
Kulunud ketti teritatakse muide peenema viiliga, et konks st nurk õige saada.
Lugemata postitus Postitas tequila »
Lugemata postitus Postitas Lambivend »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Lugemata postitus Postitas Lambivend »
Lugemata postitus Postitas tequila »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Lugemata postitus Postitas ping »
Lugemata postitus Postitas tequila »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Tänan komplimendi eest, kuid vedru isetegemiseni mu mõistus ei küündi.kunn24 kirjutas: 14 Okt 2020, 23:01 Sa oled tulbli kulibin, ei oska traadist sellist vedru keerata ja ära karastada?
Kah idee, kuid kuna võib olla tuleb teritajat vahest ka transportida, siis ploki variant ei sobi mulle kohe teps mitte.ping kirjutas: 15 Okt 2020, 04:28 Kummilindi asemel oleks täpsem töötada kui seinale plokk kinnitada ja nööriotsa paras raskus riputada.
Minu isendi nimetus on TECOMEC Type135 jolly. Selle teema eelpool olevatest kommentaaridest on jäänud meelde, et Tecomec tegi Oregonile käiasid või oli vastupidi. Eks kirjutan Hortulusele ja uurin edasi. Kataloogi sirvides midagi nagu oli. Kuidas see isend nagu on? Peaks olema tunduvalt parem kui see, mille ostsin COOP-st.
Lugemata postitus Postitas Lambivend »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Kahtlustan, et selle väikse gaasileeklambiga ma ei saa nii punaseks kui vaja. Lihtsam on Hortulusest uus vedru osta. Seal sobiv vedru täitsa olemas ja maksab 6€. Eks peale lõunat võtan igaks juhuks oma isendi kaasa ja lähen toon selle vedru ära.Lambivend kirjutas: 15 Okt 2020, 08:31 Aga miks sa ei kuumuta seda sama vedru ning kerid/sirgendad nii palju ,et saaksid uue otsa.
Lugemata postitus Postitas Hiid »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Milline on hea vedrutraat? Maal garaažis on mingit 3-4mm tsingitud terastraati, mida painutada eriti ei anna.
Lugemata postitus Postitas Hiid »
Lugemata postitus Postitas ping »
See vedru töötab väändele ja kui proovida otsa sirgendada, siis ei jää see sama nurga alla.Lambivend kirjutas: 15 Okt 2020, 08:31 Aga miks sa ei kuumuta seda sama vedru ning kerid/sirgendad nii palju ,et saaksid uue otsa.
Sinu isend on sama mis oregon 511a, ja need ozaki jne hiinakad on kõik selle järgi kloonitud.
Üldiselt hea käi, mingeid probleeme nendega ei ole.
Lugemata postitus Postitas Urmas »
No selge, siis sellest garaažis vedelevast saan pehmema vedru keerata.
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Lugemata postitus Postitas Lambivend »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Lugemata postitus Postitas Lambivend »
Lugemata postitus Postitas tequila »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Kas põhimõtteliselt on parem kui ma seda 10* ei torgiks igaks juhuks ja teritan 0*-ga? Ei kavatse teritamise teenust osutada, ainult enda saekettide teritamiseks. Kui see 10* annab ka veidike suuremat jõudlust, siis arvan, et meie mahtude juures on see väga-väga marginaalne.
Lugemata postitus Postitas tequila »
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Jätsin 0* peale. Kuidas selle puruhambaga täpselt on? Varem lasin puruhammast relakaga madalamaks, aga see on nagu on. Kui selle isendi sain, hakkasin juutuubist erinevaid videosid vahtima, et kuidas teritajat õigesti kasuatada, milleks, mida, miks jnejne. Ühest videost nägin, et pani joonlaua keti peale ja proovis mingi šablooniga(a´la nagu süüteküünalde oma). Ma ei saanud aru šablooni paksuse mõõdust. Sellest ma sain aru, et puruhamba ketas peab olema 90*. Garaaži leiunurgas oli kusagilt mingist ajast saadud tutikas veneaegne 5-6mm paksune ja 90* servaga käiaketas. Isendil kasutamiseks lasin täna sellele teha 32/22,2mm seibi. Kuna ma videost ei saanud selget sotti, et kui palju võik olla kõrguste vahe lõikehamba ja puruhamba vahel, siis äkki saaks mõned soovitused. Oleks tänulik.tequila kirjutas: 16 Okt 2020, 16:11 Minu arust kõige lihtsam on meelde jätta, et see nurk võib käia .325 ja päris 3/8" kettidele, lopro on 0. Kui nurgaga ei lase, ei juhtu ka midagi. Palju olulisem, et puruhammas õigesti saaks
Lugemata postitus Postitas tequila »
Arendas phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Estonian translation by phpBB Eesti [Exabot] © 2008*-2025