Igaks juhuks toonitan üle, et spidod valetavad enamusel kõvasti + poolele. Ju on vaja anda infot, et liigutakse piisavalt kiiresti,

Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Aastake tagasi kirjutas üks ajakirjanik enda EV sõitmise kogemusest Saksamaa teedel. Üks tema soovitus oli õpetada auto sõitma reka taga tuulekotis, siis olevat samuti kulu väiksem.kunn24 kirjutas: 04 Nov 2024, 17:18 See oli hea:
Sõidad autobahnil 90ga välimises reas rekkade vahel, et akut säästa? Sorry, ma ei kujuta tegelt ettegi…
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Lugemata postitus Postitas trebla »
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Jah, uurime igaüks omaette ja pole üldse midagi vaja siia kirjutada, onju. Ma olen igatahes väga rahul, et rs7 selle posti kirjutas. Just täpselt selliste ice-kasutajate reaalseid kogemusi ma siit teemast ootan (muuhulgas). Ma ei oota siit Vko labast trollimist koos järgneva kemplemisega.kaimagk kirjutas: 04 Nov 2024, 18:16 Kasutaja rs7, jah EA pole hetkel kõige okim pikkadeks sõitudeks, kui teema korrslikult läbi loeksid siis saaksid aru millisele ja kellele EA hea on. Ja mis su posti mõte oli , teades et sõita saab 300-400 km, sga lootsid ehk venitab 2000 ära vä? Kui enne natuke uuriksid kuidas aku mungitel tingimustel käitub siis sellist posti poleks ju vaja.
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Lugemata postitus Postitas rs7 »
Noh, ei. Mis selle mõte on? Miks ma sellise mõttetu postituse tegin? Noh, teema pole minu püstitatud, ma jagasin oma natuke pikemat ja praktilist kogemust elektriautoga sõitmisest. Mul tegelt suht kama kaks, mis sulle meeldib või ei meeldi. Sobib? No, ole õnnelik. Meie nädalane puhkusetuur EV-gaeestis on meil meeles “mäletad küll, see oli see reis, kui me teslaga käisime” - tuurina. See oli korralik “avasta eestimaa tanklaid” reis. Seega - meeldejääv ja tagantjärgi absurdsena tunduvalt naljakas.kaimagk kirjutas: 04 Nov 2024, 18:16 Kasutaja rs7, jah EA pole hetkel kõige okim pikkadeks sõitudeks, kui teema korrslikult läbi loeksid siis saaksid aru millisele ja kellele EA hea on. Ja mis su posti mõte oli , teades et sõita saab 300-400 km, sga lootsid ehk venitab 2000 ära vä? Kui enne natuke uuriksid kuidas aku mungitel tingimustel käitub siis sellist posti poleks ju vaja. Sulle ei sobi, ok, mulle ja paljudele teistele sobib. Mis nüüd siis teeme karjume koos et EA on pask vä?
Lugemata postitus Postitas rs7 »
Tikupoiss on nagu EV sõitjate meka. Paljud EV omanikud nimetavad selle suure rahuloluga ära.
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas rs7 »
Ei saa täpselt aru. Tegemist on ikka autoga, eksole? Saame me sellest ikka ühtmoodi aru?kaimagk kirjutas: 04 Nov 2024, 20:07 Minu postituse mõte oli selles, et võtsid ‘kassi’ aga lootsid ‘ koera’, ja siis tegid mingid järeldused, milleks. Neid oleks ka saanud niisama ju teada. Sama hästi mine tiri sapagaga mingit 5 tonnist käru enda järel ja tule kurtma( kogemust jagama) et mõtetu auto, midagi vadada ei saagi.
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Selline suhtumine, et uus tehakse vältimatult (vähemalt autokasutajate jaoks) kehvem kui oli vana, on küllaltki valdav teeremontide puhul. Kuskil pannakse juurdepääs kinni, kiirus madalamaks, rajad kitsmaks jne. Paras sado/ maso ilming.Võiks vähemalt olla sama kasutajakogemus, kuigi progressi mõttes võiks ju turule tulla parema lahendusega. Aga reaalsuses on EV ju veerand tavaauto kasutuskogemusest. See on reaalselt limiteeritud versioon autost nagu me seda aastakümneid tunneme.
Lugemata postitus Postitas ping »
Kas just "arvavad" aga kui siia kõrvale panna keskmise palga kaart, siis võib arvata et kas "põllumees põline rikas" on pankade jaoks aktsepteeritav klient.
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas Ardi »
Kus ta odavam on? LiFePO4 akud 60kwh on hinnaga 3776eur+saatmine+bms-id+ käibemaks, ehk kusagil 5000eur kokku, Ainuüksi samasuuri kasutatud EV akusid müüakse ca 5500eur eest. Kusjuures LiFePO4 aku kannatab rohkem laadimistsükleid ja on ohutum.trebla kirjutas: 04 Nov 2024, 18:42 Sakslased arutavad EA-de muude kasutusvõimaluste üle....
https://www.pv-magazine.de/2024/10/30/b ... entlasten/
"Kahesuunaline laadimine on väga tore. Tulevikus on trend teise ja kolmanda elektriauto suunas. Pere esimene elektriauto on elektriauto jaoks lahe, üsna kerge ja sportlik ning selle pardal on 50–75 kWh tulevikuenergiat. Autoga sõidetakse sageli. Teine auto on pimped kandevõimega ID Buzz ja sellega sõidetakse vaid vähe. Buzzli'l on kere all mobiilne 133 kWh, millest 100 kWh vabastatakse püsivalt bidi jaoks.
See säästab teid keldris statsionaarse akuhoidla omamisest.....
Arvestades, et tänagi on mobiilne aku statsionaarsest odavam, siis miks mitte - suure akupanga asemel osta omale ID-Buzz... Kui sellega reisima lähed, siis jätad oma E-Mustangi koju võrku stabiliseerima... ?
![]()
Lugemata postitus Postitas rs7 »
Jah, 2000km võiks saada 10min laadimise peale, siis oleks asjal jumetkaimagk kirjutas: 04 Nov 2024, 20:24 Ja kui mina ja teised kirjutame et küll EA on ikka hea auto oma igapäevadteks sõitudeks , siis tuleb küll kohe mingi lalin et sitt , ei saa ju 2000 km jutti sõita. Nagu uued ‘ vasikad’ tulevad masilma avastama. See on iseenesest ok, aga milleks siia juurde ‘ karjuv’ toon, et EA ei kõlba autoks.
Lugemata postitus Postitas Vko »
Kala asemel saab konna ka süüa ja kõht saab täis, aga maitse on s***. See kõik tähendab, et ElektriVankriga on võimalik kuidagi sõita küll, aga tänasel päeval (veel) on ta ikka palju kehvem.kaimagk kirjutas: 04 Nov 2024, 20:24 Ja kui mina ja teised kirjutame et küll EA on ikka hea auto oma igapäevadteks sõitudeks , siis tuleb küll kohe mingi lalin et sitt , ei saa ju 2000 km jutti sõita. Nagu uued ‘ vasikad’ tulevad masilma avastama. See on iseenesest ok, aga milleks siia juurde ‘ karjuv’ toon, et EA ei kõlba autoks.
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Ev "range anxiety" on nagu Volvo XC60 bensiinikas mis linnas sõitis 450kmoptimist88 kirjutas: 04 Nov 2024, 19:21 Ev "range anxiety" on ka minu jaoks suur miinus. Küllap ma ise ka jõllitaks seda km numbrit ja põeksin.
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Tahtsid sõita "kusemata Kaunasesse" autoga mis selleks ei olnud mõeldud, seal ei ole midagi valesti, lihtsalt kogemuse puudumine.rs7 kirjutas: 04 Nov 2024, 19:36 See on reaalselt limiteeritud versioon autost nagu me seda aastakümneid tunneme. Nagu ma mainisin, siis 50 km raadiuses sõite teha on vb fain. Korra nädalas laadides. Või kodus päikese pealt… aga selleks pean enda marsruute muutma või sootuks ära jätma.
Aga objektiivselt hinnates, ütle mulle, palun, mis minu jutus oli valesti?
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas Vko »
Mida EL 2035 teha plaanib? Sisuliselt just ära võtta ja ElektriVankritega asendada.
Lugemata postitus Postitas tabarabarap »
Ja sa ennustad 10 aastat ette, et kõik lähebki täpselt nii. Vbl ikka ei lähe, sest nad ei taha oma majandusi veel päris kotti lasta, Saksa VW tehastega saavad kohe varsti vitsad kätte ja lööb õhu puhtamaks. Pärast maksavad ise veel peale, et tootmine tagasi tuleks. Kui lähebki nii, et uutest enam ei piisa, siis 10 aastaga tehakse akud ehk paremaks , 2000km ehk ei saa, aga 1000km vast ikka pressitakse akusse (täna juba prototüübidki sellised olemas).Vko kirjutas: 04 Nov 2024, 23:57 Mida EL 2035 teha plaanib? Sisuliselt just ära võtta ja ElektriVankritega asendada.
Lugemata postitus Postitas rs7 »
Jah. Tahaks tõesti sõita kusemata Kaunasesse ja kui kusehäda peale ei tule, siis kasvõi Varsavisse, hotelli, sööma, jooma ja puhkama. Aga reaalselt võttes tuleb selle aja peale ikka häda peale.
Arendas phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Estonian translation by phpBB Eesti [Exabot] © 2008*-2025