Eelnevat kirjutist lugedes soovitan sügavalt järele mõelda kas Teie tegevus on ikka Teile ja teid ümbritsevatele inimestele ohutu.Lauri234 kirjutas:Mul just vastupidi. Suvel tarbimine rämedalt suur ja talvel olematu.
2014 kui veel EE oli.
Nojah euroopa ohutuse standardile vastavaid Liitiumi kontrollereid ja laadijaid veel vist leiutatakse.
Ei saa aru mis temperatuuri siin taga ajada. Lifepo4-jale pole seda vaja. Aku ei lähe leigekski mitte.
Inverter ei pea teadma akupangast midagi. Tal on vaja õiget pinget ja töötab 24h.
Kõik pliiaku kontrollerid sobivad ka Lifepo4-jale
On 2 varianti süsteemi ehitamiseks:
1. Teed kõik ise ~5x odavam. Tasub ainult kui huvi on.
2. Spets firma sertite ja euroopa standarditega (5x kallim). Kui liitiumi võimalus tulevikus tuleb siis ~10x kallim.
Ise saab ohutuse poole pealt niipalju ära teha, et ehitada süsteemi jaoks eraldi betoonist majake. Juhuks kui süsteem peaks õhku lendama.
Kui tuulik ise teha tuleb ~10x odavam. Aga ikkagi sellevastu huvi/hobi peab olema.
Kõik ohutustehnika eeskirjad on kirjutatud kellegi verega!
Kuna asiaate on palju siis seal kandis on ohutustehnikaga lood "nii nagu on" ja kui tekkivadki elavjõus mingid kaod siis see on marginaalne.
"Euroopas" on inimelu rohkem väärtustatud ja seega normid ranged.
Näiteks: päästeametis puudub praktiline võimekus akupanga kustutamiseks ja päästeametil on keelatud elektriautosid kustutada - põleng piiratakse ja lastakse lõpuni põleda.
(Kui pole olnud kuumast punnis akupatarei või nii kuumade juhtmete juures mida ei saa palja käega katsuda siis ei oskagi midagi karta.)
