Elektriautodest
-
- külaline
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Isegi kui tekkib masina rike, siis autojuht on ikkagi süüdi selles, et ei osanud leida vähem tapvat peatumisviisi.kaimagk kirjutas: 21 Juun 2024, 18:33 ……no ei ole ‘ igal juhul süüdi ‘ juht.
Kuidas saab olla juht süüdi kui autol tekib elektoonikaga selline rike ( kiirendab max võimsusega) ja ei allu pidurdamisele?
…..
(Mul on omal olnud juhus, kus autopiloot äkki kiiruse ja gaasipedaali põhja veab.
Alul oli huvitav aga 140km/h kiirusel läks asi juba tõsiseks, kuna pere oli peal.)
Kui juht tegeleb juhtimisega, siis näeb/tunnetab ta et kiirus väljub lubatud väärtusest ja leiab/peab leidma ohutuima peatumisviisi, mitte ei sõida kiirusega 250km/h, laial maanteel kedagi surnuks.

-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Juhi enda jaoks ei pruugi sugugi kurb tulemus olla, sest kui juht otsis teadlikult adrenaliinilaksu, siis kindlasti oli see, kuigi lühike aga arvatavasti kõige võimsam elamus tema elus.
Inimesed on oma loomult hasartsed ja kõige suurem panus, mida mängur saab mängu panna on ju oma enda elu ning iga kord ei võida.
(Olen ka kiireid masinaid omanud ja nooruses linnas üle 150km/h sõitnud.)

-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1139
- Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
- On tänanud: 96 korda
- On tänatud: 38 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
……kuidas juht peaks leidma ohutu peatumisviisi kui auto ei allu juhile? Kas üldse kohe ei loe mida kirjutatakse.ping kirjutas: 21 Juun 2024, 19:17Isegi kui tekkib masina rike, siis autojuht on ikkagi süüdi selles, et ei osanud leida vähem tapvat peatumisviisi.kaimagk kirjutas: 21 Juun 2024, 18:33 ……no ei ole ‘ igal juhul süüdi ‘ juht.
Kuidas saab olla juht süüdi kui autol tekib elektoonikaga selline rike ( kiirendab max võimsusega) ja ei allu pidurdamisele?
…..
(Mul on omal olnud juhus, kus autopiloot äkki kiiruse ja gaasipedaali põhja veab.
Alul oli huvitav aga 140km/h kiirusel läks asi juba tõsiseks, kuna pere oli peal.)
Kui juht tegeleb juhtimisega, siis näeb/tunnetab ta et kiirus väljub lubatud väärtusest ja leiab/peab leidma ohutuima peatumisviisi, mitte ei sõida kiirusega 250km/h, laial maanteel kedagi surnuks.
![]()
….ega pole midagi öelda , kõvad mehed, et linnas 150 kihutada…,ehk leiad veel midagi millega ennast õigustada ja kiita ……
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 5524
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 106 korda
- On tänatud: 267 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas ping »
Millises mõttes "ei allu juhile"?kaimagk kirjutas: 21 Juun 2024, 20:47 ……kuidas juht peaks leidma ohutu peatumisviisi kui auto ei allu juhile?
Kas üldse kohe ei loe mida kirjutatakse. ……
Kui ei allu juhile, siis on juht nõrk.
Psühhiliselt nõrk, et keha läheb ohu korral krampi ja kimab otse vastu ees olevat takistust surnuks?
Hüdraulilise sõidupiduri pedaal on juhi jala all ja juhi asi on seda vajadusel kasutada juba siis kui auto kiirus ületab lubatut mitte oodata kuni kiirus üle 200km/h tõuseb.
Kui on surmahirm, siis tuleb kasvõi kõigi jalgadega vajutada aga pidurite hüdraulika osa pidurdab kõigil autodel ka ilma elektrita või seisva mootoriga.
E-auto pidurivõimendi töö on põhimõttelt samasugune nagu klassikaline vaakumiga pidurivõimendi aga võimendav lisajõud tekitatakse elektriga.
Teslal kasutatava Bosch pidurivõimendi sisemus ja tööpõhimõte:
https://youtu.be/SRZ8XDNz2vU?t=431
Ka hüdraulilise või elektrilise roolivõimendi rool on otse mehhaaniliselt seotud roolihoovastikuga ning kasutatav ilma elektrita.

-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1098
- Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
- On tänanud: 20 korda
- On tänatud: 35 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas A23 »
Ära võta isiklikult, see (punasega) lause käib rohkem ettevõtte kuvandi ja mainekujundusega tegelejaid silmas pidades.ping kirjutas: 21 Juun 2024, 13:17Nagu näha, siis ka siin vist ei oma osad inimesed funktsionaalse lugemise oskust?A23 kirjutas: 21 Juun 2024, 08:17Praeguse juhtumi puhul on rõhk just sellel, et FirstEV müügijuht üritab luua uurimisprotsessi ajal arvamusfooni, et juht võis ise süüdi olla.ping kirjutas: 20 Juun 2024, 13:56Ega "tark tehnika" hullu vastu ei saa.A23 kirjutas: 20 Juun 2024, 12:36 ...
Praeguse juhtumi puhul aga kujundada kahtlus, et hukkunu võis tugevalt gaasi vajutada, on vähemalt ebaeetiline, kui mitte pahatahtlik! Kui see väide käidi välja kõnealuse avarii kontekstis, oleks Teslal moraalne kohus kõigepealt tolle väitja teenetest loobuda. (Kui just meedial siin "käsi mängus" pole, kuidas asi välja paistab)
....
Lugege Tesla kasutusjuhendit, et kui juht teadlikult annab märku, et "tema ise juhib autot" äärmuslikes tingimustes, siis juhiabid ei rakendu!
https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... C0A85.html
TESLA AUTPIDUR.png
Muidugi nagu kõik kaasaegsed autod pidevalt salvestavad juhi tegevust, küll siis see juhtum ka lahti harutatakse.
Väljaütlemistega a-la "vajutab tugevalt gaasipedaalile" ja "... et hädapidur mingil hetkel ei rakendunud, ei pea Liiva tõenäoliseks..." on tegu otsese arvamuse kujundamisega ja võimalik, et ka sooviga kaudselt uurimustulemusi mõjutada.
Kõik ei pruugi sellest aru saada.
....
Tõin ju välja tootja kastutusjuhendi, kus on kirjutatud, et sõiduabid tuleb halva ilmaga välja lülitada ja autopiloot ning rajajälgimise süsteem ei toimi kiirusel üle 150km/h ning hädapidurdus ei toimi kiirusel üle 200km/h või kui juht ise hoiab jalga pedaalil.
Et selliste autovigastustega otsasõit vihmas liikuvale autole tekitada, saab olla antud juhul ainult lolli ja ignorantse juhi süü.
![]()
Üldiselt on juhis väga lihtne ja viisakad firmad seda ka järgivad neid otseslt või kaudselt puudutava sarnase juhtumi korral, ainult 2 punkti ja ei midagi rohkem:
1 – avaldame kaastunnet …
2- teemed endast kõik oleneva uurimise toetamisel
Igaks juhuks kordan üle, et ei ole konkreetse õnnetuse asjaoludega kursis ja ei plaani ka end viia, "kopa viskas ette" just algpostitaja lingis nähtud müügijuhi jutt. Räägin ainult sellest, mitte ei aruta, mis võis tegelikult juhtuda.
(Müügimehe väited ei ole iseenesest valed, aga antud kontekstis täiesti sobimatud)
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1098
- Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
- On tänanud: 20 korda
- On tänatud: 35 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas A23 »
Väide "IGAL JUHUL" on ekslik, õigem oleks Sul sellest avaldusest taganedaxxx111 kirjutas: 21 Juun 2024, 17:45 ...
Olenemata kõikvõimalikest "vidinatest" on IGAL JUHUL süüdi juht
...

-
- külaline
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1098
- Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
- On tänanud: 20 korda
- On tänatud: 35 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas A23 »
Kui uurimisraport või kohus teeb otsuse, et avarii põhjustas tehniline rike, siis nii on. Mida keegi teine "põõsas" arvas, ei oma tähtsust. Ka Eestis on selliseid juhtumeid ette tulnud. Ise asi, et suhe on tugevalt inimese "kasuks".
Paraku on sama probleemiga ka lennundus kimpus olnud, kõik mäletame suht hiljutisi fataalseid juhtumeid 737 MAX'ga, terve mudeliseeria jäi pikemaks ajaks maa peale.
-
- külaline
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Jah - nõus - senini...Kui uurimisraport või kohus teeb otsuse, et avarii põhjustas tehniline rike, siis nii on.
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3183
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 38 korda
- On tänatud: 119 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Ära väida liiga kindlalt. Asi jõudis riigikohtusse. Siin võib olla ka 1 aga: see instants on tuntud oma eelneva kohtupraktika muutjana. Ehk varem oli 1 lahend, hiljem risti vastupidi.Õnnetuses jäi süüdi kaine juht kuna kokkupõrge toimus tema suhtes vastassuunas
Selliste asjade lahendusskeem on ikka selline, süüdi on see, kes süülise kausaalahela vallandas. Näiteks tüüpiline ahelavariide puhul.
-
- külaline
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Ma ei tea mis asi jõudis riigikohtusse
Minu kirjeldatud asi kindlasti sinna ei jõudnud
Ja asi lõppes nii nagu mainisin
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3183
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 38 korda
- On tänatud: 119 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Loe alguses asjaolusid ja siis kolleegiumi seisukohta, eriti p-d 6 ja 13.
Õnnetuse põhjustaja kaitsjaks oli Sirk ja see pärast veel jauras meedias, et ennekuulmatu lugu...
-
- külaline
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Ega ma vaidle põhimõtteliselt
Märkisin eraldi "markantne näide"
Ja mainin veelkord - minu kirjeldatud juhtum lõppes nii nagu mainisin
-
- Ehituspenskar
- Postitusi: 3183
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 38 korda
- On tänatud: 119 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kunn24 »

Sinu "markantne" väide oli:
Mina väidan, et täpselt analoogiline asi konkreetselt sai riigikohtus pähe 3. märts 2016.Võin tuua ka markantse näite
Joobes juht kaldus vastasuunda
Vastasuunas tulnud auto pööras enda suhtes vastasuunda - vältimaks kokkupõrget
Viimasel hetkel joobel juht tegi pöörde oma sõidusuunda
Kokkupõrge toimus joobes juhi sõidusuunas
Õnnetuses jäi süüdi kaine juht kuna kokkupõrge toimus tema suhtes vastassuunas
Joobes juht sai karistada joobe eest
Leidsin ka selle Postimehe loo üles: https://www.postimees.ee/3887985/vastas ... iski-suudi
Täiendus. See lugu käis ka 2.-t korda riigikohtust läbi, see otsus siin: https://www.riigikohus.ee/et/lahendid?a ... -1-1-83-16
Tsitaat lahendist:
11. Kolleegiumi hinnangul järgis ringkonnakohus kriminaalasja uuel arutamisel Riigikohtu juhiseid ja tunnistas J.N põhjendatult süüdi. Kõigepealt analüüsis ringkonnakohus LS § 14 lg 2 ja § 16 lg 1 nõuete rikkumist J.N poolt ning märkis, et nende sätete kohaselt oleks J.N pidanud liiklemisel olema hoolikas ja ettevaatlik, vältima teiste liiklejate ohustamist ning sõitma asulavälisel teel sõiduolusid arvestades võimalikult sõidutee parema ääre lähedal. Selle asemel kaldus süüdistatav aga vastassuunavööndisse, tekitades R. P. jaoks liiklusohtliku olukorra ja sundides teda laupkokkupõrke vältimiseks omakorda vastassuunavööndisse liikuma. Tulenevalt LS § 33 lg 2 p-st 8 oleks J.N pidanud seejärel lahendama oma eelnevast tegevusest (s.o vastassuunavööndisse kaldumisest) tuleneva ohu viisil, mis poleks teisi liiklejaid täiendavalt ohustanud, kuid selle asemel tegi ta oma suunavööndisse naasmiseks ootamatu manöövri, keeras sõiduki rooli järsult paremale ja põrkas tee keskel kokku R. P. sõidukiga. Liiklusõnnetuse tagajärjel said K. S. ja S. R-i raske tervisekahjustuse ning R. P., M. M. ja J. S. R-i lühiajalised tervisekahjustused. Eelnevast nähtuvalt on ringkonnakohus arusaadavalt selgitanud, milliste tegudega J.N liiklusõnnetuse põhjustas ja milliseid liiklusnõudeid ta rikkus. Samuti on eksperdiarvamusele tuginedes tuvastatud, et R. P. vastassuunavööndisse suundumise hetkel liikus J.N auto talle otse vastu ja süüdistatav polnud alustanud oma suunavööndisse naasmist (vt Tallinna Ringkonnakohtu 21. aprilli 2016. a otsus, p 11). Järelikult pööras J.N oma suunavööndi poole kannatanust hiljem. Arvestades, et LS § 33 lg 2 p 8 kohaselt peab juht enne manöövri alustamist veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid, on ringkonnakohtu otsuses vastatud ka kaitsja küsimusele selle kohta, millal tohib vastassuunavööndis viibiv juht oma suunavööndisse naasta. Nii nagu iga teise manöövri puhul, tuleb ka enne oma suunavööndisse tagasiliikumist veenduda, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid. Praegusel juhul jättis J.N kõnealuse kohustuse täitmata.
-
- külaline
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Tegemist oli konkreetse juhtumiga
Politsei otsus oli selline ja keegi ei vaidlustanud
Lõpetan siinkohal
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1139
- Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
- On tänanud: 96 korda
- On tänatud: 38 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
……
Kui nüüd esimestele küsimustele ka vastata, siis pakuks ka et elektri autoga on tiba tuleohutum kuivas metsas vurada. Sädeme võimslus ehk ikka väiksem kui sisepõlemismootoriga autol ……
….bensiini ja diisliautol ju ka gaasi kui sellist pole, aga padaali nimetatakse ikka gaasipedaaliks. Muidugi võid ju algatada uue sõna otsinut …….
-
- Ehitusguru
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22 Veebr 2016, 15:46
- On tänanud: 1 korda
- On tänatud: 34 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Äärenurk »
Selles, et politsei võib vale otsuse teha, ei ole ka midagi eriskummalist.
Üks kord tunnistanud kiirabi inimese loomulikult surnuks, vaatamata noahaavadele.
https://www.ohtuleht.ee/426411/pussitat ... ajuhtumiks
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1139
- Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
- On tänanud: 96 korda
- On tänatud: 38 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1098
- Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
- On tänanud: 20 korda
- On tänatud: 35 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas A23 »
Siin näide, et Riigikohus ilmutas kainet mõistust. Oluline ikka, kes on tegelik õnnetuse põhjustaja. Kummaline, et see teistes kohtuinstantsides arusaamatusi tekitas.kunn24 kirjutas: 26 Juun 2024, 11:04 Sa pole midagi kirjeldanud, vaid väidad abstraktselt. Nii võib iga mees põhku toota.
Sinu "markantne" väide oli:Mina väidan, et täpselt analoogiline asi konkreetselt sai riigikohtus pähe 3. märts 2016.Võin tuua ka markantse näite
Joobes juht kaldus vastasuunda
Vastasuunas tulnud auto pööras enda suhtes vastasuunda - vältimaks kokkupõrget
Viimasel hetkel joobel juht tegi pöörde oma sõidusuunda
Kokkupõrge toimus joobes juhi sõidusuunas
Õnnetuses jäi süüdi kaine juht kuna kokkupõrge toimus tema suhtes vastassuunas
Joobes juht sai karistada joobe eest
Leidsin ka selle Postimehe loo üles: https://www.postimees.ee/3887985/vastas ... iski-suudi
Täiendus. See lugu käis ka 2.-t korda riigikohtust läbi, see otsus siin: https://www.riigikohus.ee/et/lahendid?a ... -1-1-83-16
Tsitaat lahendist:11. Kolleegiumi hinnangul järgis ringkonnakohus kriminaalasja uuel arutamisel Riigikohtu juhiseid ja tunnistas J.N põhjendatult süüdi. Kõigepealt analüüsis ringkonnakohus LS § 14 lg 2 ja § 16 lg 1 nõuete rikkumist J.N poolt ning märkis, et nende sätete kohaselt oleks J.N pidanud liiklemisel olema hoolikas ja ettevaatlik, vältima teiste liiklejate ohustamist ning sõitma asulavälisel teel sõiduolusid arvestades võimalikult sõidutee parema ääre lähedal. Selle asemel kaldus süüdistatav aga vastassuunavööndisse, tekitades R. P. jaoks liiklusohtliku olukorra ja sundides teda laupkokkupõrke vältimiseks omakorda vastassuunavööndisse liikuma. Tulenevalt LS § 33 lg 2 p-st 8 oleks J.N pidanud seejärel lahendama oma eelnevast tegevusest (s.o vastassuunavööndisse kaldumisest) tuleneva ohu viisil, mis poleks teisi liiklejaid täiendavalt ohustanud, kuid selle asemel tegi ta oma suunavööndisse naasmiseks ootamatu manöövri, keeras sõiduki rooli järsult paremale ja põrkas tee keskel kokku R. P. sõidukiga. Liiklusõnnetuse tagajärjel said K. S. ja S. R-i raske tervisekahjustuse ning R. P., M. M. ja J. S. R-i lühiajalised tervisekahjustused. Eelnevast nähtuvalt on ringkonnakohus arusaadavalt selgitanud, milliste tegudega J.N liiklusõnnetuse põhjustas ja milliseid liiklusnõudeid ta rikkus. Samuti on eksperdiarvamusele tuginedes tuvastatud, et R. P. vastassuunavööndisse suundumise hetkel liikus J.N auto talle otse vastu ja süüdistatav polnud alustanud oma suunavööndisse naasmist (vt Tallinna Ringkonnakohtu 21. aprilli 2016. a otsus, p 11). Järelikult pööras J.N oma suunavööndi poole kannatanust hiljem. Arvestades, et LS § 33 lg 2 p 8 kohaselt peab juht enne manöövri alustamist veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid, on ringkonnakohtu otsuses vastatud ka kaitsja küsimusele selle kohta, millal tohib vastassuunavööndis viibiv juht oma suunavööndisse naasta. Nii nagu iga teise manöövri puhul, tuleb ka enne oma suunavööndisse tagasiliikumist veenduda, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid. Praegusel juhul jättis J.N kõnealuse kohustuse täitmata.
-
- külaline
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Tegemist reaalse juhtumiga
Juhtum leidis aset kindlalt enne 2010
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1139
- Liitunud: 02 Juun 2010, 17:53
- On tänanud: 96 korda
- On tänatud: 38 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1098
- Liitunud: 05 Mär 2023, 01:06
- On tänanud: 20 korda
- On tänatud: 35 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas A23 »
Rääkisid vist juba kord seda? Kui kolmandat korda veel ütled, siis pane ka koht, kust saab ja lisa soodustuskood Ehitusfoorumi liikmetele. Niisama ei ole aus isu peale ajadakaimagk kirjutas: 26 Juun 2024, 15:15 ….tädi Võrumaal teeb ikka häid pannkooke ( praegu metsmaasika toormoosiga on eriti hea)…….

-
- autodidakt
- Postitusi: 12023
- Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
- On tänanud: 378 korda
- On tänatud: 419 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Urmas »

Selles artiklis on veel paar põnevat fakti.JD Poweri uuringust selgus, et tööstusharu keskmine on 195 registreeritud probleemi 100 sõiduki kohta, arvestades ka esinduste (remondi)külastusi.
Selle näitaja poolest on bensiinimootoriga sõidukitel tunduvalt paremad tulemused kui elektriautodel, nagu Tesla. Bensiinimootoriga sõidukitel on keskmiselt 180 probleemi, samas kui elektriautodel on 266 probleemi 100 sõiduki kohta – märkimisväärne 86-punktiline erinevus.
Hanley sõnul peavad elektriautode juhid oma uusi sõidukeid esindusse viima kolm korda sagedamini kui bensiinimootoriga sõidukite omanikud. See on üllatav pöördepunkt levinud arusaamale, et elektriautode omanikud ei pea oma sõidukeid hoolduseks ja parandusteks esindusse nii tihti viima, kuna elektriautodel on vähem osi, mis võivad katki minna.
Tsitaadi allikas https://tehnika.postimees.ee/8051611/au ... siiniautod

-
- Ehitusveteran
- Postitusi: 1270
- Liitunud: 27 Veebr 2017, 10:36
- On tänanud: 6 korda
- On tänatud: 76 korda
Re: Elektriautodest
Lugemata postitus Postitas Prill »
Elektrisõidukid on jällegi oma arengu kiiremas faasis, kus kohati tuleb uute akutehnoloogiate kohta uudiseid kiiremini kui neil järge jõuab pidada. Elektriautode vastupidavus selles alguse arengufaasis ei saagi olla kohe tipus, ka sisepõlemismootoriga sõidukid on oma töökindluse ja vastupidavuseni jõudnud pikkade aastakümnetega. Vanemad foorumlased ehk veel mäletavad, kuidas veel 20-30 aastat tagasi oli loomulik, et iga asisem meeskodanik oskas kapoti ja sõiduki all toimetada - miks, sest vastupidavus oli kõnts, aga ikka sõideti ja kiideti

- Ehitusfoorum
- ↳ Üldfoorum
- ↳ Ahjud, kaminad, korstnad
- ↳ Aiad, väravad
- ↳ Aknad, uksed
- ↳ Betoon ja betoonitooted
- ↳ Ehitustööriistad
- ↳ Ehitusmaterjalid
- ↳ Elekter, elektriseadmed
- ↳ Energiamärgis ja energiaaudit
- ↳ Fassaadide arutelu
- ↳ Katused, laed
- ↳ Hüdroisolatsioon
- ↳ Kaevud
- ↳ Konstruktsioonid, seinad
- ↳ Küttesüsteemid
- ↳ Palkmajad
- ↳ Projekteerimine, projektid
- ↳ Põrandad
- ↳ Puit ja puidutooted
- ↳ Restaureerimine
- ↳ Seadusandlus
- ↳ Soojustus, isolatsioon
- ↳ Saunad, dussiruumid, vannitoad, sanitaartehnika
- ↳ Siseviimistlus, värvid, plaatimistööd
- ↳ Ventilatsioon
- ↳ Veevarustus, kanalisatsioon, käimlad
- ↳ Vundamendid
- ↳ Naljanurk
- ↳ Arhiiv
- Ärifoorumid
- ↳ Otsin tööd
- ↳ Pakun tööd
- ↳ Ostu-müügifoorum
- ↳ Annan/võtan rendile
- ↳ Hinnapäring