Planeedi Maa päästmine

Siin arutletakse naljakate juhtumite üle ehitusvaldkonnas
Walter2
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 527
Liitunud: 11 Juun 2016, 21:54
On tänanud: 4 korda
On tänatud: 27 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Walter2 »

optimist88 kirjutas: 02 Juul 2024, 12:12 Moodsad õlid võimaldavad sisepõletajaga samamoodi kohe liikuma hakata ja pmst kohe võid vajutada kuni 3000 p/min.
Loomulikult võib aga mootori kestvuse seisukohalt on see hukatuslik. Selleks et mootori koostöötavad detailid saavutaksid oma tööks vajalikud tolerantsid peab mootor soojenema töötemp.-ni ning vahet pole mis õli seal mootoris parasjagu kasutatakse - mootori kestvuse eelduseks on tema ekspluatatsioon töötemp.-il. Samas kohapeal mootori eelnev soojendamine pole mootori seisukohast tõesti vajalik ning mootor sõidetakse töötemp.-ni kasutades mõõdukaid sõiduvõtteid.
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas T25 »

Val-ilt ootaks endiselt selgitust, kuidas kasvuhooneefekt on lasknud planeedil kolinal jahtuda sulamagma olekust praegusesse olekusse, kus poolustel on jääkilbid ja maakoor on tahke.

Et mida see kasvuhooneefekt siis nagu teeb. Kas ta võitleb selle paratamatu jahtumise vastu, aeglustades seda? Kui nii , siis seesuur et, aeglasem jahtumine ei võrdu soojenemisega. Lõpptulemus on ikkagi see, et sulamagma olekust on maakera jahtunud tahke maakoorega olekusse. Seejuures on päike pidevalt maakera soojendanud ja väidetavalt on ta ajalooliselt olnud väiksema aktiivsusega kui praegu. Seega siis, päikese aktiivsus on isegi tõusnud, aga maakera on ikka kolinal jahtunud sulamagmast tänasesse olekusse koos oma kasvuhoonegaasidega.

Ehk siis ei saa endiselt aru, mida see kasvuhooneefekt siis lõppude lõpuks teinud on 4,5 miljardi aasta jooksul, mil maakera on jahtunud sulamagma olekust tänasesse tahkunud maakoorega olekusse koos jääkilpidega poolustel.
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

A23 kirjutas: 30 Juun 2024, 22:31
kaimagk kirjutas: 30 Juun 2024, 00:30 …..SUURED plussid:
…vaikne
….dünaamika
…5x odavam km/ hind ( personaalne)
Lisaks veel üldise kasutusmugavuse.
Istud sisse, drive mood ja minek, kogu väändemoment on koheselt kasutatav, ka "külma mootori" korral.
Ei pea tegelema selliste anakronismidega nagu käivitamine, mootori soojendamine, seiskamine.
Tööle minnes - töölt tulles ootab autos ees sovitud temperatuur, olenevalt välistemperatuurist kas üles soojendatud või alla jahutatud.
Mugavus on küll subjektiivne kategooria, mõini võib-olla "nutab taga" ka neid aegu, kui tuli käiku vahetades vahegaasi anda.
…täiendan veel “SUURED PLUSSID”
….ühtegi jõnksu, üleminekut, nn valedel pööretel sõitmine ei ole e autol, ainult millega saab võrrelda on variaatorkäigukast, muu on üks paras pas…:)
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas T25 »

Laadimisaeg on ikka väga valus. Ok, saad sõita 500 km jutti. Aga seejärel pead 10 tundi laadima. Bensukal viskan paagi täis 5 minutiga ja sinna sisse kuulub ka tellitud kabanoss ja kohv ja reis jätkub.

Väike kurgikäru, millega liikuda linnas oleks ok, kui on elektrikas. Las ta olla, ei haise, ei lärise. Saaste tekib mujal, kus fossiile ahju aetakse, et elektrit toota.

Aga täismõõdus elektriauto on täiesti mõttetu, sellega pole mitte midagi teha peale teistele näitamise, et "vaata, mul on elektrikas, olen kõva mees, roheline jms bla,bla,bla".
RaJy
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1636
Liitunud: 17 Juun 2018, 09:31
On tänanud: 54 korda
On tänatud: 70 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas RaJy »

kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 15:34 …täiendan veel “SUURED PLUSSID”
….ühtegi jõnksu, üleminekut, nn valedel pööretel sõitmine ei ole e autol, ainult millega saab võrrelda on variaatorkäigukast, muu on üks paras pas…:)
Kui autoga jõnksutamata sõita ei oska siis otsi jõukohasem liiklusvahend - jalgratas näiteks, või kasuta ühistransporti.
Sellist asja lugedes saan isegi täitsa aru miks automaatkastiga loa teinud ei tohi manuaaliga sõita.
Viimati muutis RaJy, 02 Juul 2024, 16:18, muudetud 1 kord kokku.
T25
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1065
Liitunud: 14 Mai 2007, 13:15
On tänanud: 5 korda
On tänatud: 16 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas T25 »

Superlaadijad on ca 350 kw võimsusega. Võrdluseks, üks majapidamine keskeltläbi tarbib 1 kw võimsust. Seega kui lähed oma Teslat kiirlaadima, siis see võimsus on võrdne 350 majapidamise poolt tarbitava võimsusega. Hullult roheline jalajälg küll, ma pean ütlema:)
optimist88
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 257
Liitunud: 22 Mai 2022, 13:41
On tänanud: 15 korda
On tänatud: 9 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas optimist88 »

RaJy kirjutas: 02 Juul 2024, 16:12
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 15:34 …täiendan veel “SUURED PLUSSID”
….ühtegi jõnksu, üleminekut, nn valedel pööretel sõitmine ei ole e autol, ainult millega saab võrrelda on variaatorkäigukast, muu on üks paras pas…:)
Kui autoga jõnksutamata sõita ei oska siis otsi jõukohasem liiklusvahend - jalgratas näiteks, või kasuta ühistransporti.
Sellist asja lugedes saan isegi täitsa aru miks automaatkastiga loa teinud ei tohi manuaaliga sõita.
Võtsid mul sõnad suust. Variaator on kõige mõttetum variant. Vajutad pedaali nagu venitaks kummi. Kiidan ZF-vabriku toodangut ja manuaali.
val
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1404
Liitunud: 28 Dets 2010, 13:32
On tänanud: 17 korda
On tänatud: 22 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas val »

T25 kirjutas: 02 Juul 2024, 15:18 Val-ilt ootaks endiselt selgitust, kuidas kasvuhooneefekt on lasknud planeedil kolinal jahtuda ... 4,5 miljardi aasta jooksul, mil maakera on jahtunud sulamagma olekust tänasesse tahkunud maakoorega olekusse koos jääkilpidega poolustel.
Mina usun valitsevat teooriat, mida teadus meile pakub. Isegi teadlastest kliimakeptikud ei sea kasvuhooneefekti kahtluse alla. Seega oleks sinu ülesanne miskit tõestama hakata, aga palun ära hakka. Oled end juba tõestanud, saame aru. Siin on üks näide, kus võrdled kiirlaadija töö tegemise kiirust (võimsust) kodumajapidamise keskmise töö tegemise kiirusega ja saad tulemuseks, et pole roheline. Tõepoolest, väga paha lugu :)
T25 kirjutas: 02 Juul 2024, 16:14 Superlaadijad on ca 350 kw võimsusega. Võrdluseks, üks majapidamine keskeltläbi tarbib 1 kw võimsust. Seega kui lähed oma Teslat kiirlaadima, siis see võimsus on võrdne 350 majapidamise poolt tarbitava võimsusega. Hullult roheline jalajälg küll, ma pean ütlema:)
optimist88
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 257
Liitunud: 22 Mai 2022, 13:41
On tänanud: 15 korda
On tänatud: 9 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas optimist88 »

@val, hea tähelepanek. Keskmistatud tarbimist ja maks võimsust pole tõesti mõtet 1:1 võrrelda.
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

RaJy kirjutas: 02 Juul 2024, 16:12
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 15:34 …täiendan veel “SUURED PLUSSID”
….ühtegi jõnksu, üleminekut, nn valedel pööretel sõitmine ei ole e autol, ainult millega saab võrrelda on variaatorkäigukast, muu on üks paras pas…:)
Kui autoga jõnksutamata sõita ei oska siis otsi jõukohasem liiklusvahend - jalgratas näiteks, või kasuta ühistransporti.
Sellist asja lugedes saan isegi täitsa aru miks automaatkastiga loa teinud ei tohi manuaaliga sõita.
…. mitte ÜKSKI dsg kast ei sõida nii sujuvalt kui elekri mootoriga auto! Tule näita mulle autot mis vahetab käiku nii et sa aru ei saa! Leiad kontskti ps kaudu. Nii et jah, kui sina sellest aru ei saa, siis see ei tähenda et teised saavad…..
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

T25 kirjutas: 02 Juul 2024, 16:03 Laadimisaeg on ikka väga valus. Ok, saad sõita 500 km jutti. Aga seejärel pead 10 tundi laadima. Bensukal viskan paagi täis 5 minutiga ja sinna sisse kuulub ka tellitud kabanoss ja kohv ja reis jätkub.

Väike kurgikäru, millega liikuda linnas oleks ok, kui on elektrikas. Las ta olla, ei haise, ei lärise. Saaste tekib mujal, kus fossiile ahju aetakse, et elektrit toota.

Aga täismõõdus elektriauto on täiesti mõttetu, sellega pole mitte midagi teha peale teistele näitamise, et "vaata, mul on elektrikas, olen kõva mees, roheline jms bla,bla,bla".
….kui tihti sa siis seda 500 uhad ? Ostsin ev sellepärast, et saab inimesemoodi sõita, mitte nagu mõnes loomi vedavas vagunis …….
Prill
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1270
Liitunud: 27 Veebr 2017, 10:36
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 76 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Prill »

T25 kirjutas: 02 Juul 2024, 15:18 Val-ilt ootaks endiselt selgitust, kuidas kasvuhooneefekt on lasknud planeedil kolinal jahtuda sulamagma olekust praegusesse olekusse, kus poolustel on jääkilbid ja maakoor on tahke.

Et mida see kasvuhooneefekt siis nagu teeb. Kas ta võitleb selle paratamatu jahtumise vastu, aeglustades seda? Kui nii , siis seesuur et, aeglasem jahtumine ei võrdu soojenemisega. Lõpptulemus on ikkagi see, et sulamagma olekust on maakera jahtunud tahke maakoorega olekusse. Seejuures on päike pidevalt maakera soojendanud ja väidetavalt on ta ajalooliselt olnud väiksema aktiivsusega kui praegu. Seega siis, päikese aktiivsus on isegi tõusnud, aga maakera on ikka kolinal jahtunud sulamagmast tänasesse olekusse koos oma kasvuhoonegaasidega.

Ehk siis ei saa endiselt aru, mida see kasvuhooneefekt siis lõppude lõpuks teinud on 4,5 miljardi aasta jooksul, mil maakera on jahtunud sulamagma olekust tänasesse tahkunud maakoorega olekusse koos jääkilpidega poolustel.
Kas seda ikka võtsid arvesse kuipalju päike igas sekundis soojusenergiat kaotab kosmoseavarustesse kiirgab, Päike ajas ainult kahaneb ja planeedi Maa elustikule on sellel hukutav mõju :jooma
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 5524
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 106 korda
On tänatud: 267 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas ping »

RaJy kirjutas: 02 Juul 2024, 16:12
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 15:34 …täiendan veel “SUURED PLUSSID”
….ühtegi jõnksu, üleminekut, nn valedel pööretel sõitmine ei ole e autol, ainult millega saab võrrelda on variaatorkäigukast, muu on üks paras pas…:)
Kui autoga jõnksutamata sõita ei oska siis otsi jõukohasem liiklusvahend - jalgratas näiteks, või kasuta ühistransporti.
Sellist asja lugedes saan isegi täitsa aru miks automaatkastiga loa teinud ei tohi manuaaliga sõita.
See on tänapäevase kultuuri juures normaalne, et inimesed ei oska/suuda tehnikat kasutada.

Uurides netipoodides tavaliste optiliste binoklite ja vaatetorude arvustusi, siis kõige enam laidetud puudus on "pildistabilisaatori puudumine" sest nõrgukesed ei suuda vaateseadet vajalikus suunas paigal hoida.
:hello:
Kõik ohutustehnika reeglid on kirjutatud kellegi verega!!!
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

….samad sõnad, tule näita mulle käigakasti mis ei tee jõnksu nii üles kui alla vahetades…. miks toodad mula?
Urmas
autodidakt
Postitusi: 12023
Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
On tänanud: 378 korda
On tänatud: 419 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas Urmas »

kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 18:54 ….kui tihti sa siis seda 500 uhad ?
Ca 5-6 aastat tagasi oli mul üpris tihti vaja sõita ühe otsaga 2500km kui olid objektid Šveitsis ja tagasi sama palju. Ja seda vahet sai sõita kokku vist 8x. Lisaks Austria ja Saksamaa otsad. Või kui mul oleks vaja sõita kodust Lõuna-Eestisse, siis jääks veidi kahtlevale seisukohale, et saan vahepeal laadimata ära käidud. Niipalju kui uurinud olen, siis vähemalt kaubikute klassis sellist EV-d ei ole.
Oleks mul autot vaja ainult pühapäeviti kirikus käimiseks, siis võib-olla isegi mõtleks EV-le.
NB! Ei võta materiaalset vastutust oma kommentaarides soovitatu kasutamise eest! ;)
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

Urmas kirjutas: 02 Juul 2024, 19:14
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 18:54 ….kui tihti sa siis seda 500 uhad ?
Ca 5-6 aastat tagasi oli mul üpris tihti vaja sõita ühe otsaga 2500km kui olid objektid Šveitsis ja tagasi sama palju. Ja seda vahet sai sõita kokku vist 8x. Lisaks Austria ja Saksamaa otsad. Või kui mul oleks vaja sõita kodust Lõuna-Eestisse, siis jääks veidi kahtlevale seisukohale, et saan vahepeal laadimata ära käidud. Niipalju kui uurinud olen, siis vähemalt kaubikute klassis sellist EV-d ei ole.
Oleks mul autot vaja ainult pühapäeviti kirikus käimiseks, siis võib-olla isegi mõtleks EV-le.
….jaaa sulle sobib dasia, aga 80% inimesi sõidab päevas ehk 50 km, milleks siis see 500 siia tuua?
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 5524
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 106 korda
On tänatud: 267 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas ping »

kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 18:41
RaJy kirjutas: 02 Juul 2024, 16:12
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 15:34 …täiendan veel “SUURED PLUSSID”
….ühtegi jõnksu, üleminekut, nn valedel pööretel sõitmine ei ole e autol, ainult millega saab võrrelda on variaatorkäigukast, muu on üks paras pas…:)
Kui autoga jõnksutamata sõita ei oska siis otsi jõukohasem liiklusvahend - jalgratas näiteks, või kasuta ühistransporti.
Sellist asja lugedes saan isegi täitsa aru miks automaatkastiga loa teinud ei tohi manuaaliga sõita.
…. mitte ÜKSKI dsg kast ei sõida nii sujuvalt kui elekri mootoriga auto! Tule näita mulle autot mis vahetab käiku nii et sa aru ei saa! Leiad kontskti ps kaudu. Nii et jah, kui sina sellest aru ei saa, siis see ei tähenda et teised saavad…..
Niipalju siis teadmisi tehnikast?
DSG kast ei ole mitte "automaatkäigukast" vaid on "kahe siduriga, arvuti poolt lülitatav tavakast", mis algselt loodi võidusõidus kiireks käiguvahetuseks aga arenduses on jõudnud tänavaautodele.

https://www.hobenool.eu/topeltsiduriga- ... t-ehk-dsg/
Selline käigukast sisaldab endas kahte manuaalkäigukasti, mis on oskuslikult üheks liidetud. Mõlemal käigukastil on oma sidur ja hammasrattad ja enamasti kasutatakse käigukast A puhul käike 1, 3, 5, (7) ja käigukast B puhul R, 2, 4, 6.

:hello:
Kõik ohutustehnika reeglid on kirjutatud kellegi verega!!!
RaJy
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1636
Liitunud: 17 Juun 2018, 09:31
On tänanud: 54 korda
On tänatud: 70 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas RaJy »

kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 19:11 ….samad sõnad, tule näita mulle käigakasti mis ei tee jõnksu nii üles kui alla vahetades…. miks toodad mula?
See tihend istme ja rooli vahel paneb asjad paika. Sõltumata käigukastist. Kui ei oska jõnksudeta käike vahetada siis on see sinu mitte üldine probleem. Sidurist oled midagi kuulnud? Muuseas olen ilma sidurita käike vahetanud ilma igasuguse jõnksuta Belaruss taktoriga (MTZ82)
Viimati muutis RaJy, 02 Juul 2024, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

….ja mida on selle teadmisega peale hakata, kas sõit muutub kuidagi sujuvamaks?
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

RaJy kirjutas: 02 Juul 2024, 19:28
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 19:11 ….samad sõnad, tule näita mulle käigakasti mis ei tee jõnksu nii üles kui alla vahetades…. miks toodad mula?
See tihend istme ja rooli vahel paneb asjad paika. Sõltumata käigukastist. Kui ei oska jõnksudeta käike vahetada siis on see sinu mitte üldine probleem.
…eksid, nagu siin on popp öelda. DSG kadtiga sõites ei muude see tihend midagi oluliselt. Ootan suure huviga seda tihendit, kes saab hakkama ilma jõnksuta sõiduga….ps kaudu annan aadressi. Siis võiks ju seda tihendi juttu edasi rääkida…….
Viimati muutis kaimagk, 02 Juul 2024, 19:34, muudetud 1 kord kokku.
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 5524
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 106 korda
On tänatud: 267 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas ping »

kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 18:54 ... Ostsin ev sellepärast, et saab inimesemoodi sõita, mitte nagu mõnes loomi vedavas vagunis …….
Eelmise sajandi alul Tallinnas, oli juhilubade saamisel vaja teha ka sõidueksam ja see koosnes ringist vanalinna (muna)kiviteedel koos sõiduga Toompeale, kus autole asetatud konjakipudel ei tohtinud maha kukkuda.
Kui konjakipudel jäi terveks, siis oli sõidueksam sooritatud.

Kui paljud tänapäevased juhid läbiks sellise eksami käsikastiga?

(Oma lapsi sõitma õpetades panin armatuurile tikutoosi otsa peale seisma.)
:hello:
Kõik ohutustehnika reeglid on kirjutatud kellegi verega!!!
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

ping kirjutas: 02 Juul 2024, 19:33
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 18:54 ... Ostsin ev sellepärast, et saab inimesemoodi sõita, mitte nagu mõnes loomi vedavas vagunis …….
Eelmise sajandi alul Tallinnas, oli juhilubade saamisel vaja teha ka sõidueksam ja see koosnes ringist vanalinna (muna)kiviteedel koos sõiduga Toompeale, kus autole asetatud konjakipudel ei tohtinud maha kukkuda.
Kui konjakipudel jäi terveks, siis oli sõidueksam sooritatud.

Kui paljud tänapäevased juhid läbiks sellise eksami käsikastiga?

(Oma lapsi sõitma õpetades panin armatuurile tikutoosi otsa peale seisma.)
:hello:
….eelmisel sajandil polnud ka naekapüsse õieti, mida selle teadmisega peake hakata? Jutt siin käib käigukasti poolt tekitatud jõnksudest. Proovi korra veel mõned postid taganpoolt lugeda, saad termast ehk aru.
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 5524
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 106 korda
On tänatud: 267 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas ping »

kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 19:38 ….eelmisel sajandil polnud ka naekapüsse õieti, mida selle teadmisega peake hakata? ...
Kas see tehnikasaavutus aitab kuidagi tänapäeval kedagi jäsemete kordinatsiooni osas?
:hello:
Kõik ohutustehnika reeglid on kirjutatud kellegi verega!!!
kaimagk
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1139
Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
On tänanud: 96 korda
On tänatud: 38 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas kaimagk »

ping kirjutas: 02 Juul 2024, 20:10
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 19:38 ….eelmisel sajandil polnud ka naekapüsse õieti, mida selle teadmisega peake hakata? ...
Kas see tehnikasaavutus aitab kuidagi tänapäeval kedagi jäsemete kordinatsiooni osas?
:hello:
…..ja kuidas DSG käigukast(ehk automaatkäigakast) seda aitab?
aero
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 2058
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:40
On tänanud: 83 korda
On tänatud: 82 korda

Re: Planeedi Maa päästmine

Lugemata postitus Postitas aero »

kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 20:38
ping kirjutas: 02 Juul 2024, 20:10
kaimagk kirjutas: 02 Juul 2024, 19:38 ….eelmisel sajandil polnud ka naekapüsse õieti, mida selle teadmisega peake hakata? ...
Kas see tehnikasaavutus aitab kuidagi tänapäeval kedagi jäsemete kordinatsiooni osas?
:hello:
…..ja kuidas DSG käigukast(ehk automaatkäigakast) seda aitab?
kaimagk puhka nüüd jalga veits. Koordinatsiooni küsimus käis sinu naekapüssi näite kohta, mis käigukastidega kuidagi seotud pole. Tänapäeva atm-kastid toimetavad sujuvalt ja viisakalt. Elektrimootori sujuvus on veel parem aga vahe on nii väike ja hind (ev range anxiety ja kogu see keberniit ja kumbernuss nende laadijatega) üle mõistuse. Tänan, ei.
ping kirjutas: 02 Juul 2024, 19:08 See on tänapäevase kultuuri juures normaalne, et inimesed ei oska/suuda tehnikat kasutada.
Uurides netipoodides tavaliste optiliste binoklite ja vaatetorude arvustusi, siis kõige enam laidetud puudus on "pildistabilisaatori puudumine" sest nõrgukesed ei suuda vaateseadet vajalikus suunas paigal hoida.
Ma olen üsna kindel, et binoklikasutajate füüsis pole ajas märkimisväärselt muutunud. Pikksilma kasutamine oli lihtsam. Siis läksid binoklid tänu tehnika arengule (prismad) kompaktseks ja ebastabiilseks. Keegi ei kurtnud sest võrdlusmomenti stabikaga polnud. Kui stabikad laiatarbeoptikasse jõudsid, tekkis oluline vahe kasutusmugavuses ja hakati stabikata mudelite üle virisema. Progress as usual.
Vasta