikud ja pädevad. Vastupidine suhtumine aga plaatide ja liistude poolepeal-oled kui tühi koht aga tuttavatega aega lobiseda küll. Ka uues Tondi tänava ehituspoes suht jahe suhtumine klienti- tükk aega otsi müüjat kes sulle kaablit või toru lõikab. Eriti huvitav peale avamist poodi minna- mõni istub ninapidi arvutis kinni ja sina seisad 10 minutit leti kõrval - tea kas kollane press kirjutab midagi väga põnevat. Ehedaim näide-naine ostis Raplast suht väikesest elektriliste tarbekaupadega kauplevast poest laualambi- müüja väitis, et suurema võimsusega säästupirne kui 10 W ei tehtagi :beg:
Lähed aga Raplas Elfi elektrisse-kõik naismüüjad- räägivad sulle kõik voldid-vatid lahti kui ise ei tea- avalda ainult soovi mida ja millisesse keskkonda panna vaja on. Nendele 5+.
vooteleaer
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas vooteleaer »

Viimatine kogemus Bauhofis, millele veel lahendust ootan: ostsin 8tk 22mm osb plaate, maksin raha ära, rentisin samast ka haagise ning siis põmm - laos seda ei ole! Ja pole siiamaani st. üle nädala hiljem! Vahepeal, nagu ma aru saan, oli aga läks kõik välja. Täna siis teatati et laos on 5tk. Krt klient on justkui mingi neeger, kes peab oma kuludega iga päev kohale sõitma, et äkki saab laost oma kauba kätte!
Karunäss
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas Karunäss »

Põhi jama on tõesti selles, et neis ehituspoodides pole lihtsalt võimalik leida inimest kellelt küsida. Kõik sebivad ringi just seal kus pole tema osakond. Värvi mees on elektris ja plaatide mees kuskil aianduses jne. Mis puutub pädevusse siis mingi tase ikka on olemas aga jah tihti ei tea klient ise ka mida ta täpselt tahab ja siis algab mõistatamine ja loterii kas saab õige asja või mitte. Kuna töötan ise juba pea 10 a. tehnika kaubanduses siis tean kui raske ja aeganõudev on leida kliendile just see mida ta tegelikult vajab, kui tullakse küsimusega, et mis teil siin head on või mul on vaja mingit toru jne. Seni kuni sa siis temaga asja selgitad vaatavad järgmised tahtjad sind vihkava pilguga, et mis sa lolli peale aega raiskad aga midagi pole teha, ei saa võtta esimest jubinat ja öelda, et see ongi see kõige parem. Seega kui midagi ostma lähete proovige veidi ikka eeltööd teha ja kõigil mõnusam ja tulemus parem.
Külaline
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas Külaline »

dumbuser 100% nõus,veel see;klient kukub sõimama ning sõnu üleüldse ei filtreeri _ mulle niisugused meeldivad kõige rohkem ,vahest lähevad vihast siniseks.
Külaline
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas Külaline »

üldiselt ka espakis on midagi teadjad inimesed , aga bauhoffis on mul olnud korduvalt see kino , et 100mm vahtplasti pole , kuigi pood kirjutab tšeki välja .Paraku on see tendents , et ehituspoodides on noored ja enamus naised
Carl
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 118
Liitunud: 09 Dets 2008, 11:23
On tänatud: 3 korda

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas Carl »

Raplas Elfi elektris ka naised, aga teenindus on super ikka. Isegi kui küsida midagi lolli, et ise ka täpselt ei tea, mida tahan, siis kui vähegi aega on, mõlevad kaasa ja aitavad tulemusele jõuda. 5++
justintime
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas justintime »

Teeninduse koha pealt võiks esile tuua Põlva Metsamarketit, tõesti asjalikud inimesed töötavad seal.

Aga ennast paneb pead vangutama juurdehindlusprotsent. Paistab, et Bauhof ja K-Raud ostavad oma kaubad läbi mitmete vahendusfirmade(ilmselt juhatuse ja kõrgemate ninadega seotud firmad) ja siis tehakse näilisi soodukaid. Kusjuures kliendilt kooritakse ikkagi seitse nahka. Näiteks. Lähen vaatan uues kaaraudas pakutakse HEA HINNAGA grilli. Weberi oma ja täiesti korralik kraam kusjuures. Täishind oli vast miski 2700 ja soodukas 1800. Mis siin mõelda. Äärepealt oleks ära ostnud aga miski hakkas sees kriipima. Kurvad kogemused minevikust vist. Sõitsin siis paar kilti kaugemale ja Espakis maksab samasugune asi täishinnaga 1999 miinus kliendikaardi soodukas10% ja soodushind oli 999, kliendikaardisoodustus ei toiminud. Kaugemale sõitma ei hakanud, panin raha lauale ja ostsin ära. Sihuke asjadnus peab vabalt dekaadi vastu, kui just iga päev liha ei kõrveta, nii et tegin vist hea diili. Kuna tegemist ei olnud just otseselt ehituskaubaga siis tooks ka sellest valkonnast ühe näite, kui tööriiista muidugi sobib ehituskaubaks nimetada. Paar aastat tagasi otsisin koralikku ehituslaserit. Vaatasin siit ja sealt aga alla kahekümne tuhande ei pakkunud keegi, mõtlen just sellist normaalset agregaati. Lõpuks siis leidsin mingi firma, kes ise toob maale ja müüb. Käin kohal, teen kaupa ja saan sealt midagi hinnast alla ja koos soodukaga jäi lõpphind kuhugi 18000 kanti. Järgmine päev satun Espakisse. Sama asi mingi kampaania käigus alla hinnatud 15000 peale. Natuke oli ikka kehva olla küll pärast seda. Kuigi tegu oli ju ainult rahaga. Oma viga ka muidugi natuke. Ja minu peas tekkisid ikka igasugu imelikud küsimused. Näiteks, et kui palju nad siis lõpuks kraamile otsa keevitavad? Mõtlen siin igastsugu maaletoojaid ja edasimüüjaid. Igaüks viskab 30% otsa, väikemate asjade puhul kahtlustan mingeid 100% lisandumisi kindlasti ja ongi sellised soodushinnad mis poes meile vastu vaatavad. Praegu muidugi eriti keegi midagi ei osta aga paar aastat tagasi elasid osad vennad ikka väga mõnusat elu ilmselt. No ega see loomulikult keelatud pole.
olnud asja sees
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas olnud asja sees »

30% nalja teed või. on väga vähe kaubagruppe, kus otsa pannakse 30%. tavapärane juurdehindlus on70% ja enam %
töökinnastest ja muust sellisest stuffist ei räägigi. alates 150%
:evil:
normaalne
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas normaalne »

KUIDAS????? :shock: nimetada sellist teenindust kui öeldakse,et sulle ei müü sa oled soomlane.Nii tehti Eesti STO müügiesinduses.
tcumen
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 393
Liitunud: 16 Juun 2006, 22:12
Asukoht: Läänemaa
On tänatud: 5 korda

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas tcumen »

normaalne kirjutas:KUIDAS????? :shock: nimetada sellist teenindust kui öeldakse,et sulle ei müü sa oled soomlane.Nii tehti Eesti STO müügiesinduses.
No selliste tegelaste pärast muutuski MaSu TäPeks, ja kui kaua jätkavad, siis muutub Pupuks. :banghead: :amen:
normaalne
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas normaalne »

Mida peaks sellest kommentaarist välja lugema?Ei saa aru.
progressiivne
külaline

Re: Teenindus ehituspoodides

Lugemata postitus Postitas progressiivne »

olnud asja sees,t'ielikult teiega nõus.Olen uurinud seda asja,mind huvitas tol ajal vasest torustik ,60% `pluss 60% tavaline nähe.
Vasta