Regress on see selles mõttes, et praegusel kujul oleme saanud väiskema läbisõiduga, vähem kestva ja pikema teekonna ajakuluga auto. Sealt ei paista progressi.
Nojah. Jätan su xc60 kõrvale, jätan kõrvale ka hummeri ja 60ndate V8 Chevy. Võime keskmiseks võtta mis iganes “rahvasedaani” euro 5, euro 6 1,5L 100kw. See ei muuda suurt midagi. Mootorid on erinevad, erinevad ka elektriautod ja nende akude suutlikkus jne.
Elektrimootori efektiivsem kw muundamine kineetiliseks energiaks on ilmselt tõene võrreldes fossiilkütuste põle isega jne. Aga siin peaks vaatama kogu ahelat, kuidas üks või teine energia saab meie autosse ja kui palju peab reaalset arendama ev jaoks vajalikke võrke ja akusid, et vastaks vähemalt olemasolevale standardile. Siin eelmises postituses sain kirvemeetodiga 25-30 gigavatti kuus lisa elektrikulus, kui asendada eesti M1 masinapark välja. Kui kogu fossiil, siis topelt ilmselt.