Sissesõidutee
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01 Aug 2007, 08:48
Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas tundmatu99 »
Kas killustikuga jne..
või siis näiteks valada...!!??
mõõtmed:
12x4,5
see siis sissesõidutee koos 2auto platsiga!!
-
- külaline
Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas Külaline »
Pane sillutuskivi.Võimaldab end ka aastate pärast korrigeerida kui pinnas peaks mängima(tihtipeale uusehitistel see nii on.Aasta paariga vajub pinnas alles õigeks olenemata vibramisest vms)tundmatu99 kirjutas:Mis te arvate kuidas oleks kõige parem seda teha??
Kas killustikuga jne..
või siis näiteks valada...!!??
mõõtmed:
12x4,5
see siis sissesõidutee koos 2auto platsiga!!
cvk@hot.ee
-
- Ehitusguru
- Postitusi: 835
- Liitunud: 26 Okt 2006, 21:32
- Asukoht: Raplamaa,Juuru
- On tänanud: 1 korda
- On tänatud: 3 korda
Lugemata postitus Postitas Ardi »
Mõtlesin,et teha autorataste kohale raudbetoonist tee.
Lihtsalt pinnase peale 10cm kõrge 50cm laia(teise ratta alla samuti),aga kui pikk plaat teha,mis mõõdus ja mitu kihti kasutada armatuuri jne.
Plaate saaks samuti liigutada,kui vajuvad,töö on lihtsam ja kiirem kui kiviteed teha.Mõte oli,et panna põhja armatuur,siis valada ära ja vajutada teine armatuur veel ülevalt peale.Otsasaalungid jätta paika,küljesaalungid teisaldada järgmise valatavaplaadi juurde.
Kas paneeli paksusest piisaks,kui vaja ka traktoriga(MTZ) vahel mööda teed sõita?
Millega katta pealt paneelid(teha veekindlaks),et vähendada külmakahjustusi.
Odavam oleks teha kruus+tsement baasil,aga killustik+liiv+tsement on vist tugevam.
Teha on umbes 100m teed,st 10 kanti betooni.
Osutan ka palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Lugemata postitus Postitas andero23 »
Mingit head alternatiivi ei oska ka pakkuda, nagu eelpool mainitud, ei ole ma teedeehitaja.
Lugemata postitus Postitas Silwer »
Samas üks tuttav pani maha freesasfaldi puru ja jäi ka väga normaalne.
Aluse tegi tavalise killuga ja tihendas. Peale siis asfaldipuru mille sai mingi mõttetu hinna eest. Uuesti tihendamine ja oligi ok...
See asfaldipuru on vast kõige odavam lahendus.
Lugemata postitus Postitas copper »
Tuleks kasutada lihtsalt graniitkillustikku ning hüdrofoobseid lisandeid.
Ilmastiku puhul lõhub betooni just nimelt see läbikülmumine. Kui pind vett sisse ei tõmba, siis ta ei saa ka läbi külmuda.
Näiteks sillapostidel lagunevad kõige kiiremini ära just veepiiril olevad kohad. Kevadeti ja sügiseti ju vesi öösel jäätub ning päeval sulab .. ja nii pidevalt ... sama teeb ka betoon
Sellistel puhkudel lisatakse betoonile segamise käigus vaala rasva (nii nimetatakse, aga tegelt sisaldab veel kindlasti mingeid komponente), et vee sisseimavus oleks minimaalne.
Sama probleem tekib ka maapinnal olevate plaatidega.
Naeltega sõitmine lõhub plaate igal juhul .. samuti sool, mida talvel rehvidega sinna kantakse ...
-
- Ehitusguru
- Postitusi: 835
- Liitunud: 26 Okt 2006, 21:32
- Asukoht: Raplamaa,Juuru
- On tänanud: 1 korda
- On tänatud: 3 korda
Lugemata postitus Postitas Ardi »
Pealt katta selles mõttes,et sadevesi ei imbuks betooni.Sest need veeosakesed murendavadki betooni külmudes,minu arvates.andero23 kirjutas:Kysimus ei ole mitte betooni paksuses vaid pinnases, kuhu plaadid toetuvad. Mingit sellist ainet, millega betoonpinda pealt katta, et kylmakindlust t6sta ei ole olemas, nad k6ik kuluvad maha kui autoga sealt yle s6idad. P6him6tteliselt kylmakindluse vastu aitavad 6hkumanustavad lisandid aga nende lisamine on juba omaette teadus, ma pole kyll teedeehitaja aga minu arvates sa sel viisil endale vastupidavat ja yhtlast teed ei saa. Pigem yks pidev plaatide kohandamine seoses ebayhtlase vajumisega ja l6puks ilmselt t2nu valele betooni koostisele, ilmastikum6judele, vee ligip22sule k6igist kylgdest ka kiire plaatide lagunemine.
Mingit head alternatiivi ei oska ka pakkuda, nagu eelpool mainitud, ei ole ma teedeehitaja.
Osutan ka palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
- Ehitusguru
- Postitusi: 835
- Liitunud: 26 Okt 2006, 21:32
- Asukoht: Raplamaa,Juuru
- On tänanud: 1 korda
- On tänatud: 3 korda
Lugemata postitus Postitas Ardi »
Killustikuga see häda,paar korda traktoriga üle sõita on killustik poriga segamini ja pori välja ei saa never.Betoontee saab voolikust puhtaks pesta,vihm peseb,harja või luuaga puhtaks.Silwer kirjutas:Mina tegin endal lihtsalt graniitkillustikuga. See siis väheke parem kui tavaline killustik - tumedat värvi ja ei tolma kah.
Samas üks tuttav pani maha freesasfaldi puru ja jäi ka väga normaalne.
Aluse tegi tavalise killuga ja tihendas. Peale siis asfaldipuru mille sai mingi mõttetu hinna eest. Uuesti tihendamine ja oligi ok...
See asfaldipuru on vast kõige odavam lahendus.
Osutan ka palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Lugemata postitus Postitas andero23 »
Seda ma mõtlengi, et pärast valamist enam ei ole seal millegiga betooni katta, Ükskõik missugust hürdoisolatsiooni materjali kasutada, kulub see rataste all ikkagi maha. Kui tahad külmumise vastu kaitsta, siis selleks on lisandid, mis tekitavad betooni sisse väiksed õhumullikesed. Kui vesi on betoonis ja külmub, siis jää paisub ja saab ära täita need tühjad kohad. Sellega tõstetakse märgatavalt betooni vastupanu külmumis/sulamis tsüklitele. Lisaks veel graniitkillustiku kasutamine täitematerjalina.Ardi kirjutas:Pealt katta selles mõttes,et sadevesi ei imbuks betooni.Sest need veeosakesed murendavadki betooni külmudes,minu arvates.
Selle lisandi kasutamine on aga teine teema, et betooni tugevusklass jääks enamvähem samaks. Selle kohta peaks enne raamatuid lugema.
Niisama seda pole mõtet sinna segumasinasse kallata, saadav kasu on väiksem kui kahju tugevuse langusest. Tugevuse langust saab küll vältida, kui teiste komponentide suhet muuta.
Nagu eelpool öeldud- ma pole küll teedeehitaja aga seda lahendust siiski ei soovita.
-
- Ehitusguru
- Postitusi: 822
- Liitunud: 24 Jaan 2006, 16:14
- Asukoht: Tartu ja kogu Eesti
- On tänanud: 2 korda
- On tänatud: 4 korda
Lugemata postitus Postitas xxNIMETUxx »
-
- Ehitusguru
- Postitusi: 835
- Liitunud: 26 Okt 2006, 21:32
- Asukoht: Raplamaa,Juuru
- On tänanud: 1 korda
- On tänatud: 3 korda
Lugemata postitus Postitas Ardi »
See on töömahukas ja kulukas.Tahaks odavamat ja lihtsamat.Lihtsalt rb plaadid mis ei puruneks rataste all ja kestaks ka ilmastikuolude suhtes.See plaatide vajumine külmakergetest jms. olenevalt oleks võimalik vajadusel korrigeerida.Traktoriga saaks plaate kergitada ja alla täidet visata.xxNIMETUxx kirjutas:koorid mulla ära, täidad esmalt liivaga, siis kruusaga. kruusa peale spets aluskanga ning siis killustik. kangast ei tule sul see pori ülesse ja ei segune killuga. minu vaatenurgast vaadates igalpool linnas tänavate/teede ehitust
Põhiküsimus on praegu ikka see kas 10cm paksune ja 2 kihilise armatuuriga plaat kannatab traktorit?Missugune armatuur sisse panna (paksus-tihedus)?
Ja millega takistada sadevee sisseimbumist(millise vetthülgava materjaliga immutada või katta betoon)?
Osutan ka palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
- Ehitusspets
- Postitusi: 400
- Liitunud: 06 Nov 2007, 10:38
- Asukoht: liikuv
- On tänanud: 1 korda
- On tänatud: 4 korda
to ardi
Lugemata postitus Postitas ats »

Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas veljo23 »
Milliste kihipaksustega eelpoolnimetatud materjale peaks tagasi täitma, et 5 aasta pärast tehtut taas parandama ei peaks?
Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas tuisk »
Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas veljo23 »
Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas veljo23 »
Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas female »
Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas veljo23 »
Vahpeal uurisin kuidas äia sissesõidu tee vastu pidanud on. Kolm aastat tagasi lasi ta "spetsialistidel" teha ja nüüd ca 5 cm rööpad sees ja pinnasepoolne külg täiesti maha (laiali) vajunud (NB! Suured autod pole peal käinud). Kavatsen tasa ja targu teha.
Kõnniteega saab ehk tänavu maha, see suurt koormust peale ei saa ja rööpa sissevajumisoht väiksem.
Kuidas teistel edeneb?
Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas female »
Mis kogustega peaks üldse arvestama, kui liiv-kruus-killustik loogikaga transporditeed teha? Transporditee pikkus on mul ca 6 m ja laius 2m, jalgtee pikkus 8 m ja laius keskm. 1 m. Mõtlesin mõlemat teed punase tellisega ääristada, et kena välja näeks.
Re: Sissesõidutee
Lugemata postitus Postitas veljo23 »
Muidu piisaksk ca 30 cm kruusa, 10 cm killustiku, kuni 5 cm kivituhka ja kivi peale ja valmis. Külmakerkgete vähendamiseks peab olema üsna kuvi pinnas ja hästi ärajuhitud pinnaveed. Kavatsen sinna maale jõuda järgmisel nädalal.
Nädalavahetusel vean liiva kividevahele ja uhan veega üle. Eks näis kuidas välja kukub. Siis kuivendus, kruus, killustik ja kivituhk ja aastaks laagerduma.
Mine “Betoon ja betoonitooted”
- Ehitusfoorum
- ↳ Üldfoorum
- ↳ Ahjud, kaminad, korstnad
- ↳ Aiad, väravad
- ↳ Aknad, uksed
- ↳ Betoon ja betoonitooted
- ↳ Ehitustööriistad
- ↳ Ehitusmaterjalid
- ↳ Elekter, elektriseadmed
- ↳ Energiamärgis ja energiaaudit
- ↳ Fassaadide arutelu
- ↳ Katused, laed
- ↳ Hüdroisolatsioon
- ↳ Kaevud
- ↳ Konstruktsioonid, seinad
- ↳ Küttesüsteemid
- ↳ Palkmajad
- ↳ Projekteerimine, projektid
- ↳ Põrandad
- ↳ Puit ja puidutooted
- ↳ Restaureerimine
- ↳ Seadusandlus
- ↳ Soojustus, isolatsioon
- ↳ Saunad, dussiruumid, vannitoad, sanitaartehnika
- ↳ Siseviimistlus, värvid, plaatimistööd
- ↳ Ventilatsioon
- ↳ Veevarustus, kanalisatsioon, käimlad
- ↳ Vundamendid
- ↳ Naljanurk
- ↳ Arhiiv
- Ärifoorumid
- ↳ Otsin tööd
- ↳ Pakun tööd
- ↳ Ostu-müügifoorum
- ↳ Annan/võtan rendile
- ↳ Hinnapäring