Jah, kindlustus on kolmas asi......liisinglepinguga kehtestatud...
"Pärisorjusest" ei tea / pole kogenud...
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Jah, kindlustus on kolmas asi......liisinglepinguga kehtestatud...
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Jah, sul on õigus, et need on kaks eri tingimust, aga oled mõelnud, miks on liising kehtestanud oma läbisõidu tingimustes veidi väiksema läbisõidu kui tootja? Tootja ja liisingu ajaline garatii oleks nagu samad. Ise küll aiman.
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Ma vist oma kommentaaris nagu mainisin, et kah veidi utreeritud variant.
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Hea mõte, kuid ostjana ma olen selliseid nn "osa naha endale jätjaid" pikalt saatnud.EH.INS. kirjutas: 10 Aug 2024, 01:10 Samas kui pakuksin ise liisingut siis "kooriksin viimase naha" kuni taotlejad konkurentide poole pöörduma hakkavad... Siis "jätaks osa nahka alles"...
Lugemata postitus Postitas elektron »
Läheb küll juba offtopicuks, aga selline tendents valitseb meil laiemalt kõigis kaubandussektorites. Täpselt samasugune klientide valuläve kompamine, millel pole enam normaalse hinnastamisega (omahind+mõistlik kasum), mingisugust pistmist.Urmas kirjutas: 10 Aug 2024, 01:21 Mulle meeldiks rohkem kui mulle tehakse aus pakkumine, mitte, et hakatakse hiljem rääkima mingist über 70%-st allahindlusest, kuigi väga hästi antaksele aru, et saab ka reaalset hinnapakkumist teha. Mulle lihtsalt ei meeldi "kalameeste" stiilis müügimehed, a´la ehk näkkab. Me vist nagu ei ela veel araabiamaade kauplemiskultuuri ruumis.![]()
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas elektron »
Sul on õigus. Siit omakorda saame järeldada ka seda, et jaekaubanduse hindu vaadates läheb meie majandusel hästi ja inimeste ostujõul pole ka viga.EH.INS. kirjutas: 10 Aug 2024, 11:03 Positsioon "mõistlik kasum" ei lähe kokku turumajandusega / kapitalismiga...
Muidu kena väljend kuid ettevõtte eesmärk on maksimaalne kasum...
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
……äkki viide seadusele mis seda käseb. Meie ettevõtte eesmärk pole max kasum igatahes, vaid muud tõekspidamised ja väärtused. Aga jah, osad siin näevad ainult siin $ märke silmades…….EH.INS. kirjutas: 10 Aug 2024, 11:03 Positsioon "mõistlik kasum" ei lähe kokku turumajandusega / kapitalismiga...
Muidu kena väljend kuid ettevõtte eesmärk on maksimaalne kasum...
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Kas oled nimetatud ettevõtte omanik / aktsionär?Meie ettevõtte eesmärk pole max kasum igatahes, vaid muud tõekspidamised ja väärtused...
Lugemata postitus Postitas optimist88 »
Võta mõni mikro-makroönoomika õpik, Karl Marxi Kapital peaks ka sobima.
Läheb teemast välja aga mis siis teie ettevõtte eesmärk on? Millised väärtused? (xxx jõudis ette)kaimagk kirjutas: 11 Aug 2024, 11:28Meie ettevõtte eesmärk pole max kasum igatahes, vaid muud tõekspidamised ja väärtused.
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
…..nagu sa ise jahud et pole mingit kohustust midagi siin jagada…..EH.INS. kirjutas: 11 Aug 2024, 12:28Kas oled nimetatud ettevõtte omanik / aktsionär?Meie ettevõtte eesmärk pole max kasum igatahes, vaid muud tõekspidamised ja väärtused...
Kui oled siis ehk avalikustad need "muud tõekspidamised ja väärtused"?
Aga palun - ära pane siia "reklaamlauset"
Kui omanik pole siis...
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
…seega, sinna peaksid lisama ‘minu’,’meie’….EH.INS. kirjutas: 10 Aug 2024, 11:03 Positsioon "mõistlik kasum" ei lähe kokku turumajandusega / kapitalismiga...
Muidu kena väljend kuid ettevõtte eesmärk on maksimaalne kasum...
Lugemata postitus Postitas A23 »
Auto jääkväärtus sõltub läbisõidust, liisinguandjal on kohustus auto peale liisinguperioodi lõppu tagasi võtta, ta ei saa lasta end miinusesse minna. (Kui ise ei soovi välja osta) Võid liisinguandjaga kokku leppida omale sobiva läbisõidu, vastavalt muutuvad ka jääkväärtus ja kuumakse. Aastane läbisõidu piirang ei ole mingi jäik number. Liisingu- ja garantiiperiood ei pea samuti kattuma, ükskõik kumb võib pikem - lühem olla.Urmas kirjutas: 10 Aug 2024, 00:54Jah, sul on õigus, et need on kaks eri tingimust, aga oled mõelnud, miks on liising kehtestanud oma läbisõidu tingimustes veidi väiksema läbisõidu kui tootja? Tootja ja liisingu ajaline garatii oleks nagu samad. Ise küll aiman.Garantiilist, kasvõi 1 kuu, on vist lihtsam maha müüa. Või eksin?
Põhimõtteliselt ma teen ühe kalendriaastaga kodu ja objektide vahet sõites oma Daciaga ühe tiiru mööda ekvaatorit planeedile Maa.
Sain oma Dokkeri kätte 26.12.2018 ja hetkel on hodomeetri näit 220 000km väikse plussiga. Kes tahab, see arvutagu igaks juhuks ise üle.
Lugemata postitus Postitas A23 »
See on jah küsimus, mis vaja lahendadakaimagk kirjutas: 11 Aug 2024, 11:33 …..tekkis hoopis selline küsimus seoses laadimis hinadadega. Kas see on ok kui teenusepakkuja lubab 150 kw/h laadimist aga reaalselt annab välja 70 kw aga hinda võtab ikkagi 150kw võimsuse eest? Pole lugemud neid väikseid tärnikesi seal teenusepakkuja juures, ehk keegi on. Igatahes minuarust on see nati kliendi petmine…….
Lugemata postitus Postitas A23 »
Kas see käis minu kohta?EH.INS. kirjutas: 09 Aug 2024, 15:35 ...
Mis puutub garantiisse siis ma tähaks näha seda tarbijat kellele "garantiitingimused pole absoluutsel olulised"
Tegemist saab olla ainult juhmi tarbijaga
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas võhik »
Lugemata postitus Postitas ping »
Saadud numbrit saaks e-autoga võrdlemisel kasutada ainult siis, kui oleks teada e-auto laadimiskulud kiirlaadijates samal marsruudil sõites.võhik kirjutas: 15 Aug 2024, 09:12 Urmas, ega su raamatupidaja ei oma äkki exceli tabelit, kust kogu selle Dokkeri põletatud diisli hinna ühe hiireklõpsuga kokku saaks lüüa? Kui suur see 220 Mm kohta on.
Lugemata postitus Postitas trebla »
Lugemata postitus Postitas EH.INS. »
Lugemata postitus Postitas ping »
Ehk kas siis kui autojuht tööajast laeb autot ja samal ajal magab, siis peab magamise arvestama tööaja sisse?trebla kirjutas: 15 Aug 2024, 10:08 Seoses akunduse arenguga muutuvad kiirlaadijad (DC) peagi siiski vajalikuks vaid tõepoolest ainult reisimisel.
Laadimisaeg saab samastuma uneajaga, ( mis samuti on vajalik töötaja töövõime taastamiseks).
...
Lugemata postitus Postitas A23 »
kWh hinnad on sõltuvalt võimususest laadijates erinevad. Nt üldreeglina hetkel 47/50 kW laadijates on 1 kWh 0,35€, 150/160 kW omades 1 kWh 0,45€. Kui pikema tiiru riigi teise otsa teed, siis pead ikka ka kiirlaadijaid kasutama. S**a võib mõnel keema ajada küll, kui valib aja säästmiseks kiirema laadija, aga tegelik laadimiskiirus tuleb ikka sama, mis aeglasemal. Lubatud laadimiskiiruste tagamine on teema, mis vaja korda saada!võhik kirjutas: 15 Aug 2024, 09:12 Urmas, ega su raamatupidaja ei oma äkki exceli tabelit, kust kogu selle Dokkeri põletatud diisli hinna ühe hiireklõpsuga kokku saaks lüüa? Kui suur see summa selle 220 Mm kohta on ¿
kaimagk kaebamisest aga ei saa üldse aru.. mina maksan ikka energiakoguse, ehk kWh - de eest, kas kuskil makstakse laadimisvõimsuse eest...?
Enamasti laen üldse kodus ja keeran võimsust hoopis ise madalamaks, et jumala pärast teiste eest kallist (järelikult defitsiitset ! ) elektrit võrgust ära ei tõmbaks...
Bensiinijaamade tankurid olla allutatud justkui rangele kontrollile, aga oma murutraktorile jm bensutarbijatele igasuguste erinevate õõnsate anumatega kütust ostes on mul pidevalt tunne, et 10% saan alati petta... või on siis nende anumate algsed müüjad tootjad nii helded, et on andnud alati 10 % rohkem toodet, kui sildile märgitud...?
Arendas phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Estonian translation by phpBB Eesti [Exabot] © 2008*-2025