Elektriautodest

Siin arutletakse naljakate juhtumite üle ehitusvaldkonnas
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas T25 »

https://www.youtube.com/watch?v=5r-yN8S ... annel=VIXX

Siin on tüüpvideo, kuidas elektribuss põlema läheb. Kustutada pole seal midagi, ainult palvetada, et kõrvalasuvad hooned tuld ei võtaks.
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas T25 »

https://www.auto24.ee/soidukid/4127633

Piduriga haagis 500 kg
Pidurita haagis 500 kg.

Mul piduriga haagis kaalub ise 380 kg. Nii et kärru saaks panna veel lausa 120 kg:)
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas T25 »

https://www.auto24.ee/soidukid/4088504

Kontrollisin mnt päringust:

Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 0 kg
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas T25 »

https://www.auto24.ee/soidukid/4136149

Kontrollisin mnt-st:

Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 0 kg
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas T25 »

Rohkem ei viitsi otsida, aga 230 kw ja käru vedada ei tohi:)
rst
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 372
Liitunud: 30 Okt 2013, 17:18
On tänanud: 15 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas rst »

T25 kirjutas: 08 Nov 2024, 10:29 https://www.auto24.ee/soidukid/4127633

Piduriga haagis 500 kg
Pidurita haagis 500 kg.

Mul piduriga haagis kaalub ise 380 kg. Nii et kärru saaks panna veel lausa 120 kg:)
Tõesti Tesla Model 3 tagaveolised võivad vedada kuni 500kg haagist, kui on paigaldatud tehasest kärukonks.
Nelikveolised Tesla Model 3v õivad vedada piduriga haagis 1000kg ja pidurita haagis 750kg.

Kui tahad väga Teslat osta endale T25 ning käru vaja vedada, siis vali Tesla Model Y, sest seal on:
Piduriga haagis 1600 kg
Pidurita haagis 750 kg
tabarabarap
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1371
Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 57 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas tabarabarap »

T25 kirjutas: 08 Nov 2024, 10:18 https://www.youtube.com/watch?v=5r-yN8S ... annel=VIXX

Siin on tüüpvideo, kuidas elektribuss põlema läheb. Kustutada pole seal midagi, ainult palvetada, et kõrvalasuvad hooned tuld ei võtaks.
Nüüd me teame põhjust miks su välipeldiku kast on ehitatud nagu pommikindel varjend ?

väike video gaasibussi põlengust https://www.youtube.com/watch?v=vHf2o9oVY24
Vko
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 20 Veebr 2024, 13:15
On tänatud: 8 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas Vko »

Ega ElektriVankrit ikka oma maja kõrvale laadima ei paneks. Kiirlaadimispunktides jällegi kallis laadida, igatepidi jama lugu nende ElektriVankritega. :doh:
A23
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1098
Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
On tänanud: 20 korda
On tänatud: 35 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas A23 »

T25 kirjutas: 08 Nov 2024, 09:32
Kokkuvõtteks võiks tõdeda, et ainuke parendamist vajav koht elektrikal on aku, igas muus osas juba praegu fossiilist üle. :)
...
Elektrikas ... sööb rehve nagu leiba.
...
Nafta on taastuvressurss...
1) Ei ta söö suurt rohkem midagi kui fossiil. Rehvid vastavad auto kaalule

2) Siinkohal kahtlustan, et üritad jälle "saagi käima tõmmata", ise ka uskumata, mida kirjutad. :D
A23
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1098
Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
On tänanud: 20 korda
On tänatud: 35 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas A23 »

Vko kirjutas: 08 Nov 2024, 11:04 Ega ElektriVankrit ikka oma maja kõrvale laadima ei paneks. ..., igatepidi jama lugu nende ElektriVankritega. :doh:
Igast' asju võib juhtuda. Riskimaandamiseks on kindlustus.
rs7
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 143
Liitunud: 16 Juul 2021, 22:15
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 5 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas rs7 »

A23 kirjutas: 08 Nov 2024, 08:05
rs7 kirjutas: 07 Nov 2024, 14:38 ... The motors were not very powerful. The ergonomics of electric cars were awful for reasons not related to their electrification.
See sama jahumine, mis sada aastat tagasi.
...
Need 2 probleemi täna enam ei ole aktuaalsed, aga ülejäänu osas, jah, võib paralleele tõmmata küll.
Kokkuvõtteks võiks tõdeda, et ainuke parendamist vajav koht elektrikal on aku, igas muus osas juba praegu fossiilist üle. :)
"Normaalses" igapäevakasutuses saab hakkama, aga pühapäevatiirudel eelistaks pigem mitte laadimisi "planeerida"
Jah, siit võib möödustega kogu maa elektrifitseerimise maha võtta, kuigi jah… eks see nõuab ka juurdeehitusi, lisainvesteeringuid, et oleks olemas.
Poweri osas… teatavas mõttes on see siiski akuutne. Kui ice tarbib teataval määral rohkem, kui on täislastis auto + järelhaagis jne, siis seda akuutsem on see power elektrika juures. Iga väiksemgi lisatarbija ev juures annab märgatavalt vähem sõiduulatust. Isegi mõnikümmend kmh üle tavalise 90 oli minu meelest langus märgatav. Eks keegi võib täpsustada, kellel pikem sõidukogemus kiiretel teedel.

Aga minu viidatud ekskurss kaugesse-kaugesse minevikku oli pmst selle mõttega, et kui tullakse selle jutuga lagedale, et vaata, millise arengu on 10 aastaga see-ja-see teinud, aga ice on ikka veel x liitrit sajale. See on tõesti see, et “eile nägin ma eestimaad. Nägin akupankasid! Oo, ilus aeg, pole varjusid!”
Akude arendus on ikka tubli sada aastat käinud. Viimane mõni kümnend tõi muutuse kuivakudes, liitium eriti. Siinkohal ei erine nende arenduse välp küll mitte millegi pooles kogu muust tehnika arendusest. Keemilised puhastamiseprotsessid jms areneb kõige muuga paralleelselt. Tööriistad, nutiseadmed jms. Eeldan, et Apple’l ja Samsungil on mega motivatsioon arendada välja kõige pikema kasutusajaga aku. Ressursid on piiramatud.
Pagan, ma siiani vinnan 20 kilost akut endale auto peale nagu 20 aastat tagasi.
Kusagil on vist siiski piir ees ka nendel “duracelli patareidel”, mis ev all on. :)

Jah, pmst nõus, et ainus asi, mis vajab arendamist, on aku. Aga aku ongi suuremas osas selle auto erinevus ice autost. Eks näis, mis lahendused välja pakutakse. Kilomeetreid saaks vb juurde selle pealt, kui pakkida kogu vaba ruum lisaakusid täis, nii pagass kui kaotada tagumised istmed ja saada umbes 200kwh akumahtu. Samas oleks ka tonn kaalus juures.
Aga kellel siis pagassi vaja on või tagumist istet? Sest kasutades seda varem viidatud 90% auto kasutamise statistikat, siis enamasti pagass täis ei ole ja sõidetakse kas üksi-kaksi.
Nagu ma olen aru saanud, siis suur arendus käibki just laadimiste kiha pealt, et kuidas laadida pmst 1mwh laadijaga nii, et aku põlema ei lahvataks. Kas olemasolevast akust saab veel 10% juurde mingite vahenditega ja kui rentaabel see lisapingutus masstootmise mõttes on, eks seda vb saab ka näha. Kindlasti igasuguseid prototüüpe laborites hulgim nii ev kui ice vallas.

Aga ma kunagi nägin huvitavat dokkfilmi autotööstuse ajaloost, sh oli eriline tähelepanu elektriautodel. Uskumatult keeruline on leida selle teema kohta head ja neutraalse sisuga dokumentaali. Teatavasti tänaseks päevaks on dokkfilm PR ja lobiosakondade töövahend. Aga seal kirjeldati esimesi prototüüpe ja käis usin fordi-edisoni punnitus, et elektriautot saaks odavalt liinil toota. Ei saanud. Need mis tehti, jäid kõiges eelnevas alla isegi tollajal tehniliselt problemaatilisemale ice-le. Aga tarbija tegi selle valiku vabatahtlikult. Täna on suund sinna poole, et varsti võime “vabatahtlikult” oma ice-st loobuda.
Viimati muutis rs7, 08 Nov 2024, 12:04, muudetud 6 korda kokku.
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas T25 »

Isegi sel gaasibussil tundub hoiatus olevat päris pikk. Tükk aega taguots suitses.

Aga jah, ma ei ostaks endale ka mitte kunagi gaasiautot.

Bens ja diisel on minu autod ja selleks nad ka jäävad. Ei iialgi elekter ja gaas.

Paljud on saanud elektrikates surma, kui panevad väikse kõksu, turvapadi tuleb lahti ja sa oled uimane ja ei saa veel kiiresti autost välja. 5 sekundi pärast on aga juba hilja.
Vko
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 20 Veebr 2024, 13:15
On tänatud: 8 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas Vko »

A23 kirjutas: 08 Nov 2024, 11:34
Vko kirjutas: 08 Nov 2024, 11:04 Ega ElektriVankrit ikka oma maja kõrvale laadima ei paneks. ..., igatepidi jama lugu nende ElektriVankritega. :doh:
Igast' asju võib juhtuda. Riskimaandamiseks on kindlustus.
Kindlustus põlengus hukkunuid ellu ei ärata. :hello:
rs7
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 143
Liitunud: 16 Juul 2021, 22:15
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 5 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas rs7 »

Aga ma olen ev teemade algusest mõelnud, et miks ei ole kasutusel auto küljes päikesepaneelid? Lamedad pinnad nagu kapott ja katus võiksid ju olla päikesepaneel ja laadida nii seistes kui ka sõites? Esteetilised/kosmeetilised eelistused või midagi muud?

Noh, tegelokult ma pmst aiman vastust - madal tootlikkus võrreldes akuga, aga kas selles vallas on ka muutusi?
Viimati muutis rs7, 08 Nov 2024, 12:33, muudetud 1 kord kokku.
tabarabarap
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1371
Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 57 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas tabarabarap »

T25 kirjutas: 08 Nov 2024, 11:36 Isegi sel gaasibussil tundub hoiatus olevat päris pikk. Tükk aega taguots suitses.

Aga jah, ma ei ostaks endale ka mitte kunagi gaasiautot.

Bens ja diisel on minu autod ja selleks nad ka jäävad. Ei iialgi elekter ja gaas.

Paljud on saanud elektrikates surma, kui panevad väikse kõksu, turvapadi tuleb lahti ja sa oled uimane ja ei saa veel kiiresti autost välja. 5 sekundi pärast on aga juba hilja.
võta youtube ette ja otsi Diesel bus fire, Gas bus fire, Electric bus fire jne ja toida oma hirme .

Paljud on siis paljud ? Palju samasuguseid õnnetusi juhtus ICE autodega või lihtsalt noh, et vihmaväri läks silma , sest turvapadja avanemine ja vihmavarju silma torkamine ei otseselt Ev -ga ju seostuv.
tabarabarap
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1371
Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 57 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas tabarabarap »

rs7 kirjutas: 08 Nov 2024, 12:30 Aga ma olen ev teemade algusest mõelnud, et miks ei ole kasutusel auto küljes päikesepaneelid? Lamedad pinnad nagu kapott ja katus võiksid ju olla päikesepaneel ja laadida nii seistes kui ka sõites? Esteetilised/kosmeetilised eelistused või midagi muud?
Ilmselt esteetilised ja on ka selliseid autosid millel on päiksepaneel katusel.
rs7
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 143
Liitunud: 16 Juul 2021, 22:15
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 5 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas rs7 »

tabarabarap kirjutas: 08 Nov 2024, 12:34
rs7 kirjutas: 08 Nov 2024, 12:30 Aga ma olen ev teemade algusest mõelnud, et miks ei ole kasutusel auto küljes päikesepaneelid? Lamedad pinnad nagu kapott ja katus võiksid ju olla päikesepaneel ja laadida nii seistes kui ka sõites? Esteetilised/kosmeetilised eelistused või midagi muud?
Ilmselt esteetilised ja on ka selliseid autosid millel on päiksepaneel katusel.
Lisasin eelmisesse vastusesse veel selle:
Noh, tegelokult ma pmst aiman vastust - madal tootlikkus võrreldes akuga, aga kas selles vallas on ka muutusi.

Aga see oleks minu jaoks nö no brainer. Võtaks :D

- tähendab… võtaks sellisel juhul, kui see oleks efektiivne, mitte lihtsalt paneelid seal küljes :grin: see oleks game changer.
tabarabarap
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1371
Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 57 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas tabarabarap »

rs7 kirjutas: 08 Nov 2024, 11:35
Aga minu viidatud ekskurss kaugesse-kaugesse minevikku oli pmst selle mõttega, et kui tullakse selle jutuga lagedale, et vaata, millise arengu on 10 aastaga see-ja-see teinud, aga ice on ikka veel x liitrit sajale. See on tõesti see, et “eile nägin ma eestimaad. Nägin akupankasid! Oo, ilus aeg, pole varjusid!”
ja kas lähme kuidagi 100 aastat tagasi :) vist ei lähe , möödunud varje ju ka tagasi ei too.

Kui sa vaatad täna ICE autosid, nende sisustust, siis ka selles osas lõi Tesla trendid ja tõi autosse suurema kui 6" ekraani jne. Sa ei saanud neid asju teha ennem 100 aastat tagasi, sest maailm ei olnud veel seal. Sama ka tänaste autoakudega , keegi ei olnud neid välja mõtelnud. Fordil ei olnud vaja EV -d arendada sest kedagi ei kottinud keskkond, kütusekulu, efektiivsus vaid see tarneahel oli ka alles välja kujunemas. Neid huvitas ikka ainult raha ja rohkem $ tootmisliinist.

Ega autotootja ei tahagi täna EV -d arendada ja seda toota , vanaviisi oleks neile väga lihtne edasi minna ja pakkuda sulle mingit marginaalset plekikuju muutust. Nad ei paku ju sulle vähem l sajale jne , sest ka nende ressursi juures sinna jõudmine on tehniliselt võimatu ja puudub sund arenguks. EV konkurentsis juba ju pakub ekvivalendis vähem L sajale. EV kontekstis on sund aku arenguks täna olemas ja ka see sund/areng peatub, kui turul on piiasv positsioon. Seda näitab ilmekalt hiina hüpe autotootmises kus väga suur EV tootmise kasv ja väga lühikese ajaga (muidugi paljud turuvõitluses hukuvad) . Nad saavad alustada nullist efektiivsema tootega ja luua selle toote jaoks efektiivsemad tehased.

Lõpuks võid EV selles jutus asendada mingi muu asjaga nagu IL (Igiliikur), ÕPS (Õhupallsõiduk) vms , sest maailm peseb sokke ikka samamoodi (rotatsiooniga) ja kõik uue tutvustamine on protsessilt ikka sama vana kuninga kukutamine.
tabarabarap
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1371
Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 57 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas tabarabarap »

rs7 kirjutas: 08 Nov 2024, 12:39
- tähendab… võtaks sellisel juhul, kui see oleks efektiivne, mitte lihtsalt paneelid seal küljes :grin: see oleks game changer.
Ma ei tea palju sa füüsikast tead :) aga pane oma ICE auto katusele kütusepump ja palveta parimat efektiivsust.
tabarabarap
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1371
Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 57 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas tabarabarap »

Vko kirjutas: 08 Nov 2024, 11:04 Ega ElektriVankrit ikka oma maja kõrvale laadima ei paneks. Kiirlaadimispunktides jällegi kallis laadida, igatepidi jama lugu nende ElektriVankritega. :doh:
Ma kuulsin , et sul naaber pede ja pani oma auto sinu maja kõrvale laadima, sest noh oma majast võimalikult kaugel , kuidas käitud? https://www.facebook.com/reel/3918581528388424
tabarabarap
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1371
Liitunud: 27 Mai 2019, 23:02
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 57 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas tabarabarap »

Vko kirjutas: 08 Nov 2024, 11:42
Kindlustus põlengus hukkunuid ellu ei ärata. :hello:
Arvestades , et ICE autos surnuks põlemine on 8-10 korda tõenäolisem, siis riski vähenemisel kindlustus vaid ohkab kergendatult.
rs7
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 143
Liitunud: 16 Juul 2021, 22:15
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 5 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas rs7 »

tabarabarap kirjutas: 08 Nov 2024, 12:45

Kui sa vaatad täna ICE autosid, nende sisustust, siis ka selles osas lõi Tesla trendid ja tõi autosse suurema kui 6" ekraani jne. Sa ei saanud neid asju teha ennem 100 aastat tagasi, sest maailm ei olnud veel seal. Sama ka tänaste autoakudega , keegi ei olnud neid välja mõtelnud. Fordil ei olnud vaja EV -d arendada sest kedagi ei kottinud keskkond, kütusekulu, efektiivsus vaid see tarneahel oli ka alles välja kujunemas. Neid huvitas ikka ainult raha ja rohkem $ tootmisliinist.

Ega autotootja ei tahagi täna EV -d arendada ja seda toota , vanaviisi oleks neile väga lihtne edasi minna ja pakkuda sulle mingit marginaalset plekikuju muutust. Nad ei paku ju sulle vähem l sajale jne , sest ka nende ressursi juures sinna jõudmine on tehniliselt võimatu ja puudub sund arenguks. EV konkurentsis juba ju pakub ekvivalendis vähem L sajale. EV kontekstis on sund aku arenguks täna olemas ja ka see sund/areng peatub, kui turul on piiasv positsioon. Seda näitab ilmekalt hiina hüpe autotootmises kus väga suur EV tootmise kasv ja väga lühikese ajaga (muidugi paljud turuvõitluses hukuvad) . Nad saavad alustada nullist efektiivsema tootega ja luua selle toote jaoks efektiivsemad tehased.

Lõpuks võid EV selles jutus asendada mingi muu asjaga nagu IL (Igiliikur), ÕPS (Õhupallsõiduk) vms , sest maailm peseb sokke ikka samamoodi (rotatsiooniga) ja kõik uue tutvustamine on protsessilt ikka sama vana kuninga kukutamine.
No, need suured displayd… see on maitse asi. Ice aegadel läksid väiksed led paneelidest suurte ja suuremate värviekraanide peale ilma elon muskita. See on suht paralleelis nutiseadmete ekraanidega. Tulid ju need luxautode tagaistmete ekraanud juba mingi 20 aastat tagasi ja nii. Aga nende displayde ja puutetundlike ekraanide koha pealt. No, ma pole endale sobivat lahendust näinud. Rendikatest on võetud omajagu autosid, millel need suured puutetundoikud ekraanid sees. Eriti hull oli viimase mudeli bemmil. Mingi pikaks venitatud ekraan. Üsna kole tegelt ja ebamugav sõidu ajal tokaida. Aga see selleks.. maitse asi. Kes tahab näha seal arengut, see näeb ka seda, mida tahab. Kvalitatiivse osa pealt on lihtsalt füüsiline nupp tehtud teine kord päris pisikeseks menüüs kahlamiseks. Aga see on tarkvaraline prohmakas ja ui/ux disain.

Aga nüüd sa tõmbad jälle selle keskkonna värgi üles. Mulle meeldis rohkem see variant, et pärast mind tulgu või veeuputus - mul on odav praegu sõita ja poogen. Aus vähemalt. Ei ole mingeid kujtletavaid astmaatilisi lapselate horde enda peas jne.

Hiina puhtama ja parema energia tootmise arvestuses on.. mjah. Kõikvõimas CCP teeb selle ära nagu naks. Raportid on seltsimehelikult ette kantid ja külvinormid ületati neljakordselt.
rs7
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 143
Liitunud: 16 Juul 2021, 22:15
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 5 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas rs7 »

tabarabarap kirjutas: 08 Nov 2024, 12:46
rs7 kirjutas: 08 Nov 2024, 12:39
- tähendab… võtaks sellisel juhul, kui see oleks efektiivne, mitte lihtsalt paneelid seal küljes :grin: see oleks game changer.
Ma ei tea palju sa füüsikast tead :) aga pane oma ICE auto katusele kütusepump ja palveta parimat efektiivsust.
Mesasja? :jooma Juba võtame suuremast klaasist v?
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 3183
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 38 korda
On tänatud: 119 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

Kui sa vaatad täna ICE autosid, nende sisustust, siis ka selles osas lõi Tesla trendid ja tõi autosse suurema kui 6" ekraani jne.
Miks peab kirjutama totaalset rumalust, kui ekraanid hakkasid ICE-desse tulema 90-te lõpus (näiteks BMW E39, E46), radariga püsikas 2000 alguses jne, Muskist ei teadnud keegi suurt midagi. Kui Teslat seest vaatad, siis võib haarata 2 käega peast kinni ja oiata. Mõne mehe hobusevanker on ka parema sisuga.
Juhe teab kõike.
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 3183
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 38 korda
On tänatud: 119 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

tabarabarap kirjutas: 08 Nov 2024, 12:55 Arvestades , et ICE autos surnuks põlemine on 8-10 korda tõenäolisem, siis riski vähenemisel kindlustus vaid ohkab kergendatult.
See on faktiväide, kas sul on selle kohta kindlad andmed?
Juhe teab kõike.
Vasta