
Minu arvamus on, et selle teema võiks lukku panna ja/ või ära kustutada, sest asjalikku sisu ja arutelu pole siin grammi eestki.
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas A23 »
Lugemata postitus Postitas rst »
Kuidas oled sina siia teemase panustanud? Ma mõtlen just argumentide ja faktidega.kunn24 kirjutas: 04 Dets 2024, 05:14 Täpselt selline tekst, et jäid oma eidele oma kena raamiga vahele ja nüüd pole kummaltki saanud,.
Minu arvamus on, et selle teema võiks lukku panna ja/ või ära kustutada, sest asjalikku sisu ja arutelu pole siin grammi eestki.
Kõigile ei sobigi EV aga lihtsalt tampita koguaeg sama juttu ilma, et see tõele vastaks on lihtsalt rumalus.rs7 kirjutas: 03 Dets 2024, 19:48 ...
See on see, et kas pikka maad saab sõita? - Noh, saab aga see pole see auto.
Kas autoga saab veel pärast 200k km sõita? - Noh, saab, aga see pole see auto.
Kas järelkäru saab vedada? - Noh, saab, aga see pole see auto…
Kas talvel saab pikemale tiirule nii, et soendus ka sees ? - Noh, saab aga see pole see auto….
Kas talvel saab mootorsaani ka haagisele laadida? Konks on ju olemas ja nelivedu ka… - krt aitab juba. Mida sa veel ei taha?
...
Lugemata postitus Postitas pancho villa »
Neid argumente on tõesti keeruline ümber lükata, eks arutage omavahel selle geeniusega, kelle jaoks Vito Tourer on ülim väikebuss.kunn24 kirjutas: 04 Dets 2024, 05:14 Täpselt selline tekst, et jäid oma eidele oma kena raamiga vahele ja nüüd pole kummaltki saanud,.
Minu arvamus on, et selle teema võiks lukku panna ja/ või ära kustutada, sest asjalikku sisu ja arutelu pole siin grammi eestki.
Lugemata postitus Postitas elektron »
https://www.postimees.ee/8111275/uurim ... bisusteemiA23 kirjutas: 04 Dets 2024, 08:11 Huvitaks, kas kellelgi on infot, kas Äärenurga esimeses postituses toodud (p3) liiklusõnnetuse põhjus on tuvastatud ja raport saadaval?
Lugemata postitus Postitas Walter2 »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Lugemata postitus Postitas pancho villa »
Poe taga on kõik väga targad.Urmas kirjutas: 04 Dets 2024, 16:09 Üks viide ühest arvamusest EV-de kohta. https://lounaeestlane.ee/arvamus-elektr ... idinatest/
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
80 prossa artiklist kirub valitsust, jaa muidugi on EA paha.Urmas kirjutas: 04 Dets 2024, 16:09 Üks viide ühest arvamusest EV-de kohta. https://lounaeestlane.ee/arvamus-elektr ... idinatest/
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Kas sa tead sellist ütlemist, et sõnumitoojat ei peksta ega lööda maha?kaimagk kirjutas: 04 Dets 2024, 18:00 80 prossa artiklist kirub valitsust, jaa muidugi on EA paha.
Na.. vaja selliseid kirutisi siia, saada tellfise vihje, saa äkki 5 euri.
Lugemata postitus Postitas pancho villa »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Eesti Vabariigis kehtib VEEL arvamusvabadus ja nagu kasutaja kaimagk kirjutas, siis tema andmetel 80% vihkab meite valitsust. Mingis mõttes kuulun ka ise nende 80% hulka.
Lugemata postitus Postitas pancho villa »
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas ping »
Lugemata postitus Postitas pancho villa »
Üks sooda jutustab sellest, kui lilla ma olen, teine sooda mõtleb välja stsenaariume ning reageerib nendele.
Lugemata postitus Postitas new1 »
Lugemata postitus Postitas A23 »
Mul sinna tasulisele sisule ligipääs puudub, aga varasemalt keegi seda juba refereeris, et vist tollal jäi asi "oletuse" peale, eeldati, et juhiabi süsteemide tõrge ei olnud põhjustajaks, aga tõestust sellele ei saadud.elektron kirjutas: 04 Dets 2024, 11:32https://www.postimees.ee/8111275/uurim ... bisusteemiA23 kirjutas: 04 Dets 2024, 08:11 Huvitaks, kas kellelgi on infot, kas Äärenurga esimeses postituses toodud (p3) liiklusõnnetuse põhjus on tuvastatud ja raport saadaval?
Küll aga ei saa ma aru mis on sellel pistmist elektriautoga. Juhiabi süsteemid on ka sisepõlemismootoritega autodel olemas.
Lugemata postitus Postitas ping »
Aga kes (milline osapool) peaks sellest "tõestatud uurimisest" olema huvitatud, kui kindlustus hüvitab veoki kahjud?A23 kirjutas: 05 Dets 2024, 08:19 ... vist tollal jäi asi "oletuse" peale, eeldati, et juhiabi süsteemide tõrge ei olnud põhjustajaks, aga tõestust sellele ei saadud.
Kas siis asi nii jäigi ja uurimisega enam edasi ei tegeletud?
Lugemata postitus Postitas A23 »
Ka kinnitatud turvavöö tõttu on inimesi hukka saanud. Sellel põhjusel ei olnud nt USA's turvavöö kinnitamise nõuet võimalik seadustada. Kuna aga päästab siiski väidetavalt rohkem elusid, siis sealmaal üritati reklaamikampaaniatega saada inimesi turvavööd kinnitama. Mõnedele autodele tehti ka lahendusi, mis "ise" turvavöö "peale panid", kui uks sulgeda.ping kirjutas: 05 Dets 2024, 09:26Aga kes (milline osapool) peaks sellest "tõestatud uurimisest" olema huvitatud, kui kindlustus hüvitab veoki kahjud?A23 kirjutas: 05 Dets 2024, 08:19 ... vist tollal jäi asi "oletuse" peale, eeldati, et juhiabi süsteemide tõrge ei olnud põhjustajaks, aga tõestust sellele ei saadud.
Kas siis asi nii jäigi ja uurimisega enam edasi ei tegeletud?
Kellel oleks midagi asjalikku teha uurimise ametliku tulemusega, kui tõenäolist süüdlast nagunii enam vastutusele võtta ei saa?
Maailmas on väidetavalt juhiabide poolt tapetud sadu inimesi ja isegi kui lähedased on ühishagiks koondunud, ei ole veel minu teada kahjunõude pretsedenti toimunud.
Ka meie lumistel teedel juhtunud mitmetes laupkokkupõrgetes on sümptomite järgi näha juhiabide süüd aga keegi seda minu teada tõestada ei ole suutnud/tahtnud.
![]()
Lugemata postitus Postitas Ardi »
Asi seisab, heameelega ootaks soovitusi Aliexpressis pakutavate kohta. Igatahes Kaljo mõõtmise järgi oli üsna mitmed elemendid nii 50% ülejäänutest. Eks sõidan, pikki vahemaid enam ei planeeri ja hoian aku ka pigem täislaetuna, kuna just pooltühja akuga hakkavad numbrid kõikuma.new1 kirjutas: 05 Dets 2024, 04:15 Mis sellest Ardi akust parem vahelduseks saanud on? Oled OBD külge vahepeal saanud ja leafspy-ga üle käinud? Ma vahepeal üle rea seda plähmerdamist siin sirvisin, ent põhjalikult lugeda polnud enam mingi hetk pointi, kuna kiskus mingiks lambi hämamiseks ära taas. MIngi sonimine oli mõndade poolt, et hiina ja OBD seade ja et oioi paha paha, hiinlased häkivad läbi originaalsofti piirangute ja lasevad auto õhku umbes, ära sellise möla pärast küll OBD-d kasutamata jäta, pole kuulda olnud ainsatki juhtumit, et nende aliexpressi OBD seadmetega oleks mingitmoodi kuidagi keegi suutnud põhiaku BMS seadeid muuta, isegi seda pole kuulda olnud, et hiinlased oleks omatahtsi leafspy äpi võimalikke muudetavaid seadistusi ise oma suva järgi suutnud sättida, seal saab siis ametlikult muuta peeglite kokkuklapitavust ja vist tagurdamisel piiksumise sisse/välja lülitamist ja ega vist suurt rohkem midagi muuta saanudki, tegu suuremalt jaolt ainult andmeid lugeda võimaldava lahendusega. Seega ära kuula siinseid tohlakaid ja pista julgelt pulk sappa, seniks kuniks nad pole suutnud mõnda näidet tuua, et kusagil oleks mingi selline "sissehäkkimine" toimunud, senikaua on tegu tühja paanikaõhutamisega, umbes samas stiilis, et ära kasuta internetti, smartid-d, netipanka, telefoni jne, hiina häkkerid võivad sisse häkkida ja su raha minema viia/pealt kuulata jne, kuna teoreetiliselt on see ju võimalik, et selline asi saab juhtuda. Antud akupull sul seal on selline asjassepuutuv juhtum ja tahaks huvipärast isegi näha, et mida need pinged seal siis teevad, ise pakuks, et ühe elemendi tõttu on see kukkumine sul seal, kuna nii järsku toimus.
Lugemata postitus Postitas ping »
Turvavöö saab juht ise kinnitada või lahti jätta ja see on erinev teema juhiabist, mida juht välja lülitada tavaliselt ise ei saa.A23 kirjutas: 05 Dets 2024, 09:44 ...
Ka kinnitatud turvavöö tõttu on inimesi hukka saanud. Sellel põhjusel ei olnud nt USA's turvavöö kinnitamise nõuet võimalik seadustada. Kuna aga päästab siiski väidetavalt rohkem elusid, siis sealmaal üritati reklaamikampaaniatega saada inimesi turvavööd kinnitama. Mõnedele autodele tehti ka lahendusi, mis "ise" turvavöö "peale panid", kui uks sulgeda.
Puhtalt oletus, et ka juhiabisüsteemid päästavad rohkem, nt kokkupõrkeeelsed funktsioonid jms, vastavaid analüüse küll ei ole juhtunud otsima, et midagi kindlalt väita.
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas A23 »
Need, millega mina sõitnud olen, saab juhiabid küll välja lülitada, sh ka eraldi, rajahoidja, distantsihoidja jne. Tingimuste sobimatusel (nt jäide on katnud radari või paned käru, sel juhul tagumised radarid ja ultraheli) lülitab ise välja ja annab "valjuhäälselt" ka sellest teada.ping kirjutas: 05 Dets 2024, 12:07Turvavöö saab juht ise kinnitada või lahti jätta ja see on erinev teema juhiabist, mida juht välja lülitada tavaliselt ise ei saa.A23 kirjutas: 05 Dets 2024, 09:44 ...
Ka kinnitatud turvavöö tõttu on inimesi hukka saanud. Sellel põhjusel ei olnud nt USA's turvavöö kinnitamise nõuet võimalik seadustada. Kuna aga päästab siiski väidetavalt rohkem elusid, siis sealmaal üritati reklaamikampaaniatega saada inimesi turvavööd kinnitama. Mõnedele autodele tehti ka lahendusi, mis "ise" turvavöö "peale panid", kui uks sulgeda.
Puhtalt oletus, et ka juhiabisüsteemid päästavad rohkem, nt kokkupõrkeeelsed funktsioonid jms, vastavaid analüüse küll ei ole juhtunud otsima, et midagi kindlalt väita.
Kui juhiabi peab keset teed olevat lumevalli sõidutee äärejooneks ja ei luba autol sellele sõita oma sõidusuunda tagasi pöördumiseks ning tekitab laupkokkupõrke vastutulijaga, siis see peaks puhtalt autotootja viga olema.
Meenutage, et kui palju on meilgi olnud laupkokkupõrkeid ilusa, selge valge talveilmaga, kus uuema sõiduauto juht mõistatuslikult ei asunud oma sõidureas ja põhjustas sellega õnnetuse.
![]()
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Arendas phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Estonian translation by phpBB Eesti [Exabot] © 2008*-2025