Jälle, no räägime siis elementaarsusest. Ei saa tänapäeval enam olla nii ullike, et kõik on oma ala spetsialistid ja kõik teevad tööd südametunnistusega. Eelmise buumi ajal sattus ehitusvaldkonda kui palju erialase koolituse läbinuid? Sajandi alguses, kui ehitati Pärnu Kontserdimaja, siis üks tuttav töödejuhataja rääkis ehitajate kvalifikatsioonist. Kui lauale asetatud tööriistadest tööle soovija tundis ära pahtlilabida, siis oli ta juba IV kategooria maaler. Kui palju sattus tol ajal igatsugu taksojuhte ja kokkasid ja teisi ehituskaugeid inimesi ehitustele tööle, sest ehitusel saadav palk oli suurem senisest erialast? Mis sa arvad, et praeguse, suhteliselt aktiivse ehitustegevuse ajal on olukord paranenud? Mitte essugi. Samasuguste võõrtöölistega lihtsalt asendusnud. Meil hakkab ka varsti kätte minema ameerikaks(kui mitte juba ei ole, arvestades muus valdkonnas solvutajate hagide hulka kohtutes), kus kõik peab eelnevalt olema fikseeritud ja numbriliselt, mitte mingi umbluu "hea tava" ja tellija eeldus.tabarabarap kirjutas: 25 Nov 2020, 14:23 Elementaarne, et põrand valatakse sirgena , kui just kallet ei ole küsitud , tavaliselt on parketivalmidus, liibiga tasandus eeldatav .
Väike OT eeldamisest enda kogemuse näitel. Kolm aastat tagasi tellisin firmale tööautoks Dacia Dokkeri(diisel). Kindel soov lisavarustusena lisahinna eest oli kõige lihtlabasem ja manuaalne ploki soojendus. Lubati panna ja läks auto hinna sisse. Sain auto kätte ja jama hakkas mingite andurite konfliktist, mis omavahel ei suhelnud ja lükkas välja ülejäänud elektroonika nagu püsikiirusehoidja. Käisin kurtsin, midagi tehti, aga jama ikka alles. Pärast teist korda öeldi, et sellele autole see plokisoojendus ei sobigi.tabarabarap kirjutas: 25 Nov 2020, 14:23 ... tavaliselt on parketivalmidus, liibiga tasandus eeldatav .

Selle heietuse mõte oli see, et ma kah eeldasin, et on elementaarne kui mulle auto müünud esindus ikka teab, mida mulle müüb ja mida lisaseadmena sinna paigaldada võib/sobib.

