Kaasfoorumlase Bestairist läbimurdmise soovitus tulenes ikka sellest, et tarbija ei peaks uue seadme eest 2000 EUR lisaks maksma, müüja poolt vaadates tundub muidugi keerukas sellest aru saada.Coolhouse kirjutas: 10 Veebr 2024, 13:29 Miks sa peaks Bestairist läbi murdma.
Küsi raha tagasi kui nad seda pakuvad.
Täna me ei vaidle Bestairiga enam selle üle kas seade on defektne, sellega nad on nõustunud. Nagu öeldud - kõik teised tarbijad pimedad (ainult ruuter jäi sisse, et logi saada) ja viga endiselt olemas ja ainult külma ilmaga.Coolhouse kirjutas: 10 Veebr 2024, 13:29 Tootja garantii annab vastutuse tootmisvigade, toote vigade eest.
Kui sinu õuel on mingi ebasobiv impulss ja teistel seda ei ole siis ei pruugi nõue olla põhjendatud ning toob vaid lisakulusid.
Hetkel on müüja viimases hädas tõstatanud uue väite, et äkki on mingi minu asukohapõhine nähtus seadme pekki keeranud ja kes seda tõestama peab. Müüja viitas TTJA lehele, et esimese aasta jooksul peab müüja tõestama ja edasi kokkuleppel. Ainus väike nüanss on selles, et mis siis kui kokkulkeppele ei jõuta?