@Aero, ära ülearu tõsiselt võta, selleks sai ju lause lõppu ka naeratav emoji! Kasutasin siin nimme "elektrikate vastasleeri" stiilis argumentatsiooni.aero kirjutas: 04 Veebr 2025, 10:27Naiivne demagoogia...A23 kirjutas: 04 Veebr 2025, 07:59Fossiiliga ei tohiks ca 30 sec üldse midagi "vajutada", kuni õli pole turboni jõudnud. Elektrikal võid aga kohe "gaasi" põhja suruda, selle ajaga oled juba kilomeerite kaugusel, kui fossiil liikuma saab ja mootori soojaks.aero kirjutas: 03 Veebr 2025, 11:22Pisut korrigeerin. Pedaali võid vajutada. Külma mootori pöörded tasub hoida alla 3000.A23 kirjutas: 03 Veebr 2025, 07:24 Saab ka fossiiliga sõita, just nädalavahetusel tegin ise seda pattu. Kui arvestad piiranguid, näiteks, et peale käivitamist kohe pedaali põhja ei oleks hea suruda, lisaks salong vajab aega ülessoojenemiseks, saab täitsa hakkama, kuigi veidi ebamugav on.
Salongi soojendamine ei ole otseselt seotud mootori tehnoloogiaga. Õues seisva auto salong jahtub igal juhul. ICE autodel on lihtsalt rohkem valikuid salongi soojendamiseks kui EV-l. Defa, Calix jne kasutavad 230V, Webasto, Eberspächer jne mootorikütust. Kasutad äppi või on näiteks üks võtmetest puuteekraaniga, sealt valid - mis ajaks peab soe olema.
Kes see reaalsuses ikka startides "gaasi" põhja surub! Põhja võib-olla vaid hetkeks möödasõidul kiirendades, kui sedagi.
Turvavöö panemine on elementaarne sisenemise protseduuri osa, automaatse liigutusega, ilma vist ei oskaks üldse sõitagi.
Elektrikal mõiste "mootori käivitamine" puudub.
Mul pole mingit probleemi sõita nii elektrika kui fossiiliga, sh ka vabalthingavaga, tulevikus võib-olla ka e-kütust tarbiva ICEV'ga
