Ei ole nii...L kujulist ankruta aga ära enam kasuta. See on ajalugu.
Toon näiteks RB postide konsoolidesse paigaldatavad ankrud talade kinnituseks...
Lihtsalt igal asjal on oma koht ja tuleb teha õigesti
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Ei ole nii...L kujulist ankruta aga ära enam kasuta. See on ajalugu.
Lugemata postitus Postitas RaJy »
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Päris nii ikka pole...RaJy kirjutas: 19 Sept 2023, 19:07 Mis sodiga Te oma vundamente valate, et vaja mingeid mutreid, seibe, aasasid sinna keermelati otsa aretada? Tavalise kivinemata betooni sisse lihtsalt keermelati sisse ja nii jääbki. Enne murdub see latt kui, et betoonist välja tuleb
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas RaJy »
Jah ankurduspikkust saab nende võtetega vähendada. Iseasi kas see vajalik - mõttekas on. Ankru tugevuse määrab terase mark ja see on suht täpne.xxx111 kirjutas: 19 Sept 2023, 20:34Päris nii ikka pole...RaJy kirjutas: 19 Sept 2023, 19:07 Mis sodiga Te oma vundamente valate, et vaja mingeid mutreid, seibe, aasasid sinna keermelati otsa aretada? Tavalise kivinemata betooni sisse lihtsalt keermelati sisse ja nii jääbki. Enne murdub see latt kui, et betoonist välja tuleb
Ankrul peab olema tagatud ankurduspikkus
Ankurduspikkust saabki vähendada nt aasaga, suurema seibiga ankru all jne
See kas määravaks saab ankurdus betooni so betooni tugevus või ankru tugevus on arvutuste teema ja pole üheselt määratav
Lugemata postitus Postitas T25 »
L kujuline ankur tuleb betoonist niimoodi välja, et ainult ankru jämedune auk jääb järele. Paljas keermelatt ei hoia sul küll midagi.RaJy kirjutas: 19 Sept 2023, 19:07 Mis sodiga Te oma vundamente valate, et vaja mingeid mutreid, seibe, aasasid sinna keermelati otsa aretada? Tavalise kivinemata betooni sisse lihtsalt keermelati sisse ja nii jääbki. Enne murdub see latt kui, et betoonist välja tuleb
Following the Edmonton tornado of July 31, 1987 which flattened many buildings, I inspected several steel framed buildings where columns had pulled 3/4" diameter J-bolts out from the foundation. The vertical hole left in the concrete foundation appeared to be almost a perfect 3/4" circle with little evidence of concrete cracking, splitting or spalling.
Lugemata postitus Postitas pikk88 »
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Nõus...Jah ankurduspikkust saab nende võtetega vähendada. Iseasi kas see vajalik - mõttekas on. Ankru tugevuse määrab terase mark ja see on suht täpne.
Lugemata postitus Postitas T25 »
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Lugemata postitus Postitas T25 »
https://www.pecivilexam.com/Study_Docum ... e-2011.pdfxxx111 kirjutas: 20 Sept 2023, 14:03 @ T25
Ma ei te kust Sa oma "tarkust" ammutad kuid palun ära foorumis teistele jama aja...
Igal asjal on oma koht...
Lihtsalt infoks , mis standardid kehtivad mujal maailmas.Anchor — A steel element either cast into concrete or
post-installed into a hardened concrete member and
used to transmit applied loads to the concrete. Cast-in
anchors include headed bolts, hooked bolts (J- or Lbolt), and headed studs. Post-installed anchors
included expansion anchors, undercut anchors, and
adhesive anchors. Steel elements for adhesive
anchors include threaded rods, deformed reinforcing
bars, or internally threaded steel sleeves with external
deformations.
Lugemata postitus Postitas aero »
Erinevalt sinu allikatest minu common sense arvab, et seibil on mõte täiesti olemas. Me ei eelda kilukarbiplekist seibi eksole vaid standardset elektritsingitud tükki ehituspoest. Aga las olla, võin vabalt eriarvamusele jääda. Mind rohkem huvitab - kas sa saad aru ja suudad loogiliselt ära seletada - miks 2 mutrit on parem kui üks (Eesti kontekstis muidugi). Mina (pole insener) arvan, et piisab ühest. Teise lisamisel ankru ristlõige kasvab küll aga marginaalselt.T25 kirjutas: 20 Sept 2023, 13:39 Kõige lihtsam on panna kaks mutrit keermelati külge ja omavahel tuugalt kinni keerata. Seibi pole mõtet sinna vahel toppida.
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Steel elements for adhesive anchors include threaded rods...
Lugemata postitus Postitas T25 »
Mutter ei tohiks keermelati peal ringi ka käia. Ühe mutriga peaks punktima keevitusega kinni ja seda mujal maailmas on ka tehtud. Aga nagu juba öeldud, siis keevitamine muudab materjalide omadusi ja on üldse tülikas. Kaks tuugalt omavahel kinnikeeratud mutrit peaks selle probleemi lahendama.Mind rohkem huvitab - kas sa saad aru ja suudad loogiliselt ära seletada - miks 2 mutrit on parem kui üks (Eesti kontekstis muidugi). Mina (pole insener) arvan, et piisab ühest. Teise lisamisel ankru ristlõige kasvab küll aga marginaalselt.
Seal on mõeldud keemilisi ankruid, epot jms värki.Steel elements for adhesive anchors include threaded rods...
Lugemata postitus Postitas aero »
Miks mitte?T25 kirjutas: 22 Sept 2023, 15:08Mutter ei tohiks keermelati peal ringi ka käia.Mind rohkem huvitab - kas sa saad aru ja suudad loogiliselt ära seletada - miks 2 mutrit on parem kui üks (Eesti kontekstis muidugi). Mina (pole insener) arvan, et piisab ühest. Teise lisamisel ankru ristlõige kasvab küll aga marginaalselt.
Lugemata postitus Postitas xxx111 »
Ja siis?Seal on mõeldud keemilisi ankruid, epot jms värki.
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Väike totsik tugevat keermeliimi teeb oma töö sama edukalt kui tuugalt kinnikeeratud topeltmutrid ja tuleb odavam kui hunnik topeltmutreid. Ja kui keermeliimi jääb üle, saab seda väga edukalt hiljem ka mujal kasutada.T25 kirjutas: 22 Sept 2023, 15:08 Mutter ei tohiks keermelati peal ringi ka käia. Ühe mutriga peaks punktima keevitusega kinni ja seda mujal maailmas on ka tehtud. Aga nagu juba öeldud, siis keevitamine muudab materjalide omadusi ja on üldse tülikas. Kaks tuugalt omavahel kinnikeeratud mutrit peaks selle probleemi lahendama.
Lugemata postitus Postitas huviline33 »
Tänan mõtete eest. Mõistsin nüüd ise ka, et see 5,5m on suht kitsas jah.pikk88 kirjutas: 18 Sept 2023, 09:03 Tuule tõstvat jõudu saaks leevendada kuurile põrandatalade lisamisega. Kas just piisavalt, see sõltuks ilmselt kuuris hoitavast kraamist.
Kuuri laiuse kohta oskan kommentaarida, et 5,5m on kahe auto jaoks liiga kitsas ala. Mul on ühene garaazibox 6 meetrit lai ja see enam-vähem normaalse mõõduga, et ühes seinas saab hoida kappi, teises seinas kruupinki ning auto uksed käivad lahti ja ümber selle saab liigelda. 5,5m teeb ühe auto peale 2,75m ruumi ja auto laiuseks võid arvestada siiski ümmarguselt 2 meetrit. Ega sa ei pargi ju auto ühte külge vastu seina? Omaltpoolt soovitaks, et jäta kuur sinna katusealla ehitamata ning raja see kuhugile mujale. On piisavalt ruumi autode hoiustamiseks. Kaovad probleemid liiga suure sildega ning jääb ka ruumi nisama seina ääres luua ja jalgratta parkimiseks. Muidu ju välimus igati viisakas. Mis katusematerjaliks plaanis panna?
Lugemata postitus Postitas ping »
Mul on samade mõõtudega ja 2 ülestõstetavat ust (3,6m+2,8m), et saaks otse sisse sõita, sest ühe kitsa uksega tuleb hakata alati manööverdama.huviline33 kirjutas: 23 Okt 2023, 17:42 ...
Mõtlen nüüd hoopis teha garaaž, olol platsi järgi jällegi suurusega 7x8m, mis mahutaks kaks autot ning nö pööningule ehk vahelae peale ka mingi hooajalist kola...suusad, kelgud, lumelabidad jms.
Soovin ühte suurt ruumi aga nüüd sille 7,8m. Kas sellise suure ava puhul on katuse puhul ainus lahendus fermid või on variant ka vahelae talasid jätkata kui tavalist saematerjali kasutada?
Tegin väikse mõõtudega skeemi pealt- ja eest vaates. Kollasega autod ka tähistatud.
pealt.PNG
eest.PNG
See 3m laius uks jääb vist suht kitsaks, kahe autoga majandades. Ootan mõtteid ja kommentaare kuidas ise teeksite selliste mõõtmetega garaaži.
Lugemata postitus Postitas kunn24 »
Lugemata postitus Postitas pikk88 »
Lugemata postitus Postitas aero »
Seda vist karta ei ole, et mutter kivistunud betooni sees keerlema hakkab. Kas on oht, et keermelatt hakkab? Konkreetne kogemus kellelgi?aero kirjutas: 22 Sept 2023, 22:42Miks mitte?T25 kirjutas: 22 Sept 2023, 15:08Mutter ei tohiks keermelati peal ringi ka käia.Mind rohkem huvitab - kas sa saad aru ja suudad loogiliselt ära seletada - miks 2 mutrit on parem kui üks (Eesti kontekstis muidugi). Mina (pole insener) arvan, et piisab ühest. Teise lisamisel ankru ristlõige kasvab küll aga marginaalselt.
Nähtavust saab parandada (anduritega) valgustusega.kunn24 kirjutas: 24 Okt 2023, 02:16 Pildiolevasse garaazi tuleb sisse sõita tagurpidi, mis ei ole eriti lõbus (näiteks ruum hämar, väljas valge- nähtavus 0). 2 ust oleks palju mõistlikum.
Lugemata postitus Postitas ping »
Kuigi kaasaegsetel autodel kitsasse kohta tagurdades kõik andurid pidevalt niigi undavad, siis kuidas see aitaks parandada "peast naisterahva ruumitajuga" autojuhti tagurdamisel?
Lugemata postitus Postitas kaimagk »
.....muud targemat ei ole lisada siis kukutakse naisi ka veel solvama. kaasaegsetel autodel on ikka head ja korralikud andurid pluss mõnedel ka ümbrust jälgivad kaamerad jne....ping kirjutas: 24 Okt 2023, 17:23Kuigi kaasaegsetel autodel kitsasse kohta tagurdades kõik andurid pidevalt niigi undavad, siis kuidas see aitaks parandada "peast naisterahva ruumitajuga" autojuhti tagurdamisel?
![]()
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Ma võin lõputult vaadata kolme asja- jõekaldal voolavat vett, lõkketuld ja seda, kuidas naisterahvas autot pargib.kaimagk kirjutas: 24 Okt 2023, 18:49 .....muud targemat ei ole lisada siis kukutakse naisi ka veel solvama. kaasaegsetel autodel on ikka head ja korralikud andurid pluss mõnedel ka ümbrust jälgivad kaamerad jne....
Mine “Konstruktsioonid, seinad”
Arendas phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Estonian translation by phpBB Eesti [Exabot] © 2008*-2025