Jumal tänatud, et kliima soojeneb, sest muidu oleks veremaal tä-pe.

Lugemata postitus Postitas ping »
Lugemata postitus Postitas trebla »
Ikka maaler. Ta peab end ainult PV tehnoloogiatega kurssi viima, et oskaks õiges järjekorras kihte peale pintseldada.ping kirjutas: 12 Jaan 2024, 15:45Värvi kokkuseganine on kökimöki selle kõrval, et igale "valgustundlikule osakesele" tuleks ka juhtmed külge ühendada aga artiklist ei selgu, et kas seda peaks maaler või elektrik tegema?trebla kirjutas: 12 Jaan 2024, 13:23 Kisub muudkui autofoorumiks...
aga muudele erialadele on samuti uudiseid...
https://www.yahoo.com/tech/solar-paint- ... nherNEtMqf
Urmas - millal tellida saab ?
Ja mis sellisel juhul ühe ühenduspunkti hind kujuneks?
![]()
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Elektrikute palganumbrist ei ole õrna aimugi, kuid maalri palgaga on majanduslikult mõtekam sõita kütuseks diislit tarbiva Daciaga. EV-d ei kannata rahakott välja.trebla kirjutas: 13 Jaan 2024, 05:35 Kuidas praegu on - kumb maksab rohkem, kas maalri või elektriku tund ?
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
...et asi jälle lappama ei läheks täpsustaks nati mudeleid millistele autodele siiski..Porsche Taycani, Audi e-tron GT ja Audi RS e-tron GT , ja need on ikka nati teise hinnaskaalga kakunn24 kirjutas: 13 Jaan 2024, 17:35 If lõpetas osadele elektrikärudele kaskokindlustuse pakkumise
https://elu24.postimees.ee/7937708/liig ... st-muumast
Lugemata postitus Postitas Äärenurk »
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Selle kohta võiks lisada märkuse:"esialgu", kuna varem kindlustati ka neid ja saadi vastu näppe.kaimagk kirjutas: 13 Jaan 2024, 19:15 ...et asi jälle lappama ei läheks täpsustaks nati mudeleid millistele autodele siiski..Porsche Taycani, Audi e-tron GT ja Audi RS e-tron GT , ja need on ikka nati teise hinnaskaalga ka![]()
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Suht masendav jutt, kuigi üritatakse poliitkorrektselt halva asja juures head nägu näidata:Äärenurk kirjutas: 14 Jaan 2024, 13:55 Sisejulgeolek vs rohepööre:
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12026 ... oole-vorra
„Talvel on meie kahe elektrisõiduki osas peamiseks probleemiks sõiduulatus ja laadimiskiirus. Kõige külmemate ilmadega langes sõiduulatus pea kaks korda – ID.4 puhul ca 200 km ja E-Expertiga ca 100 km juurde,“ rääkis Trei Autogeeniusele antud kommentaaris.
/.../
PPA kasutab elektrilistest sõidukitest patrullis Volkswagen ID.4 GTX-i ja kullerid sõidavad Peugeot E-Expertiga.
Sõiduulatuse ja laadimiskiiruse vähenemisest hoolimata kasutas PPA tema sõnul sõidukeid ikkagi iga päev, lihtsalt patrullis pidi tööülesandeid planeerides sellega arvestama. Lisaks tehti Peugeot’ga kulleriringil laadimispeatus, mida nad soojemal päeval tegema ei pea.
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
Lugemata postitus Postitas ping »
Minuteada on Eurokomisjoni käsulauad juba avaldatud, kus sisepõletajaid varsti enam osta ei saa ja palju sealt puudub, et bensiini hakatakse ainult täitevkomitee talongide alusel müüma?
- Ei sobi
Ruteri sõnul tuleb kõik 70 bussi liiklusest välja võtta. Kokku on erinevates garaažides pargitud 22 bussi. Sadas lund sisse. See on tingitud mitmest tegurist, selgitab planeerimisdirektor Lægran.
- 54 bussist loeti nii väikese sõiduulatusega, et need ei sobi tänaseks Ruteri busside tootmiseks, võrreldes viimaste aastate akuarendusega, mis on toonud oluliselt suurema sõiduulatusega busse, ütleb Lægran Nettavisenile.
2023. aastal kuulutati välja uus hange ja veeretati välja uued bussid ning nüüdseks on ostetud uued elektribussid Oslosse ja Vikenisse. Nendega on olnud raske sõita, kui lumi Oslo kohale sadas ja temperatuur kaugelt alla nulli langes. Nettavisen on küsinud operaatoritelt ja Ruterilt, mis see ost maksma läks, vastust saamata.
Ruter kirjutab laupäeva pärastlõunal Nettavisenile saadetud e-kirjas, et bussid on seoses uue hankega järk-järgult välja jäetud, mis on tavaline.
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Sa haugud vale tegelase kallal, ma olen pannud paneele, invertereid, akusid ja ka plaaninud EV-d muretseda. Konstateerin vaid fakte, millest ei saa üle ega ümber.kaimagk kirjutas: 14 Jaan 2024, 20:25 ...masendav on hoopis see, et mingi seltskond jahub pidevalt sellest et neile ei meeldi see ev. eks selliste arvamuste pidev väljanäitamine hoopis näitab midagi hoopis arvajate kohta
...... noo ei käsi teil seda elektriautot keegi osta....
Lugemata postitus Postitas val »
Lugemata postitus Postitas ping »
Lugedes sellist lauset meenus mulle nõukaaegne kokaraamatu pealkiri:val kirjutas: 14 Jaan 2024, 21:32 ... seda kasutatakse e-kütuse peamise toorainena, lisades vett ja rohelist elektrienergiat, mida toodetakse taastuvatest allikatest. ...
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Val, tuleta meelde revolutsioonilist ja kütesemüüjatele kohustuslikku biolisandi lisamist. Mis sellest on saanud? Mitte midagi, leiti meetod probleemse, lisandiga kütuse, müügilt eemaldamise võimalus. Ainult peavalu oli osadele autoomanikele ja ainukesed võitjad olid auroremondi töökojad.val kirjutas: 14 Jaan 2024, 21:32 E-kütus tähendab taastuvast elektrienergiast ning süsinikdioksiidist uue sünteetilise energiaallika loomist. Põhimõtteliselt võiks see tehnoloogia aidata vähendada õhus süsinikdioksiidi kogust, mis fossiilsete kütuste põletamisel tekib, kuna seda kasutatakse e-kütuse peamise toorainena, lisades vett ja rohelist elektrienergiat, mida toodetakse taastuvatest allikatest.
Marsil elamine on samuti teaduslikult võimalik, aga seni pole veel leitud praktilist lahendust, et kuidas sinna Marsile üleüldse sattuda.val kirjutas: 14 Jaan 2024, 21:32 E-kütuse saamine on teaduslikult võimalik, kuid seni pole veel leitud praktilist tehnoloogilist lahendust selle tööstuslikuks tootmiseks."
Lugemata postitus Postitas Äärenurk »
Ükskõik, kas oled tuline pooldaja või veendunud vastane, oleks sul ikka päris masendav, kui röövlid toas, aga politsei vastab, et elektriauto on laadimas ja nemad tulla ei saa või siis antakse tagantjärele teada, et varastatud auto jälitamine lõppes pärast 50km seoses aku tühjaks saamisega.kaimagk kirjutas: 14 Jaan 2024, 20:25 ...masendav on hoopis see, et mingi seltskond jahub pidevalt sellest et neile ei meeldi see ev. eks selliste arvamuste pidev väljanäitamine hoopis näitab midagi hoopis arvajate kohta
...... noo ei käsi teil seda elektriautot keegi osta....
Lugemata postitus Postitas val »
Lugemata postitus Postitas trebla »
Minuarust on Eestis toodetud aastas hiljuti u. miljon tonni põlevlkiviõli, (peamiselt ekspordiks) ja samas ka ostetud sisse aastas suht samapalju naftatooteid (miskil aastal oli kokku 900 000 tonni) ....Mis puutub energiajulgeokekut ja -sõltumatust, siis minuteada ei toodeta Eestis bensiini ega diislit, rääkimata nafta pumpanisest. ...
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Ei keelustata jah, sest vastasel juhul ei ole millegagi sõita, et osutada kasvõi elutähtsaid teenuseid. Lisaks tehakse fossiilkütusel sõitvate auto kasutamine väga-väga ebamugavaks ja ei hakka niisama lihtsalt keegi EV-d ostma ainult südametunnistuse piinade pärast planeedi Maa päästmiseks. Enne ostuotsuse tegemist kõik kiikavad oma rahakotti. Lihtsalt sõidatakse oma vanade autodega nii lõpuni kui veel sõita saab. Uus ja parem pidi odavam olema, aga EV-de tegelikkus? Üks ehe näide on Kuuba autopark, kuhu USA peale Castro võimuletulekut enam autosid ei eksportinud ja 70 aastased uunikumid on sealmail tavaline nähtus, sest uuemaid ei ole ega tule veel niipea. Saab vist ka Euroopas seda näha kui mõistusele ei tulda. Kui palju on langenud autode keskmised kütusekulud võrreldes kasvõi 30 aasta taguse ajaga? Kui rangeks on muutunud sisepõlemismootorite heite euronormid võrreldes sama ajaga?val kirjutas: 15 Jaan 2024, 08:31 Viidatud artikkli mõte oli selles, sisepõlemismootoriga autosid ei keelustata.
Lugemata postitus Postitas ping »
Ega hobutransporti ei ole ka otseselt ära keelatud aga kui parkida hobune pikemaks ajaks oma linnahoovi, siis on igasugu asjapulgad kohe hädaldamas.Urmas kirjutas: 15 Jaan 2024, 12:06Ei keelustata jah, sest vastasel juhul ei ole millegagi sõita, et osutada kasvõi elutähtsaid teenuseid. Lisaks tehakse fossiilkütusel sõitvate auto kasutamine väga-väga ebamugavaks ja ei hakka niisama lihtsalt keegi EV-d ostma ainult südametunnistuse piinade pärast planeedi Maa päästmiseks. Enne ostuotsuse tegemist kõik kiikavad oma rahakotti. ...val kirjutas: 15 Jaan 2024, 08:31 Viidatud artikkli mõte oli selles, sisepõlemismootoriga autosid ei keelustata.
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Selles viites küll ei kajastu remondikulu ja keeld selliseid laeval transportida.ping kirjutas: 15 Jaan 2024, 13:32 Kui rääkida e-autode remondikuludest, siis selle e-auto esinurga remont maksis kindlustuse kalkulatsiooni järgi ca 23 000eur ja hea, et üldse õnnestus Eestis remontida, sest viimase reisijateveo tingimuste uuenduse järgi meie kandi laevad enam ei luba pardale avariilisi e-autosid, et neid Soome või Rootsi esindusse remonti viia.
https://www.delfi.ee/artikkel/120250538 ... 171e1e54df
![]()
Lugemata postitus Postitas ping »
Ei kajastugi, sest viide oli pildist auto vigastuste kohta, et mõista vigastuste visuaalset suurust.kunn24 kirjutas: 15 Jaan 2024, 14:26Selles viites küll ei kajastu remondikulu ja keeld selliseid laeval transportida.ping kirjutas: 15 Jaan 2024, 13:32 Kui rääkida e-autode remondikuludest, siis selle e-auto esinurga remont maksis kindlustuse kalkulatsiooni järgi ca 23 000eur ja hea, et üldse õnnestus Eestis remontida, sest viimase reisijateveo tingimuste uuenduse järgi meie kandi laevad enam ei luba pardale avariilisi e-autosid, et neid Soome või Rootsi esindusse remonti viia.
https://www.delfi.ee/artikkel/120250538 ... 171e1e54df
![]()
Lugemata postitus Postitas elektron »
Küllap talle näidati süsinikuringluse skeemi ja tehti selgeks, et puuküte on üks odavamaid ja kiiremalt taastuvaid rohelise energia liike. Ja täitsa üllatus, et seda ei peagi välismaalt sisse ostma.Urmas kirjutas: 15 Jaan 2024, 13:44 Sooh, mis Pakosta Liisal hakkas, et temalt selline enam-vähem arvamus? Ostis endale ahjuküttega maja?![]()
https://epl.delfi.ee/artikkel/120261916 ... rumal-mote
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas ping »
EUs on su soove kuulda võetud ja varsti hakkavad ahjuomanikud igaastaselt lisaks korstnapühkijale ka "Kütteseadmete järelvalveametnike" visiite kinni maksma.elektron kirjutas: 17 Jaan 2024, 12:07 ...
Keelustamise asemel tuleks võhm raisata hoopis selle peale, et oleks küttekolded korras ja kasutatas kütmiseks kuiva puitmaterjali. Nii nagu on päästeametil voli tulla suitsuandurit ja küttekoldeid kontrollima, peaks see laienema ka küttematerjalile ja selle niiskusele. ...
Arendas phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Estonian translation by phpBB Eesti [Exabot] © 2008*-2025