Kooliõpiku seisukohalt on sul 100% õigus - täpselt nagu Rokikalgi, kes arvab, et meie ettevõttejuhtidel on "müügioskustes arenguruumi"Külaline kirjutas:Tuleb lihtsalt üles leida mõtlemisvõimelised tellijad, teha neile töö, millega nad on rahul ja pall hakkab veerema.

Samas tegeliku elu seisukohalt võttes on meil muutuse esilekutsumiseks kaks võimalust - oodata, kuni "hädasolijad" iseenesest "valgustatuks" saavad (kui nad juba "valgustatud" oleksid, siis nad ju hädas ei oleks) või teatud sammudega aidata nende arengule kaasa.
Üldiselt on elu näidanud, et iseeneslik areng toimub oma jõududega teatud tasemeni ning peale seda on vaja mingit "hüpet" - aastaks 2012 on turul olevad firmad oma arengutasemes ilmselt juba suhteliselt välja kujunenud ning tõenäoliselt oleks nii mõnigi neist mingitele "minimaalseid tarnetasemeid" sätestavale "raamlepingule" valmis ala kirjutama, kui see neid "ülejäänud alumisest otsast" vähese vaevaga natuke kõrgemale positsioonile seaks.